Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reclame Volkswagen
#1
Posted 05 January 2018 - 10:55
Salut! Am mare nevoie de ajutor. Trebuie sa realizez un interviu pentru lucrarea de licenta despre materialele de promovare ale companiei Volkswagen (reclame, advertoriale etc). Am apelat la publicatii online, dar mi-au spus ca nu ma pot ajuta, pentru ca se ocupa mai mult de partea tehnica si nu de materialele de promovare. Apoi am zis sa apelez la diferite pagini de pe Facebook care se ocupa cu reclame (ex IQAds), dar n-au rasuns. Am incercat pana si la Volkswagen Romania, dar, la fel, nu am primit niciun raspuns. Stiti pe cineva din domeniul publicitatii, al reclamelor, care ma poate ajuta cu un scurt interviu? poate chiar unii dintre voi va pricepeti. Multumesc anticipat!
|
#2
Posted 05 January 2018 - 10:58
Ia legatura cu userul Kroghy sau ia el legatura cu tine cand o vedea vw in titlu
Edited by Karogs, 05 January 2018 - 10:59. |
#3
Posted 05 January 2018 - 11:00
Ia tot ce gasesti pe youtube si descopera tu directiile de promovare pe care le are VAG. In ultimii 5-6 ani , principala directie a fost downsizingul motoarelor si tehnologiile care cuprind bluemotionul . Si , evident , evitarea scandalului dieselgate .
Edited by JurasikMan, 05 January 2018 - 11:03. |
#4
Posted 05 January 2018 - 11:01
Karogs, on 05 ianuarie 2018 - 10:58, said:
Ia legatura cu userul Kroghy sau ia el legatura cu tine cand o vedea vw in titlu JurasikMan, on 05 ianuarie 2018 - 11:00, said:
Ia tot ce gasesti pe youtube si descopera tu directiile de promovare pe care le are VAG. Edited by Rooberrt, 05 January 2018 - 11:02. |
#6
Posted 05 January 2018 - 11:13
Kroghy, on 05 ianuarie 2018 - 11:09, said:
Vad VW, dau like! Reclame pe youtube, e plin. Intr-o ultima instanta, pot inventa chiar eu raspunsurile, dar e mai usor si mai etic sa-mi raspunda cineva care se pricepe. |
#7
Posted 05 January 2018 - 11:13
Nu am nici o idee ce trebuie sa faci.
Cred ca VW nici nu are nevoie de reclame, e o marca care se vinde prin renume de cele mai bune masini si asa a ajuns pe locul 1 la nivel mondial. Reclamele la VW sunt doar ca sa te distreze. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1n6hf3adNqk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kroghy, 05 January 2018 - 11:14. |
#8
Posted 05 January 2018 - 11:16
Jurnalistii de la publicatiile auto sunt pe langa subiect . Datele furnizate de ei sunt jenante si ridicole de cele mai multe ori. Incearca sa obtii un interviu on-line cu vreun CEO . Este mai usor de obtinut decat unu tete-a-tete . Trimite e-mailuri cu solicitarea . Poti sa trimiti si intrebarile ca sa vada ca nu se angajeaza la prea multe riscuri . VAG are destul de mult rahat de ascuns sub pres in prezent. Specifica in e-mail ca vrei promovarea in alt fel a produselor VAG. Nu te risca cu intrebari incomode pentru ca nu o sa vrea nimeni sa discute cu tine . Daca intrebi de problemele cu motoarele de noua generatie , cu transmisiile si cu filtrele de particule ...nici nu o sa iti rapspunda la e-mail . Chestii generale , despre directia de dezvoltare , motoare electrice , politica de dezvoltare pe pietele exterioare ...adica banalitati despre care orice fraier, ajuns CEO cu pile, adora sa discute . Eu cunosc vrei doi , ambii sunt niste pupatori-in-curatori pusi politic . Jalnici ...habar nu au de nimic. DE aia nu trebuie sa-i stresezi cu intrebari tehnice pentru ca sunt slab pregatiti si vor refuza. Da-le o momeala ...gadila-le orgoliul .
Edited by JurasikMan, 05 January 2018 - 11:22. |
#10
Posted 05 January 2018 - 11:18
Kroghy, on 05 ianuarie 2018 - 11:13, said:
Nu am nici o idee ce trebuie sa faci. Cred ca VW nici nu are nevoie de reclame, e o marca care se vinde prin renume de cele mai bune masini si asa a ajuns pe locul 1 la nivel mondial. Reclamele la VW sunt doar ca sa te distreze. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1n6hf3adNqk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] JurasikMan, on 05 ianuarie 2018 - 11:16, said:
Jurnalistii de la publicatiile auto sunt pe langa subiect . Datele furnizate de ei sunt jenante si ridicole de cele mai multe ori. Incearca sa obtii un interviu on-line cu vreun CEO . Este mai usor de obtinut decat unu tete-a-tete . Trimite e-mailuri cu solicitarea . Poti sa trimiti si intrebarile ca sa vada ca nu se angajeaza la prea multe riscuri . VAG are destul de mult rahat de ascuns sub pres in prezent. Specifica in e-mail ca vrei promovarea in alt fel a produselor VAG. e_bulu, on 05 ianuarie 2018 - 11:17, said:
Sa nu uiti partea cu noxele! |
|
#11
Posted 05 January 2018 - 11:20
Rooberrt, on 05 ianuarie 2018 - 11:18, said:
M-am gandit, dar nu stiu cum s-o introduc in analiza. Cred ca as putea sa scriu cum a reusit sa iasa din criza, dar nu cred ca se incadreaza in subiectul lucrarii. Nu numai ca a iesit din criza, dar folosind reclama negativa a reusit recordul de a ajunge pe locul 1 la nivel mondial in 2016. Edited by Kroghy, 05 January 2018 - 11:21. |
#12
Posted 05 January 2018 - 11:24
Kroghy, on 05 ianuarie 2018 - 11:20, said:
Poti sa arati ca orice reclama negativa e tot o reclama. Nu numai ca a iesit din criza, dar folosind reclama negativa a reusit recordul de a ajunge pe locul 1 la nivel mondial in 2016. |
#13
Posted 05 January 2018 - 11:28
Scandalul emisiilor a inceput la sfarsitul anului 2015 si a avut varful la mijlocul anului 2016
Volkswagen emissions scandal (also called "emissionsgate" or "dieselgate") started on 18 September 2015 https://en.wikipedia...issions_scandal In plin scandal cu poluarea, per total pe tot anul 2016 VW a ajuns pe locul 1 la nivel mondial. VW overtakes Toyota as world’s biggest automaker in 2016 http://www.bbc.com/n...siness-38793253 Edited by Kroghy, 05 January 2018 - 11:29. |
#14
Posted 05 January 2018 - 11:39
Kroghy, on 05 ianuarie 2018 - 11:28, said:
Scandalul emisiilor a inceput la sfarsitul anului 2015 si a avut varful la mijlocul anului 2016 Volkswagen emissions scandal (also called "emissionsgate" or "dieselgate") started on 18 September 2015 https://en.wikipedia...issions_scandal In plin scandal cu poluarea, per total pe tot anul 2016 VW a ajuns pe locul 1 la nivel mondial. VW overtakes Toyota as world’s biggest automaker in 2016 http://www.bbc.com/n...siness-38793253 Multumesc si celorlalti pentru raspunsuri! |
#15
Posted 05 January 2018 - 11:56
Kroghy, on 05 ianuarie 2018 - 11:28, said:
In plin scandal cu poluarea, per total pe tot anul 2016 VW a ajuns pe locul 1 la nivel mondial. Toyota vinde Toyota. Volkswagen vinde Volkswagen, Skoda, Audi, Seat, Lamborghini, Bentley etc. Consider ca atunci cand masinile vandute doar cu stema Volkswagen vor fi mai multe decat cele vandute cu stema Toyota, abia atunci Volkswagen va fi numarul 1. Valabil si pentru General Motors. Edited by sfantu.dracu, 05 January 2018 - 12:23. |
|
#16
Posted 05 January 2018 - 13:04
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users