Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat cumparare auto
#19
Posted 13 October 2017 - 20:08
Neuronul_ganditor, on 13 octombrie 2017 - 19:56, said:
O distributie la una de asta costa cat o masina. Am la cativa pasi de mine un baiat care are un A6 C7 luat de nou si deja a schimbat injectia si nu stiu ce alte piese mai. Am auzit ca a bagat in 3 ani deja 10.000e in masina aia! ca sa para bastan, iti poate zice si 100k de euro, asta nu inseamna ca este si adevarat. uite la o cautare banala pe goole, cat costa un kit de distributie pt aceasta masina, cu tot cu pompa de apa, doar 1000 lei. cu manopera, mai pun 1000 ca sunt generoasa, faci astfel doar vreo 500 euro distributia. atat costa o masina? poate o Dacia 1310 |
#20
Posted 13 October 2017 - 20:11
Distributia la A6 C7, adica exact ce intreaba initiatorul ajunge la 500 euro la reprezentanta. Pretul este acelasi ca la masina mea, e acelasi motor. Eu am ales un service monomarca unde piesele au costat 1000 ron cum spune Dany_Darke iar manopera 500 ron. Asa ca pretul variaza intre 300 si 500 euro. In nici un caz nu e suma de speriat raportat la cat costa masina.
Spun de distributie pt. ca eu recomand sa fie facuta imediat dupa cumparare. Edited by Kroghy, 13 October 2017 - 20:12. |
#22
Posted 13 October 2017 - 20:16
La astea garantia e de 8 ani?
Caci initiatorul se uita la masini din 2009! Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 20:06, said: Pai cum crezi ca se fac in Germania peste 50 de mii de km pe an? Masinile de cativa ani cu multi km au rulajul facut la drum lung si de obicei cu 1 sau maxim 2 persoane. Reviziile si reparatiile facuta ca la carte pt. ca masina e in garantie. Edited by farausername, 13 October 2017 - 20:17. |
#23
Posted 13 October 2017 - 20:16
oricum, initiatorul mai are si alte modele in vedere, asa ca nu e cazul sa ne cantonam la un singur model din vreo 10 propuse chiar de el.
|
#25
Posted 13 October 2017 - 20:23
farausername, on 13 octombrie 2017 - 20:17, said:
Alt topic la misto pe aria auto! Prea multe discutii pornite de la initiatori cu 1-5 mesaje. De parca cei care au 15 mii euro brusc se gandesc ca hai sa intre pe un forum de calculatoristi sa intrebe ce masina sa cumpare. O mica analiza de IP-uri cred ca ar ajuta mult si cred ca ar descoperi multe clone. farausername, on 13 octombrie 2017 - 20:16, said:
La astea garantia e de 8 ani? Edited by Kroghy, 13 October 2017 - 20:24. |
#26
Posted 13 October 2017 - 20:39
Neuronul_ganditor, on 13 octombrie 2017 - 19:56, said:
Deci nu cred... Ai 15.000e, adica suficient sa iti iei o masina noua sau una aproape noua, in garantie dar nu, tu vrei neaparat o cazatura de masina din clasa lux pe care in mod sigur nu ti-o permiti si in care vei baga bani de vorbesti singur. O masina cum iti doresti tu, iti iei sh cand ai un salar de minim 3000e pe luna si ai un cont destul de gras in banca, sa zicem macar 50-60mii! Eu cred ca tu habar nu ai cat costa o cutie de viteze la o masina din asta sau un ambreiaj. O distributie la una de asta costa cat o masina. Am la cativa pasi de mine un baiat care are un A6 C7 luat de nou si deja a schimbat injectia si nu stiu ce alte piese mai. Am auzit ca a bagat in 3 ani deja 10.000e in masina aia! Crede-ma ca strugurii nu sunt acrii(am si in familie masini de lux, nu e ceva nemaivazut pt mine) dar sunt convins ca nu iti permiti o masina din asta! Daca as avea 15.000e pentru o masina, nici macar nu m-as uita la Q7, A6 si S Klasse. De banii aia iei masina buna de la o marca non premium. Dar ce sa faci, asa va place la unii sa va dati rotunzi. Si domnia se plateste.... Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 20:23, said: Asa este, de mult ma gandesc la chestia asta. Prea multe discutii pornite de la initiatori cu 1-5 mesaje. De parca cei care au 15 mii euro brusc se gandesc ca hai sa intre pe un forum de calculatoristi sa intrebe ce masina sa cumpare. O mica analiza de IP-uri cred ca ar ajuta mult si cred ca ar descoperi multe clone. Eu incerc sa-l conving sa ia una de 3-4 ani cum am luat eu. Cu km multi, adusa din Germania, proaspat iesita din garantie. Asta zic eu ca e combinatia perfecta pt. ca inseamna ca a avut rulaj la drum lung si cu un istoric exemplar. Și altceva, tu până la 11.000 de mesaje ai dat doar răspunsuri ? De-abia de acum ai început să pui întrebări sau cum ? Nu înțeleg... Edited by CoconutTree, 13 October 2017 - 20:40. |
#27
Posted 13 October 2017 - 20:55
Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 19:45, said:
Nu cred ca poti sa repari un volan uzat si ros doar cu vopsea. Se poate schimba, cu 100euro ori il imbraci in alcantara, ori piele perforata ori il schimbi cu totul si ii pui doar airbag-ul. Ce-i asa greu ? Nu am auzit ca un 3.0tdi sa fie un motor prost, chiar sunt reusite, poate pe modelele de prin 05-06 cand erau la inceput au fost probleme, insa pe facelift nici vorba. Nu uita ca 3.0tdi se produce de peste 11-12 ani. |
#28
Posted 13 October 2017 - 21:01
CoconutTree, on 13 octombrie 2017 - 20:39, said:
Și altceva, tu până la 11.000 de mesaje ai dat doar răspunsuri ? De-abia de acum ai început să pui întrebări sau cum ? Nu înțeleg... TruculMagic, on 13 octombrie 2017 - 20:55, said:
Se poate schimba, cu 100euro ori il imbraci in alcantara, ori piele perforata ori il schimbi cu totul si ii pui doar airbag-ul. Ce-i asa greu ? peste 11-12 ani. |
|
#29
Posted 13 October 2017 - 21:03
iese bine daca ai meseriasul potrivit.
dar sa revenim ontopic, pana la urma colegul astepta parerile vostre vizavi de viitoarea masina, nu de reparatiile uneia uzate de tot. |
#30
Posted 13 October 2017 - 21:07
Dany_Darke, on 13 octombrie 2017 - 21:03, said:
nu de reparatiile uneia uzate de tot. Am un prieten care si-a cumparat un Clio cu motor de 120 de cai, suspensie sport. Are 12 mii de km si deja nu mai merge cu ea pt. ca s-a uzat. Trancane suspensia si la service au spus ca e din cauza drumurilor. Daca o masina noua la 12 mii km incepe sa trancane atunci nu stiu daca are rost sa vorbim de uzura. |
#32
Posted 13 October 2017 - 21:35
Da, suspensie sport facuta de Renault. Prietenul meu spune ca trancane de la 5 mii km. Acum are 12 mii km si nu mai foloseste masina decat la drum lung si atunci cand merge in zone cu drum bun. In oras sau cand merge la munte merge cu vechea Supernova. Clio cu suspensie sport nu l-a mai folosit de luni bune pt. ca trancane suspensia.
Eu am suspensie sport la Audi si la 200 mii km a aparut o mica trancaneala la o roata. Am schimbat bucsele (cu tot cu brate) si totul este perfect. E in acelasi timp si confortabila dar si foarte stabila. Suspensie multi-brat, dubla fata de McPherson. 5 mii vs 200 mii cam aici e diferenta de uzura, deci plaja e prea mare ca sa mai conteze numarul de km Edited by Kroghy, 13 October 2017 - 21:38. |
#33
Posted 13 October 2017 - 21:59
Neuronul_ganditor, on 13 octombrie 2017 - 19:56, said:
Deci nu cred... Ai 15.000e, adica suficient sa iti iei o masina noua sau una aproape noua, in garantie dar nu, tu vrei neaparat o cazatura de masina din clasa lux pe care in mod sigur nu ti-o permiti si in care vei baga bani de vorbesti singur. O masina cum iti doresti tu, iti iei sh cand ai un salar de minim 3000e pe luna si ai un cont destul de gras in banca, sa zicem macar 50-60mii! Eu cred ca tu habar nu ai cat costa o cutie de viteze la o masina din asta sau un ambreiaj. O distributie la una de asta costa cat o masina. Am la cativa pasi de mine un baiat care are un A6 C7 luat de nou si deja a schimbat injectia si nu stiu ce alte piese mai. Am auzit ca a bagat in 3 ani deja 10.000e in masina aia! Crede-ma ca strugurii nu sunt acrii(am si in familie masini de lux, nu e ceva nemaivazut pt mine) dar sunt convins ca nu iti permiti o masina din asta! Daca as avea 15.000e pentru o masina, nici macar nu m-as uita la Q7, A6 si S Klasse. De banii aia iei masina buna de la o marca non premium. Dar ce sa faci, asa va place la unii sa va dati rotunzi. Si domnia se plateste.... |
|
#35
Posted 13 October 2017 - 22:28
CoconutTree, on 13 octombrie 2017 - 17:59, said: Altfel, ca SUV-uri am remarcat unele modele in acesti bani ca de exemplu Range Rover Sport/Vogue, Audi Q7 3.0TDi si Mercedes ML350, dar... ??? Patrol Land cruiser LC 150... |
#36
Posted 13 October 2017 - 22:30
Chiar nu demult am fost si eu in postura de a cumpara o masina, am fost pe la reprezentante si am mers cu cateva masini destul de noi, dupa 2015 erau toate (golf 7, leon, Peugeot 508, mondeo, Mazda 6, seria 3, Audi a6) apoi am mai facut un drive test cu un Audi A4 b8 din 2009 (s-au schimbat planurile si prioritatile), chiar si acel audi din 2009 nu se putea compara calitativ cu celelalte modele (inafara de audi si bmw) care erau ultimele modele. De la confort pana la calitatea materialelor din interior, insonorizare etc... e frumos sa ai o masina noua... si atat. Daca ai o masina noua premium sau care chiar iti place, atunci e altceva.
Edited by Dany_Darke, 14 October 2017 - 06:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users