Pornire hyundai santa fe
Last Updated: Dec 03 2020 15:08, Started by
Coolbib
, Oct 14 2017 11:45
·
0
#1
Posted 14 October 2017 - 11:45
Salutare tuturor, am un Hyundai Santa Fe 2004, diesel, 2.0, cutie automata.Am cumparat-o la 170 000 km, si am 182 000 acum.De cand am luat-o, la pornire dimineata scotea fum alb, nu mult si un minut, doua, cred ca pana se mai incalzea motorul.Am intrebat un mecanic si a spus ca este condens de pe galerie si ca nu e problema. Acum cateva zile a inceput sa porneasca tot mai greu, iar ieri nu a mai pornit deloc.Pe cine am intrebat imi spune ca s-au dus bujiile. Se poate vedea pe un tester daca este adevarat? Ati mai intalnit problema asta?
|
#2
Posted 14 October 2017 - 11:56
Nu ai pus-o pe tester cand ai luat-o?Poate sa fie orice ,din bara in bara,de la pompa de combustibil pana la injectoare.
Edited by daniMMM, 14 October 2017 - 11:57. |
#3
Posted 14 October 2017 - 12:23
Poti fi bujiile incandescente arse...desi daca e common rail ar trebui sa porneasca si fara bujii la temperaturile astea.
Ar mai putea fi si o problema cu injectoarele. Fara o testare la un mecanic competent nimic nu e sigur. |
#4
Posted 14 October 2017 - 12:30
Și un senzor de temperaturã...crede cã-i caligulã și nu cupleazã releul bijiilor incandescente.
Testare. |
#5
Posted 14 October 2017 - 12:53
Bujiile sunt duse (toate sau macar 2) daca porneste greu la frig iar in timpul zilei, cind afara sunt 20-21*C, porneste normal. Fumul ala alb de la inceput arata un consum mic de ulei pina se incalzeste motorul. Ti-as recomanda pentru inceput sa verifici bujiile incandescente, una cite una. Vezi care-i treaba si treci la pasul urmator, alimentarea cu motorina, verificarea compresiei pistoanelor, apoi testerul...
|
#6
Posted 14 October 2017 - 15:28
Motorina primeste, cel putin pana la intrarea in filtrul de motorina, testat.Filtrul e schimbat acum vreo 5000 de km.Luni o sa chem pe cineva cu un tester sa verifice ce si cum. Mi se pare ciudat ca a murit asa subit.Ma gandeam ca porneste mai greu de la frig, dar nici sa moara de tot la 10 grade.
|
#7
Posted 03 November 2017 - 20:48
Update: bujiile le-am schimbat, a pornit masina frumos cateva zile, chiar daca era frig.Acum 5 zile, la fel. Dau contact si degeaba.Electromotorul invarte , dar nu porneste.Ca si cum nu ar avea motorina.
Am cumparat o diagnoza cu chip elm 327 pe bluetooth, dar nu arata nici o eroare.Problema este ca imi arata ecu-ul de la cutie(automata).si nu cel al motorului. Oricum mai am de cautat prin setari. Am zis sa desfac si filtrul de motorina, sa il schimb cu unul nou ca tot aveam in plan.Motorina din cel vechi era plina de niste particule mici care s-au depus pe fundul cutiei in care am golit filtrul vechi, s-a innegrit aproape fundul.Si asta dupa vreo 9000 de kilometri.Si ca sa fie totul super, filetul senzorului de apa in motorina s-a rupt in noul filtru cand il insurubam.Am ramas cu senzorul in mana si cu filetul in filtru.L-am scos, dar acum trebuie sa stau pana luni cand imi vine cel nou.Revin cu alte informatii dupa ce ajunge senzorul... Edited by Coolbib, 03 November 2017 - 20:49. |
#9
Posted 03 December 2020 - 15:08
Salut,
daca ai la motor un tablou de felul acesta atunci releul ar trebui sa fie cel insemnat Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users