"Battery Charge Or Electrical Supply Faulty"
Last Updated: May 22 2021 12:34, Started by
mihaiduban
, Jan 16 2018 15:00
·
0
#1
Posted 16 January 2018 - 15:00
Babaieti ma doare capul o vand si-mi iau Logan sa mor io ...
Am dat de alta acum I-mi apare pe bord mesajul de eroare "Battery Charge Or Electrical Supply Faulty" dar masina incarca bine am ~14,48 (cu consumatori ) si nu am alte erori ... dar sa va spun un istoric : Prima data mi-a crapat alternatorul asta vara (tocmai ce o spalasem la OMV ) , m-am dus si mi la facut un electrician , a doua oara cu doua zile inainte de revelion EXACT cand sa ies din splatorie ( tot la OMV ) nu a mai pornit deloc (FACEA DOAR CLINCK-UL ALA CUM CA CUPLEAZA ALTERNATORUL da nu invartea ) , am pornit-o trasa si mi-a facut electricianul un "shunt" (facut cu siguranta fuzibila nu asa aiurea) la panoul de pe baterie , ala care are ceva electronica pe el plus cateva sigurante (cat a mers pana la electrician aveam toate erorile posibile pe bord plus ca nu mergea servo) dupa aia nu am avut necazuri deloc ...... Azi (TOT DUPA CE AM SPALAT-O LA OMV , MAMA LUI DE OMV ) LA 500 M a aparut pe bord eroarea "Battery Charge Or Electrical Supply Faulty" dar incarca ...... pana la urma daca incarca nu ma deranjeaza rau eroarea , dar mi-e frica de alte belele ..... (cred ca regenerarea nu mai porneste cu eroarea asta activa ) O intra apa pe undeva sau ce dracu o avea ... Ciudat e ca daca scot borna si o las un pic dispare eroarea , pornesc motorul si nu apare daca stau pe loc ... cum plec in 100 m apare iar ...... Trebuie sa va spun ca am rola de la alternator cam "bulita" dar daca incarca pe loc nu vad ca asta ar fi problema (bulita in sensul ca scartaie (am intrebat pe aici o data si de aia ) ! M-asi duce si pe la tester dar mi-e ca dau 50 de lei degeaba aaaa masina : Pejo 308 sw 2013 , 1.6 hdi Edited by mihaiduban, 16 January 2018 - 15:01. |
#2
Posted 16 January 2018 - 15:10
1. N-o mai spăla. Ești cam masochist cu spălatul ăsta.
Sau spal-o direct la electrician. 2. Cratimele. Nu zic mai multe că ești vechiuț deja |
#3
Posted 16 January 2018 - 15:28
exceswater, on 16 ianuarie 2018 - 15:10, said:
1. N-o mai spăla. Ești cam masochist cu spălatul ăsta. Sau spal-o direct la electrician. 2. Cratimele. Nu zic mai multe că ești vechiuț deja De cratime nu stiu ce sa zic crede-ma ca-s nervos nu vad greseala Da tu de ce dai "laik "la primul post ...??? sa inteleg ca te bucuri de necazu meu ??? |
#4
Posted 16 January 2018 - 15:33
Nu amice, am dat like că ești haios. Cum să mă bucur că tu ai probleme cu mașina ?
Mergi iar la electrician. Roagă-l să remedieze problema și să facă ceva să prevină problema data viitoare. Doar așa pe ghici eu cred că îți intră apă undeva și e ceva în scurt sau intră în alternator. Zic și eu. Glumeam ca să îți mai treacă, nu eram răutăcios. Baftă și zi-ne ce reușești. |
#5
Posted 16 January 2018 - 15:42
nu te mai agita, pune tester pe masina. Alternatoarele alea sunt comandate prin retea LIN, si chiar daca incarca , calculatorul nu le mai poate controla.
In plus , mai exista cateva componente de protectie electrica, ce pot da aceste simptome, inclusiv bateria sau stabilizatorul de tensiune ( un condensator mare de tot) mergi la reprezentanta... |
#6
Posted 16 January 2018 - 16:34
Excesbeer pardon water si eu glumeam stai linistit ! ... astept pana maine totusi mai merg asa un pic atat cat incarca cum trebuie nu cred ca e bai ...
Bateria (am uitat sa va zic ) e noua nouta |
#7
Posted 16 January 2018 - 17:10
salut,
fara suparare dar electromotorul si nu alternatorul este cel responsabil cu pornirea - vezi postul initial, te rog. altfel, si eu sint de parere ca iti intra apa pe la vreo mufa - mai ales de verificat mufa de la calculatorul masinii si, eventual, spal-o mai rar pe la motor. |
#8
Posted 16 January 2018 - 17:58
Nu am spalat nici un motor in viata mea (cred ca e o prostie treaba asta cu spalatul motorului )
Nici nu stiu unde dracu are asta calcuulatorul ... Nu ma credeti chitros ca nu dau banii pe un tester dar mecancul cu care lucram eu a disparut fara urma ... Si am o MAREEE ALERGIE LA DATUL BANILOR DEGEABA .... Nu inteleg treaba cu Alternator - electromotor... |
#9
Posted 16 January 2018 - 20:11
Cred ca iti trebuie o vizita la reprezentanta mai degraba.
Langa borna pozitiva are un modul mai mare? Attached FilesEdited by alexa32, 16 January 2018 - 20:13. |
#10
Posted 16 January 2018 - 20:59
Exact ! Mie mi-a unit electricianul cu o siguranta bornele alea mari
Totusi bine ca a intrat in regenerare acum o juma de ora ... |
|
#11
Posted 17 January 2018 - 08:28
Revin ! Incepe sa dispara (cred ) !
Dar totusi vreau sa fac cum trebuie modulul acela de pe baterie ! Cum sa caut pe net ca dupa ce scrie pe el nu am gasit decat pe niste siteuri spaniole |
#12
Posted 17 January 2018 - 11:15
A disparut definitiv eroarea ....
Deci pana la urma a fost apa undeva , altceva nu inteleg ce ar fi .... Ma duc sa-i dau un "jet" la OMV si mai vb dupa aia ! |
#13
Posted 19 January 2018 - 22:34
mda ..... revin !
Mufa aia de la modul era bagata "doar in buze" si de acolo era ! Pt aia nu am avut nici pofta de mancare o zi intreaga |
#14
Posted 22 May 2021 - 12:34
Salut,poți sa îmi spui, te rog, care mufă? Nu îmi dau seama din poza. Ms
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users