Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Telefon reținut în service peste 15 zile
Last Updated: Feb 04 2018 15:04, Started by
kyrcea
, Dec 22 2017 19:11
·
0
#1
Posted 22 December 2017 - 19:11
Bună seara. În data de 04. 12. 2017 am dus un telefon în service la Germanos și mi-au spus ca în maxim 15 zile lucrătoare îmi vor înapoia telefonul. Astăzi se termina cele 15 zile lucrătoare și am fost sa.mi ridic telefonul și după cum ma așteptăm nu era nici un telefon. I. am rugat sa scrie pe procesul verbal ca m.am prezentat astăzi pentru ridicarea telefonului și n. am găsit nici un telefon la ei. Au fost de acord și a rămas sa vedem ce se întâmplă după Crăciun.
As dori sa știu dacă sunt obligați sa îmi dea alt produs nou dacă au depasit cele 15 zile lucrătoare consecutive sau nu sunt obligați de lege și după Crăciun sa ma trezesc tot cu produsul vechi. Va mulțumesc. |
#2
Posted 22 December 2017 - 19:19
Iti dau banii. Si nu dupa Craciun. Mergi maine si spune-le ce trebuie sa fac. Stiu ei deja.
|
#3
Posted 22 December 2017 - 19:19
Ce-ti dau ei....ce mai contează, ce accepti tu, aia dicteaza.
|
#4
Posted 22 December 2017 - 19:21
Mie o bratara fitbit nu mi-au reparat-o in 15 zile si mi-au dat una noua sigilata.
|
#5
Posted 22 December 2017 - 19:25
YOUR_GOD, on 22 decembrie 2017 - 19:19, said:
Iti dau banii. Si nu dupa Craciun. Mergi maine si spune-le ce trebuie sa fac. Stiu ei deja. |
#6
Posted 22 December 2017 - 19:30
kyrcea, on 22 decembrie 2017 - 19:25, said:
Maine este weekend și au spus ca nu pot lua legătura cu cei din service și au spus sa vedem miercuri după Crăciun. Ma interesează dacă scrie negru pe alb ca sunt obligați sa mi. l schimbe cu alt produs nou. Edited by gogosaru100, 22 December 2017 - 19:30. |
#7
Posted 22 December 2017 - 19:33
kyrcea, on 22 decembrie 2017 - 19:11, said:
As dori sa știu dacă sunt obligați sa îmi dea alt produs nou dacă au depasit cele 15 zile lucrătoare consecutive sau nu sunt obligați de lege și după Crăciun sa ma trezesc tot cu produsul vechi. Va mulțumesc. |
#8
Posted 22 December 2017 - 19:36
#9
Posted 22 December 2017 - 19:41
gigi_4476, on 22 decembrie 2017 - 19:33, said: de fapt, asta e miza pt tine, cred ca astazi cand te-ai dus la ei ĂŽți tot repetai ĂŽn gând "da Doamne sa nu fi reparat tlf, da Doamne sa nu fi reparat tlf..." YOUR_GOD, on 22 decembrie 2017 - 19:36, said: Scrie, dar nu am eu. Daca trec 15 zile, se restituie contravaloarea. Am fost eu in situatia asta si am luat banii. |
#10
Posted 22 December 2017 - 19:44
Greseala ta a fost ca ai acceptat s apleci astazi de la ei cu mana goala.
