Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

part time weekend

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Pador

Pador

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 09.04.2016
Sunt student in anul I si mi-as dori sa imi gasesc de munca in weekend (in timpul saptamanii nu pot, ies de la facultate la 6 de 3 ori pe saptamana). Am caut pe site-urile de joburi, insa la majoritatea locurilor de munca nu se face o distinctie clara intre part time 4h/zi si part time - sambata si duminica. In afara de lucrator comercial in supermarket, exista si alte locuri de munca valabile? La call centeruri nu prea am vazut locuri de munca doar pt weekend, iar impartitul pliantelor nu cred ca merita (se castiga mai putin din cate stiu). Multumesc!

#2
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

 Pador, on 08 februarie 2018 - 15:28, said: