Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
telefon in schimb pe perioada garantiei
Last Updated: Dec 15 2017 10:18, Started by
RaduBN
, Dec 15 2017 08:42
·
0
#1
Posted 15 December 2017 - 08:42
Salut!
Am o curiozitate. Exista cumva vreo lege sau ceva scris ca trebuie sa primesti telefon in schimbul celui stricat, pe perioada garantiei? Nimic din ce am gasit pe internet nu reiese ca ar fi o obligatie. Mai concret, este vorba despre Digi. Trebuie sa duc un telefon in garantie si ma gandeam daca primesc unul temporar cat al meu este in service. |
#3
Posted 15 December 2017 - 09:07
nu ii obliga nimeni sa iti dea telefon la schimb. reparatia este suportata de producator, digi e doar comerciantul in "afacerea" asta
Edited by pupama, 15 December 2017 - 09:07. |
#4
Posted 15 December 2017 - 09:56
Eu mi-am luat 2 telefoane flagship tocmai din cauza asta (am nevoie și pentru servici să meargă bine mailul & shit). Și sunt la Orange, unde teoretic îți dau telefon de schimb. Practic îți dau unul care zici că a trecut printr-un război și merge nu.
|
#5
Posted 15 December 2017 - 10:18
Doar daca la momentul achizitionarii abonamentului scrie in contract ca primesti aparat la schimb pe perioada reparatiilor. In rest, depinde de operator, valoarea abonamentului si a telefonului bolnav.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users