Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
problema portare in vodafone
Last Updated: Jun 07 2018 22:19, Started by
ronniee
, Nov 09 2017 10:52
·
0
#1
Posted 09 November 2017 - 10:52
Dupa nspe ani de orange, acum cateva luni am facut gresala sa ne portam la vodafone.
Portarea a mers ok, dar a urmat calvarul. Sa nu vorbim de relatia cu clientii, la orange imi raspundeau in 5 secunde, acum asteptam 10-15minute si degeaba. N-au un site de administrare ca lumea, iar culmea acum aflu ca telefonele noastre nu pot fi apelate din reteaua Telekom(mobil sau fix) !!! Imi zic ca e problema la telekom, treaba lor. E problema vodafonului! M-am gandit ca ii dau 2 zile. Daca pana luni nu functioneaza apelarea numerelor noastre reziliez contractul pe baza nefunctionalitatii serviciului oferit de vodafone. Se poate? |
#2
Posted 09 November 2017 - 11:12
ronniee, on 09 noiembrie 2017 - 10:52, said:
.. telefonele noastre nu pot fi apelate din reteaua Telekom(mobil sau fix) !!! Imi zic ca e problema la telekom, treaba lor. E problema vodafonului! Daca pana luni nu functioneaza apelarea numerelor noastre reziliez contractul pe baza nefunctionalitatii serviciului oferit de vodafone. Se poate? Dpdv tehnic e problema telekomului, nu si-au actualizat RN-urile (indica reteaua in care numere voastre sunt acum, ca sa stie unde sa trimita apelul cand pleaca de la ei ) pentru MSISDN-urile voastre. Ei trimit acum apelurile in Orange si acolo se infunda teava fiindca numerele voastre nu mai sunt la Orange. Conditiile de reziliere iti sunt scrise in contract. Acolo ce zice? |
#3
Posted 09 November 2017 - 11:12
Problema asemănătoare a fost si la orange pe portari. Se pare ca problema e la Telekom.
|
#4
Posted 23 May 2018 - 13:15
Ca sa nu mai deschid alt topic. Am o problema cu o portare la cartela vodafone. De doua zile (peste 48 de ore) de cand s-a facut portarea nu pot sa apelez , sa trimit sms sau sa intru pe internet. Practic nu pot utiliza cartela. Pe cartela provizorie a functionat totul perfect. Pot doar sa primesc apeluri. Am sunat de doua ori la clienti si ieri si azi, au spus ca nu au ce sa faca, m-au trimis de la serviciul cartele la abonamente si inapoi la cartele pentru ca habar nu au ce se intampla. In final m-au trimis sa merg intr-o reprezentanta vodafone sa cer sa vorbesc cu un manager. Nu pot sa ajung pana luni la nici un magazin vodafone. Este cumva cineva competent pe aici sa ma ajute? Am scris si userului vodafone ieri dimineata... inca nu a citit mesajul. Mersi.
Edited by DanHD, 23 May 2018 - 13:16. |
#6
Posted 24 May 2018 - 10:39
Sa vedem... mi-a raspuns helperul vodafone . Poate rezolva ceva. Au trecut trei zile Mai astept o zi. Apoi probabil o sa fac o sesizare la organele competente.
|
#7
Posted 24 May 2018 - 14:30
DanHD, on 23 mai 2018 - 13:15, said:
Ca sa nu mai deschid alt topic. Am o problema cu o portare la cartela vodafone. De doua zile (peste 48 de ore) de cand s-a facut portarea nu pot sa apelez , sa trimit sms sau sa intru pe internet. Practic nu pot utiliza cartela. Pe cartela provizorie a functionat totul perfect. Pot doar sa primesc apeluri. Am sunat de doua ori la clienti si ieri si azi, au spus ca nu au ce sa faca, m-au trimis de la serviciul cartele la abonamente si inapoi la cartele pentru ca habar nu au ce se intampla. In final m-au trimis sa merg intr-o reprezentanta vodafone sa cer sa vorbesc cu un manager. Nu pot sa ajung pana luni la nici un magazin vodafone. Este cumva cineva competent pe aici sa ma ajute? Am scris si userului vodafone ieri dimineata... inca nu a citit mesajul. Mersi. |
#8
Posted 24 May 2018 - 15:33
S-a rezolvat si la mine acum vreo doua ore. Greu. Inteleg ca se intampla erori de ordin tehnic, insa serviciul cu clientii la vodafone ... total lipsit de profesionalism.
|
#9
Posted 07 June 2018 - 22:19
Se poate și mai rău la Telekom rămâi fără semnal la telefon o săptămână întreagă la portare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users