Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Masina familie SH pana in 10.000

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#73
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pai e o diferenta destul de imensa intre 1.4 tsi generatie veche pe lant (CAXA) si 1.4 tsi generatie noua pe curea (CMBZ/CMBA), diferentre dintre ele in oras este de 1.5 -2litri/100km.

De asta te-am intrebat, ca sa ma asigur ca vorbesti despre motorul pe care il vrea el.


Eu am motorul 1.4 tsi CMBA pe curea, si in Bucuresti pe ultimii 8000km am o medie de 7%.

Cat scoteai la diesel? 6% diferenta este infima in cazul motoarelor noi 1.4 tsi si 1.6 tdi. Economia este defapt inexistenta. Nu mai este cum era inainte, cand diferenta intre diesel si benzina era de 2-3 litri.

Deci unde este economia despre care vorbesti? ca eu unul nu o vad.

Benzina:


https://www.spritmon...cht/666438.html
https://www.spritmon...cht/629949.html

Diesel:
https://www.spritmon...cht/653004.html

consum mediu pe urban+extraurban:

benzina- 6.6%
motorina- 6.1%

Ti-am selectat masini care ruleaza mixt, si care au minim 180-200 de alimentari de plin, ca sa fie relevant.

Daca vrei sa-ti faci o idee despre consumurile din Bucuresti, mai adauga 1 litru in plus la medii la amandoua, cu alte cuvinte, diferenta este de nici 1 litru la 100km.

Calcul scurt la rulaj de 30.000km/an motorina economiseste 300 de litri x 5.3 lei litru= 1590 ron= 344 euro.

Tii masina 4 ani, si faci o economie de ~1400 euro.

Scazi la revizii diferenta dintre cost benzina vs motorina, scazi rulaj care este mai mare la diesel la momentul achizitiei, scazu devalorizarea mult mai pronuntata la diesel deoarece iei o masina cu 150-170.000km si o vinzi cu 250-300.000km vs una benzina care o vinzi cu sub 200.000km, si ajungi sa te intrebi de ce dracu se mai cumpara masini pe motorina?

Edited by Deenman, 03 February 2018 - 15:47.


#74
ghiocel61

ghiocel61

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.01.2018
Ce obiectii ati avea fata de Mondeo 2.0 benzina automata?

#75
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
@Deenman
Eu mă opresc aici. La mine la benzină codul e CAXC,la diesel e CAYC.
Nu s de acord cu cifrele alea,la benzină vei avea peste 7.5,la motorină sub 6.
Dar nu e subiectul topicului.
Nu cunosc despre Ford....

#76
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Tocmai ca ai motor cu distributie pe LANT, generatia veche, care consuma mai mult. Astea noi nu consuma atat, din cauza ca se incalzesc foarte repede in 1-2 km. S-a mai discutat pe tema asta.

Eu as merge pe Ford, in detrimentul VW/Skoda/Seat, stai putin mai bine la capitolul, dotari, vopsea, tinuta de drum, suspensie.  Probabil nu trage la fel de bine masina, insa per total cred ca iesi mai castigat cu Ford. Partea nasoala este la revanzare, un VAG il vinzi repejor, in timp ce cu ford stai mai mult la vanzare.

Avantaje si dezavantaje.

Irulan, pe masina mea, pe 600km Bucuresti- Baia Mare cu viteza medie de 80km/h deci mers destul de alert am scos 5.5% consum. Grecia- Bucuresti pe 820 km am scos 5.9 consum la temperaturi de 37 grade+ venit doar pe zi, cu viteza medie de 92km/h. De fiecare data am avut bagaje multe.

In oras ia intre 6 si 8 in functie de aglomeratie. Am avut 1.9 tdi inainte si consuma putin si ala, afara imi lua intre 4 si 5.5 si in Bucuresti intre 6 si 8. Absolut nici o diferenta de consum.
La inceput cand am luat masina, eram speriat de consum, am facut un drum Bucuresti- Ploiesti, pe autostrada, in prima zi cand am ridicat masina, si fosta masina avea 5 trepte, am uitat sa-i dau a 6a la asta pe benzina, si am mers cu a 5a toata autostrada si totusi am avut consum de 6%. Consuma putin.

Edited by Deenman, 03 February 2018 - 17:00.


#77
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Ok,poate ai dreptate @Deenman,voi studia problema.
La prima vedere e ilogic ce spui, dar nu resping ideea din start.
Oricum,tot pe probate,nu pe baza de ce spun aia pe spritmotor.
Ce fericire pt nevasta mea,ea habar neavând că i se pregătește acum un upgrade la mașină... :)

#78
kamhunter

kamhunter

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 12.08.2009

 irulan_corrino, on 03 februarie 2018 - 13:33, said:

In condițiile in care te ai folosit de Octavia3 în care bagi in portbagaj ca in remorcă nu prea vad rostul la break, dar e alegerea ta.
Octavia are, intr-adevar, un portbagaj imens. Am totusi nevoie de break. Poate fi o solutie si daca nu ma primeste nevasta in casa in vreo seara. Posted Image
La 30k km anual vei da aproape 1000 euro în plus pe combustibil dacă vei alege benzină. Iarăși alegerea ta.
calculele mele, facute la 7.2% consum benzina si 5.2 consum motorina, la 30k km, preturi sensibil egale la motorina vs benzina, imi arata o diferenta de app 700 euro.estimez ca in cativa ani e posibil sa apara din ce in ce mai multe orase in care sa nu poti intra cu diesel => presiune pe pretul de revanzare.
Cutia automată îți oferă un plus de confort in oraș cu dezavantajul reparației mai scumpe in caz că se strica. Chestie de noroc și întreținere.
Nu refuz o cutie automata insa am o preferinta, subiectiva ce-i drept, pentru cea manuala.
Pe la 150k km pica și turbina și volanta... Când le iei până în km ăia le iei și mai scumpe și gata să pice și le schimbi tu. Am luat una la 80 k km și la 150k le am schimbat eu. La alta luată la 180k le am schimbat tot eu pe la aproape 300k km Posted Image.

Acum, răspuns la întrebări.
Fugi de Insignia,rar așa mașina cu probleme multe și diverse,nu repari una că imediat se strică alta. Vezi și pe forumuri.
Nasul meu are varianta din 2011, feedback-ul e ca i se pare o masina decenta la cat a dat pe ea. Confirma insa ca poate fi o masina cu probleme. O versiune dupa 2016 poate fi o varianta de buget. E ultima varianta de pe lista.
Nu compara Superb cu A6. Nici pe hârtie nu sunt la fel. E un low cost fata de un premium totuși. Dacă ești pretențios Audi.
Ai dreptate. Audi poate fi cel mult un moft personal, nu am nevoie de ea neaparat. A4 mi se pare cam mica in spate (spatiu) fata de celelalte.
Nu ți pot recomanda un dealer eu am cumpărat de la dealerii diferiți.
Recomand mersul cu mașina proprie,mobilitatea compensează din plin costul puțin mai mare.
Cel mai probabil vom merge 4 persoane deci, da, masina ar fi cea mai buna varianta.
Radiere,contract vc,numere roșii durează câteva ore cel mult.
Fiind prima data cand mi-as cumpara o masina din Germania procesul de achizitie imi este necunoscut. Am o mica tragere de inima fiindca nu stiu o boaba de germana, desi engleza vorbesc fluent. Pot, contra unui comision, sa il las pe dealer sa se ocupe de tot? Practic sa iau actele, sa ma urc in masina si sa plec?

Multumesc pentru hinturi!

Edited by kamhunter, 05 February 2018 - 21:59.


#79
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Daca vrei masina de la Germanica ideal este sa gasesti un samsar,  sa ii mufezi 500 de euro si sa mergi cu el. În general la proprietari gasesti masini mai ok si mai ieftine decat in haus, iar samsarii stiu cum sa puna problema, ca asta fac pentru paine.

Edited by farausername, 06 February 2018 - 10:56.


#80
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu cred ca un Ford mondeo e tot ce ai nevoie.

#81
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 farausername, on 06 februarie 2018 - 10:56, said:

Daca vrei masina de la Germanica ideal este sa gasesti un samsar,  sa ii mufezi 500 de euro si sa mergi cu el. În general la proprietari gasesti masini mai ok si mai ieftine decat in haus, iar samsarii stiu cum sa puna problema, ca asta fac pentru paine.

Dimpotriva, la privati gasesti masini mai scumpe, in general, in De.

#82
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Si mai scumpe si intretinute dupa cum a vrut fiecare. Masinile bune sunt cele care au fost pe firma, intretinute ca la carte.

#83
eugendragnea2412

eugendragnea2412

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 21.12.2013
Eu mai am o recomandare,nu va luati masini scumpe pana nu va cresc copii. La mine,posesor de o bucata baietel de 4 ani si o bucata fetita de 1 an am urmatoarele probleme: tapiteria in interior este vesnic patata si murdara de diverse (organice si anorganice),rezistenta de prindere a diverselor elemente din interior este verificata periodic de cei mici,iar la fiecare spalare apare cel putin o julitura noua ca la kinder surprise...

#84
emix1

emix1

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 06.05.2016
Adevarat, un Logan ieftin e tot ce ai nevoie (pentru siguranta familiei bineinteles :) Posted Image )

#85
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007

 kamhunter, on 03 februarie 2018 - 11:14, said:

De problemele de la motoarele Insignia/Fiat am auzit, insa stiam ca versiunile de dinainte de 2013 erau cele cu probleme. Insignia e ultima varianta si doar masini din 2016+.

dupa 2013 s-ar fi modificat(largit) canalele de ulei din blocul motor. oricum problemele la cuzineti apareau la +250 mii km in principal la cei cu schimburi de ulei facute la 30 mii. eu am vandut anul trecut una  din 2010 si am fost foarte multumit de ea (tunata la 200 cai 5 ani din cei 7).am schimbat cateva maruntisuri dar am vandut-o cu becurile cu care a venit din fabrica(nu s-a ars nici unul macar in 7 ani ). vezi ca am avut jurnal de bord la ea aici pe forum.

in dekra/tuv insignia sta pe primele locuri in clasa ei.

Edited by csi1, 10 February 2018 - 02:54.


#86
eugendragnea2412

eugendragnea2412

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 21.12.2013

 emix1, on 09 februarie 2018 - 22:52, said:

Adevarat, un Logan ieftin e tot ce ai nevoie (pentru siguranta familiei bineinteles Posted Image Posted Image )
Am zis masini , conservele romanesti nu intra in clasa asta :)

#87
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 eugendragnea2412, on 09 februarie 2018 - 22:24, said:

Eu mai am o recomandare,nu va luati masini scumpe pana nu va cresc copii. La mine,posesor de o bucata baietel de 4 ani si o bucata fetita de 1 an am urmatoarele probleme: tapiteria in interior este vesnic patata si murdara de diverse (organice si anorganice),rezistenta de prindere a diverselor elemente din interior este verificata periodic de cei mici,iar la fiecare spalare apare cel putin o julitura noua ca la kinder surprise...

da da, asteptam sa imbatranim pana sa luam o masina care place. O viata ai, trebuie sa te bucuri de ea cat poti.
Audi a6 cu 10 k euro e nefezabil. Mai degraba un Mondeo, ai spatiu garla, masina cat de cat actuala si cinstita in general.

#88
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Mania asta cu copii nu am inteles-o. Dai zeci de mii pe o masina dar nu ai 100 de euro sa ii faci o curatire interioara .
Lucrurile se cumpara sa te bucuri de ele, nu sa stea ca bibelourile in vitrina.

#89
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 eugendragnea2412, on 09 februarie 2018 - 22:24, said:

Eu mai am o recomandare,nu va luati masini scumpe pana nu va cresc copii. La mine,posesor de o bucata baietel de 4 ani si o bucata fetita de 1 an am urmatoarele probleme: tapiteria in interior este vesnic patata si murdara de diverse (organice si anorganice),rezistenta de prindere a diverselor elemente din interior este verificata periodic de cei mici,iar la fiecare spalare apare cel putin o julitura noua ca la kinder surprise...

Sa traiasca mari juniorii! Eu sunt exact pe dos. Cu cat e mai scumpa, cu atat e mai sigura pt ei, cel putin asa sper. In rest, s-o spurce, dracu' s-o ia de stofa...

#90
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Tocmai cand mai ai si copii ai mai multa responsabilitate, nu ti mai permiti sa mergi cu orice... e importanta o suspensie buna sa nu i sara capu la orice groapa, sa nu aiba ruliu si implicit rau de masina, neaparat si un scaun auto cat mai bun ...etc

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate