Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pentru incepatori si nu numai
Last Updated: Mar 06 2018 12:05, Started by
Alexis
, Feb 25 2018 14:41
·
0
#19
Posted 25 February 2018 - 16:05
Alexis, on 25 februarie 2018 - 15:46, said:
dupa cateva ore de mers in spatele motorului instructorului in care nu faci altceva decat sa-l urmaresti pe ala Poate n-ar strica sa mai iei niste ore de traseu la alta scoala (ideal ar fi un transfer, daca se poate), daca asta-i sistemul la scoala pe care-ai facut-o. danvlas, on 25 februarie 2018 - 15:57, said:
Ai B-ul de la 18 ani... Uraaaaaa! Acum cati ani ai? 19? Conteaza si cat a condus. |
#20
Posted 25 February 2018 - 16:07
Barboso, on 25 februarie 2018 - 16:05, said:
Stiam ca se iese pe-un singur motor, cu instructorul ca pasager. Asa te poate invata / corecta mai bine. Poate n-ar strica sa mai iei niste ore de traseu la alta scoala (ideal ar fi un transfer, daca se poate), daca asta-i sistemul la scoala pe care-ai facut-o. Cred ca asta o sa fac, nu sunt deloc multumit cu instructorul de aici. Oricum ma gandeam sa mai iau ore de iesit in trafic in plus, nu mi se pare de-ajuns ce se face acum in scoala. Dar e f buna ideea cu schimbatul scolii. Edited by Alexis, 25 February 2018 - 16:08. |
#21
Posted 25 February 2018 - 16:07
problema e ca la examen trebuie sa mergi mult mult mai atent decat cand conduci avand permis.
daca mergi cu 55km/h ai picat desi daca ai permis nu se intampla nimic daca ai om pe trecere pe sensul celalat trebuie sa opresti iar cand ai permis doar daca e pe sensul de mers cand ai permis poti forta un cedeaza, la examen ai picat cand ai permis poti face multe chestii la limita sau chiar un pic peste (asa la cerseala) dar la examen daca nu-si da examinatorul acordul mai vi o data. Edited by arg, 25 February 2018 - 16:09. |
#22
Posted 25 February 2018 - 16:11
arg, on 25 februarie 2018 - 16:07, said:
problema e ca la examen trebuie sa mergi mult mult mai atent decat cand conduci avand permis. daca mergi cu 55km/h ai picat desi daca ai permis nu se intampla nimic daca ai om pe trecere pe sensul celalat trebuie sa opresti iar cand ai permis doar daca e pe sensul de mers cand ai permis poti forta un cedeaza, la examen ai picat cand ai permis poti face multe chestii la limita sau chiar un pic peste (asa la cerseala) dar la examen daca nu-si da examinatorul acordul mai vi o data. am facut cateva chestionare, nu imi vine sa cred cat de multe chestii de legislatie nu mai stiu |
#23
Posted 25 February 2018 - 16:16
https://www.i-drpciv...re-auto-drpciv/
vezi ca-s mai multe din cele grele... vezi cartile cu teste scrise de marius stanculescu ca tot alea pe hartie sunt baza. Edited by arg, 25 February 2018 - 16:23. |
#25
Posted 25 February 2018 - 16:53
Nu stiu la ce scoala ai facut tu cursurile de instruire, dar eu am vazut de mai multe ori motociclete pe care erau instructorul si elevul. (In zona Republica-Faur Poarta3-unde se dau examene auto).
|
#26
Posted 25 February 2018 - 20:33
De regula, exista o singura sedinta in care se iese in trafic, cu instructorul in spate. Cam toate scolile procedeaza asa!
|
#27
Posted 26 February 2018 - 01:54
#28
Posted 26 February 2018 - 08:59
N-are a face. Eu n-am iesit in trafic cu scoala moto, pentru ca atunci nu era voie. De atunci s-au adunat citeva zeci de mii de km pe doua roti, si n-am ajuns statistica.
Daca-ti cunosti limitele e ok. |
|
#29
Posted 26 February 2018 - 09:35
Corect, dar acum e plin de copii de 18-20ani care nu stiu decat viteza si habar nu au de trafic.
|
#30
Posted 26 February 2018 - 10:08
Si atunci era la fel. Multi renunta la moto dupa prima cazatura, care cu putin noroc se lasa doar cu pagube la moto si cu orgoliul sifonat. Altii invata ca asfaltul doare, si se tempereaza. Iar aia care nu invata nimic, ajung statistici. De cazut am cazut cam toti. Dar mai conteaza si in ce conditii.
In fine, discutia e lunga si complexa, cert este ca daca esti precaut si iti stii limitele, sansele sa ajungi intreg acasa sint maxime. Edited by dan78rom, 26 February 2018 - 10:09. |
#31
Posted 26 February 2018 - 10:13
#32
Posted 26 February 2018 - 10:24
adisz, on 26 februarie 2018 - 10:13, said: Si circulati cu 200 de km/,najoritatea covarsitoare. . Nu mai generalizati aiurea, sint o groaza de oameni respectabili care au moto, medici, avocati, politisti, you name it. Si nu-i un hobby ieftin, daca nu ma crezi, verifica singur cit costa o casca ok, un costum, o pereche de cizme... |
#33
Posted 26 February 2018 - 11:03
Da mai, dar pe omenii aia seriosi nu-i vezi in trafic ca au treaba, si mai mult nu-i vezi pe la stiri cu toate oasele sparte.
Hai sa numaram, din ultimii 100 motociclisti cati erau oameni asezati care mergeau ok (tu nu intrii la socoteala). |
|
#34
Posted 26 February 2018 - 11:07
Am specificat clar si concis:majoritatea covarsitoare.In majortitatea covarsitoare intra si medici si avocati si procurori si politisti si mai ales putoii care cred ca lumea este a lor.
In minoritatea care deriva din majoritatea covarsitoare intra si medici si avocati si procurori si politisti si putoi care sunt constienti de mersul pe motocicleta. Si nu-i generalizare,este realitatea. Si numa intereseaza nici cat negru sub unghie ce preturi reclama acest hobby.Ca nu este hobby.Sa conduci o motocicleta nu este mai hobby decat sa conduci o masina sau o trotineta.In toate cazurile trebuie respectate niste legi,adunate sub forma Codului Rutier.Si mai exista si codul moral,da' deja vorbim despre OZN-uri aici. Singura diferenta intre conducatorii auto si cei de motociclete,este ca exista categoria numita soferi.La moto nu exista.Folclorul rutier insa le-a gasit o denumire:donatori de organe. dan78rom, on 26 februarie 2018 - 10:24, said:
Chiar nu-i adevarat, insa din pacate aia sint cei mai vizibili, si ne strica reputatia tuturor. Cam aceeasi chestie cu copii care isi cumpara o gioarsa de BMW de 20 de ani, si au impresia ca au o racheta sub cur. Nu-i nici o diferenta. Nu mai generalizati aiurea, sint o groaza de oameni respectabili care au moto, medici, avocati, politisti, you name it. Si nu-i un hobby ieftin, daca nu ma crezi, verifica singur cit costa o casca ok, un costum, o pereche de cizme... |
#35
Posted 26 February 2018 - 11:19
Si eu ti-am spus ca in nici un caz nu-i vorba de o majoritate, ci de o minoritate, dar una extrem de galagioasa si de vizibila. Si cred ca stiu mai bine decit tine despre ce vorbesc, dar tu crezi ce vrei.
Si este un hobby, in special intr-o clima ca a noastra, si in general in europa. Unde nu-i hobby, ai sa vezi ca oamenii le folosesc ca si pe masini, cara cu ele ce gindesti si ce nu, pentru ca nu isi permit o masina. Vezi africa si asia de sud est. |
#36
Posted 26 February 2018 - 11:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users