Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Problema disc frana fata bicicleta

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
justrazvan

justrazvan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 04.04.2007
Salutari,

Mi-am cumparat si eu o bicicleta Velors recent (sunt incepator) si nu reusesc sa ii reglez frana pe disc de pe fata. Am reglat distante si toate cele, dar discul se desurubeaza de pe butuc cand o folosesc.Nu e fixat cu suruburi, asa cum am vazut in filmuletele de pe youtube, pur si simplu se insurubeaza pe butuc, doar ca in sensul de mers in spate, iar cand merg normal se desurubeaza cand franez. Ma poate ajuta cineva?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dacă e nouă, garanție. Discurile alea ar trebui să aifă filetul invers.

#3
justrazvan

justrazvan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 04.04.2007

View PostMembruAnonim, on 29 decembrie 2017 - 11:39, said:

Dacă e nouă, garanție. Discurile alea ar trebui să aifă filetul invers.

E posibil sa fie montata invers? O pot intoarce si are sensul de infiletare invers. Mi se pare greu de crezut ca le fac cu filetul gresit...

#4
neoliviu

neoliviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 09.09.2004
sau e pusa roata invers.

#5
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008