Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Asistenta telefonica Telekom: "Alo, ma auziti"?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
adimcx

adimcx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 23.10.2013
Se pare ca cei de la Telekom s-au gandit ca o sa para mai interesant sa puna un robot care sa raspunda atunci cand este solicitat transferul apelului telefonic catre un operator. In loc sa puna muzica unde clientul sa astepte mult si bine, pun inregistrari audio unde ti se comunica faptul ca nu esti auzit apoi se inchide apelul:

"Alo, ma auziti? Alo, ma auziti? Deoarece nu va aud se va incheia acest apel".

Este penibil, o metoda jalnica de a-si bate joc de clienti. Chiar daca sunt inregistrari cu nume si voci diferite, se oberva clar ca sunt redari automate. Chiar ne cred atat de tampiti, incat sa nu distingem o inregistrare, fata de o voce "live"? Posted Image

#2
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Penibil.....

#3
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

 adimcx, on 06 octombrie 2017 - 20:25, said:

...apoi se inchide apelul
Ţâgani blonzi...Posted Image

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 adimcx, on 06 octombrie 2017 - 20:25, said:

Se pare ca cei de la Telekom s-au gandit ca o sa para mai interesant sa puna un robot care sa raspunda atunci cand este solicitat transferul apelului telefonic catre un operator. In loc sa puna muzica unde clientul sa astepte mult si bine, pun inregistrari audio unde ti se comunica faptul ca nu esti auzit apoi se inchide apelul:

"Alo, ma auziti? Alo, ma auziti? Deoarece nu va aud se va incheia acest apel".

Este penibil, o metoda jalnica de a-si bate joc de clienti. Chiar daca sunt inregistrari cu nume si voci diferite, se oberva clar ca sunt redari automate. Chiar ne cred atat de tampiti, incat sa nu distingem o inregistrare, fata de o voce "live"? Posted Image

Mai penibil era sa stai cu orele dupa care sa se intrerupa, sau si mai rau dupa ce vorbeai cu un operator sa astepti cu saptamanile echipa tehnica sa te depaneze... A fost odata romtelecom....made in ro !!! Recomandare : Vodafone , cartela de 5 euro !!! Sau alt operator !
PS.
Oricum nu am auzit de asa ceva pana acum...daca o fi real !!! Pentru cine stie s-a inventat evy sau cum s-o numi call-centerul tert..

@adimcx parca si la alte firme te certi cu "robotzoii" aia tembeli...pana ajungi la un operator....uman !

Edited by bumpocbum, 06 October 2017 - 20:49.


#5
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Cu toate problemele acum vreo 3-5 zile la sun Plaza shopului Telecom era full.


#6
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010

 bumpocbum, on 06 octombrie 2017 - 20:40, said:

Recomandare : Vodafone , cartela de 5 euro !!!
De ce nu cea de 3 euro ???!!!Posted Image Posted Image
Lasa, ca nici cu Andreea (robotica Vodafone) nu mi-e rusine ...

Edited by shymano, 06 October 2017 - 21:12.


#7
adimcx

adimcx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 23.10.2013

 bumpocbum, on 06 octombrie 2017 - 20:40, said:

Oricum nu am auzit de asa ceva pana acum...daca o fi real !!!

Este foarte real, am testat asta cu vreo 10 apeluri. Si nu este 1 aprilie. Posted Image

Sunt inregistrari cu voci diferite, insa toate au continut asemanator cu "Alo, ma auziti!", apoi se inchide convorbirea.

Pare credibil prima oara, dar la al doilea apel am obervat asemanarea si urmatoarele au fost doar ca sa ma conving.

Edited by adimcx, 06 October 2017 - 21:55.


#8
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 adimcx, on 06 octombrie 2017 - 21:53, said:

Este foarte real, am testat asta cu vreo 10 apeluri. Si nu este 1 aprilie. Posted Image

Sunt inregistrari cu voci diferite, insa toate au continut asemanator cu "Alo, ma auziti!", apoi se inchide convorbirea.

Pare credibil prima oara, dar la al doilea apel am obervat asemanarea si urmatoarele au fost doar ca sa ma conving.
posteaza o inregistrare. sa nu-mi zici ca ai pierdut timpul sa incerci de 10 ori dar nu ai avut timp sa inregistrezi...

#9
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Aproape ca ma simt vinovat  ca nici o problema nu am avut pana acum in atatia ani de utilizare a serviciilor T . Imi cer scuze si va promit ca daca apare ceva deschid urgent topic .

#10
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
probleme sint la telekom, si inca multe, incalca si niste legi, fac tot felul de porcarii.
Dar care dintre ei nu face... ideea era sa auzim si o dovada in cazul asta particular. Toate telefoanele in ziua de azi sint capabile sa inregistreze.
E logic sa astepti o dovada

#11
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Al meu nu înregistrează decât posesorul (microfonul).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate