Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Probleme servodirectie Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 28.04.2006
De ieri nu mai mergea servodirectia cum trebuie, in sensul ca se misca mai greu, apoi dupa cateva ore a inceput sa nu mai mearga deloc. E greu sa si misc volanul cu masina pe loc.

Am fost azi la un electrician, a schimbat o siguranta, a facut niste verificari si masina a mers cu servodirectia in regula timp de vreo 2-3 ore, dupa care iar a inceput sa faca la fel.

Mai sunt lucruri care pot sa le verific? Sa nu dau banii degeaba, o pompa de servodirectie noua vine pe la 14 milioane.

#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Legat de pompa, ii maresti valoarea loganului daca dai 1400 de lei Posted Image.

Vezi ca se gaseste si la preturi mai omenesti.

Attached Files


Edited by Serafim606, 06 February 2018 - 16:01.


#3
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 28.04.2006
E chiar mai scump acolo http://www.dacia-oem...odus=491105358R

#4
cooze28

cooze28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 30.09.2016
daca spui ca a schimbat o siguranta si a mers 3 ore, atunci s-a ars iar siguranta. ai undeva scurt sau siguranta proasta

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Lichidul hidraulic - de verificat/completat (daca este cazul)
Nivelul uleiului la servo  - de verificat si vasul sa nu fie fisurat/crapat
Ce vechime are masina?
Ai verificat/schimbat pompa de servodirectie pana acum?

#6
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 28.04.2006

 Naijax, on 06 februarie 2018 - 16:10, said:

Lichidul hidraulic - de verificat/completat (daca este cazul)
Nivelul uleiului la servo  - de verificat si vasul sa nu fie fisurat/crapat
Ce vechime are masina?
Ai verificat/schimbat pompa de servodirectie pana acum?

A verificat lichidul, e ok. E 2008 1.5 DCI. N-a fost schimbata pompa in trecut.

#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Se pare ca problema tot de la pompa este
Nu mai stiu exact daca pompa de la 1.5 DCI are perii colectoare la sau nu dar se poate verifica
In interiorul pompei sunt niste perii care se blocheaza din cauza prafului acumulat in timp si incep sa culiseze tot mai greu.
Pompele se pot desface si curata sau chiar se inlocuiesc periile de forta.
Totusi, odata inceputa o astfel de operatiune, calea pana la schimbatul pompei se scurteaza

#8
ProfiBv

ProfiBv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 15.10.2009
Verifica si cu toata puntea fata suspendata , poate ai chiar o problema mecanica.

Edited by ProfiBv, 06 February 2018 - 17:19.


#9
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

 Sephh, on 06 februarie 2018 - 15:49, said:

De ieri nu mai mergea servodirectia cum trebuie, in sensul ca se misca mai greu, apoi dupa cateva ore a inceput sa nu mai mearga deloc. E greu sa si misc volanul cu masina pe loc.

Am fost azi la un electrician, a schimbat o siguranta, a facut niste verificari si masina a mers cu servodirectia in regula timp de vreo 2-3 ore, dupa care iar a inceput sa faca la fel.

Mai sunt lucruri care pot sa le verific? Sa nu dau banii degeaba, o pompa de servodirectie noua vine pe la 14 milioane.
Sunt posesor de Logan 1.5 dci 2007. Am avut aceeasi problema. Am fost la mai mulți electricieni care si-au dat cu parerea dar niciunul nu a rezolvat problema. Unii ma puneau sa comand pompa ca sa o  schimbe. Sătul de tot felul de pareri  am mers la servis la reprezentanța de unde am cumparat-o, au pus testerul pe ea si concluzia a fost: cablu electric intrerupt. La motor ai un calculator care este protejat de o tablă ascutită. Un mănunchi gros de cabluri trece pe lângă acea tablă si de la trepidatii cablul se miscă si este tăiat de acea tablă pana ce se taie firele electrice. Acolo probabil ai un scurt circuit. Au desfăcut izolatia, au schimbat cablul întrerupt, au izolat la loc. Tabla ascuțită au scos-o si nu au mai pus-o la loc, cu acordul meu ( e foarte grea si nu prea are nici un rost) . Băieții de la servis mi-au spus ca e problema des întâlnită si ca pompa nu se strica asa usor. Erau siguri ca problema era acea tablă dar au pus si testerul pe ea ca sa fie siguri si sa  vad si eu. Mai exista posibilitatea sa o polizeze ca sa nu mai aibă marginile ascuțite. Sper si cred ca ai aceeasi problema. Cost reparatie 100 lei. De atunci au trecut mulți ani si nu am mai avut probleme cu servodirectia.

Edited by instabilu, 06 February 2018 - 19:19.


#10
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 28.04.2006

 instabilu, on 06 februarie 2018 - 18:58, said:

Sunt posesor de Logan 1.5 dci 2007. Am avut aceeasi problema. Am fost la mai mulți electricieni care si-au dat cu parerea dar niciunul nu a rezolvat problema. Unii ma puneau sa comand pompa ca sa o  schimbe. Sătul de tot felul de pareri  am mers la servis la reprezentanța de unde am cumparat-o, au pus testerul pe ea si concluzia a fost: cablu electric intrerupt. La motor ai un calculator care este protejat de o tablă ascutită. Un mănunchi gros de cabluri trece pe lângă acea tablă si de la trepidatii cablul se miscă si este tăiat de acea tablă pana ce se taie firele electrice. Acolo probabil ai un scurt circuit. Au desfăcut izolatia, au schimbat cablul întrerupt, au izolat la loc. Tabla ascuțită au scos-o si nu au mai pus-o la loc, cu acordul meu ( e foarte grea si nu prea are nici un rost) . Băieții de la servis mi-au spus ca e problema des întâlnită si ca pompa nu se strica asa usor. Erau siguri ca problema era acea tablă dar au pus si testerul pe ea ca sa fie siguri si sa  vad si eu. Mai exista posibilitatea sa o polizeze ca sa nu mai aibă marginile ascuțite. Sper si cred ca ai aceeasi problema. Cost reparatie 100 lei. De atunci au trecut mulți ani si nu am mai avut probleme cu servodirectia.

Asta a fost si la mine, acel cablu. A costat tot 100 lei. Multumesc mult.

#11
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

 Sephh, on 09 februarie 2018 - 22:28, said:


Asta a fost si la mine, acel cablu. A costat tot 100 lei. Multumesc mult.
Cu placere, bine  ca ai rezolvat-o.

#12
RoD1

RoD1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 11.05.2008
Si eu am avut aceeasi problema cu cablul si servo, se pare ca e destul de comuna.

#13
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

 kommodore_ss, on 27 februarie 2018 - 23:14, said:

Si eu am avut aceeasi problema cu cablul si servo, se pare ca e destul de comuna.
Din ce mi-au spus băieții de la servisul Dacia, este intr-adevăr o problema des întâlnită. Ar fi fost normală si de bun simt o rechemare in servis a acelui lot cu problema asta. A mea e fabricata in 2007, a lui Sephh in 2008. A ta ce an de fabricatie este? Dădeau jos acea tablă, o polizau, o montau la loc si ăsta era tot "deranjul".

Edited by instabilu, 11 March 2018 - 22:44.


#14
RoD1

RoD1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 11.05.2008
Sfarsit de 2006. Eh, in rest nu am avut nici o problema intr-un an aproape, si 10000 km, sunt multumit.

#15
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

 kommodore_ss, on 11 martie 2018 - 22:47, said:

Sfarsit de 2006. Eh, in rest nu am avut nici o problema intr-un an aproape, si 10000 km, sunt multumit.
Mulți km. fara probleme, sa te bucuri de ea si sa o stapanesti sănătos!
Off topic:
Al meu e din martie 2007, il am de nou, acum are 315000 km. La motor nu am avut nici o problema, merge ca in prima zi.  Cel mai des schimb capetele de bară si amortizoarele, adică la 2 ani, in rest consumabile. Am mai schimbat un rulment, bucsile de la bara stabilizatoare, pivotii, discurile si sabotii de frână, carbunii la alternator, bieleta antirasturnare, care trebuie schimbata iar, senzorul de la kilometraj care intra in cutia de viteze, care si el trebuie iar schimbat pt ca din când in când nu mai indică viteza si nu mai înregistrează kilometrii. Sper ca nu am uitat nimic. Eu zic ca in 11 ani nu am schimbat mare lucru la ea. In mare sunt multumit de ea. Sunt nemultumit de vopsea, tablă si amortizoare. Nu am gasit nici o marca de amortizoare care sa ma tina mai mult de 30k-40k de km.

#16
RoD1

RoD1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 11.05.2008
Multumesc! Cand m-a lasat servodirectia condusesem mult dar nu m-a lasat pe drum, m-a lasat fix in parcare Posted Image
Da, vopseaua este slabuta, a prins rugina la usi si la mine, dar inca e la stadiul care se mai poate repara, doar infloreste.
In rest am schimbat doar anvelope all season falken si o baterie rombat premier.
M-a lasat si sirena la alarma Posted Image
Atat.

Acum vreau sa schimb kit distributie+kit accesorii+pompa apa, ulei cutie viteze, ulei servodirectie, completare freon+igienziare, mai era un furtun de retur (ceva de genu) care e umed sub masina, trebuie schimbat si asta.

Edited by kommodore_ss, 12 March 2018 - 21:24.


#17
Sclaud

Sclaud

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 30.01.2012
Salutare. Ca sa nu mai deschid un topic nou ca nu are rost - este despre acelasi subiect:
Ieri am ridicat un Logan MCV nou 0.9 tce SL plus. Toate bune si frumoase inafara de directie: aceasta merge destul de greu. In plus volanul nu revine la 0 in viraje - unde il intorc - acolo ramane.
E normal comportamentul asta sau are o problema si sa ma duc in service ?

#18
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009
Nu,nu este normal! Trebie sa mearga usor si evident sa revina dupa viraj. Deci inapoi cu ea la reprezentanta!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate