Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Apel Wifi Digi.Mobil
Last Updated: Feb 16 2024 09:42, Started by
A-ONE
, Nov 05 2017 21:51
·
66
#199
Posted 11 May 2019 - 14:10
Stie cineva daca Allview V3 viper are functional Volte ai VoWifi pe Digi?
|
#200
Posted 12 May 2019 - 13:54
Văd că VoLTE merge cât de cât
VoWiFi are probleme însă. Am folosit rețeaua de 5 GHz. După ceva timp ajungea să dea că telefon e închis. Am trecut pe 2.4 GHz și este același scenariu. Se pare că serverul Digi nu prea mai știe pe unde te-a lăsat dacă nu mai ai activitate. Dacă inițiez apeluri, merge fără nicio problemă oricând, dar de primit pot numai într-un interval de la ultima activitate pe IMS. LE: internetul merge fără probleme prin Wi-Fi, iar iconița VoWiFi este mereu prezentă. |
#201
Posted 12 May 2019 - 13:56
KyKyKyKy, on 12 mai 2019 - 13:54, said:
dar de primit pot numai într-un interval de la ultima activitate pe IMS. LE: internetul merge fără probleme prin Wi-Fi, iar iconița VoWiFi este mereu prezentă. E si normal. Tunelul care se deschide din internet catre IMS nu poate sta deschis la nesfarsit fiindca 'mananca' degeaba resurse din retea, asa ca se inchide. Cand initiezi tu apelul, fortezi deschiderea tunelului. |
#202
Posted 12 May 2019 - 13:58
Da, dar unde nu e semnal Digi sau ținut pe mod avion nu prea este bine.
|
#204
Posted 12 May 2019 - 14:09
AlexEn, on 12 mai 2019 - 13:56, said: E si normal. Tunelul care se deschide din internet catre IMS nu poate sta deschis la nesfarsit fiindca 'mananca' degeaba resurse din retea, asa ca se inchide. Cand initiezi tu apelul, fortezi deschiderea tunelului. |
#205
Posted 12 May 2019 - 14:18
Nu e problemă de power.
Sunt atâtea aplicații care țin link-ul pe „keep alive”. De exemplu Facebook și WhatsApp care fac refresh la un anumit timp. WiFi-ul nu se închide niciodată automat. |
#206
Posted 12 May 2019 - 14:20
Altii nu au problema asta . Ai deschis un ticket, ti-au zis ceva aia de la Digi ? Mai insista ...
|
#207
Posted 12 May 2019 - 14:25
Am deschis pentru că 1 din 10 apeluri intrau prin VoWiFi și alea care erau se auzeau nașpa. Reset profil IMS și acum mai merge cât de cât.
Au spus că la ei nu se văd probleme. Au făcut teste cu apelurile pe mod avion și au mers. Acum văd că după un timp nu mai merge deloc. Dacă sun prin VoWIfI și sunt sunat după, merge fără probleme. Dacă, să zicem că la 3 dimineața este ultimul apel de intrare prin VoWiFi, iar la 10 dimineața mă sună cineva, acesta primește că telefonul este închis. |
#209
Posted 12 May 2019 - 14:34
Instalezi o aplicatie de ping care merge in background si dai ping continuu la google, adica la 8.8.8.8 . Lasi asa o zi sau o perioada, vezi daca se mai intampla sa nu poti fi sunat. In felul asta iti dai seama daca e de la telefon/router sau nu .
Foloseste asta : https://play.google....pingmeter&hl=ro Cred ca o sa iti manance bateria dar asta e, oricum alta aplicatie care sa mearga in backgrouund nu stiu. |
#210
Posted 12 May 2019 - 20:00
SethNY, on 12 mai 2019 - 14:09, said:
Tunelul trebuie sa stea deschis in permanenta, se trimit pachete prin el special pentru asta la fiecare 10 secunde. In cazul de mai sus poate sunt probleme la power/ wifi managementul telefonului . Depinde totusi de cum e configurat si IMS-ul. KyKyKyKy, on 12 mai 2019 - 14:25, said:
Dacă, să zicem că la 3 dimineața este ultimul apel de intrare prin VoWiFi, iar la 10 dimineața mă sună cineva, acesta primește că telefonul este închis. Fiind telefonul pe mod avion sau cu acces la reteaua mobila? Daca e cu acces la reteaua mobila si semnal suficient de puternic, ar trebui sa treaca in VoLTE sau 2G/3G. |
#211
Posted 12 May 2019 - 20:17
#212
Posted 13 May 2019 - 00:19
AlexEn, on 12 mai 2019 - 20:00, said:
Depinde totusi de cum e configurat si IMS-ul. Fiind telefonul pe mod avion sau cu acces la reteaua mobila? Daca e cu acces la reteaua mobila si semnal suficient de puternic, ar trebui sa treaca in VoLTE sau 2G/3G. Dacă rămâne agățat în VoWiFi, apelul intră prin 3G. VoLTE merge în 99% din cazuri. Testat acum: Am folosit internetul pentru un apel prin FaceBook Messenger, iar apelat de pe fix, apelul a intrat prin 3G. Mai devreme mă uitam pe YouTube, iar apelul tot prin 3G a intrat. Test făcut acum: VoWiFi activat: apelat de pe fix, intră prin 3G. Închid WiFi VoLTE activ, merge normal. Pornesc WiFi - merge normal DieselCRDI, on 12 mai 2019 - 14:32, said:
Ce telefon? Este suportat oficial? |
#213
Posted 13 May 2019 - 01:51
În setări la "apel Wi-Fi" ai selectat mod preferabil wifi?
Attached FilesEdited by A-ONE, 13 May 2019 - 01:51. |
|
#215
Posted 13 May 2019 - 07:21
E ciudat ce se întâmplă la tine.Tind sa cred ca ai o problema la router.Folosesc încă de la lansare Vowifi atat pe Digi cât si pe Orange si se comportă perfect.Nu se deconectează,iar apelurile intra fără probleme.
|
#216
Posted 15 May 2019 - 01:34
Mda!
Apel proaspăt închis prin VoWiFi din cauza limitei maxime a unui apel, iar după 10 secunde, la reapelare a intrat prin 3G. VoWiFi cică merge, doar cu numele. VoLTE nu merge (am postat în topicul dedicat) Ce are rețeaua asta? Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users