Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Takata recheama in service 3,3 milioane de airbaguri in Statele Unite

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Calitate japoneza!
"Takata recheama in service 3,3 milioane de airbaguri in Statele Unite, la cererea autoritatilor americane
Producatorul japonez de airbaguri Takata, care a intrat in faliment dupa cea mai mare campanie de rechemari din istoria industriei auto, va rechema in service alte 3,3 milioane de airbaguri, in cadrul unui ordin al autoritatilor americane, care a programat repararea dispozitivelor posibil mortale pe parcursul mai multor ani.
Takata a identificat cel putin 15 producatori auto care au cumparat airbaguri, intre care Toyota Motor, Honda Motor, General Motors, BMW si Tesla.
Compania japoneza a anuntat ca va colabora cu companiile pentru a dezvolta un remediu pentru fiecare vehicul si pentru a cere proprietarilor acestora sa vina sa inlocuiasca airbagurile.
Dispozitivele de umflare defecte pot exploda in cazul unor coliziuni si pot rani ocupantii vehiculelor cu schije metalice. Astfel de incidente au provocat moartea a 13 persoane si ranirea altor cateva sute de persoane in Statele Unite, iar solicitarile pentru despagubiri au determinat Takata sa solicite in luna iunie a anului trecut intrarea in procedura de faliment.
Aproape doua treimi din cele 31,5 milioane de vehicule din Statele Unite care includ airbagurile periculoase fabricate de Takata nu erau inca reparate la jumatatea lunii septembrie a anului 2017, potrivit unui raport publicat in noiembrie de o organizatie independenta care supravegheaza rechemarile.
Circa 65 de milioane de dispozitive de umflare urmeaza sa fie rechemate pana la sfrasitul anului 2018 in cadrul unui plan al Administratiei pentru Siguranta Traficului pe Drumurile Nationale din Statele Unite, care prevede sa fie reparate cu prioritate dispozitivele cele mai periculoase."
http://economie.hotn...r-americane.htm

Edited by Kroghy, 07 January 2018 - 22:27.


#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Astia recidiveaza ?
In May 1995, a recall in the U.S. affecting 8,428,402 predominantly Japanese built vehicles made from 1986 to 1991 with seat belts manufactured by the Takata Corporation of Japan, was begun. It was called at the time the "second largest recall in the 30-year history of the Department of Transportation (DOT)".

#3
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
De fapt cred ca aproape tot ce-au produs e praf.

#4
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Japonezii, cei mai buni, cei mai... hai ma, ma lasi...

Pe astea le cheama de nevoie ca in SUA sunt legile mult mai dure si despagubirile pe masura dar in Europa, stiu cazuri concrete cand s-a constatat ca sunt probleme si s-a acoperit gunoiul cu presul din motive de costuri. Si la Toyota si la Mazda. Si vorbesc de turisme.

Unii le cumpara si traiesc cu impresia ca si-au luat cel mai bun produs. Hai ma, pe bune? O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina.

#5
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,279
  • Înscris: 06.07.2007

View Postserginho74, on 07 ianuarie 2018 - 22:49, said:

O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina.
Corect, e mai cinstita decat firma de airbaguri Takata.
Ca in viata reala orice Skoda se strica de mai multe ori decat orice masina japoneza.

Edited by dan1980_25, 07 January 2018 - 22:56.


#6
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,885
  • Înscris: 28.11.2006
Deci astia au probleme cu proiectarea, nu cu fabricarea. Sunt proaste inca din faza de proiect. Sincer, nu ma asteptam ca un produs japonez sa fie gandit cu curu', dar firma asta a dat de prea multe ori cu oistea-n gard.

#7
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View Postdan1980_25, on 07 ianuarie 2018 - 22:54, said:

Corect, e mai cinstita decat Takata.
Ca in viata reala se strica de mai multe ori decat orice masina japoneza.
A mea are trei ani la mine. Plus 3 inainte, 120 mii km. Nu stiu ce i-a schimbat fostul proprietar, dar la mine, nu a cerut nimic.
Este de preferat sa vorbeasca doar posesorii. Nu zic ca este cea mai buna masina, dar sa-ti accept afirmatia, ar fi cel putin la fel de gresit.

#8
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

View PostKroghy, on 07 ianuarie 2018 - 22:18, said:

Calitate japoneza!
Da ma, ca airbag-urile alea sunt facute de niste japonezi mici imbracati in costume de samurai. E ca si cum ai spune "calitate suedeza" cand vine vorba de Autoliv sau "calitate americana" cand vine vorba de TRW.
Iar iti etalezi splendida incultura in domeniul auto.

View Postserginho74, on 07 ianuarie 2018 - 22:49, said:

O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina.
Vezi ca Skoda foloseste airbag-uri de la Takata. Skoda Yeti de exemplu foloseste airbag-uri frontale de la Autoliv, iar cele laterale pt cap sunt de la Takata. Cam atat si cu masina aia cinstita :D

#9
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View PostLowrider, on 07 ianuarie 2018 - 23:01, said:

Vezi ca Skoda foloseste airbag-uri de la Takata. Skoda Yeti de exemplu foloseste airbag-uri frontale de la Autoliv, iar cele laterale pt cap sunt de la Takata. Cam atat si cu masina aia cinstita Posted Image
Asta nu scrie in revistele auto Posted Image

http://0-100.hotnews...-airbag-urilor/

https://www.profit.r...bs-esp-17051080

https://www.digi24.r...-service-689032

Calitate germana.

View Postserginho74, on 07 ianuarie 2018 - 22:49, said:

O Skoda este de un miliion de ori mai cinstita ca masina.

A fost...pe vremea alh-ului.

Campaniile de rechemare sunt ceva normal, producatorul isi recunoaste problema si incearca sa o rezolve.
Bine, daca e prea scump si nu e de securitate nu se face nicio campanie.

Mai nasol e sa te prinda autoritatile cu minciuna Posted Image

Edited by alexa32, 07 January 2018 - 23:23.


#10
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,302
  • Înscris: 13.01.2011

View Postalexa32, on 07 ianuarie 2018 - 23:18, said:

Mai nasol e sa te prinda autoritatile cu minciuna Posted Image

Ca pe VW ? :naughty:

Edited by crisstonne, 07 January 2018 - 23:30.


#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,671
  • Înscris: 24.11.2015

View PostYOUR_GOD, on 07 ianuarie 2018 - 22:56, said:

Este de preferat sa vorbeasca doar posesorii. Nu zic ca este cea mai buna masina, dar sa-ti accept afirmatia, ar fi cel putin la fel de gresit.

Pai ai testat airbag-urile masinii de esti asa sigur pe tine ca posesor ?

#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Sper sa nu le testez niciodata, dar nu am auzit sa nu functioneze.

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,671
  • Înscris: 24.11.2015
Credeam ca vorbesti de japonezele cu takata... nu m-am prins ca te referi la Octavia. Scuze. Apoi am vazut ca ai dat citat la alt text.

Edited by TruculMagic, 07 January 2018 - 23:38.


#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postdan1980_25, on 07 ianuarie 2018 - 22:54, said:

Corect, e mai cinstita decat firma de airbaguri Takata.
Ca in viata reala orice Skoda se strica de mai multe ori decat orice masina japoneza.
care sint masinile alea japoneze? Honda asambleaza prin anglia unele modele si englezii ziceau ca de asta calitatea e cam subtire
nissan e cumparata de Renault...
toyota a avut tot felul de scandaluri si rechemari
mazda fusese in parteneriat cu Ford... motorul pe benzina turbo de la Mazda a fost un fiasco... la mazda 6 se rupeau scaunele sofer cam la toate...

Posibil sa subliniez eu doar partile negative, dar si tu pari sa faci la fel... ai avut skoda si ti s-a stricat?
Sau numeri postarile cu probleme de pe forum si nu faci raportarea procentual, tinand cont ca sint o gramada de skode in Romania si doar o mana de mazde, honda etc?

#15
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

View PostYOUR_GOD, on 07 ianuarie 2018 - 23:35, said:

Sper sa nu le testez niciodata, dar nu am auzit sa nu functioneze.
Acum fara pic de ironie si eu sper sa nu fie nevoie sa le testezi, pt ca la Octavia din generatia ta (SK35x) airbag-ul soferului e de la Takata, centurile sunt de la Autoliv, iar senzorii de impact de la TRW. Aceeasi treaba si la Superb din aceeasi generatie (SK46x).

#16
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Iar recheama in service. Cred ca singurele lucruri de calitate facute de ei au fost aparatele video. Se pot lasa de masini and co.si sa reinvie video.ul.

Firmele lor auto in frunte cu Toyota au rechemari in service cat nu vor avea si nu au avut toate firmele celelalte la un loc, inmultit cu 100.😂

Si, ca la VAG cu dieselgate, si acestea ca si alea, se vand.

Edited by Torquemada-666, 08 January 2018 - 00:22.


#17
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,718
  • Înscris: 21.06.2016
Toate masinile mele au avut recall in ultimii 2 ani la airbaguri: o Honda civic, o Mazda 6S, VW GTI si un VW CC. Fabricatie intre 2005 si 2013.

Quote

Iar recheama in service. Cred ca singurele lucruri de calitate facute de ei au fost aparatele video.

Fii serios, de la VW sint recalluri toata ziua.
La ultimul mi-au schimbat pompa de injectie. La ala dinainte ceva la revervor, m-am enervat ca nu e usor sa aduci masina cu rezervorul aproape gol cum vroiau ei.

https://blog.carandd...for-fuel-leaks/

Volkswagen is recalling a total of 281,505 cars in the United States for three separate fuel-leakage problems, according to filings with the National Highway Traffic Safety Administration.

#18
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Asta inseamna globalizare. Gresesti o singura data, si apoi multiplici greseala de zeci de milioane de ori. Profit curat, si apoi faliment.
Proberbul chinezesc zicea, mai bun prostul lenes decat prostul harnic. Face paguba mai mica.

View PostLowrider, on 08 ianuarie 2018 - 00:06, said:

Acum fara pic de ironie si eu sper sa nu fie nevoie sa le testezi, pt ca la Octavia din generatia ta (SK35x) airbag-ul soferului e de la Takata, centurile sunt de la Autoliv, iar senzorii de impact de la TRW. Aceeasi treaba si la Superb din aceeasi generatie (SK46x).
Stii cumva unde este al 7-lea airbag la skoda octavia? Cica are airbag pentru genunchi sofer. Si in manual nu am vazut unde era desenat ca si zona de actiune. Pe partea interioara spre consola sau pe partea cu portiera? Ma gandesc uneori cand conduc, ca ating cu genunchiul de bord, ca daca mai explodeaza ceva pe acolo nu o sa-mi fie bine deloc.. si rotula doare tare.

Edited by tfmercedez, 08 January 2018 - 07:56.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate