Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
OneDrive
Last Updated: Oct 27 2017 17:24, Started by
MembruAnonim
, Oct 26 2017 19:44
·
0
#1
Posted 26 October 2017 - 19:44
Salut,
Am cautat inainte sa deschid acest topic, dar nu gasit informatia necesara. Am un cont Office365 pentru 4 ani cu un atașament disponibil de stocare de 1Tb. Nici in ruptul capului aplicatia din google play nu funcționează corespunzator pe contul indicat, in sensul ca NU face autoupload la pozele/filmele din telefon. Am dat la setari toate bifele cunoscute si necunoscute, am dat la setari, aplicatii, OneDrive drepturi depline e de acces la telefon, fara rezultat. Am testat pe acelasi telefon(Nokia 5 dualsim) alt cont, facand deconectare din contul curent, pe un cont facut pt test de 5Gb, funcționează perfect! Am scris la suport Microsoft, dupa cateva interactiuni cu ceva indian, astia abia pricep la ce firma lucreaza, situatia to nerezolvata a rămas. Am reinstalat aplicatia de cateva ori, am resetat si telefonul tot una e. Ce Doamne sa mai fac pe telefon/cont? Mulțumesc! |
#2
Posted 26 October 2017 - 20:35
Nu-mi dau seama dacă ai office 365 business sau personal.
Pe un cont personal funcționează foarte bine, ai următoarele setări: Screenshot_20171026-212939.png 228.09K 32 downloads Dar, dacă zici că ai vorbit cu un indian, e probabil că ai business. Acolo nu e posibil să faci așa ceva în mod direct. |
#3
Posted 26 October 2017 - 21:05
Office 365 student and teacher.
Da, le am bifate pe toate. Spatiu stocare 1,13Tb Am sters tot ce am avut in spatiu, in jur de 120 Gb si am luat-o de la zero cu toate, fara rezultat. Pe Blackberry functionaza perfect, cu aplicatia dedicata din BB World, numai pe Android nu se impaca contul meu cu SO/telefonul. [ https://s1.postimg.org/zh9csobsv/Screenshot_20171026-221120.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s1.postimg.org/1aguk4ek9b/Screenshot_20171026-221151.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by Ciubex, 27 October 2017 - 07:52.
|
#4
Posted 27 October 2017 - 13:55
NU stiu daca o sa-ti functioneze:
Intra in menu-ul de aplicatii si sterge Cache/ul APP data . Dezinstalezi aplicatia si o reinstalezi. Poate merge. |
#5
Posted 27 October 2017 - 13:59
Salut Unchiu'
Am incercat de mai multe ori, aceeasi pasi, pe telefoane diferite. Tare imi e ca au cei de la Microsoft o problema pe cont, nu e prima data cand patesc asa ceva. |
#6
Posted 27 October 2017 - 17:24
Rezolvat.
Am dezinstalat aplicatia si in locul ei am pus DigiStorage. Mi se pare mai decent ca pret pt 💯 Gb. Nu mai am nerv. O seara buna! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users