Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Filme care să meargă la export
Last Updated: Jul 30 2018 08:30, Started by
djl
, Oct 15 2017 11:53
·
0
#1
Posted 15 October 2017 - 11:53
Există filme Românești, vechi sau noi care să aibă succes dacă sunt exportate? (pentru televiziune, pentru săli de cinema).
|
#3
Posted 15 October 2017 - 12:12
Nu. Ne mandrim cu marii nostri actori pentru ca nu erau altii ... normal ca daca nu ai concurenta esti cel mai bun
PS : filmu Octav , ce ruleaza si acum in cinema e aiurea rau... am tot sperat pe parcurs ca va fi ceva interesant dar nimic. |
#5
Posted 15 October 2017 - 12:46
La capitolul filme comerciale nu, pentru că facem puține și slăbuțe, abia prind la noi (chestii gen Selfie, America, venim!, sau ultimele zvîcniri ale dinozaurilor - Orient Express, Păcală se întoarce etc.).
La capitolul filme de artă/de festivaluri, avem succes. Doar că e limitat, dpdv financiar, pentru că publicul pentru așa ceva e puțin numeros. În SUA de pildă, sînt probabil cîteva cinematografe, în orașele mai „culturale” (New York, San Francisco) unde se difuzează, sau la mici festivaluri de profil. Unele strîng totuși ceva bani. Moartea domnului Lăzărescu cică a adunat nițel peste 200.000 de dolari din difuzările în alte țări. Nu știu dacă asta înseamnă profit. Mari blockbustere n-o să facem niciodată, nu avem cum să concurăm cu SUA, UK, Franța. Edited by abancor, 15 October 2017 - 12:48. |
#7
Posted 15 October 2017 - 15:17
#9
Posted 22 October 2017 - 11:06
Am căutat de curiozitate cîteva filme românești pe http://www.boxofficemojo.com
Astea mai cunoscute, plimbate pe la festivaluri (După dealuri, Moartea domnului Lăzărescu, Poziția copilului etc.), au strîns în SUA între 50.000 și 100.000 dolari. Unde sînt disponibile și informațiile din alte țări decît SUA, suma se cam dublează. O singură mare surpriză, care arată ce va să zică să cîștigi la Cannes: 4 luni, 3 săptămîni și 2 zile a avut în SUA încasări de 1,2 milioane de dolari, și încă 8,6 milioane în alte țări. Total 9,8 milioane de dolari! Cel mai mult în Franța, aproape 3 milioane, 1 milion în Spania. Per total a fost distribuit în vreo 40 de țări. În România a făcut 250.000 dolari, mai mult decît alte filme românești în toată lumea. http://www.boxoffice...3weeks2days.htm Nu știu cîți din banii ăia au ajuns la Mungiu, dar ceva tot o fi încasat, așa că nu e de mirare că și-a făcut afacere în domeniul producției de filme. |
#10
Posted 02 November 2017 - 22:49
Nu, dar motivele nu sunt neapărat pentru că n-avem actori. Actorii sunt supraapreciați. N-ai nevoie de actori "buni" pentru a face un film bun.
- Stăm penibil de prost la idei. Aceleași idei, reciclate de 40 de ori. O ciorbă reîncălzită, toate filmele îți prezintă viața în București pe la începutul anilor '90, chiar și alea făcute în ultimii ani. - Cinematografia. Pământ-pământ la capitolul ăsta. Filmele românești arată a filme românești, iar asta spune tot. Avem de unde învăța, dacă ne uităm pe la asiatici, toarnă băieții filme ieftine, cu cinematografie excelentă. Culoare, cadre bune, fără camere tremurate "ca la Hollywood". - Editare/sunet. Ați observat că majoritatea filmelor românești se aud înfundat? Nu înțeleg de ce naiba nu știm să lucrăm cu audio. Nici nu e problema la echipamente, cred că marea parte de vină o are editarea și mixajul, sunetul nu e mixat cum trebuie, iar la video, cam greu să scoți ceva din rahatul ce se filmează. ceanu1980, on 15 octombrie 2017 - 15:02, said:
porno N-ar fi nimic rău dacă am avea o industrie în asta, dar nu prea avem. Probabil că joacă românce prin filme ale străinilor, dar nu știu să se facă mult porno în România, de regizori români. Știi, tu spui în glumă, dar industria porno aduce venituri comparabile cu Hollywood-ul. E o industrie serioasă și ar fi o vacă de muls în România. Treaba cu "eastern european" sună exotic pentru vest. În România trebuie să explodeze regizorii amatori, regizori care poate fac chestii pentru Youtube în momentul ăsta. Am văzut că au început să apară, dar cu cât mai mulți cu atât mai bine. Ar trebui să-și ia inima-n dinți și să facă producții mai serioase, pe bani puțini, pe care să le lanseze pe DVD sau pe Amazon, Vimeo, ca pay per view, după care să caute finanțare privată pentru filme cu bugete puțin mai mari. Copii de liceu, oricine poate face film. Și ar trebui să le orienteze spre piața vestică. Horror-uri, scurt metraje, filme mici, dar cu idei bune. Filmul nu se predă la școală, nici măcar nu se fac filme pentru diverse proiecte, istoria cinematografiei e ignorată, de-asta, de generații la rândul avem tineri care nu văd altceva decât cele mai noi filme de la cinema. Își creează impresia că nu poți face un film fără câteva milioane de dolari, nici nu le trece prin cap că ar putea fi regizori. Care sunt pasionați se duc prin facultate, auzi de ei în timpul facultății. Atunci mai fac un documentar, ceva, că sunt pasionați, pe urmă se angajează pe la o televiziune și aia e, nu mai auzi de ei. Am prieteni care au terminat Facultatea de Film și zici că i-a mâncat pământul. |
|
#11
Posted 26 November 2017 - 13:20
Dacă se fac filme cu Bucureştii la începutul anilor '90 nu e rău, rău e că bagă aceleaşi teme cu drame de familie, sărăcie, infractori, de parcă o parte din oameni nu ar fi reuşit să se simtă bine în anii '90. Manii de genul au şi cu anii '80... bine, Cristian Mungiu a reuşit să iasă din banal prin aia cu "Viaţa e frumoasă, tovarăşi", prin prezentarea în stil comic a neajunsurilor de atunci. Nu e film de export, dar e un început.
Lăsând exportul de o parte, cred că filme precum "Liceenii" şi "Liceenii Rock'n'Roll" ar avea mai mult succes decât alea cu drame. Nu că nu ar trebui făcute şi din alea cu drame, dar pana mea, mai vor oamenii să-şi descreţească frunţile. Însă şi la comedii am ajuns praf. Nu ştiu dacă vom reuşi să facem block-bustere aşa de repede. Dar putem încerca cu filme care să prindă aibă ceva mai mulţi spectatori până descoperim reţeta succesului. Da, ăştia tineri văd în general numai filme noi. Şi atunci se gândesc că numai filme de acţiune sau desenele animate cu prinţese pot fi distrugătoare de cvartale (am tradus şi eu aiurea mot-a-mot cuvântul "blockbuster"). Despre facultăţile de cinematografie nu-mi dau cu părerea, că nu ştiu cum se studiează pe acolo. |
#12
Posted 30 July 2018 - 08:30
abancor, on 15 octombrie 2017 - 12:46, said:
La capitolul filme de artă/de festivaluri, avem succes. Doar că e limitat, dpdv financiar Nu stiu, Sundance si-au tras canal TV si difuzeaza ei insisi filme de la festival in strainatate. abancor, on 22 octombrie 2017 - 11:06, said:
O singură mare surpriză, care arată ce va să zică să cîștigi la Cannes: 4 luni, 3 săptămîni și 2 zile a avut în SUA încasări de 1,2 milioane de dolari, și încă 8,6 milioane în alte țări. Total 9,8 milioane de dolari! Cel mai mult în Franța, aproape 3 milioane, 1 milion în Spania. Per total a fost distribuit în vreo 40 de țări. În România a făcut 250.000 dolari, mai mult decît alte filme românești în toată lumea. http://www.boxoffice...3weeks2days.htm Apropo de America, nu cred ca e legat atat de Cannes cat de faptul ca e un subiect controversat si "hot"... Edited by Piscopescu, 30 July 2018 - 08:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users