Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Renault Kangoo, Peugeot Partner si Citroen Berlingo.
Last Updated: Mar 08 2018 16:06, Started by
lucianer75
, Feb 20 2018 13:55
·
0
#1
Posted 20 February 2018 - 13:55
Salut tuturor. Va cer câteva păreri legat de modelele enumerate.erate mai sus și va dau exemple mai jos cu ceva ce mi-a făcut cu ochiul din ofertele existente pe piata auto. Mașina o sa fie folosita că și auto familial și condus moderat.
https://www.autovit....o-ID7GqLHJ.html https://www.olx.ro/o...go-ID9YA0w.html https://www.olx.ro/o...ri-ID8zJVp.html Mulțumesc |
#3
Posted 20 February 2018 - 14:18
Dă-mi niste motive, lăsând aspectul. De ce sa nu iau un benzinar+gpl?
|
#4
Posted 20 February 2018 - 14:23
lucianer75, on 20 februarie 2018 - 14:18, said:
Dă-mi niste motive, lăsând aspectul. De ce sa nu iau un benzinar+gpl? 2. Benzina e cam overkill pentru masina aia mai ales la motorul ala. 3. E deja inmatriculata in RO...deci sanse mai mici de samsareala.. 4. La Citroen mai bagi niste bani in RAR si ceva taxe... etc. In schimb dintre toate trei, Renault tind sa cred ca are motorul cel mai bine construit, dar se stie ca au probleme cu partea electrica. Citroen e pe benzina dar motor subdimensionat asa ca ramane Peugeot. Edited by tehnics, 20 February 2018 - 14:29. |
#6
Posted 20 February 2018 - 14:45
Renault clar, dar trebuie trecut pe gpl.
Dintre cele 3 marci, Renault este cel mai stabil si mai bun motor. In al doilea rand motorizarea este mai buna aici ai 102cp cu 1,6 benzinar. Peugeot-ul are 74-75cp tot pe 1,6 motorina, sper ca iti dai seama ce inseamna cand esti cu familia la drum. In al 3 lea rand, Peugeotul este mai nou dar are 20.000km pe an, pe cand Renault-ul are undeva la 14.000km pe an. Eu zic sa mergi sa faci o proba sa vezi diferenta si dupaia sa te decizi. Dar eu ti-as recomanda Renault-ul. Citroenul este exclus pentru ca vine din Olanda, aici o sa te complici cu inmatriculari, plus nu cunosti provenienta, plus ca Citroenul asta din Olanda este pe dedesupt cu siguranta ruginit. #edit: acum am observat ca Renault-ul vine din Germania, sa ai grija Edited by business11, 20 February 2018 - 14:48. |
#8
Posted 20 February 2018 - 14:52
business11, on 20 februarie 2018 - 14:45, said:
Renault clar, dar trebuie trecut pe gpl. Dintre cele 3 marci, Renault este cel mai stabil si mai bun motor. In al doilea rand motorizarea este mai buna aici ai 102cp cu 1,6 benzinar. Peugeot-ul are 74-75cp tot pe 1,6 motorina, sper ca iti dai seama ce inseamna cand esti cu familia la drum. In al 3 lea rand, Peugeotul este mai nou dar are 20.000km pe an, pe cand Renault-ul are undeva la 14.000km pe an. Eu zic sa mergi sa faci o proba sa vezi diferenta si dupaia sa te decizi. Dar eu ti-as recomanda Renault-ul. Citroenul este exclus pentru ca vine din Olanda, aici o sa te complici cu inmatriculari, plus nu cunosti provenienta, plus ca Citroenul asta din Olanda este pe dedesupt cu siguranta ruginit. #edit: acum am observat ca Renault-ul vine din Germania, sa ai grija Legat de caii putere, si tractorul U65 avea doar 65 de cai putere...asta ca sa intelegi comparatia intre un diesel si benzina ca nu doar puterea conteaza... Din pacate Renault cam are probleme cu electricul...cabluri subdimensionate, circuite instabile, piese scumpe. Motoarele intr-adevar sunt mai bine construite la Renault. Edited by tehnics, 20 February 2018 - 14:54. |
#9
Posted 20 February 2018 - 14:57
nu conteaza ca e combi, GPL-ul o sa faca benzinarul mai ieftin ca motorina.
Nu are treaba tractorul, dar problema se pune intr-o depasire si nu numai, mai ales cand o sa fie incarcata o sa se chinuie masina la greu cu 75 de cai, vine goala cu 1,5tone. Dintre 3 frantuzoaice tot Renault as lua, plus ca nu este musai sa aiba probleme cu electricele, asta nu este generalizare, iar piesele scumpe? come on... |
#10
Posted 20 February 2018 - 15:03
Eu am japoneza Daihatsu Terios, vă dați seama ce sfaturi primeam vis a vis de.piese . O am din 2008 de la 0km și am schimbat în perioada asta câteva bucși care costau 20-50 Ron/buc OEM.
|
|
#11
Posted 20 February 2018 - 15:12
Eu am la lucru un renalut Kangoo... parca sunt in autobuz! are un design execrabil. Daca bati cu degetul in geamul de la pasagerii din spate parca bati intr-o bucata de tabla.
Nu inteleg de ce vrei astfel de masini. Nu vrei sa te orientezi spre altfel de masini? Ce buget ai? |
#12
Posted 20 February 2018 - 15:19
Fiindca taica-miu a condus 4-5 ani un Kangoo, model 2005 si gusturile....As prefera un Dokker. Mai recent....
|
#13
Posted 20 February 2018 - 15:38
#14
Posted 20 February 2018 - 15:44
112.000 si de la 22.000 merg pe GPL, un timp faceam undeva la 15.000 km/an. Jimny-ul(2008) care este la vanzare si pentru care cautam masina acum, are 76.000 km si doar a schimbat baia de ulei fiindca a lovit ceva mai ascutit si supura ulei, a fost o cheltuiala de 480 ron. A pus niste bucse din poliuretan si un set de rulmenti conici pe fata(astia se schimba o idee mai des la Jimny(40-50.000 km) in rest....benzinara Japoneza.
Attached FilesEdited by lucianer75, 20 February 2018 - 15:46. |
#15
Posted 20 February 2018 - 17:00
|
#16
Posted 20 February 2018 - 19:13
Seara buna !
" lucianer75 " este o masina OK acest model " Daihatsu Terios " ? sunt interesat de o masina buna de familie , gen suv sau mini-suv , de preferat benzina . am avut mai multe modele , ultima oara un daewoo cielo din 2005 , cutie si motor f.bune , tabla de nota 4 . |
#18
Posted 23 February 2018 - 18:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users