Ford Focus 2019
Last Updated: Nov 08 2023 08:28, Started by
business11
, Apr 12 2018 10:21
·
0
#541
Posted 31 October 2019 - 19:59
1 si 2 sunt cam la fel la toate masinile pe benzina din zona asta de putere. Tr1 nu stiu dar in 2 intra limitarea la putin dupa 90kmph.
Diferente sunt incepand cu tr3. Cu putina coordonare poti face depasirile in siguranta si cu tr4 chiar si cu 1.4 daca respecti niste reguli de baza as zice eu, gen sa nu depasesti masini imediat cum iesi din localitate cand sunt si ele in acceleratie, sau sa nu depasesti la deal daca nu ai loc sa o faci lansat. Toata chestia este sa nu stai lipit de ala din fata ci sa lasi putin spatiu si sa incepi sa accelerezi cu 2-3 secunde inainte sa ajunga in dreptul tau masina care vine de pe contrasens, a.i. sa ai deja viteza putin mai mare decat cel din fata cand ajungi aproape de el si incepi efectiv depasirea. Edited by underb, 31 October 2019 - 20:06. |
#542
Posted 31 October 2019 - 20:50
Da, asta se cheama depasire fara drept de apel, daca ai pe unu in fata care vrea si el sa depasesca si nu face la fel (multi nu fac asa) nu mai are nicio sansa.
Si mai important ca cel depasit nu mai are timp de nicio schema (daca e un idiot la volan si accelereaza, cum se mai intampla defapt ) . Cu 1.4 Logan nu am avut probleme/emotii cu depasirile desi majoritatea spun ca e mort E mort, dar cum zici, daca stii sa te intrebuintezi de masina asa cum e ea, te descurci decent si cu una mai slaba. In principiu la Logan ca sa fie treaba ok plecam des din tr 3 ala racing 3500-5500+ rpm fara stres. Ford4, on 31 octombrie 2019 - 15:31, said: Nu stiu cum e 1.0 in oras fiindca la DT l-am condus mai mult pe exterior. La 1.5 care-l am acum e mai putin placut de condus in oras decat un aspirat fiindca treapta 1 si 2 este lunga si atunci trebuie mai intai sa te obisnuiesti cu asta altfel o sa ti se para mai lenta. Daca insa te obisnuiesti cu ele este mai rapida chiar si pana la 40 km/h Problema provine din faptul ca daca schimbi vitezele din scurt ca la o aspirata atunci cazi sub cuplul maxim si devine lenesa si trepideaza daca apesi prea tare acceleratia. La astea turbo trebuie sa schimbi vitezele fara sa cazi sub turatia de cuplu maxim (1600 rpm) ca altfel trebuie sa calci bland pe acceleratie. De obicei daca este aglomerat trebuie sa mergi in oras doar cu treptele 1 si 2 daca vrei raspuns rapid la acceleratie. In afara insa, asa cum a spus colegul nu se compara nici la dinamica si nici la consum cu o aspirata. La fel si daca mergi cu ea la munte si incarcata, cuplul maxim de la numai 1600 rpm iti permite sa mergi mult mai dinamic decat cu o aspirata. Daca insa mergi mai mult prin oras e recomandata una aspirata. PS Daca vrei sa nu cazi sub turatia de cuplu maxim nu te lua dupa indicatorul de schimbare a vitezelor ca nu stiu cum l-au gandit dar ai si consum mai mare daca te iei dupa el. Si da, cel putin pe mine m-a surprins placut cum s-a comportat (stock) incarcat, chiar ma asteptam sa gafaie si cu clima pornita non stop stiind cum e un aspirat de putere similara. Si asta la 1.0 100 cp, cel de 125cp e ceva mai infipt. E ok, nu te da pe spate, dar se misca onorabil. Am spus si eu ca urban chiar daca mergi ceva peste legal, tot e cam nasol cu tr 4, tr 2 si 3 sunt de ajuns, asta daca nu vrei sa sari la un 80/h ca sa nu maraie a subturare. |
#543
Posted 31 October 2019 - 21:11
Din pacate Loganul cere tr3 in depasiri. A 4a e prea lunga si are demaraj vizibil mai slab decat o compacta de 1.4.
