Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 1,6 TDI 2010, martor bujii/martor motor
Last Updated: Feb 18 2018 15:57, Started by
rakasp
, Feb 17 2018 14:52
·
0
#1
Posted 17 February 2018 - 14:52
Buna ziua.
Model Auto: Skoda Octavia model 2010 , 1.6 TDI, 105 Hp, cod motor CAY. Problema/simptome: Martori bujii incandescente, cateodata si martorul motor aprinsi in bord. Atunci cand apare, martorul bujii, masina pierde imediat din putere, pedala poate fi la maxim dar nu prinde viteza, sau o face foarte freu. Modelul meu are 5 viteze maximul ajuns in situatia de fata 106km/h(foarte greu ajuns la aceasta norma). In secventele 1-2-3 ajunge foarte greu la 50-60 km/h. Cateodata opresc motorul si pornesc din nou, martorul dispare dar dupa o cursa minima(cateodata si cateva sute de metri sau chiar atunci cad o pornesc, adica pe loc) apare din nou, cu aceleasi simptome...motor fara putere, acceleratie greoaie, pana in a treia maximum turatii 2000. De doua zile, apare si senzorul motor, cu aceleasi simptome. In bord imi apare 'motorstörung werkstatt', cerd ca traducerea ar fi, probleme la motor, atelier auto. Pe masina a fost pusa o diacnoza unde a aparut ca problema ar fi supapa AGR. Nu stiu ce sa zic, asta si pentru ca nu ma pricep, iar pe net sunt fel de fel de opinii. As fi recunoscator celor care au mai trecut prin asta, sau celor care au experienta in domeniu pentru binevenitele lamuriri. Multumesc frumos anticipat tuturor. |
#2
Posted 17 February 2018 - 15:04
Probabil intra in limp mode.
Un test ti-ar spune imediat ce erori ai in ECU, dar daca crezi ca globul de cristal de pe forum e mai bun... treaba ta. Doar nu-i masina noastra. |
#4
Posted 17 February 2018 - 15:11
EGr 90% din cazuri, se schimba cu piesa original.
Durata 2-3 ore manopera+ piesa orginala= undeva la 1500ron. Spor. Sa vezi cand iti cade pompa de inalte ca face span, ce distractie. Daca il anulezi ca ti se pare scump, trebuie anulat si filtru de particule si facut soft nou la motor. Daca mai circuli asa risti sa infunzi/omori si filtru de particule, dupa care platesti si mai mult pt reparatie. Nu mai merge cu masina. Edited by Deenman, 17 February 2018 - 15:12. |
#5
Posted 17 February 2018 - 15:18
De curind am avut aceiasi problema. S-a aprins martorul "probleme motor/gaze'' si masina nu mai tragea la viteze mari. La mine beleaua a fost capsula vacumatica de pe turbina (200 ron cu tot cu manopera, piesa englezeasca)
Capture.PNG 27.29K
17 downloads
Edited by talica, 17 February 2018 - 15:21. |
#6
Posted 17 February 2018 - 15:25
\Lui i se aprinde martorul de bujii, spira aia, e de la egr, mai ales la km si codul motor.
|
#7
Posted 17 February 2018 - 15:51
Deenman, on 17 februarie 2018 - 15:11, said:
EGr 90% din cazuri, se schimba cu piesa original. Durata 2-3 ore manopera+ piesa orginala= undeva la 1500ron. Spor. Sa vezi cand iti cade pompa de inalte ca face span, ce distractie. Daca il anulezi ca ti se pare scump, trebuie anulat si filtru de particule si facut soft nou la motor. Daca mai circuli asa risti sa infunzi/omori si filtru de particule, dupa care platesti si mai mult pt reparatie. Nu mai merge cu masina. |
#8
Posted 17 February 2018 - 16:07
#9
Posted 17 February 2018 - 16:09
A fost facut update-ul de soft in urma scandalului emisiilor?
|
#10
Posted 17 February 2018 - 16:16
missionnad, on 17 februarie 2018 - 16:07, said:
O ai de nouă masina? Razvan_N, on 17 februarie 2018 - 16:09, said:
A fost facut update-ul de soft in urma scandalului emisiilor? talica, on 17 februarie 2018 - 15:18, said:
De curind am avut aceiasi problema. S-a aprins martorul "probleme motor/gaze'' si masina nu mai tragea la viteze mari. La mine beleaua a fost capsula vacumatica de pe turbina (200 ron cu tot cu manopera, piesa englezeasca) Capture.PNG |
|
#11
Posted 17 February 2018 - 17:56
Pune testerul pe ea. Pot fi foarte multe motive pentru aprinderea acelor martori. Doar codurile de eroare te pot lamuri de unde vine problema . Restul sunt presupuneri . Masinile cu DPF sunt extrem de pacatoase cand le cumperi SH. Dupa anumite rulaje necesita o multime de piese schimbate . Acum ca ai luat-o , trebuie sa cauti un servis bun sau o persoana priceputa in diagnosticare care sa te lamureasca pentru ca nu sunt motoare sa le repari dupa ureche. Sunt foarte complicate , cu sisteme care se suprapun si doar cineva cu experienta poate deduce din testare care este cu adevarat defectiune , altfel ajungi sa schimbi jumatate de masina .
Ca idee , daca se merge mult cu o defectiune ( chiar si una intermitenta ) aceasta genereaza alte defectiuni , care se suprapun si incepi sa ai mesaje contradictorii . Asta inseamna Euro 5 la Diesel . O multime de probleme , mai ales daca cumperi o masina foarte rulata. Apropos , azi am fost in targul auto din Tarlungeni ( Brasov ) si era o Octavia 3 din 2014 ...foarte ieftina. Mi-a atras atentia pentru ca masina arata bine , era fatoasa. Avea 280.000 km . Nu as fi luat-o nici degeaba . Edited by JurasikMan, 17 February 2018 - 18:01. |
#12
Posted 17 February 2018 - 18:21
#13
Posted 17 February 2018 - 18:38
ericmario, on 17 februarie 2018 - 18:21, said:
Deci ai luat-o noua? Sau ai ratat o virgula care schimba totul! JurasikMan, on 17 februarie 2018 - 17:56, said:
Pune testerul pe ea. Pot fi foarte multe motive pentru aprinderea acelor martori. Doar codurile de eroare te pot lamuri de unde vine problema . Restul sunt presupuneri . Masinile cu DPF sunt extrem de pacatoase cand le cumperi SH. Dupa anumite rulaje necesita o multime de piese schimbate . Acum ca ai luat-o , trebuie sa cauti un servis bun sau o persoana priceputa in diagnosticare care sa te lamureasca pentru ca nu sunt motoare sa le repari dupa ureche. Sunt foarte complicate , cu sisteme care se suprapun si doar cineva cu experienta poate deduce din testare care este cu adevarat defectiune , altfel ajungi sa schimbi jumatate de masina . Ca idee , daca se merge mult cu o defectiune ( chiar si una intermitenta ) aceasta genereaza alte defectiuni , care se suprapun si incepi sa ai mesaje contradictorii . Asta inseamna Euro 5 la Diesel . O multime de probleme , mai ales daca cumperi o masina foarte rulata. Apropos , azi am fost in targul auto din Tarlungeni ( Brasov ) si era o Octavia 3 din 2014 ...foarte ieftina. Mi-a atras atentia pentru ca masina arata bine , era fatoasa. Avea 280.000 km . Nu as fi luat-o nici degeaba . |
#14
Posted 17 February 2018 - 19:36
Aceiași problema și la mine la un MB W203 din 2001. Am schimbat un senzor dinaintea EGR și totul a revenit la normal. La faza cu spira de bujii aprinsă în bord sa rezolvat cu schimbarea senzorului de bujii. Totul după ce am pus mașina pe tester.
|
#15
Posted 17 February 2018 - 21:32
Acest defect apare la toate motorizarile 1.6 tdi in jurul valorii de 180-220.000km, scapa foarte putine masini si alea cu softul dieselgate vechi, si eventual drumuri externe. Este o politica VAg despre care voi nu stiti, cad piesele intentionat ca sa le faceti o vizita in service. Tocmai de aceea, aceste piese sunt proiectate sa cada dupa ce expira garantia.
Avem pe forumul VW in fiecare saptamana, sau la doua saptamani, cineva care vine si posteaza exact simptomele tale de mai sus, si in cele mai multe cazuri este de la EGR. Reprezentanta nu este locul unde sa repari o masina iesita din garantie, deoarece, trag de timp, si mai "Repara" si altele pe langa reparatia propriu zisa. Gasesti EGR nou original la 1200-1300ron, poate si mai ieftin, + manopera la un service si stai langa masina .Asta e tot. La reprezentanta in loc sa platesti 1200ron pe egr o sa platesti 2000ron. |
|
#16
Posted 18 February 2018 - 02:35
solutia... cumparati masini pe benzina. dispar 90% din probleme. diesel si mai ales diesel din ultimii 15 ani sunt pline de computere si senzori , etc...
motorul pe benzina e mult mai simplu si nu necesita atatea nebunii. |
#17
Posted 18 February 2018 - 15:57
martian_693, on 18 februarie 2018 - 02:35, said: solutia... cumparati masini pe benzina. dispar 90% din probleme. diesel si mai ales diesel din ultimii 15 ani sunt pline de computere si senzori , etc... motorul pe benzina e mult mai simplu si nu necesita atatea nebunii. Ce secanti pot fi astia care dau sfaturi nesolicitate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users