Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Jaguar S-Type, 2007 (facelift), 2.7D, Euro4

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010

View Postbladhaund, on 16 ianuarie 2018 - 14:22, said:

Ai incredere, mergi pe C1. Nu e mai scump decat alte variante de top, dar se gaseste mai greu. Sa nu fie alt indicativ A2 sau altceva. Numai C1.

Asta: https://www.emag.ro/...1/pd/D45BBNBBM/

Cauta-l si pe la altii, poate gasesti si la 5l.

Hai ca-l incerc, tot numai la sticle de 1l am gasit si eu, mersi din nou de recomandare.

#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
PSA ce recomanda?

#21
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Update dupa ~9000km:
  • La scurt timp dupa deschiderea topicului mi-a cedat transmisia (ZF 6HP26, conducta de ulei fisurata -> a fost rulata cu un nivel foarte scazut de ulei pana la pct. in care nu mai pleca de pe loc), rebuild (kituri de ambreaje + kit solenoizi + filtru & ulei): ~9000ron.
  • Rulment fata dreapta (tot butucul) de pe ebay (ceva no-name): ~350 ron.
  • Schimb ulei (Castrol C1, la recomandarea unui coleg de aici) + filtru ulei: ~250 ron.
  • Schimb ulei diferential (1.33L, 75W140 Castrol) in speranta ca scap de un sunet specific... n-am scapat, probabil am sa-l schimb candva: ~100ron.
  • Inlocuit simeringuri (de la planetare) diferential: ~150ron.
Ce urmeaza:

De la o vreme am sesizat a devenit mai galagioasa, nu motorul in sine, ci accesoriile, am sa-i schimb cureaua/intinzatorul de accesorii. Tot pe lista de prioritati este si kitul de distributie (Jaguar zice ca se schimba dupa 100k mile, a mea are putin peste, in bord...).
O alta prioritate o reprezinta bucsele din fata, au inceput sa scartaie, nu stiu exact care din ele, dar ma gandeam sa le schimb pe toate.

In rest alte probleme n-am avut, preventiv mai bag cate un aditiv de curatat injectoare de la LM in rezervor, mai ales inainte sa plec la un drum mai lung.

Edited by M-A-R-I-U-S, 31 August 2018 - 10:43.


#22
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Foarte misto masina. Cati mai multi km fara incidente.

Rebuildul cutiei ZF se inscrie in normal. Cam la fel a fost si acum vreo 6 ani pentru o cutiei ZF in 4 viteze de pe un BMW seria 7 din '92. Cam vreo 2000 EUR cu transport separat.

#23
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Update dupa alti 10k km:
  • Au inceput sa "scartaie" articulatiile la suspensia fata, urmeaza sa-i schimb toate bucsele + amortizoare. Pe spate sta okay, a fost verificata si la service.
  • Am mai experimentat cu uleiurile de motor, si in final am ramas la Motul Eco-Nergy 5W30. Mi se pare cel mai potrivit, motorul fiind mai silentios comparativ cu uleiurile folosite de la alte branduri (Ravenol FDS/Castrol C1, ambele 5W30). Motorul fiind mai sensibil (atat 2.7D cat si 3.0D (se gaseste pe XF din cate stiu) schimbul de ulei il fac la 5-6k km).
  • I-am schimbat bateria cu una mai mare - Varta Silver Dynamic AGM 12V/95Ah/850A. Cu cea veche primeam erori random, plus mai intra ocazional in limp mode (din cate am citit Jaguar sunt in general pretentioase la voltajul bateriilor, si apar tot felul de probleme daca aceasta este descarcata).
  • I-am schimbat 2 injectoare. Cele vechi au inceput sa scape motorina pe langa un filet si trebuiau schimbate.
  • Ocazional mai primesc cate un mesaj "DPF Full", dar dispare mereu dupa un drum mai lung (30-40min) cu motorul turat peste 3000rpm. Asta se intampla in cazul in care o folosesc foarte mult in oras, fara sa-i dau sansa sa se regenereze.
  • Transmisia a inceput sa dea "socuri", este vorba de "ZF Lurch" si e o chestie des intalnita la ZF6HP26 atat la Jaguar cat si la BMW. Inca nu stiu cum sa rezolv problema, probabil am sa apelez la reprezentanta.
De curand am aflat (raport autoDNA) ca masina avea 458.091 km cand am luat-o, fata de ~162.00 km, cat era in bord.

La cei 480.000 km reali pe care ii are in prezent eu ma declar multumit de ea, sper sa ma mai tine ~100k, apoi vreau XJR din '99 Posted Image

Attached Files


Edited by M-A-R-I-U-S, 27 February 2019 - 16:32.


#24
kmyson

kmyson

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 21.08.2011
Multa bafta fara incidente,sa ajungi  la 100k faina masina si are un motor potent si eu am cochetat odata cu Jaguar

Edited by kmyson, 27 February 2019 - 19:48.


#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007
Deci s-a facut dreptate!  Ma si gandeam, cum e posibil sa se defecteze o astfel de masina la nici 200000km , cu reparatii costisitoare, avarie dupa avarie.
Mai bine ne-ai spune cum te-ai simtit cand ai aflat adevarul despre masina.  Sa ne zici si noua de la cine  , de unde ai cumparat-o.

#26
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 29.08.2010
Eram perfect constient ca masina n-are km reali, doar ca nu stiam exact cu cat erau dati inapoi, ma gandeam ca are pe la 250-300k km.

S-Type diesel la 130-170k km reali se vand la cu toate alte preturi pe mobile.de :)

Ce ma mira este faptul ca DPF ul este inca activ, chiar dupa aproape 500k km, probabil a fost exploatata "ca la carte" prin Germania, altfel nu-mi explic.

Masina am luat-o de la un tip din Cluj, vad ca si acuma are la vanzare tot un S-Type (aici), si tot cu km reali :))

#27
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Oricum, naiv să fii să crezi că mașina aia are kilometri ăia.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate