Samsung QLED
Last Updated: Mar 16 2024 10:27, Started by
razvantudurache
, Nov 12 2017 16:38
·
3
#289
Posted 22 January 2019 - 00:22
raducanmihai, on 21 ianuarie 2019 - 22:03, said:
Îmi era frică de faptul că nu suportă DTS, dar am rezolvat problema folosind un Chromecast (deocamdată Chromecast 2, urmează unul Ultra). Edited by trandafirdoru, 22 January 2019 - 00:24. |
#290
Posted 22 January 2019 - 06:27
puzzlewood, on 21 ianuarie 2019 - 23:13, said:
Esti sigur ca ai testat un film cu sunet DTS pe chromecast? Chromecast NU suporta sunet DTS, suporta doar DD Am încercat Animated logo, primul fișier de aici: https://thedigitalth...m/dts-trailers/ Prin media player-ul televizorului mi-a spus că formatul audio nu este suportat și a afișat doar video, prin setup-ul descris mai sus a mers perfect. Bubble UPnP face transcoding local (pe telefon) și decodează sunetul DTS: https://plus.google....sts/Db5ABA2df2Q , https://www.androidp...erver-required/ trandafirdoru, on 22 ianuarie 2019 - 00:22, said:
Mai bine iei un mibox 3 daca vrei neaparat sa vezi filme de pe torenti. Duce ok fisiere de 90gb 4k hdr. Nu folosesc torrenti decât în cazuri excepționale, am abonament la Netflix, Amazon Video și HBO GO. Dar și așa, anul trecut la un serial pe care îl urmăream pe unul dintre ele, un episod nou apărut avea audio doar în limba Germană (deși era "nativ" în limba engleză). Cu toate abonamentele mele, tot a trebuit să recurg la torrenti. Edited by raducanmihai, 22 January 2019 - 06:46. |
#291
Posted 22 January 2019 - 09:32
@raducanmihai: In meniul de sunet al TV nu ai mai multe optiuni: Standard / Surroud? Eu la un Q6FN, conectat pe cablu optic la un soundbar Samsung (porneste automat odata cu TV-ul) am "problema" ca imi comuta automat pe Standard, odata ce schimb semnalul de intrare TV - Netflix - Youtube etc. Adica am sunet pe Surround, schimb e Netflix si imi muta pe Standard. Pun Surround, schimb inapoi pe TV si muta iar pe Standard.
Eram curios daca si la alte modele face tot asa. Soundbarul e N650, stie si conectare cu BT cu TV-ul sau HDMI-ARC, insa am zis ca pe optical-in cablul e mai subtire si mai putin vizibil... |
#292
Posted 22 January 2019 - 12:56
Ha ha ha. Spania.
Actualizare Sony vs Q8fn. După îndelungi căutări pe net si intrebari in stanga si in dreapta am sunat până la urmă la "specialistii" Samsung. Foarte civilizat si răbdător mi-a ascultat povestea intreaga după care mi-a spus sa aștept putin ca sa vada cu ce departament de la service trebuie sa ma puna in contact. După aproximativ 3 minute a revenit si mi-a cerut un număr de telefon spunând că va studia problema între timp. După aproape o oră și jumătate m-a sunat si m-a intrebat exact marca si modelul de blu ray. După alte 3-4 ore a revenit si mi-a transmis concluzia lor de profesionisti: "având în vedere că televizorul merge perfect având doar problema cu acest Sony nu va putem trimite specialistul acasă fiind doar o problemă de compatibilitate intre cele două. " Oare chiar nimeni de pe planeta asta nu a mai "încrucișat " un Sony cu un q8? Oare chiar le-au trebuit 6 ore ca să-și dea seama ca in aproape un an de când a ieșit q8 nimeni nu a mai venit cu această problemă? In fine, săptămâna asta am sa ma duc cu bluerayul la un alt q8 sa vad daca sunt intr-adevar incompatibile si revin cu rezultatul. Pana atunci... aveți grijă la compatibilitate! |
#293
Posted 22 January 2019 - 16:02
O intrebare oarecum idioata pun si eu/ Ai incercat sa schimbi cablul HDMI? Adica efectiv alt cablu 2.0 ,nu doar portul din connect box unde il bagi.
|
#294
Posted 22 January 2019 - 16:25
@edigee daca pe mine ma întrebi... Am incercat 7 cabluri de la 1.0 la 2.0 din care două sunt 2.0 si merg si la ps4 si la laptop doar la sony nu. Imi apare doar sigla de la sony la început si semnul de blueray după care nimic.
|
#295
Posted 22 January 2019 - 18:51
SwatKat, on 22 ianuarie 2019 - 09:32, said:
@raducanmihai: In meniul de sunet al TV nu ai mai multe optiuni: Standard / Surroud? Eu la un Q6FN, conectat pe cablu optic la un soundbar Samsung (porneste automat odata cu TV-ul) am "problema" ca imi comuta automat pe Standard, odata ce schimb semnalul de intrare TV - Netflix - Youtube etc. Adica am sunet pe Surround, schimb e Netflix si imi muta pe Standard. Pun Surround, schimb inapoi pe TV si muta iar pe Standard. Eram curios daca si la alte modele face tot asa. Soundbarul e N650, stie si conectare cu BT cu TV-ul sau HDMI-ARC, insa am zis ca pe optical-in cablul e mai subtire si mai putin vizibil... Nu am opțiunea surround în meniul de sunet al televizorului, probabil pentru că soundbar-ul meu nu știe decât 2.1. Astăzi programasem un remote support cu Samsung, așa că m-au sunat și i-am întrebat despre sunetul redus prin HDMI-ARC. Nu ajunsesem încă acasă (au sunat cu 30 min înainte de ora stabilită), așa că a fost o convorbire telefonică, fără să am televizorul în față. Când i-am spus că pe BT se aude la volumul pe care îl știam și la care se aude pe PS4, mi-a dat o dudă cu "păi normal, pe BT se aude mai bine ca pe HDMI" la care, normal, am reacționat. După care mi-a spus să fac testul de sunet conectat prin HDMI și după aia conectat prin BT și să revin către ei dacă tot sunt diferențe de volum, dar nefiind în fața televizorului nu am putut vedea că testul de sunet nu se poate face atunci când soundbar-ul este conectat prin BT |
#296
Posted 22 January 2019 - 20:05
patrocle182, on 22 ianuarie 2019 - 16:25, said:
@edigee daca pe mine ma întrebi... Am incercat 7 cabluri de la 1.0 la 2.0 din care două sunt 2.0 si merg si la ps4 si la laptop doar la sony nu. Imi apare doar sigla de la sony la început si semnul de blueray după care nimic. |
#297
Posted 22 January 2019 - 21:41
@MMike... ai dreptate.
Scuzați insistențele. Am reușit să am acces la un alt q8 cumpărat de o zi din același loc. Surpriză! S-ar parea ca sunt un mare ghinionist. Acolo merge perfect. Ramane sa ma lupt cu sistemul de aici si sa vad cum am sa rezolv asta. Ca o concluzie.... si din ce am mai citit pe aici... Cam multe defecte si erori la un produs atât de scump. |
#298
Posted 22 January 2019 - 23:03
Vezi sa nu fie o problema la one connect. Ar fi tare nasol!
|
|
#299
Posted 23 January 2019 - 09:13
@raducanmihai: mersi de raspuns. Oricum inspirat de chestia cu remote support, am zis sa "bag si o fisa" cu un telefon la Samsung Ro. Am povestiti, m-a lasat in asteptare si am inteles ca ar fi normal ca la schimbarea sursei de intrare, sunetul sa se comute pe "standard".
Ca o fi poveste, ca o fi normal, ma las pagubas, nu e neaparat o problema... |
#300
Posted 29 January 2019 - 11:18
5% extra reducere pe emag pentru QLED-uri
In caz ca este cineva interesat |
#301
Posted 29 January 2019 - 13:43
Am reușit!!!!
După ce m-am certat bine la telefon ca sa-mi trimita specialistul acasă amenințat fiind ca daca "totusi" sunt incompatibile va trebui să plătesc o factură grasă, au venit două persoane, o fată la vreo 20 ani si un... la vreo 60. Doar atât m-au întrebat care e problema si fara sa le si demonstrez au demontat cutia, au schimbat placa de baza (erau cu una in mana de cum au venit) folosind doar 2 surubelnite minuscule si.... funcționează. Acum pot spune ca sunt mulțumit de acest q8. Sper doar sa nu mai apară și alte probleme. |
#303
Posted 29 January 2019 - 14:44
|
#304
Posted 29 January 2019 - 15:21
Probleme pot sa apara la orice tv, fie ca entry level sau varf de gama. Important e ca s-a remediat pe loc, fara trimis tv in service.
|
#305
Posted 29 January 2019 - 16:16
E bine (daca se poate spune asa) ca problema in cauza a aparut in timpul perioadei de garantie (daca am retinut bine), posesoru fiind scutit de o plata consistenta.
|
#306
Posted 29 January 2019 - 18:50
A aparut un update de firmware(1202.3) la Samsung,eu am Q6, probabil e compatibil si cu fratii mai mari.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users