Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aplicația telekom nu funcționează
Last Updated: Feb 01 2018 05:53, Started by
marianculturistul
, Jan 22 2018 18:52
·
0
#1
Posted 22 January 2018 - 18:52
Salutare; până acum 1 săptămână funcționa corect aplicația telekom. Acum nu mai arată consumul; este blocată de 1 săptămână.
Ce putem face? |
#2
Posted 22 January 2018 - 19:01
Ca si clienti, unica solutie e schimbarea providerului.
|
#3
Posted 22 January 2018 - 20:01
[...]
Edited by RealThing, 22 January 2018 - 20:08.
|
#4
Posted 22 January 2018 - 20:24
marianculturistul, on 22 ianuarie 2018 - 18:52, said:
Salutare; până acum 1 săptămână funcționa corect aplicația telekom. Acum nu mai arată consumul; este blocată de 1 săptămână. Ce putem face? Care aplicatie de Telekom? Aia de pe smartphone cu care vezi contul de client, aia de pe web cu care vezi posturile TV? Despre ce aplicatie e vorba? |
#5
Posted 22 January 2018 - 21:45
Testat acum si merg fara probleme atat pe smartphone cat si pe desk in browser. Doar ca aplicatia permite un numar limitat de dispozitive conectate. Nu mai tin minte cate dar parca vreo 5. Daca ai deposit limita trebuie sa intri in contul tau si sa elimini de acolo dispozitivele vechi pe care nu le mai folosesti. Eu am patit-o cand aveam un telefon pe care puneam diverse room-uri si mi-l vedea mereu ca alt dispozitiv.
|
#6
Posted 22 January 2018 - 22:34
Eu mi-am sters numele asociat ca sa tezilv cu numarul portat si vad ca nu pot sa imi bag numarul meu. Imi spune ca e invalid din aplicatia de pe telefon iar de pe web ma pune sa astept un sms. Il astept de vreo 3 ore.
|
#7
Posted 22 January 2018 - 23:34
Am avut si eu un numar portat la ei pe prepay (Lyca -> Telekom, ca nu riscam ceva mai valoros) si nu a mers niciodata asocierea in myaccount. Exact la fel, din aplicatie primeam eroare ca nu e numar din reteaua lor, iar de pe web trimiteau SMS in gol.
A trecut aproape jumatate de an de atunci, asta ca sa nu ai asteptari ca iti va functiona vreodata |
#8
Posted 30 January 2018 - 19:32
Aplicatie de pe telefon nu imi arata consumul.
Prin sms funcționează uneori... |
#9
Posted 30 January 2018 - 22:28
La mine arata consumul de minute internationale, ca restul e nelimitat, dar nu mai arata tot de vreo saptamana consumul de date mobile...
|
#10
Posted 31 January 2018 - 15:59
La mine nici aplicatia, nici serviciul infocost nu functioneaza de vreo doua saptamani. Cica sa astept emiterea facturii si apoi poate o sa mearga. Halal servicii...
|
|
#11
Posted 31 January 2018 - 16:26
Ce sa-i faci... e ieftin. Si la mine a murit de cateva saptamani. Factura a venit pana la urma dar Info costul tot mort e.
|
#12
Posted 31 January 2018 - 21:51
Nu ca as merge pe principiul "sa moara si capra vecinului", dar daca va uitati pe aria dedicata Vdf si Oro, veti vedea ca si acolo sunt probleme gramada cu accesarea versiunii proprii de "my account".
Diferenta e ca Telekom au inceput primii (anul trecut) si nici acum nu au reusit sa puna la punct sistemele, iar ceilalti s-au apucat abia acum... Sa vedem care reusesc primii sa ofere un "my account" perfect functional. Personal, nu pot sa inteleg cum asemenea giganti, cu o armata de IT-isti bine platiti si bine scoliti, nu sunt in stare sa puna la punct niste sisteme... |
#13
Posted 01 February 2018 - 05:53
mercedesbenz, on 31 ianuarie 2018 - 21:51, said:
o armata de IT-isti bine platiti si bine scoliti, nu sunt in stare sa puna la punct niste sisteme... Edited by biogood, 01 February 2018 - 05:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users