Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde recomandati un CT cu Casa de...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia
 Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China
 Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 

Pocnitura puternica la roata stanga fata

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Zgomotul şi manifestările relatate de tine sugerează o rupere la oboseală, fenomen care se poate manifesta şi cu piesa în stare de repaus.
Tensiunea internă din material a acţionat asupra unor legături slabe, iar acestea s-au rupt cu acel zgomot puternic.
Mai pe româneşte: în arcul sau flanşa amortizorului, din cauza solicitărilor repetate, s-au creat tensiuni interne care au acţionat asupra structurii materialului. Faptul că au acţionat când maşina era oprită... aşa a fost să fie.
Nu trebuie să mai mergi cu ea aşa, sau, dacă n-ai posibilitatea să o urci pe platformă, mergi până la cel mai apropiat atelier şi las-o acolo până la remediere.

Ruperea la oboseală se poate datora nu numai solicitărilor mecanice, ci şi termice - trecere bruscă de la cald la rece şi invers, de exemplu. Dacă piesa nu a beneficiat de un tratament termic corespunzător la fabricaţie, ăsta este rezultatul. Din păcate, n-ai de unde să ştii asta atunci când cumperi maşina.

#20
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 16.04.2007
Bai soro, s-a dat dracu lumea cu fundul in sus!
Deci ti se rupe masina, si tu stai sa postezi pe forum....
Mergi la un service obosit sa o ridice pe elevator sa-ti zica daca mori doar tu, sau mai omori si pe altu'
Cum adica, la service te programa peste 2 sapt?
Esti cumva intr-un satuc la marginea deltei, de nu gasesti un al 2-lea, al 3-lea service, care sa-ti verifice masina?

Inteleg ca folosesti forumul pentru chestii care nu dauneaza grav sanatatii, dar tu mergi cu arc rupt, sau ce zda masii s-o mai rupe la cotetul ala si stai sa-si dea cu parerea toti ghicitorii in stele pe SP?

Edited by dem3ntor, 04 January 2018 - 12:32.


#21
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
Ce asteptari ai de la o postare pe forum in care intrebi ce sa faci ca a pocnit ceva sub masina si ce o fi ?

1. In urma parerilor primite de la niste persoane de pe net, masina nu va mai pocni
2. In urma parerilor primite de la niste persoane de pe net, masina se va repara singura
3. In urma parerilor primite de la niste persoane de pe net, ajungi la concluzia ca "asa face toate"
4. In urma parerilor primite de la niste persoane de pe net, speri ca atunci cand te vei duce la service, aia o vor ridica pe rampa si iti vor spune ce are, la care tu, mandru, vei raspunde " exact la asta ma gandeam si eu"
5. In urma parerilor primite de la niste persoane de pe net, te vei duce totusi la un service si un mecanic iti va spune, in urma unei inspectii, ce are masina, ce trebuie inlocuit si cat costa.

#22
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
Lasati flansa aia deoparte ca nu are nicio legatura cu speta; e un lagar cu rulment protejat de un cauciuc.
Cel mai probabil are arcul rupt.

#23
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Si cand se rupe cauciucul ala suna ca toti dracii de zici ca se rupe masina in doua. Stiu din experienta.
Dupa cum striga pe aici vreo 2 si eu trebuia sa ascult de aia din service ca mi-au facut deviz cu amortizoare, arcuri, flanse 850 de lei parca. Pentru o piesa de 60 de lei si doua ore de munca singur. Adica schimbau toata suspensia pentru o singura piesa defecta sa se asigure ca o nimeresc si pe aia defecta. Mergi linistit in service fara sa intrebi nicaieieri si pe urma tipi ca Peugeotul e scump la intretinere ca au schimbat 7 piese bune si una defecta.

La ce service-uri avem in Romania trebuie sa mergi informat sau sa stai bine cu contul in banca.

Edited by PoeOvidiu, 04 January 2018 - 17:47.


#24
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
La ce service-uri avem in Romania.....pai normal, cei mai buni si mai priceputi mecanici si specialisti auto stau pe forumuri si dau sfaturi . De asta sunt pline reprezentantele de ageamii..cum au prins experienta si au un pic de pregatire isi dau demisia si se apuca de dat sfaturi pe forumuri. Sunt usor de recunoscut : sunt cei care nu merg niciodata cu rezervolul sub un sfert ca sa nu traga masina combustibilul ala murdar de pe fund ( ca se stie ca pompele de benzina au sorbul in partea de sus a rezervorului si in rezervor e un pitic mic care il tot ajusteaza pe masura ce se consuma benzina + ca intotdeauna apa sta deasupra benzinei/motorinei, doar nu e proasta sa se duca la fund),  sunt cei care stau cu motorul pornit vara un minut si iarna 10 ca sa nu plece la drum cu el rece ( da-le in spanac de cutii manuale si automate, ce daca ele sunt tot reci..motorul sa fie cald), sunt cei care la diesel pun contactul de 10 ori iarna inainte de a-i da o cheie ( e mai usor asa decat sa schimbe niste bujii), sunt cei care isi spala masina cu bidonul de 5 litri in fata blocului si apoi o sterg cu carpa pana se usuca ( efectul de panza de paianjen de pe vopsea cica e la moda )...etc

PoeOvidiu , generalizezi..Daca nu ai nimerit/gasit tu un service competent, gata "e toti prosti"

Edited by Darkage_, 05 January 2018 - 12:22.


#25
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Daca incercam doar un service iti dadeam dreptate. Dar am incercat Dacia, Peugeot si inca vreo 3 multimarca dar mari, cu 4-5 posturi de lucru. Si ghici ce? De fiecare data problema a rezolvat-o unul intr-un garaj, cu un tester.
  Asta cu benzina in rezervor e folclor Posted Image
La fel cum la mine e regula de aur ca masina se parcheaza cu plinul facut. Dar nu din motive tehnice ci din motive de comoditate. Cand plec stiu ca plec nu stau sa ma tot opresc pe la benzinarii. Cand ma intorc din delegatie fac plinul inainte sa merg acasa.
Problema apare fix cand nu ai nici o eroare dar masina face figuri.  Eu cred ca de fapt aia care stiu meserie au cam plecat din service si lucreaza pe cont propriu pentru ca asa castiga mai bine.
Omul care mi-a rezolvat problema cu 1300 de lei cand altii au luat 1500 de euro si au returnat masina cu acelasi defect cu care a fost dusa da si sfaturi pe forum dar nu e chiar pe langa. A cam lucrat in domeniu la 2 reprezemtante. e inginer nu mecanic etc. Si a gasit defectul doar interpretand corect parametrii de functionare ai motorului cititi pe tester. Oare aia in reprezentanta de ce nu au facut la fel?

Sa le iau pe rand.
Dacia -schimb amortizor, piesa defecta era planetara.
Peugeot: Schimb pompa de inalta si injectoare. Piesa defecta : Senzor de presiune de pe rampa injectoarelor.
Service mare multimarca. Schimb ambreiaj ca s-a reclamat un fluierat la masina. Piesa defecta ventilator climatizare
Service multimarca mare (altul) recomandare schimb amortizoare si arcuri fata. Defect flansa+rulmet amortizor dreapta.
Service multimarca mare. Bec aprins nivel lichid frana. Propunere fara sa se uite la masina : Schimb senzor cu tot cu vas ca e incastrat in vas. Moment in care am zis ca sunt de acord cu conditia ca daca nu se stinge becul refuz sa platesc si au refuzat reparatia.Defect un fir intrerupt.

Dus masina sa schimbe distributia. Asta au nimerit-o. Ca doar e schimb de consumabil.

