Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Zgaltaieli in mers

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
alexa99

alexa99

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.01.2018
Mazda 323F 1.6 benzina - in timpul mersului, apar uneori niste scuturaturi. Se simte ca si cum masina ar da inapoi pentru o clipa. Se manifesta doar in urmatoarele conditii:
- dupa primele 15-20 de minute, probabil dupa ce motorul se incalzeste
- numai la viteze mari, peste 100; cateodata si in timpul depasirilor la 80-90 daca se accelereaza rapid
- numai cat timp piciorul e pe pedala de acceleratie

Am observat ca daca alimentez cu benzina 99 in loc de 95 ele devin mai rare.
In rest motorul merge rotund, accelereaza rapid, nu face zgomot, porneste usor indiferent de vreme.

Stiti ce ar trebui sa verific prima data?
Sa fie ceva probleme la pompa de benzina, gen debit insuficient? Dar atunci de ce nu face asa imediat si doar dupa ce se incalzeste?

Am fost la 2 mecanici, si nu pot reproduce simptomele pe elevator si nici in mers prin oras.

#2
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
Ia pe cineva cu tester cu tine in masina, si mergeti la drum lung sa vada parametri.Poate fi ceva senzor, aia fac probleme de obicei dupa ce se incalzeste motorul.

Edited by fqx, 04 January 2018 - 16:37.


#3
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Posibil sa fie de la  bobinele de inductie.

#4
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Sau o bujie.

#5
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,623
  • Înscris: 07.02.2003
Rateuri pe un cilindru, diagnoza si verifica cum au spus colegii bujiile si inductia, nu lasa ca in timp se agraveaza si se duce si catalizatorul. Eu am experienta asta cu o masina mai veche, facea in special cand ii dadeam talpa dupa care incepea sa mearga neregulat si la ralanti. Noroc ca am vandut-o in timp util :)

Edited by andreic, 04 January 2018 - 17:46.


#6
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Asa m-a convins Opelul sa cumpar Honda. Dupa cumparare, am schimbat bujiile Opelului si acum am doua masini care merg foarte bine :D

#7
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 27.01.2016
La mine cand facea asa era colmatat filtrul de benzina.

#8
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015
Verifica bieleta suport motor care limiteaza pendularea motoruluii.
Maneta schimbatorului se "scutura" si ea?
Nu cred ca are legatura cu arderea

#9
alexa99

alexa99

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.01.2018
Daca nu are legatura cu arderea de ce face asa doar cand ii dau benzina?
Maneta schimbatorului vibreaza tot timpul.

#10
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015

 alexa99, on 04 ianuarie 2018 - 19:47, said:

Daca nu are legatura cu arderea de ce face asa doar cand ii dau benzina?
Maneta schimbatorului vibreaza tot timpul.

pentru ca motorul intra in balans si e probabil frecventa proprie a ansamblului

Grupul motopropulsor e prins pe caroserie in 3 puncte in principal.
Ai tampon motor dreapta, tampon motor stanga care sunt cat de cat pe linia centrului de greutate a grupului.
Daca ar fi doar astea 2 puncte , cand trimiti miscarea la roata prin planetara grupul s-ar misca ca leaganul.
Sub masina, de regula de cutia de viteze mai e o bieleta care limiteaza miscarea de balans.
Bieleta are 2 bucse de cauciuc,
Ceva de genul asta:

[ https://www.4tuning.ro/images/suport-cutie-de-viteze-renault-trafic-2-5-g9u/suport-cutie-de-viteze-renault-trafic-2-5-g9u-2fc013f2653585a17b-200-150-2-85-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca bucsele alea se ducatunci motorul balanseaza si-ti da senzatia aia
Bieleta aia intra in functiune in accelerare si /sau in frana de motor.

Daca la accelerare momentul trimis la bucsele alea e aproape de rezonanta grupului, se simte asa cum zici tu.

Nu e sigur ca e de acolo, dar e bine sa verifici inainte sa inlocuiesti segmentii, e vizibila si e in afara masinii

Te poiti baga sub masina si o lasi in treapta a II-a
Cineva sa impinga masina inainte/inapoi si o sa vezi cum functioneaza

#11
alexa99

alexa99

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.01.2018
Se simte ca o frana de motor mai "hardcore", dar fara supraturare. Acul de la turometru coboara si urca inapoi brusc in momentul in care apare acea "frana de motor"

#12
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Cand piciorul e ridicat de pe acceleratie, masina e in frana de motor sau la turatie de ralanti. In frana de motor, alimentarea cu carburant este taiata, astfel ca un eventual defect de aprindere nu are nici un efect. La turatia de ralanti, o scanteie lipsa s-ar putea sa nu se observe.
Cand calci acceleratia, injectia de carburant se reia. O bujie cu probleme ar putea sa dea rateuri dupa ce se incalzeste, datorita dilatarilor din corpul ei. Cand motorul trebuie sa livreze putere, o scanteie lipsa se simte al naibii de suparator.
"Se simte ca o frana de motor mai "hardcore", dar fara supraturare". Nu e frana de motor, e lipsa aprindere. Acel cilindru e "mort" exact cand te astepti ca el sa produca cuplu motor, ceea ce dezechilibreaza dinamica masinii.

Numai la viteze de peste 100 km/h - pe asta nu stiu sa o explic.

#13
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
E problema de aprindere ceva: buji, fise, bobine, senzor ax came, senzor vibrochen. Verifica/curata toate mufele si fa o diagnoza in mers.
Vezi si clapeta de admisie cum se prezinta.
Poate fi si o intrerupere pe partea de alimentare combustibil/pompa benzina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate