Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

Polo, fabia si altele

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
MihaiiiGL

MihaiiiGL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2015
Salut. Sunt începător si până acum am condus un Megane 3 1.5, mașina familiei, pe o perioada de 2 luni, iar faptul că din toamnă trebuie să mă mișc cu mașina non stop până la facultate m-a adus în necesitatea de a cumpăra o mașină cu care să imi fac treaba. Eu sunt genul mai spartan în sensul că nu vreau sa bag mulți bani în mașină după ce o cumpăr, de aceea m-am orientat la niște mașini cunoscute pentru fiabilitatea lor (cel puțin așa se zice) precum polo sau Fabia. Bugetul e de maxim 3500 euro, deci e vorba de o mașină pana in 2007-2008. In mare parte, motorul nu îmi pasă ce potențe sportive are, mai ales ca 95% din timp o să o folosesc in oraș de aceea mă satisface și un motor de 1.2. În general as merge pe benzină deoarece șansele să se strice sunt mai mici, însă căutând pe net am găsit că motoarele pe benzină de la polo consumă mult ulei, mult însemnând că la unii papă si 1l la mia de km. Fabia am luat-o ca prima alternativa la polo, dar dacă aveți alte variante ar fi foarte apreciate. Mulțumesc

Edited by MihaiiiGL, 22 April 2018 - 13:09.


#2
ElcapoMafia

ElcapoMafia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 12.01.2011