  O sa fiu client fidel la primul service care imi zice cat ma costa sa repare masina nu sa schimbe piese.
Face diagnoza si zice : reparatia te costa 700 de lei. Iar cand ma suna ca e gata eu stiu ca iau masina reparata si dau 700 nu ca dau 700 si o iau cum am dus-o. Cate service-uri isi asuma costurile diagnozei facute gresit si pieselor schimbate aiurea? Eu nu am o problema ca a schimbat degeaba o piesa, problema mea e de ce tebuie sa  platesc daca tu nu ai reparat nimic?

Edited by PoeOvidiu, 08 January 2018 - 09:59.


#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 MatusaTamara, on 04 ianuarie 2018 - 11:37, said:

Salut. Am un Peugeot 407 si am o problema cu el.
Zilele trecute in timp ce masina era parcat in curte, am auzit deodata o pocnitura puternica de sub masina, initial am crezut ca a explodat un cauciuc dar cand m-am apropiat e masina nu parea nimic in neregula.
Apoi tot in aceea zi cand m-am urcat in masina sa plec, au inceput sa se auda zgomote de la roata stanga fata, vreau sa spun ca si la ce-a mai mica denivelare de drum se aude pocnituri de parca as tragea cu kalashnikov-ul.
Acest lucru mi se pare foarte ciudat, ce putea sa se rupa sau sa se defecteze in timp ce masina era parcata????
Bieleta antiruliu pare a fi defectul .

#27
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,218
  • Înscris: 23.08.2014
Hai fratilor ca o problema la suspensie o gasesti simplu ridicand masina pe cric si dand jos roata, se vede arcul se vede tot, verifici arc, amortizor, flansa amortizor, burduf planetara, capat bara si tot pe ce poti pune mana sa nu aiba joc si aia e, treaba de 20 minute fara service.Eu zic ca e fie arcul fie rulmentul de la flansa amortizor.cand se blocheaza flansa amortizor, pocneste de o ia dracu.

#28
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

 Baxon, on 08 ianuarie 2018 - 09:49, said:

Bieleta antiruliu pare a fi defectul .
Nu prea. Suna si aia de zici ca se rupe masina dar nu se rupe pe loc. P
Aia e greu de prins cu masina pe cric deoarece o tensioneaza bara stabilizatore. Aia ori pe rampa/cana ori pe elevator. Sau chiar pe sol cu masina parcata.
Pocnitura din parcare e ori arc ori alt element ce sustine masina (flansa amortizor sau chiar flansa de jos pe care se aseaza arcul, am mai intalnit plesnite de langa punctele de sudura.

Edited by PoeOvidiu, 08 January 2018 - 10:06.


#29
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 PoeOvidiu, on 08 ianuarie 2018 - 10:05, said:

Nu prea.

Daca zici tu , asa o fi ...

#30
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,061
  • Înscris: 02.03.2003

 PoeOvidiu, on 08 ianuarie 2018 - 09:41, said:

  O sa fiu client fidel la primul service care imi zice cat ma costa sa repare masina nu sa schimbe piese.
Face diagnoza si zice : reparatia te costa 700 de lei. Iar cand ma suna ca e gata eu stiu ca iau masina reparata si dau 700 nu ca dau 700 si o iau cum am dus-o. Cate service-uri isi asuma costurile diagnozei facute gresit si pieselor schimbate aiurea? Eu nu am o problema ca a schimbat degeaba o piesa, problema mea e de ce tebuie sa  platesc daca tu nu ai reparat nimic?

Ce doresti tu nu exista pe lumea asta din mai multe motive.
La o masina nu poate fi izolata o piesa stricata din multitudinea de repere imbatranite. Cei care promit asta mint sau nu cunosc domeniul.
In Romania au disparut unitatile care aveau echipe bine calificate pentru reparatii.  In trecut gaseai in atelierele de reparatii mecanici, maistri, subingineri, ingineri.
Acum au ramas doar mecanicii slabi, cei calificati la locul de munca si niste angajatii care incearca sa rezolve problemele tehnice de la tastatura.

Domeniul de activitate functioneaza intr-un mod care nu permite sustinerea echipelor de reparatii.
In era consumerismului si reparatiile se fac tot in stil consumeristic.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate