Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

In Polonia va fi construita cea mai mare fabrica europeana de baterii pentru masini electrice

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostKroghy, on 12 octombrie 2017 - 20:07, said:

Mai avem mult pana vom vedea Dacia electrica. Dupa 1.4 mpi acum 1.0 SCE e de baza.
Cand va exista Renault electrificat va exista si Dacia electrificata.

View Postcspot, on 12 octombrie 2017 - 21:39, said:

O da, o da !
Vor fi o gramada de masini electrice.
Numai ca bateriile costa 5-7000 si nu prea ai unde sa le incarci.
Automobilul electric o sa ramana masina de fitze Inca vreo 50 de ani de acum incolo.
E reclama fortata, ca tot prostu cu bani sa-si cumpere "electrica".
Inca se produc zeci de milioane de masini pe an din astea cu motor obisnuit.
Vor fi inlocuite toate in 20 de ani ?
  Inca mai avem in folosinta centrale electrice pe carbune si motoare cu abur. Toata lumea crede ca au disparut demult.
In anii 1980, un aparat videocasetofon, recorder, costa cat un autoturism marca Dacia sau un apartament cu doua camere, in Romania.Dupa cativa ani, mai excat dupa anii 1990,a ajuns sa isi permita orice angajat un asemenea aparat.Asa se va intampla si cu acumulatorii electrici destinati propulsiei.Cand toti marii producatori vor fabrica autoturisme electrificate, pretul acumulatorului va ajunge pana la 2000-1000 euro.Poate si mai putin.
Te asigur ca peste 15-20 de ani, se vor cumpara doar autoturisme electrificate insa pana atunci vor exista si cele cu combustie interna.

View PostLeopardSurd, on 13 octombrie 2017 - 02:58, said:

S-ar fi produs în România desigur dar cum noi cucu autostradă, cucu investiție.
Datorita lipsei infrastructurii rutiere adecvate dar mai ales coruptiei, birocratiei generalizate si metalitatii perverse a politicienilor din Romania, foarte multe investitii serioase au fost ratate de tara noastra si inca vor mai fi ratate.

Edited by max_01, 13 October 2017 - 13:02.


#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmihaicozac, on 12 octombrie 2017 - 20:14, said:

Dacă s-ar face la noi aşa ceva jumătate din producţie ar ieşi pe poarta din faţă, cealaltă pe uşa din spate.
Ok, de acord cu tine dar si asa, alea citeva bucati care scapa, pe unde vor fi transportate? Ca autostrazi ciuciu iar teleportarea parca nu s-a inventat.

LA radio parca auzeam deunazi ca si la aceasta ultima lansare de la craiova, Ford a adus in discutie [iara] situatia autostrazilor...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate