Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Aplicația telekom nu funcționează

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
marianculturistul

marianculturistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 09.09.2005
Salutare; până acum 1 săptămână funcționa corect aplicația telekom. Acum nu mai arată consumul; este blocată de 1 săptămână.
Ce putem face?

#2
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ca si clienti, unica solutie e schimbarea providerului.

#3
Many

Many

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 03.04.2004
[...]

Edited by RealThing, 22 January 2018 - 20:08.
a doua oara nu ma rezum numai la editat postul


#4
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 marianculturistul, on 22 ianuarie 2018 - 18:52, said:

Salutare; până acum 1 săptămână funcționa corect aplicația telekom. Acum nu mai arată consumul; este blocată de 1 săptămână.
Ce putem face?

Care aplicatie de Telekom? Aia de pe smartphone cu care vezi contul de client, aia de pe web cu care vezi posturile TV?  Despre ce aplicatie e vorba?

#5
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,556
  • Înscris: 16.12.2011
Testat acum si merg fara probleme atat pe smartphone cat si pe desk in browser. Doar ca aplicatia permite un numar limitat de dispozitive conectate. Nu mai tin minte cate dar parca vreo 5. Daca ai deposit limita trebuie sa intri in contul tau si sa elimini de acolo dispozitivele vechi pe care nu le mai folosesti. Eu am patit-o cand aveam un telefon pe care puneam diverse room-uri si mi-l vedea mereu ca alt dispozitiv.

#6
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,192
  • Înscris: 22.03.2008
Eu mi-am sters numele asociat ca sa tezilv cu numarul portat si vad ca nu pot sa imi bag numarul meu. Imi spune ca e invalid din aplicatia de pe telefon iar de pe web ma pune sa astept un sms. Il astept de vreo 3 ore.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am avut si eu un numar portat la ei pe prepay (Lyca -> Telekom, ca nu riscam ceva mai valoros) si nu a mers niciodata asocierea in myaccount. Exact la fel, din aplicatie primeam eroare ca nu e numar din reteaua lor, iar de pe web trimiteau SMS in gol.

A trecut aproape jumatate de an de atunci, asta ca sa nu ai asteptari ca iti va functiona vreodata :)

#8
marianculturistul

marianculturistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 09.09.2005
Aplicatie de pe telefon nu imi arata consumul.
Prin sms funcționează uneori...

#9
mercedesbenz

mercedesbenz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 31.01.2014
La mine arata consumul de minute internationale, ca restul e nelimitat, dar nu mai arata tot de vreo saptamana consumul de date mobile...

#10
ficus

ficus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 01.03.2005
La mine nici aplicatia, nici serviciul infocost nu functioneaza de vreo doua saptamani. Cica sa astept emiterea facturii si apoi poate o sa mearga. Halal servicii...

#11
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Ce sa-i faci... e ieftin. Si la mine a murit de cateva saptamani. Factura a venit pana la urma dar Info costul tot mort e.

#12
mercedesbenz

mercedesbenz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 31.01.2014
Nu ca as merge pe principiul "sa moara si capra vecinului", dar daca va uitati pe aria dedicata Vdf si Oro, veti vedea ca si acolo sunt probleme gramada cu accesarea versiunii proprii de "my account".
Diferenta e ca Telekom au inceput primii (anul trecut) si nici acum nu au reusit sa puna la punct sistemele, iar ceilalti s-au apucat abia acum...
Sa vedem care reusesc primii sa ofere un "my account" perfect functional.
Personal, nu pot sa inteleg cum asemenea giganti, cu o armata de IT-isti bine platiti si bine scoliti, nu sunt in stare sa puna la punct niste sisteme...

#13
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 mercedesbenz, on 31 ianuarie 2018 - 21:51, said:

o armata de IT-isti bine platiti si bine scoliti, nu sunt in stare sa puna la punct niste sisteme...
Cu totii au si contractori care au angajati IT mai putin bine platiti si mai putin scoliti, eventual cu mai putina experienta . Multi contractori angajeaza juniori, din disperare dupa profituri maxime generate de salarii minime, iar din acel moment incep problemele pe care le-ai sesizat. Nu inteleg cum poti veni tu, ditamai compania portocalie, sa lansezi dupa un an un my account in care doar doua subsectiuni sunt cu grafica noua, layout inconsistent si oricum sub precedentul. Pare o treaba nu doar prost inceputa ci si neterminata. Nu mi-am batut capul cu asta, folosesc versiunea anterioara si gata.

Edited by biogood, 01 February 2018 - 05:57.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate