Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Viteza la internet scade in functie de splitter-ele avute ?
Last Updated: Nov 22 2017 11:33, Started by
whitehorse
, Nov 21 2017 15:21
·
0
#1
Posted 21 November 2017 - 15:21
Va salut
Locuiesc la casa si am UPC Fiberlink 500 Mbps (Modem-ul este Connect Box) Circuitul este urmatorul : de la stalpul de lumina stradala vine un cablu coaxial la coltul de sus al casei unde intra intr-un splitter cu 5 cai (cei care au construit casa spun ca astfel am TV in toate prizele din camere) . Bun - acum in priza din Living mai am un splitter care imparte semnalul in 2 - Un cablu coaxial merge in router-ul Connect Box si un alt cablu merge in TV Viteza la internet pe fir nu depaseste 40-50Mbps iar pe Wi-Fi Connect Box nu depaseste 10-25Mbps Intrebarea mea e urmatoarea : Splitter-ul de afara (care imparte semnalul in toate camerele) limiteaza si viteza de Internet ? Mi-a spus cineva ca ar trebui de afara sa scot din splitter conexiunile pe care nu le folosesc pentru a mari viteza la internet (nu stiu cat e de adevarat - de aceea pun si intrebarea aici unde stiu ca sunt persoane care cunosc mai bine situatia). Ce ma puteti sfatui astfel incat sa ajung la o viteza apropiata de 100Mpbs - cat suporta placa de retea a laptop-ului? Pentru a trece de cei 100Mbps limitati de placa de retea se poate inlocui placa de retea din Laptop (intern) cu una de 1Gb ? Ma puteti ajuta cu vreun exemplu de placa ce s-ar potrivi? Am un laptop Lenovo B50-45 cu SSD Samsung 500Gb Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si nu "trageti" tare ... |
#2
Posted 21 November 2017 - 15:28
Si daca montezi routerul direct pe cablul care intra in casa , cat ai ?
Fara alte splittere. |
#3
Posted 21 November 2017 - 15:40
#4
Posted 21 November 2017 - 15:41
Intai intra in interfata routerului la 192.168.0.1 si foloseste parola de pe sticker, daca nu ai schimbat-o tu pe cea default. Acolo vedem ce semnal ai pe modem si daca e afectat. Asta e primul pas.
Cauti parametri numiti downstream si upstream. |
#5
Posted 21 November 2017 - 15:43
MembruAnonim, on 21 noiembrie 2017 - 15:41, said:
Intai intra in interfata routerului la 192.168.0.1 si foloseste parola de pe sticker, daca nu ai schimbat-o tu pe cea default. Acolo vedem ce semnal ai pe modem si daca e afectat. Asta e primul pas. Cauti parametri numiti downstream si upstream. will do - thks |
#7
Posted 21 November 2017 - 21:53
Mda, cine știe ce rețea a făcut constructorul....văd că nici inițiatorul nu mai zice nimic....
|
#8
Posted 21 November 2017 - 23:02
40-50 Mbps e destul de bine, ce are? Deseori nici la Orange, Vodafone si Telekom sa nu mai zic de DigiMobil nu ai vitezs mai mare de atat, iar in strainatate e chiar lux si asta.
|
#9
Posted 21 November 2017 - 23:11
MembruAnonim, on 21 noiembrie 2017 - 15:41, said:
Intai intra in interfata routerului la 192.168.0.1 si foloseste parola de pe sticker, daca nu ai schimbat-o tu pe cea default. Acolo vedem ce semnal ai pe modem si daca e afectat. Asta e primul pas. Cauti parametri numiti downstream si upstream. Atașat printscreenurile cu up /downstream Ms Attached Files |
#10
Posted 22 November 2017 - 10:34
Toate canalele au aceeasi putere? Asta e semnalul dupa toate splitterele? E bun daca e asa, dar eu cred ca tu ai probleme din cauza SNR-ului, care e la limita, probabil iti scade si mai mult si atunci nu ai cum sa atingi nici cine stie ce viteza. Pentru modemurile astea e nevoie si de semnal bun, dar si zgomot cat se poate de redus. Mai poate sa fie si din cauza retelei, e prea incarcata si nu mai face fata sa iti duca o anumita viteza. Asta se intampla tot mai des la ei.
|
|
#11
Posted 22 November 2017 - 11:02
MembruAnonim, on 22 noiembrie 2017 - 10:34, said:
Toate canalele au aceeasi putere? Asta e semnalul dupa toate splitterele? E bun daca e asa, dar eu cred ca tu ai probleme din cauza SNR-ului, care e la limita, probabil iti scade si mai mult si atunci nu ai cum sa atingi nici cine stie ce viteza. Pentru modemurile astea e nevoie si de semnal bun, dar si zgomot cat se poate de redus. Mai poate sa fie si din cauza retelei, e prea incarcata si nu mai face fata sa iti duca o anumita viteza. Asta se intampla tot mai des la ei. Asta e semnalul pe Wi-fi (laptop) dupa toate splitter-ele SNR-ul poate fi "rezolvat" in vreun fel ? Sau ar trebui sa ma multumesc cu viteza aceasta si ...aia e ? |
#12
Posted 22 November 2017 - 11:08
Poti incerca sa duci modemul la cablul ce vine de la strada si sa il conectezi direct, ca sa vezi ce semnal ai si ce SNR. Valorile sigur vor fi mai mari, daca nu chiar prea mari, avand in vedere ca tu ai puterea ok dupa atatea splittere (acum depinde si ce pierderi au), dar poate se modifica SNR-ul.
Daca nu, ala poate sa fie rezolvat doar de catre ei, este zgomotul de pe retea, se intampla din cauza cablurilor coaxiale, diverse probleme de la conectori de slaba calitate, slabiti sau ecranaj deteriorat. Desi se poate sa fie si din cauza cablurilor tale, sunt multe chestii de verificat in cazul unei astfel de retele. Incearca intai sa conectezi modemul direct de la cablul stradal. Cat despre viteza aia e alta buba. Daca se rezolva problemele de semnal si zgomot si e totul pus la punct si inca sunt viteze mici iti mai ramane sa verifici ce specificatii are sistemul pe care faci test si sa speri ca nu e din cauza faptului ca reteaua e prea incarcata. Aici nu ai ce sa mai faci tu. |
#13
Posted 22 November 2017 - 11:33
MembruAnonim, on 22 noiembrie 2017 - 11:08, said:
Poti incerca sa duci modemul la cablul ce vine de la strada si sa il conectezi direct, ca sa vezi ce semnal ai si ce SNR. Valorile sigur vor fi mai mari, daca nu chiar prea mari, avand in vedere ca tu ai puterea ok dupa atatea splittere (acum depinde si ce pierderi au), dar poate se modifica SNR-ul. Daca nu, ala poate sa fie rezolvat doar de catre ei, este zgomotul de pe retea, se intampla din cauza cablurilor coaxiale, diverse probleme de la conectori de slaba calitate, slabiti sau ecranaj deteriorat. Desi se poate sa fie si din cauza cablurilor tale, sunt multe chestii de verificat in cazul unei astfel de retele. Incearca intai sa conectezi modemul direct de la cablul stradal. Cat despre viteza aia e alta buba. Daca se rezolva problemele de semnal si zgomot si e totul pus la punct si inca sunt viteze mici iti mai ramane sa verifici ce specificatii are sistemul pe care faci test si sa speri ca nu e din cauza faptului ca reteaua e prea incarcata. Aici nu ai ce sa mai faci tu. Multumesc foarte mult pentru ajutor si sfaturi ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users