Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina clasa compacta/mica
Last Updated: Feb 20 2018 17:11, Started by
sabin211
, Feb 19 2018 10:54
·
0
#1
Posted 19 February 2018 - 10:54
Salutare tuturor,m-am gandit sa va cer parerea in legatura cu trecerea de la actuala masina,un Ford Mondeo mk4,2009,berlina,1.6 ti-vct benzina,125 cp la o masina din clasa compacta sau clasa mica(sper sa nu ajung chiar aici).
Situatia se prezinta in felul urmator,am lucrat ceva timp in afara(Olanda) unde masina asta vedea mai mult autostrazi,acum revin in tara si ma mut intr-un oras aglomerat(Iasi).Am mai fost cu masina in acest oras si nu e nimic placut sa o conduci acolo.Stai bara la bara,cu parcarea nu e chiar roz mereu iar consumul este si el un factor care ma face sa ma gandesc la alta masina,dar nu este cel mai important. Acum ca am expus situatia,vroiam sa va intreb,o masina din clasa compacta se simte mai putin balena decat Mondeo?Ma gandesc la masini de genul Opel astra hatchback,Ford Focus sau eventual un Polo. Masina trebuie sa fie mai noua ca actuala,oricum ma gandesc sa o vand pe a mea si sa mai ofer si o diferenta de maxim 3000 euro. Preconizez ca nu voi depasii 10.000 km pe an,cu drumuri 80% in oras si poate weekend-uri sa mergem in alte localitati.Mentionez ca ma intereseaza si cum ar fi cu un scaun de copil in spate. Ca motorizare inclin 65% spre benzina si 35% diesel.La benzina apreciez intretinerea mai facila si sunetul motorului,la diesel eventual consumul. Multumesc anticipat,astept parerile voastre. |
#3
Posted 19 February 2018 - 11:00
Eu o am la vanzare u 5750,sunt dispus sa o dau cu 5500 dar nu mai putin,iar pt noua masina bugetul o sa fie de 8000-8500
|
#4
Posted 19 February 2018 - 11:04
copil + masina mica nu fac cea mai fericita combinatie, o sa simti mai totdeauna nevoie de spatiu suplimentar
Eu am in parcu' auto un Mitubishi Colt, motor 1,3 .... scot consum foarte bun atat in oras cat si afara (7 la suta in Bucuresti, si cam tot atat daca nu depasesc 140 Km/h in afara), modularitate peste multe alte masini, bancheta spate e fractionala 1/3 cu 2/3 si are reglaj inainte / inapoi (castigi portbagaj in decrimentul spatiului pe bancheta spate) ... parte mai putin buna este ca e destul de slab la insonorizare iar ca sa se miste bine motorul necesita turatii ridicate |
#5
Posted 19 February 2018 - 11:08
Copilul inca nu este,dar cu siguranta o sa fie,din clasa mica ma atrage putin un Polo,eventual cu cutie automata,dar cam atat din ce vad eu prin anunturi,poate stiti voi mai multe modele.
Tarzy,multumesc pt parere. |
#6
Posted 19 February 2018 - 11:09
Intr-o compacta merge ok cu copil mic. Eu cat am avut copii mici am avut Focus (II, apoi III) si incap fara probleme orice fel de scaune. La fel e si intr-o Astra sau alta masina compacta. Problema o s-o ai la portbagaj, ca astea toate au portbagaj mic de gen 350 litri. Cred ca Focusul hatchback are cel mai mic portbagaj dintre competitoare. Eventual cauta o compacta break. O sa fie aproape la fel ca si un hatchback la condus, nu e cu mult mai lunga, latimea e aceeasi, dar ai un portbagaj in jur de 500 litri, care e mult mai util pt carat diverse gen carut, patut, jucarii, biciclete samd. Si o sa fie totodata mai scurta, mai ingusta si mai usor de parcat decat Mondeo.
|
#7
Posted 19 February 2018 - 11:27
Am Focus scurt si Avensis Break luuung! Mai degraba ma derajeaza in trafic aglomerat lipsa cutiei automate, rareori imi apar in cale locuri de parcare pentru care diferenta de lungime sa chiar conteze. Pentru copil mic, este foarte important portbagajul, scoicile si scaunele incap in orice masina. In plus, eu nu as da o masina pe care o cunosc si funtioneaza ok, pentru un second care poate avea probleme ascunse, chiar daca este destul de nou.
|
#8
Posted 19 February 2018 - 11:37
Pt. un oraș aglomerat, alegerea este clară. O mașină din clasa mică, mai ales că în ultima vreme, clasa mică a devenit tot mai mare in dimensiuni. O compactă va fi mai buna pentru iesit in afară, dar tot destul de mare va fi pentru oraș. Avantajul la clasa mică va fi și faptul că în acest buget vei putea să-ți iei o mașină relativ nouă. Dezavantajul va fi că vei simți mai mult denivelările și gropile comparativ cu Mondeo.
Recomandarea mea ar fi Ford Fiesta la această clasa |
#9
Posted 19 February 2018 - 11:43
Mai am in minte o varianta,sa pun masina pe gpl,dar nu stiu cat de mult merita.
Sunt constient(sau asa cred)ca odata cu o masina din clasa mica,diferentele de confort sunt clare in favoarea masinii actuale.Deci parerea ta Ford4 este ca si cu o compacta diferentele fata de Mondeo nu sunt prea pronuntate ca si dimensiuni si senzatie.? |
#10
Posted 19 February 2018 - 12:29
Un Wolkswagen Polo cu cutie automata,ce motorizare ar fi potrivita pentru o combinatie de oras cu drumuri nationale?
|
|
#11
Posted 19 February 2018 - 13:05
#12
Posted 19 February 2018 - 13:07
#13
Posted 19 February 2018 - 13:35
sabin211, on 19 februarie 2018 - 11:43, said:
Mai am in minte o varianta,sa pun masina pe gpl,dar nu stiu cat de mult merita. Sunt constient(sau asa cred)ca odata cu o masina din clasa mica,diferentele de confort sunt clare in favoarea masinii actuale.Deci parerea ta Ford4 este ca si cu o compacta diferentele fata de Mondeo nu sunt prea pronuntate ca si dimensiuni si senzatie.? Ma refeream doar ca dimensiuni ca nu vei simti in oras un spatiu mult mai mare de manevra. In ceea ce priveste senzatiile difera de la masina la masina si nu numai de clasa. Spre exemplu un Focus va avea o tinuta de drum mai buna decat Mondeo care este setat spre confort, in timp ce un Megane va absorbi la fel de bine gropile ca Mondeo, dar va fi deficitar la tinuta de drum la viteze mari. Retrag ceea ce am spus ca ti s-ar potrivi un Fiesta fiindca nu am vazut ca e si un bebe pe drum. Din acest motiv, chiar daca vei face numai 20% in exterior, conteaza mult portbagajul, iar in clasa mica nu gasesti portbagaj mare. Ai putea merge pe o compacta break sau daca nu faci majoritatea drumurilor de numai 2-3 km prin oras sa-ti pui gaz pe masina ta actuala. Nu vad de ce ai schimba-o daca nu-ti face probleme, mai ales ca sh-urile reprezinta o loterie. Daca totusi vrei o compacta uite aici cateva. https://www.autovit....html#a24fa015d5 https://www.autovit....html#c4a6fcf49c |
#16
Posted 19 February 2018 - 13:52
Din experienta a unui copil mic si apoi imediat a doi copii mici pot spune ca o compacta e un cui in talpa care ti-l vei bate singur.
Gandeste-te ca la inceput vei avea de bagat si un carucior in masina+ceva bagaj. Been there, done that. Nevasta-mea a avut un Polo cand aveam doar un copil, iar in portbagaj era doar un carucior iar cumparaturile pe jumatate din bancheta din spate si pe jos. Cand la scurt timp a venit si al doilea copil, imediat am trecut la clasa mai mare, un Renault Laguna break...si chiar si asa aveam probleme cu caruciorul pentru ca era 2 in 1 Plus ca daca e mica masina, copilul va lovi mereu cu picioarele in scaunul din spate si iti va murdari tapiteria. Oricat vei pune tu protectie, tot o va murdari mai ales daca va fi ud pe talpi. Parerea mea e sa pastrezi Mondeo. Drag0n_X, on 19 februarie 2018 - 13:45, said:
Mai exista o varianta... pastrezi mondeo de care spui ca esti multumit si cu acei 3000e pe care i-ai da ca diferenta iti iei una mica pentru frecus in oras. un colt e chiar o varianta buna. |
#17
Posted 19 February 2018 - 14:19
cevaflood, on 19 februarie 2018 - 13:07, said:
Eu am Polo automatic Diesel si sant multumit de consum in oras ia cca 3-3,2% Cutie DSG 7 viteze Edited by gelublabla, 19 February 2018 - 14:19. |
#18
Posted 19 February 2018 - 15:12
Ca sa nu-ti murdareasca spatarul scaunelor iti trebuie S-Klass .
Mai bine dai bani pe o compacta si accepti faptul ca or sa se murdareasca scaunele decat sa dai niste mii de euro pe o clasa mare, sa nu ajunga copilul cu picioarele acolo. In plus, oricum o sa murdareasca tot ce e in jur gen fete de usi, bancheta samd, deci spatarele scaunelor fata sunt ultima problema. Eu zic in continuare ca o compacta break mai noua (si gasesti ceva ok in 8000 euro) e mai buna decat Mondeo ala + ceva mic de oras cum s-a sugerat mai sus, si totusi nu-i buburuza de oras cand vine vorba de luat un carucior in portbagaj. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users