Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

problema portare in vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
ronniee

ronniee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.10.2003
Dupa nspe ani de orange, acum cateva luni am facut gresala sa ne portam la vodafone.
Portarea a mers ok, dar a urmat calvarul.
Sa nu vorbim de relatia cu clientii, la orange imi raspundeau in 5 secunde, acum asteptam 10-15minute si degeaba.
N-au un site de administrare ca lumea, iar culmea acum aflu ca telefonele noastre nu pot fi apelate din reteaua Telekom(mobil sau fix) !!!

Imi zic ca e problema la telekom, treaba lor. E problema vodafonului!

M-am gandit ca ii dau 2 zile.
Daca pana luni nu functioneaza apelarea numerelor noastre reziliez contractul pe baza nefunctionalitatii serviciului oferit de vodafone.
Se poate?

#2
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,990
  • Înscris: 18.12.2007

 ronniee, on 09 noiembrie 2017 - 10:52, said:

.. telefonele noastre nu pot fi apelate din reteaua Telekom(mobil sau fix) !!!

Imi zic ca e problema la telekom, treaba lor. E problema vodafonului!

Daca pana luni nu functioneaza apelarea numerelor noastre reziliez contractul pe baza nefunctionalitatii serviciului oferit de vodafone.
Se poate?

Dpdv tehnic e problema telekomului, nu si-au actualizat RN-urile (indica reteaua in care numere voastre sunt acum, ca sa stie unde sa trimita apelul cand pleaca de la ei ) pentru MSISDN-urile voastre. Ei trimit acum apelurile in Orange si acolo se infunda teava fiindca numerele voastre nu mai sunt la Orange.

Conditiile de reziliere iti sunt scrise in contract. Acolo ce zice?

#3
georgeee96

georgeee96

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 26.01.2010
Problema asemănătoare a fost si la orange pe portari. Se pare ca problema e la Telekom.

#4
DanHD

DanHD

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.07.2003
Ca sa nu mai deschid alt topic. Am o problema cu o portare la cartela vodafone. De doua zile (peste 48 de ore) de cand s-a facut portarea nu pot sa apelez , sa trimit sms sau sa intru pe internet. Practic nu pot utiliza cartela. Pe cartela provizorie a functionat totul perfect. Pot doar sa primesc apeluri. Am sunat de doua ori la clienti si ieri si azi, au spus ca nu au ce sa faca, m-au trimis de la serviciul cartele la abonamente si inapoi la cartele pentru ca habar nu au ce se intampla. In final m-au trimis sa merg intr-o reprezentanta vodafone sa cer sa vorbesc cu un manager. Nu pot sa ajung pana luni la nici un magazin vodafone. Este cumva cineva competent pe aici sa ma ajute? Am scris si userului vodafone ieri dimineata... inca nu a citit mesajul. Mersi.

Edited by DanHD, 23 May 2018 - 13:16.


#5
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
ANCOM!

#6
DanHD

DanHD

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.07.2003
Sa vedem... mi-a raspuns helperul vodafone . Poate rezolva ceva. Au trecut trei zile Mai astept o zi. Apoi probabil o sa fac o sesizare la organele competente.

#7
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,083
  • Înscris: 04.10.2005

 DanHD, on 23 mai 2018 - 13:15, said:

Ca sa nu mai deschid alt topic. Am o problema cu o portare la cartela vodafone. De doua zile (peste 48 de ore) de cand s-a facut portarea nu pot sa apelez , sa trimit sms sau sa intru pe internet. Practic nu pot utiliza cartela. Pe cartela provizorie a functionat totul perfect. Pot doar sa primesc apeluri. Am sunat de doua ori la clienti si ieri si azi, au spus ca nu au ce sa faca, m-au trimis de la serviciul cartele la abonamente si inapoi la cartele pentru ca habar nu au ce se intampla. In final m-au trimis sa merg intr-o reprezentanta vodafone sa cer sa vorbesc cu un manager. Nu pot sa ajung pana luni la nici un magazin vodafone. Este cumva cineva competent pe aici sa ma ajute? Am scris si userului vodafone ieri dimineata... inca nu a citit mesajul. Mersi.
Exaxt la fel am patit si eu acum 2 sapt cand am portat... s-a rezolvat dupa mai multe apeluri la ei...

#8
DanHD

DanHD

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.07.2003
S-a rezolvat si la mine acum vreo doua ore. Greu. Inteleg ca se intampla erori de ordin tehnic, insa serviciul cu clientii la vodafone ... total lipsit de profesionalism.

#9
marcgm

marcgm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,709
  • Înscris: 27.11.2007
Se poate și mai rău la Telekom rămâi fără semnal la telefon o săptămână întreagă la portare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate