Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Eroare "Engine System Fault" - FORD FOCUS 2
Last Updated: Jul 10 2018 13:40, Started by
qrevcs5
, May 03 2018 17:40
·
0
#1
Posted 03 May 2018 - 17:40
buna ziua,
detin un Ford Focus 2- 2007, eroarea din subiect mi-a aparut saptamana trecuta cand am plecat de pe loc intr-o intersectie. am oprit motorul, l-am pornit eroarea a disparut. la fel a facut si dupa doua zile cand eram in viteza a patra, cred, in timp ce acceleram. acelasi lucru, oprit motorul, pornit din nou, eroarea dispare. azi la fel a aparut cand tot asa acceleram prin viteza a patra cu vreo 80-90km la vreo 2800 turatii (aproximez). in rest masina merge fara probleme. s-a lovit cineva de problema asta ?...sa ma pregatesc sa raman cu ea in codru verde? are cineva vreo idee ? mutumesc, P.S. ma voi duce la service, dar sper sa nu-mi zica trebuie schimbate scaunele, roata de rezerva si alte aiureli. |
#2
Posted 03 May 2018 - 17:50
e o eroare generica, trebuie sa mergi la tester sa vezi exact ce probleme sunt.
|
#3
Posted 03 May 2018 - 17:52
Chestia aia ce ti-a aparut pe bord este doar generica, in realitate pot fi o gramada de variante: turbo, injectoare, catalizator etc. Nu are nimeni posibilitatea sa iti spuna concret via forum ce problema ai.
Cel mai simplu este sa cumperi o chinezarie dinaia the OBD2 cu bluetooth si instalezi o aplicatie pe telefon dupa care afli exact unde e problema si cu putina cautare pe net afli si solutii... altfel, merc la service si fac ei diagnosticare... |
#5
Posted 03 May 2018 - 22:00
la 1.6 TDCI daca blochezi EGR cu o placa de metal de exemplu nu are nimic ....dar probabil daca ramane EGR blocat deschis sa fie ceva probleme.
eu am patit la fel aceleasi simptome din cauza unui furtun de aer intre turbo si admisie > inlocuit furtunul cu ceva after after after market ....care nu semana nici ca material nici ca forma cu originalul mai poate fi "supapa reglaj presiune combustibil " si/sau senzor presiune combustibil , desi aceastea nu dau nici o eroare in bord iar motorul refuza sa porneasca vreo juma de ora OBD2 + Torque pro e chiar util |
#6
Posted 04 May 2018 - 11:02
maine ma voi duce sa cumpar obd2 = 40 de lei,
quantico2708, on 03 mai 2018 - 22:00, said:
la 1.6 TDCI daca blochezi EGR cu o placa de metal de exemplu nu are nimic ....dar probabil daca ramane EGR blocat deschis sa fie ceva probleme. eu am patit la fel aceleasi simptome din cauza unui furtun de aer intre turbo si admisie > inlocuit furtunul cu ceva after after after market ....care nu semana nici ca material nici ca forma cu originalul mai poate fi "supapa reglaj presiune combustibil " si/sau senzor presiune combustibil , desi aceastea nu dau nici o eroare in bord iar motorul refuza sa porneasca vreo juma de ora OBD2 + Torque pro e chiar util |
#7
Posted 04 May 2018 - 11:15
#8
Posted 04 May 2018 - 12:48
#9
Posted 06 May 2018 - 13:16
cumparat OBD2 cu cd, vine cu software pt windows/android/apple/symbian. nu am instalat decat torque pro pt android si pt pc am instalat ScanMaster-ELM si PCMSCAN.
nici una din aplicatii nu mi-a gasit vreo eroare. insa cu scan elm master am gasit ceea ce vedezi jos in poza1 (masina este cu motorul pornit stationand.) dupa ce am turat-o peste 3000 vreo cateva secunde totul este pe verde. am atasat si poza 2 unde arata erorile- adica zero. poza 1: https://imgur.com/EEYWlHp poza 2: https://imgur.com/nyrIgUm nu imi ramane decat sa astept sa apara eroarea si sa pun obd2 pe ea fara sa opresc motorul. |
#11
Posted 07 May 2018 - 06:16
problema cu "ia-ti ceva special pentru ....." e ca o sa-l coste mult mai mult decat un obd2 generic (sute de euro, cel putin) si ulterior nu prea va mai avea ce sa faca cu device-ul. un service isi permite asa ceva, pentru uz propriu nu prea e recomandat.
ca si idee, la un service cu echipamente bune costa 100-150 lei testarea. |
#12
Posted 07 May 2018 - 08:06
_Smiley_, on 07 mai 2018 - 06:16, said:
problema cu "ia-ti ceva special pentru ....." e ca o sa-l coste mult mai mult decat un obd2 generic (sute de euro, cel putin) si ulterior nu prea va mai avea ce sa faca cu device-ul. un service isi permite asa ceva, pentru uz propriu nu prea e recomandat. ca si idee, la un service cu echipamente bune costa 100-150 lei testarea. ma voi duce la service sa faca o diagnoza...poate aia gasesc mai multe ca mine. dispozitivul a mers perfect pentru golf V -1.5Fsi unde a gasit eroarea (ceva legat de un senzor de noxe) si respectivul si-a sters eroarea.(a fost decizia lui sa si-o stearga, desi reapare dupa ceva timp) cat despre dispozitive profesionale, am fost anul trecut cu masina la un service pentru constatare - si aveau doua programe asa de profesionale (speciale pentru Ford) ca nu reauseau sa-mi identifice masina, le aparea ca este masina Ford dar nu stiau ce fel de ford este. |
#13
Posted 07 May 2018 - 09:28
Ce tre sa intelegi este ca daca masina nu iti arata un martor pe bord cu o eroare nici OBD-ul nu o sa iti arata mare branza ca el se uita tot la ECU sa vada ce vede si el... daca o astfel de eroare apare atunci OBD-ul cu torque pro iti va da codul de eroare si mai multe detalii ce le poti accesa direct din aplicatie.
Aparatele profesioniste din service citesc mai multe chestii asa-zise erori dar astea nu sunt considerate ca importante sa iti apara o eroare pe bord... un mecanic se poate folosi de ele sa mai regleze una alta... |
#14
Posted 07 May 2018 - 09:35
Masinile actuale 'nu prea' mai merg reparate in parcare precum vechile dacii.
In mod normal, o eroare aparuta ramane stocata in ECU. Daca nu ai stocata eroare, dar in mers beep-aie sau se aprind beculete, iti trebuie un log in mers. Inainte de a merge la 'un service' intra pe forumul Ford si vezi ce service-uri sunt in zona specializate pe ford. Oricum, ff2 1.6 tdci, daca mai este si ala de 109cp... da-i foc (in gluma). Dar am si eu in familie una si imi pare rau ca am ales acest model. |
#15
Posted 07 May 2018 - 11:57
cu torque poti face un log in mers cu :
-Engine Load(%) -Engine RPM(rpm) -Fuel flow rate/hour(l/hr) -Fuel Rail Pressure(kpa) -Intake Manifold Pressure(kpa) -Turbo Boost & Vacuum Gauge(bar) -Throttle Position(Manifold)(%) -Mass Air Flow Rate(g/s) -Engine Coolant Temperature(°C) posibil si altele care se te ajute sa diagnostichezi problema |
|
#16
Posted 07 May 2018 - 12:23
dem3ntor, on 07 mai 2018 - 09:35, said:
Masinile actuale 'nu prea' mai merg reparate in parcare precum vechile dacii. In mod normal, o eroare aparuta ramane stocata in ECU. Daca nu ai stocata eroare, dar in mers beep-aie sau se aprind beculete, iti trebuie un log in mers. Inainte de a merge la 'un service' intra pe forumul Ford si vezi ce service-uri sunt in zona specializate pe ford. Oricum, ff2 1.6 tdci, daca mai este si ala de 109cp... da-i foc (in gluma). Dar am si eu in familie una si imi pare rau ca am ales acest model. am 1.8 tdci -eroarea dispare dupa ce opresc motorul quantico2708, on 07 mai 2018 - 11:57, said:
cu torque poti face un log in mers cu : -Engine Load(%) -Engine RPM(rpm) -Fuel flow rate/hour(l/hr) -Fuel Rail Pressure(kpa) -Intake Manifold Pressure(kpa) -Turbo Boost & Vacuum Gauge(bar) -Throttle Position(Manifold)(%) -Mass Air Flow Rate(g/s) -Engine Coolant Temperature(°C) posibil si altele care se te ajute sa diagnostichezi problema o sa pun obd-ul si torque pro sa vad ce iese, multumesc de raspunsuri |
#17
Posted 07 May 2018 - 20:22
filtru de particule? (DPF)? Este? Daca da, cauta in jurul acestuia problema!
|
#18
Posted 08 May 2018 - 08:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users