La ochi, MPIul de 90 mi s-a parut ca in depasire se descurca la fel ca o compacta de 1.4. Si pe asta de 1.6 tot cutia il omoara. Edited by underb, 31 October 2019 - 21:13. |
#544
Posted 21 November 2019 - 21:46
Doar ce am aflat ca motorul 1.5 ecoboost pe focus se mai poate configura doar pentru echiparea st line, urmand sa fie scoasa si de pe acesta la anul. Din cate stiu motorizarile 1.0 ecoboost si 1.5 ecoobost in trei cilindri pe focus au aparut in 2018. Raman momentan 1.0 ecoboost 125 cp si cele diesel. Aveti idee de ce s-a scos aceasta motorizare pentru focus? Din cate am citit era cea mai laudata.
|
#546
Posted 21 November 2019 - 22:22
ffm, on 21 noiembrie 2019 - 21:46, said:
Doar ce am aflat ca motorul 1.5 ecoboost pe focus se mai poate configura doar pentru echiparea st line, urmand sa fie scoasa si de pe acesta la anul. Din cate stiu motorizarile 1.0 ecoboost si 1.5 ecoobost in trei cilindri pe focus au aparut in 2018. Raman momentan 1.0 ecoboost 125 cp si cele diesel. Aveti idee de ce s-a scos aceasta motorizare pentru focus? Din cate am citit era cea mai laudata. Nu va indeplini noile norme de CO2 care am inteles ca vor intra in vigoare din 2021 nu de la anul. Dar il scot deja de la anul deoarece cred ca va fi bagat pe vreo hibrida. Am inteles ca de la anul vor veni cu toate tipurile de hibride mild, full si plug-in in functie de clasa masinii. |
#547
Posted 30 December 2019 - 22:17
Nici nu stiu daca e de rau sau de bine... Practic statul roman da vreo 20.000 lei daca te incadrezi cu hibrida in 50g de codoi. Adica ar putea face un motor de 1.0 hibriz relativ accesibil.
Am fost azi pe la RoadHill sa vad cum arata in persoana un FF4 si mi-a placut. Chiar foarte. Am configurat unul cu ce mi-am dorit si fara rabla nu am nici o sansa sa ma incadrez la ce vreau eu, deci o sa astept pana incepe programul. Poate pana tunci aflam ce e cu motorul hibrid si cine stie ce surprize o sa avem... |
#548
Posted 01 January 2020 - 19:06
la multi ani!
pe mine ma intereseaza un focus active wagon cu 1.5 ecoobost, dar daca se renunta deja la aceasta motorizare trebuie sa ma orientez catre concurenta care este superioata motorului benzinar ramas disponibil pe focus 1.0 ecoboost si aici ma refer la 1.5 tsi, 1.4 t-gdi, 1.3 tce care au cuplu aproape ca la un diesel. Edited by ffm, 01 January 2020 - 19:07. |
#550
Posted 05 January 2020 - 12:34
#552
Posted 05 January 2020 - 19:13
Da. Ceea ce inseamna ca info a mea era inutila, ma gandeam initial ca poate la introducerea motorului de 1.0 Hybrid, o sa fie mai ieftin decat actualul 1.5 datorita reducerii oferite de stat. Ceea ce nu e cazul.
|
#553
Posted 13 January 2020 - 12:04
#555
Posted 13 January 2020 - 16:06
Halatul 18.343€. Cu rabla ne incadram fix la 16.995€ Bugetul initial 15.000, urcat la 16500, si in final datorita unor reduceri consistente la optionale am fost de acord sa urcam la 17.000€. Concurenta a fost intre Ceed, Astra si Focus. Surpriza a fost ca Focus a iesit cel mai ieftin in aceleasi dotari. Evident, a contat si asta.
Am luat un Titanium Business de 1.0 125CP benzina, blue metallic, care are ca dotari standard mai importante clima dual, jante aliaj pe 16, faruri led pe ambele faze, dar cu oglinda, nu lupa, keyless entry, keyless start, oglinzi incalzite, ajustabile si rabatabile electric, stergatoare automate, faruri ceata cu iluminare la virare si tapiterie si scaune mai bune decat in Trend (suport lateral mai bun, mi-au placut din start, au fost un punct mare care ne-a dus la Ford pana la urma, confortul in scaun, atmosfera interioara). Ah, si roata de rezerva, nu lipici d-ala de reparat cauciucuri . Toata lumea ofera kitul de reparatii in loc de roata. Dar am insistat sa iau cu roata, ca am avut de-a lungul timpului 2 pane in pustietate si la ce pana mare am avut la una din ele, nu o reparam cu kit. De aia pentru mine roata , chiar si mica, e esentiala. Ca optionale geamuri fumurii spate, pachet iarna (volan, scaune fara si parbriz incalzit), sunet Bang&Olufssen, pilot autoadaptiv, faza lunga automata, citire semne de circulatie, Sync 3 si extinderea garantiei la 5 ani. Cam astea fu'ra. Acuma vine partea aia faina, asteptatul pana vine. Avand nevoie de rabla, probabil aprilie. Edited by MembruAnonim, 13 January 2020 - 16:09. |
|
#556
Posted 13 January 2020 - 16:31
Sa o folosesti sana tos si asteptare usoara ! Foarte bun pretul tinand cont ca e modelul nou aparut anul trecut.
|
#558
Posted 14 January 2020 - 23:16
Care e treaba cu farurile LED cu oglinda? Arata la fel ca cele clasice si e doar becul de tip LED? Sau e mai mult decat atat?
Edited by underb, 14 January 2020 - 23:16. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users