Mergi maine si le ceri, conform legii, un alt telefon identic cu al tau, sau banii inapoi. Si le ceri atunci, pe loc, nu dupa Pastele Cailor, cand cine stie ce service isi reia activitatea. |
|
#11
Posted 22 December 2017 - 20:01
YOUR_GOD, on 22 decembrie 2017 - 19:44, said:
Greseala ta a fost ca ai acceptat s apleci astazi de la ei cu mana goala. Mergi maine si le ceri, conform legii, un alt telefon identic cu al tau, sau banii inapoi. Si le ceri atunci, pe loc, nu dupa Pastele Cailor, cand cine stie ce service isi reia activitatea. |
#12
Posted 22 December 2017 - 20:53
kyrcea, on 22 decembrie 2017 - 20:01, said:
Acum pe bune ce sa le fac sa. i bat? YOUR_GOD, on 22 decembrie 2017 - 19:44, said:
Greseala ta a fost ca ai acceptat s apleci astazi de la ei cu mana goala. Mergi maine si le ceri, conform legii, un alt telefon identic cu al tau, sau banii inapoi. Si le ceri atunci, pe loc, nu dupa Pastele Cailor, cand cine stie ce service isi reia activitatea. |
#13
Posted 22 December 2017 - 21:53
#14
Posted 23 December 2017 - 08:56
gigi_4476, on 22 decembrie 2017 - 19:33, said:
de fapt, asta e miza pt tine, cred ca astazi cand te-ai dus la ei îți tot repetai în gând "da Doamne sa nu fi reparat tlf, da Doamne sa nu fi reparat tlf..." Oricare dintre noi si-ar dori un telefon nou daca am fi in locul initiatorului. |
#15
Posted 06 January 2018 - 14:58
In cazul in care nu ajungi la o intelegere cu ei poti sesiza ANPC-ul, fiind singurii competenti in acest sens.
|
|
#16
Posted 04 February 2018 - 15:04
Sunt in aceeasi situatie cu a initiatorului, tot un telefon cu pata "burn" pe display plus alte probleme, reparat deja de 2 ori, acesta fiind deja al 2 lea telefon - primul prezentand aceleasi probleme si acela fiind reparat de vreo 2 ori dupa care mi l-au inlocuit cu cel din aceasta discutie.
Eu l-am trimis pe 20.12.2017 direct din magazinul EMAG, iar ei l-au plimbat pe la depanero, esd-rom, iar pe 03.01.2018 (a 15-a zi calendaristica) telefonul nu era adus inapoi in magazin. I-am anuntat pe 04.01.2018 (in cea de-a 16-a zi) ca vreau sa-mi restituie contravaloarea, ca prin minune tot in a 16-a zi telefonul meu a ajuns in showroom-ul EMAG, am refuzat sa-l mai ridic si de acolo a pornit o intreaga polemica: 1. Ca cele 15 zile calendaristice n-ar tine cont de sarbatorile legale (hai sa fim seriosi, sunt zile calendaristice si atat). 2. Ca nu s-ar tine cont de ziua predarii telefonului in service (iar mananca ciocolata fomistii de la emag, in lege scrie negru pe alb ca cele 15 zile se scurg din momentul predarii catre vanzator sau imputernicitului legal - curier) 3. Ca nu tin cont decat de zilele petrecute in service si nu de zilele petrecute pe transport (aceeasi observatie ca la pct. 2). N. ETC. ETC. Ei ar spune orice numai sa te faca sa-ti iei inapoi produsul fara ca ei sa plateasca... Pe 12.01.2018 dupa o saptamana de incercari repetate de a solutiona problema amiabil fie in showroom-ul EMAG, fie la telefonul EMAG, fie prin formularul lor online mi-am spus ca am satisfacut conditiile legale si le-am facut plangere la ANPC... 3 pagini reclamatia plus alte 10 pagini cu copii ale documentelor justificative, printscreen-uri dupa email-uri s.a.m.d. Acum inca astept raspunsul ANPC, desi am fost asigurat ca vor fi amendati pentru abaterile repetate, mai ales ca am atras atentia si asupra prelungirii disproportionate a garantiei produselor cu 1-2 zile, timpul petrecut in service, desi in lege se mentioneaza clar ca se prelungeste din momentul predarii produsului spre rezolvarea neconformitatii pana in momentul in care acesta este restituit prin curier (sau cand e disponibil in magazinul vanzatorului spre a fi ridicat). Mai am doar 5-6 zile de asteptat, daca se respecta termenul legal de 30 zile la solutionarea reclamatiilor ANPC, dupa sper sa am ocazia sa ma duc sa le dau cu reclamatia in cap celor din showroom-ul EMAG (maimutoi dresati sa repete o poiezie desi stiu ca n-au dreptate) dar si celor de la telefon. Sper sa le dea cuantumul maxim de amenda si data asta nu-mi mai retrag plangerea - vreau sa curga sange albastru din sigla EMAG ) Edited by 13YTe, 04 February 2018 - 15:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users