Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Ford Focus 2019

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
633 replies to this topic

#361
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 Ford4, on 15 ianuarie 2019 - 10:41, said:

Cam greu sa-ti dea cineva raspuns la versus. 1,5 ecoboost nu le gaseai pentru DT nici la versiunea veche, crezi ca o sa le aiba acum cand abia au aparut pe piata ?
In 2016 cand l-am intrebat pe dealer de ce nu au si 1,5 ecoboost la drive test mi-a zis ca 1,5 ecoboost si 2.0 TDCI reprezinta vreo 18% din vanzari si au doar cate una pe regiune dar le aduc la Bacau pentru cei care fac comenzi mai mari.

pentru mine singurul motor la care m-as uita si l-as cumpara este cel 1,5 cu 150 sau 180cp (acum am 150 si as lua mai degraba 180) automat.

Acum am intrat pe configurator si se pare ca au bagat motorul 182cp automat. Pretul in schimb ma da pe spate. Cu configuratia dorita 30.000 (in Austria), cat credeti ca as primi discount?

Edited by business11, 15 January 2019 - 10:51.


#362
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
180 automat nu există în românia.

din ce informații am obținut de la posesori ai versiunii precedente și actuale
120 este decent (dacă mă iau după 0-100 nu e decent) și consumă 6-6.5 în oraș și 6-6.5 în extern :)))

150 ecoboost se mișcă mai bine dar în bucurești stă în 10-12 și în 7.5-8 în extern


în rest, mașina este foarte faină.

#363
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 business11, on 15 ianuarie 2019 - 10:44, said:

pentru mine singurul motor la care m-as uita si l-as cumpara este cel 1,5 cu 150 sau 180cp (acum am 150 si as lua mai degraba 180) automat.

Acum am intrat pe configurator si se pare ca au bagat motorul 182cp automat. Pretul in schimb ma da pe spate. Cu configuratia dorita 30.000 (in Austria), cat credeti ca as primi discount?

Nu stiu in Austria dar in Romania la vechea versiune plecai cu discount de 25% fata de pretul de lista, sau chiar mai mult daca voiai versiune de top (si la alti dealeri reduceri obtii de la optionale deoarece preturile acestora sunt umflate, la cele de baza nu prea ai loc de reduceri. Spre exemplu la a mea am primit discountul mare fiindca a fost si pachetul Trend si inca vreo cateva optionale altfel la Trend obisnit nu iei mare discount. Dealerul mi-a explicat ca este o smecherie de marketing. Astfel pachetul suplimentar  Trend ar trebui sa coste vreo 350 Euro. Pretul de lista e 1800 Euro parca, ceea ce lasa loc mare de negociere dealerului. Si al alte firme e aceeasi chestie la pachetele optionale dar spre deosebire de Ford nu lasa dealerii sa se duca pana in marginea de jos a pachetelor sau optionalelor. Faptul ca Ford lasa acest lucru a facut sa i se duca faima ca face discounturi mari si cred ca e o politica buna de a atrage clenti in showroom. In realitae insa nu merita sa te duci acolo daca vrei o masina mai cheala. Dar cati dintre clienti nu se duc totusi cu gandul la dotari putine cand merg la dealer si de acolo pleaca cu masini cu mai multe optionale, fara de care "nu te poti lipsi" la o masina moderna :) ?
Revenind la a doua parte a postarii tale, parerea mea este ca la Ford spre deosebire de VW nu merita sa iei cea de 180 CP decat daca mergi mult pe autostrada. Am spus spre deosebire de VW, deoarece la acestia motorizarile au cuplu diferit la versiunile de 150 CP fata de cele de 180 CP, dar la Ford nu.
Uite aici un comparativ pentru mk3 deoarece la mk4 nu am gasit dar principul ca diferenta de putere la masini de acelasi cuplu se resimte in special la viteze mari cred ca se pastreaza indiferent ca motorul e in 3 sau 4 pistoane (asta bineinteles daca nu au umblat la rapoartele cutiei de viteza ceea ce la utomate e posibil deoarece acum vine in sfarsit si Ford cu cutii automate ca lumea (convertizor de cuplu in 8 trepte)

http://www.zeperfs.c...el5573-5813.htm

Se observa ca diferentele la repriza 80-120 sunt de numai 0,4 s si abia la repriza 80 - 180  (folositoare pe autostrada sau daca-ti plac depasirile in coloana) diferenta este semnificativa (6,1 s)

#364
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Cam asta este si idea eu merg ca 85% pe autostrada. In oras masina nu prea o misc decat daca ies la cumparaturi sau stiu eu ce este de rezolvat, in rest am drumuri pe autostrada.

Eu momentan detin un MK3 (150cp) dar mi-as dori o acceleratie mai puternica asta este motivul pentru care as opta pe varianta de 182cp si automat neaparat. Cu ce am configurat eu (ST-Line si niste optiuni) ajung la 30.000 cum am spus. Mi se pare enorm pentru un Focus, la pretul asta gasesc Audi A6 nou in Germania. Acum sa vedem ce discount as primi de la Ford am ceva cunostinte acolo. As da Ford-ul meu la schimb si as lua pe asta nou, dar abea mai prin primavara.

#365
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 bobalex18, on 15 ianuarie 2019 - 10:50, said:

180 automat nu există în românia.

din ce informații am obținut de la posesori ai versiunii precedente și actuale
120 este decent (dacă mă iau după 0-100 nu e decent) și consumă 6-6.5 în oraș și 6-6.5 în extern Posted Image))

150 ecoboost se mișcă mai bine dar în bucurești stă în 10-12 și în 7.5-8 în extern


în rest, mașina este foarte faină.

Nu am facut DT cu mk4 asa ca nu o sa ma pronunt asupra consumurilor puse de tine ci doar daca sunt reale o sa constat ca noua versiune vine si cu bune si cu rele.

Astfel la diesel fata de vechea versiune de 1,6 tdci pe care am avut-o si eu consumurile alea arata ca l-au mai "castrat" ca dinamica la exterior, probabil fiindca au reglat noxele din ECU ca sa corespunda si la testele WLTP fara a mai pune SCR pe masina (si in putinele review-uri aparute am vazut ca se plang de dinamica ei). Astfel la fostul diesel, la extern ma incadram intre 5-6 % ca medie. V-am spus ca limitarea noxelor duce la un consum mai mare dar toti credeati ca vorbes ca un hater de diesel ce sunt, desi v-am aratat jurnal de bord cu posesor care la revizie i-au facut reglajul ECU pentru a-l aduce in norme si a constatat imediat o crestere a consumului. La oras consumurile sunt insa asemanatoare lucru surprinzator pentru mine.

La 1,5 ecoboost consumurile de oras sunt asemantoare cu cele de la versiunea mk3.5 pe care o am eu, ma refer atunci cand mergi prin aglomeratie, altfel scazi si sub 10. Se pare ca motorul in 3 pistoane insa e mai slab la consumuri la extern, la mine consumul pe extern pe o medie mare care sa cuprinda si diferite conditii nefavorabile (trafic mare, rampe etc) neducandu-se peste 7. decat foarte rar iar medie de 7,8 am obtinut doar pe autostrada la 180 km/h (medie de consum facuta pe vreo 40 km in Germania, n-am putut mai mult ca incepuse sa se aglomereze autostrada). Oricum ideea era ca la extern motorul in 3 cilindri pare un regres in materie de consum si chiar si de dinamica la reprize uzuale 80-120, casrromd in schimb la dinamica la viteze mari (probabil ca lipsa unui cilindru este suplinita printr-o functionare la turatie putin mai mare) daca luam de bun acest comparativ :

http://www.zeperfs.c...el7513-5573.htm

Oricum trebuie sa merg cu el pentru a ma putea pronuntain cunostinta de cauza, fiindca altfel vorbesc si eu ca haterii de ascutitori 1.0 dar care nu au mers niciodata cu ele.

Per ansamblu noul mk4 mie mi se pare ca vine cu plusuri dar si cu minusuri fata de mk3.5 fiecare ramanand sa stabileasca daca plusurile sunt importante sau minusurile sunt impardonabile.
La plusuri constat ca masina este spatioasa si cu un portbagaj generos fata de vechea versiune si cutii de viteza automate adevarate nu powerstiftul de pana acum. Un alt plus este ca vine cu aceste automate si pe benzinare nu numai pe diesel ca pana acum. Tot la plusuri o sa trec faptul ca varianta vignale e adusa mai aproape de zona premium (am facut test cu una de aceasta de 1.0 si parca nu e tot Ford) si faptul ca au scos si varianta active cu garda la sol mai mare.
La minusuri o sa trec lipsa suspensiei independente la versiunile sub 150 CP desi puntea semirigida e mai buna decat la alte marci cu care am mai mers, asa ca multi n-or sa-i simta lipsa decat in situatii de drumuri denivelate sau cu gropi si asta daca vrei sa mergi cu viteza pe acolo :) ! La vignale cu care am mers, chiar nu am simtit diferenta dar nu stiu daca puntea spate e diferita la aceasta versiune de celelalte. Tot la minusuri as trece tableta care nu-mi place cum e infipta in bord desi asta e moda la toate marcile, dar poate m-am obisnuit eu cu a mea unde este integrata in bord. Tot la minusuri as trece si lipsa din oferta a unei versiuni de motorizare hibrida, macar asa cu minusurile cu care este implementata pe Mondeo (dar sa pastreze plusurile de dinamica de acolo :) )

 business11, on 15 ianuarie 2019 - 11:50, said:

Cam asta este si idea eu merg ca 85% pe autostrada. In oras masina nu prea o misc decat daca ies la cumparaturi sau stiu eu ce este de rezolvat, in rest am drumuri pe autostrada.

Se vede ca stai in Austria Posted Image

 business11, on 15 ianuarie 2019 - 11:50, said:

Eu momentan detin un MK3 (150cp) dar mi-as dori o acceleratie mai puternica asta este motivul pentru care as opta pe varianta de 182cp si automat neaparat. Cu ce am configurat eu (ST-Line si niste optiuni) ajung la 30.000 cum am spus. Mi se pare enorm pentru un Focus, la pretul asta gasesc Audi A6 nou in Germania. Acum sa vedem ce discount as primi de la Ford am ceva cunostinte acolo. As da Ford-ul meu la schimb si as lua pe asta nou, dar abea mai prin primavara.

Intradevar la Ford, preturile reale nu le afli pe Internet, trebuie sa mergi la dealer. Si cu cat o vrei mai dotata (dupa cum vad) o sa ai discounturi mai mari.

#366
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 business11, on 15 ianuarie 2019 - 11:50, said:

Cam asta este si idea eu merg ca 85% pe autostrada. In oras masina nu prea o misc decat daca ies la cumparaturi sau stiu eu ce este de rezolvat, in rest am drumuri pe autostrada.

Eu momentan detin un MK3 (150cp) dar mi-as dori o acceleratie mai puternica asta este motivul pentru care as opta pe varianta de 182cp si automat neaparat. Cu ce am configurat eu (ST-Line si niste optiuni) ajung la 30.000 cum am spus. Mi se pare enorm pentru un Focus, la pretul asta gasesc Audi A6 nou in Germania. Acum sa vedem ce discount as primi de la Ford am ceva cunostinte acolo. As da Ford-ul meu la schimb si as lua pe asta nou, dar abea mai prin primavara.
Din pacate nu vei simti prea usor acea acceleratie mai puternica. Motoarele astea cu doua versiuni de putere au prostul obicei sa-si arate puterea doar in ture mari, nu pe toata plaja de turatie. Mai ales daca au cutie identica. Dpmdv, nu e o miscare prea inspirata trecerea de la 150 la 180.

... daca ai deja 150ul.

Deci, daca chiar vrei mai mult, ia un 2.0t. Orice marca.

Edited by underb, 16 January 2019 - 21:57.


#367
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Dar focus va ceed?!

#368
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kZdybFvg7wA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#369
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Tipic pentru britanici si afinitatea pt Ford. Nu ma impresioneaza cu nimic: nici design, motorizarile sint destul de gurmande si interiorul are muult plastic. Pluseaza la spatiu, suspensii si tinuta. Nu mi se pare deloc o evolutie majora fata de vechea generatie, basca faptul ca au scos suspensia spate independenta pe anumite motorizari.

#370
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
am fost sa ma interesez de un Ford Focus cu configuratia proprie care pe internet ma duce la 31.000eur. Am dat un testdrive, am prezentat interese, plus ca il cunosc pe vanzator foarte bine.

Masina imi place, interiorul a devenit mai "light" decat versiunea precedenta (pe care o detin) cu consola mijlocie care ocupa mult spatiu, chiar daca mie imi place foarte mult pentru ca ma simt intr-o masina de curse Posted Image)

Portbagajul s-a marit, asta este un lucru extraordinar pentru Focus, deoarece in versiunea veche nu reusesc sa bag 2 trolley mari in el, decat daca dau scaunele jos si asta mi se pare de ras.

Ca si tinuta de mers a ramas o masina excelenta, am testat modelul cu 125cp parca care mi se pare mult mai lenta ca a mea cu 150, si mi-a facut placere sa o conduc ca sa fiu sincer.

Si dupaia am ajuns la masa vanzatorului sa negociem pretul. Daca ne apropriam de 20k mai ceva ca puneam pixul pe hartie dar din pacate oferta finala a fost de 27.200 incl. gume de iarna cu jeante pe 17'' si prima inspectie gratuita.

Mi s-a parut prea mult pentru un Focus, in bugetul asta ma incadrez la un A6 (2016+) sub 50.000 km din Germania. Am plecat dezamagit dar asta este, macar stiu ca acasa ma asteapta un Focus vechi. O zi buna.

Edited by business11, 01 February 2019 - 09:45.


#371
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
era unul în românia cu 48 de km (48 nu 48k), o configurație de 32-33k euro la 21k cu tot cu tva. vândut de dealer-ul din brăila

#372
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Resigilat? :naughty:

#373
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
ca sa il aduc din Romania in Austria trebuie sa platesc taxe de import si una si alta, ma duce la 24-25k.

Vanzatorul mi-a spus ca procentajul de discount pe piese, configuratii sunt diferite si in functie de ce iti alegi pretul difera. Unele optiuni au un discount mai mare, altele mai mic.

#374
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
Nu stiu ce versiune ai configurat in Austria (@business11) insa se pare ca in RO preturile sunt mai mici  ?!  Ma intreb care ar fi explicatia ... Am fost si eu la Ford inainte de Anul nou ,pt un ST Line 150 CP pe benzina , cutie manuala mi s-a oferit din prima un 21k sau 22k , incluzind aici si vopseaua metalizata aparte si un pachet de iarna (volan,scaun incalzit) si inca ceva , nu mai tin minte ... asta fara negocieri etc.
Ma face sa cred ca pt acelasi ST line cu motorul de 182CP si vopseaua metalizata , cutie manuala, as putea ajunge la 20-21 k .... cu negocierile respective ... Totusi am retineri : pe langa faptul ca nu am facut drive test, motorul asta de 1500cmc in 3 cilindri , ma gandesc la fiabilitatea lui in timp . In plus in trecut au fost multe probleme cu Focusurile - ambreiaje cazute mult prea devreme - si nu numai .
In fine , mai stau ,mai analizez ... mai este si noua Mazda 3 (sedan insa) care imi face cu ochiul etc.

ps: " ca sa il aduc din Romania in Austria trebuie sa platesc taxe de import" ... la ce se refera oare afirmatia asta ?  sorry , chiar nu ma prind  :)

#375
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
in Austria exista o asa numita taxa NoVa pentru masiniile de import care se calculeaza in functie de poluare. Si ajunge pentru un Focus la 150cp undeva la 2000-2500eur.

In Romania masiniile noi sunt mai ieftine decat in Austria intr-adevar, cred ca taxele la voi sunt mai scazute nu stiu exact.

#376
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
Taxa aia de import se aplică și mașinilor cumpărate din UE? Că parcă, în afară de TVA (pe care nu-l plătești în Ro, și-l plătești în Austria raportat la prețul net de pe factură), n-aveau voie să taxeze în niciun fel bunurile intracomunitare. Nu fix ăsta a fost baiu și cu taxele noastre de poluare/înmatriculare/mediu/etc/etc/etc?

#377
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
NoVa este o taxa de mediu si se adauga tva-ului deoarece in tara cumparata masina nu a platit aceasta taxa de mediu pentru ca nu exista. Chiar si daca cumperi o masina noua in Austria, aceasta taxa Nova este inclusa in pret (asta este si motivul pentru care pretul unei masini noi este mai scumpa fata de Germania sau Romania).

Se calculeaza cam asa:

(consumul de co2 in grame pe kilometru - 90 de grame) / 5 si asta este un procentaj care trebuie  multiplicat cu pretul masinii net.

Exemplu:
Ford Focus 2019, 1.5 EcoBoost 150CP, are un consum de 117g/km (co2), pret 20.000eur.

(117-90)/5 = 5,4% din 20.000 = 1080eur de platit. Cu cat pretul masinii creste cu atat si taxa asta.

#378
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
@ business11 - multumesc de precizari !

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate