Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme servodirectie Logan
Last Updated: Apr 27 2019 13:36, Started by
Sephh
, Feb 06 2018 15:49
·
0
#1
Posted 06 February 2018 - 15:49
De ieri nu mai mergea servodirectia cum trebuie, in sensul ca se misca mai greu, apoi dupa cateva ore a inceput sa nu mai mearga deloc. E greu sa si misc volanul cu masina pe loc.
Am fost azi la un electrician, a schimbat o siguranta, a facut niste verificari si masina a mers cu servodirectia in regula timp de vreo 2-3 ore, dupa care iar a inceput sa faca la fel. Mai sunt lucruri care pot sa le verific? Sa nu dau banii degeaba, o pompa de servodirectie noua vine pe la 14 milioane. |
#2
Posted 06 February 2018 - 15:59
Legat de pompa, ii maresti valoarea loganului daca dai 1400 de lei .
Vezi ca se gaseste si la preturi mai omenesti. Attached FilesEdited by Serafim606, 06 February 2018 - 16:01. |
#3
Posted 06 February 2018 - 16:02
E chiar mai scump acolo http://www.dacia-oem...odus=491105358R
|
#4
Posted 06 February 2018 - 16:07
daca spui ca a schimbat o siguranta si a mers 3 ore, atunci s-a ars iar siguranta. ai undeva scurt sau siguranta proasta
|
#5
Posted 06 February 2018 - 16:10
Lichidul hidraulic - de verificat/completat (daca este cazul)
Nivelul uleiului la servo - de verificat si vasul sa nu fie fisurat/crapat Ce vechime are masina? Ai verificat/schimbat pompa de servodirectie pana acum? |
#6
Posted 06 February 2018 - 16:12
Naijax, on 06 februarie 2018 - 16:10, said:
Lichidul hidraulic - de verificat/completat (daca este cazul) Nivelul uleiului la servo - de verificat si vasul sa nu fie fisurat/crapat Ce vechime are masina? Ai verificat/schimbat pompa de servodirectie pana acum? A verificat lichidul, e ok. E 2008 1.5 DCI. N-a fost schimbata pompa in trecut. |
#7
Posted 06 February 2018 - 16:27
Se pare ca problema tot de la pompa este
Nu mai stiu exact daca pompa de la 1.5 DCI are perii colectoare la sau nu dar se poate verifica In interiorul pompei sunt niste perii care se blocheaza din cauza prafului acumulat in timp si incep sa culiseze tot mai greu. Pompele se pot desface si curata sau chiar se inlocuiesc periile de forta. Totusi, odata inceputa o astfel de operatiune, calea pana la schimbatul pompei se scurteaza |
#8
Posted 06 February 2018 - 17:14
Verifica si cu toata puntea fata suspendata , poate ai chiar o problema mecanica.
Edited by ProfiBv, 06 February 2018 - 17:19. |
#9
Posted 06 February 2018 - 18:58
Sephh, on 06 februarie 2018 - 15:49, said:
De ieri nu mai mergea servodirectia cum trebuie, in sensul ca se misca mai greu, apoi dupa cateva ore a inceput sa nu mai mearga deloc. E greu sa si misc volanul cu masina pe loc. Am fost azi la un electrician, a schimbat o siguranta, a facut niste verificari si masina a mers cu servodirectia in regula timp de vreo 2-3 ore, dupa care iar a inceput sa faca la fel. Mai sunt lucruri care pot sa le verific? Sa nu dau banii degeaba, o pompa de servodirectie noua vine pe la 14 milioane. Edited by instabilu, 06 February 2018 - 19:19. |
#10
Posted 09 February 2018 - 22:28
instabilu, on 06 februarie 2018 - 18:58, said:
Sunt posesor de Logan 1.5 dci 2007. Am avut aceeasi problema. Am fost la mai mulți electricieni care si-au dat cu parerea dar niciunul nu a rezolvat problema. Unii ma puneau sa comand pompa ca sa o schimbe. Sătul de tot felul de pareri am mers la servis la reprezentanța de unde am cumparat-o, au pus testerul pe ea si concluzia a fost: cablu electric intrerupt. La motor ai un calculator care este protejat de o tablă ascutită. Un mănunchi gros de cabluri trece pe lângă acea tablă si de la trepidatii cablul se miscă si este tăiat de acea tablă pana ce se taie firele electrice. Acolo probabil ai un scurt circuit. Au desfăcut izolatia, au schimbat cablul întrerupt, au izolat la loc. Tabla ascuțită au scos-o si nu au mai pus-o la loc, cu acordul meu ( e foarte grea si nu prea are nici un rost) . Băieții de la servis mi-au spus ca e problema des întâlnită si ca pompa nu se strica asa usor. Erau siguri ca problema era acea tablă dar au pus si testerul pe ea ca sa fie siguri si sa vad si eu. Mai exista posibilitatea sa o polizeze ca sa nu mai aibă marginile ascuțite. Sper si cred ca ai aceeasi problema. Cost reparatie 100 lei. De atunci au trecut mulți ani si nu am mai avut probleme cu servodirectia. Asta a fost si la mine, acel cablu. A costat tot 100 lei. Multumesc mult. |
|
#11
Posted 21 February 2018 - 18:59
#12
Posted 27 February 2018 - 23:14
Si eu am avut aceeasi problema cu cablul si servo, se pare ca e destul de comuna.
|
#13
Posted 11 March 2018 - 22:40
kommodore_ss, on 27 februarie 2018 - 23:14, said:
Si eu am avut aceeasi problema cu cablul si servo, se pare ca e destul de comuna. Edited by instabilu, 11 March 2018 - 22:44. |
#14
Posted 11 March 2018 - 22:47
Sfarsit de 2006. Eh, in rest nu am avut nici o problema intr-un an aproape, si 10000 km, sunt multumit.
|
#15
Posted 12 March 2018 - 16:46
kommodore_ss, on 11 martie 2018 - 22:47, said:
Sfarsit de 2006. Eh, in rest nu am avut nici o problema intr-un an aproape, si 10000 km, sunt multumit. Off topic: Al meu e din martie 2007, il am de nou, acum are 315000 km. La motor nu am avut nici o problema, merge ca in prima zi. Cel mai des schimb capetele de bară si amortizoarele, adică la 2 ani, in rest consumabile. Am mai schimbat un rulment, bucsile de la bara stabilizatoare, pivotii, discurile si sabotii de frână, carbunii la alternator, bieleta antirasturnare, care trebuie schimbata iar, senzorul de la kilometraj care intra in cutia de viteze, care si el trebuie iar schimbat pt ca din când in când nu mai indică viteza si nu mai înregistrează kilometrii. Sper ca nu am uitat nimic. Eu zic ca in 11 ani nu am schimbat mare lucru la ea. In mare sunt multumit de ea. Sunt nemultumit de vopsea, tablă si amortizoare. Nu am gasit nici o marca de amortizoare care sa ma tina mai mult de 30k-40k de km. |
|
#16
Posted 12 March 2018 - 21:22
Multumesc! Cand m-a lasat servodirectia condusesem mult dar nu m-a lasat pe drum, m-a lasat fix in parcare
Da, vopseaua este slabuta, a prins rugina la usi si la mine, dar inca e la stadiul care se mai poate repara, doar infloreste. In rest am schimbat doar anvelope all season falken si o baterie rombat premier. M-a lasat si sirena la alarma Atat. Acum vreau sa schimb kit distributie+kit accesorii+pompa apa, ulei cutie viteze, ulei servodirectie, completare freon+igienziare, mai era un furtun de retur (ceva de genu) care e umed sub masina, trebuie schimbat si asta. Edited by kommodore_ss, 12 March 2018 - 21:24. |
#17
Posted 25 April 2019 - 07:54
Salutare. Ca sa nu mai deschid un topic nou ca nu are rost - este despre acelasi subiect:
Ieri am ridicat un Logan MCV nou 0.9 tce SL plus. Toate bune si frumoase inafara de directie: aceasta merge destul de greu. In plus volanul nu revine la 0 in viraje - unde il intorc - acolo ramane. E normal comportamentul asta sau are o problema si sa ma duc in service ? |
#18
Posted 25 April 2019 - 08:56
Nu,nu este normal! Trebie sa mearga usor si evident sa revina dupa viraj. Deci inapoi cu ea la reprezentanta!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users