Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Takata recheama in service 3,3 milioane de airbaguri in Statele Unite
#1
Posted 07 January 2018 - 22:18
Calitate japoneza!
"Takata recheama in service 3,3 milioane de airbaguri in Statele Unite, la cererea autoritatilor americane Producatorul japonez de airbaguri Takata, care a intrat in faliment dupa cea mai mare campanie de rechemari din istoria industriei auto, va rechema in service alte 3,3 milioane de airbaguri, in cadrul unui ordin al autoritatilor americane, care a programat repararea dispozitivelor posibil mortale pe parcursul mai multor ani. Takata a identificat cel putin 15 producatori auto care au cumparat airbaguri, intre care Toyota Motor, Honda Motor, General Motors, BMW si Tesla. Compania japoneza a anuntat ca va colabora cu companiile pentru a dezvolta un remediu pentru fiecare vehicul si pentru a cere proprietarilor acestora sa vina sa inlocuiasca airbagurile. Dispozitivele de umflare defecte pot exploda in cazul unor coliziuni si pot rani ocupantii vehiculelor cu schije metalice. Astfel de incidente au provocat moartea a 13 persoane si ranirea altor cateva sute de persoane in Statele Unite, iar solicitarile pentru despagubiri au determinat Takata sa solicite in luna iunie a anului trecut intrarea in procedura de faliment. Aproape doua treimi din cele 31,5 milioane de vehicule din Statele Unite care includ airbagurile periculoase fabricate de Takata nu erau inca reparate la jumatatea lunii septembrie a anului 2017, potrivit unui raport publicat in noiembrie de o organizatie independenta care supravegheaza rechemarile. Circa 65 de milioane de dispozitive de umflare urmeaza sa fie rechemate pana la sfrasitul anului 2018 in cadrul unui plan al Administratiei pentru Siguranta Traficului pe Drumurile Nationale din Statele Unite, care prevede sa fie reparate cu prioritate dispozitivele cele mai periculoase." http://economie.hotn...r-americane.htm Edited by Kroghy, 07 January 2018 - 22:27. |
#2
Posted 07 January 2018 - 22:28
Astia recidiveaza ?
In May 1995, a recall in the U.S. affecting 8,428,402 predominantly Japanese built vehicles made from 1986 to 1991 with seat belts manufactured by the Takata Corporation of Japan, was begun. It was called at the time the "second largest recall in the 30-year history of the Department of Transportation (DOT)". |
#4
Posted 07 January 2018 - 22:49
Japonezii, cei mai buni, cei mai... hai ma, ma lasi...
Pe astea le cheama de nevoie ca in SUA sunt legile mult mai dure si despagubirile pe masura dar in Europa, stiu cazuri concrete cand s-a constatat ca sunt probleme si s-a acoperit gunoiul cu presul din motive de costuri. Si la Toyota si la Mazda. Si vorbesc de turisme. Unii le cumpara si traiesc cu impresia ca si-au luat cel mai bun produs. Hai ma, pe bune? O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina. |
#5
Posted 07 January 2018 - 22:54
#6
Posted 07 January 2018 - 22:56
Deci astia au probleme cu proiectarea, nu cu fabricarea. Sunt proaste inca din faza de proiect. Sincer, nu ma asteptam ca un produs japonez sa fie gandit cu curu', dar firma asta a dat de prea multe ori cu oistea-n gard.
|
#7
Posted 07 January 2018 - 22:56
dan1980_25, on 07 ianuarie 2018 - 22:54, said:
Corect, e mai cinstita decat Takata. Ca in viata reala se strica de mai multe ori decat orice masina japoneza. Este de preferat sa vorbeasca doar posesorii. Nu zic ca este cea mai buna masina, dar sa-ti accept afirmatia, ar fi cel putin la fel de gresit. |
#8
Posted 07 January 2018 - 23:01
Kroghy, on 07 ianuarie 2018 - 22:18, said:
Calitate japoneza! Iar iti etalezi splendida incultura in domeniul auto. serginho74, on 07 ianuarie 2018 - 22:49, said:
O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina. |
#9
Posted 07 January 2018 - 23:18
Lowrider, on 07 ianuarie 2018 - 23:01, said:
Vezi ca Skoda foloseste airbag-uri de la Takata. Skoda Yeti de exemplu foloseste airbag-uri frontale de la Autoliv, iar cele laterale pt cap sunt de la Takata. Cam atat si cu masina aia cinstita http://0-100.hotnews...-airbag-urilor/ https://www.profit.r...bs-esp-17051080 https://www.digi24.r...-service-689032 Calitate germana. serginho74, on 07 ianuarie 2018 - 22:49, said:
O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina. A fost...pe vremea alh-ului. Campaniile de rechemare sunt ceva normal, producatorul isi recunoaste problema si incearca sa o rezolve. Bine, daca e prea scump si nu e de securitate nu se face nicio campanie. Mai nasol e sa te prinda autoritatile cu minciuna Edited by alexa32, 07 January 2018 - 23:23. |
#11
Posted 07 January 2018 - 23:32
#12
Posted 07 January 2018 - 23:35
Sper sa nu le testez niciodata, dar nu am auzit sa nu functioneze.
|
#13
Posted 07 January 2018 - 23:37
Credeam ca vorbesti de japonezele cu takata... nu m-am prins ca te referi la Octavia. Scuze. Apoi am vazut ca ai dat citat la alt text.
Edited by TruculMagic, 07 January 2018 - 23:38. |
#14
Posted 08 January 2018 - 00:02
dan1980_25, on 07 ianuarie 2018 - 22:54, said:
Corect, e mai cinstita decat firma de airbaguri Takata. Ca in viata reala orice Skoda se strica de mai multe ori decat orice masina japoneza. nissan e cumparata de Renault... toyota a avut tot felul de scandaluri si rechemari mazda fusese in parteneriat cu Ford... motorul pe benzina turbo de la Mazda a fost un fiasco... la mazda 6 se rupeau scaunele sofer cam la toate... Posibil sa subliniez eu doar partile negative, dar si tu pari sa faci la fel... ai avut skoda si ti s-a stricat? Sau numeri postarile cu probleme de pe forum si nu faci raportarea procentual, tinand cont ca sint o gramada de skode in Romania si doar o mana de mazde, honda etc? |
#15
Posted 08 January 2018 - 00:06
YOUR_GOD, on 07 ianuarie 2018 - 23:35, said:
Sper sa nu le testez niciodata, dar nu am auzit sa nu functioneze. |
|
#16
Posted 08 January 2018 - 00:20
Iar recheama in service. Cred ca singurele lucruri de calitate facute de ei au fost aparatele video. Se pot lasa de masini and co.si sa reinvie video.ul.
Firmele lor auto in frunte cu Toyota au rechemari in service cat nu vor avea si nu au avut toate firmele celelalte la un loc, inmultit cu 100.😂 Si, ca la VAG cu dieselgate, si acestea ca si alea, se vand. Edited by Torquemada-666, 08 January 2018 - 00:22. |
#17
Posted 08 January 2018 - 01:01
Toate masinile mele au avut recall in ultimii 2 ani la airbaguri: o Honda civic, o Mazda 6S, VW GTI si un VW CC. Fabricatie intre 2005 si 2013.
Quote Iar recheama in service. Cred ca singurele lucruri de calitate facute de ei au fost aparatele video. Fii serios, de la VW sint recalluri toata ziua. La ultimul mi-au schimbat pompa de injectie. La ala dinainte ceva la revervor, m-am enervat ca nu e usor sa aduci masina cu rezervorul aproape gol cum vroiau ei. https://blog.carandd...for-fuel-leaks/ Volkswagen is recalling a total of 281,505 cars in the United States for three separate fuel-leakage problems, according to filings with the National Highway Traffic Safety Administration. |
#18
Posted 08 January 2018 - 08:01
Asta inseamna globalizare. Gresesti o singura data, si apoi multiplici greseala de zeci de milioane de ori. Profit curat, si apoi faliment.
Proberbul chinezesc zicea, mai bun prostul lenes decat prostul harnic. Face paguba mai mica. Lowrider, on 08 ianuarie 2018 - 00:06, said:
Acum fara pic de ironie si eu sper sa nu fie nevoie sa le testezi, pt ca la Octavia din generatia ta (SK35x) airbag-ul soferului e de la Takata, centurile sunt de la Autoliv, iar senzorii de impact de la TRW. Aceeasi treaba si la Superb din aceeasi generatie (SK46x). Edited by tfmercedez, 08 January 2018 - 07:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users