Asistenta telefonica Telekom: "Alo, ma auziti"?
Last Updated: Oct 09 2017 09:18, Started by
adimcx
, Oct 06 2017 20:25
·
0
#1
Posted 06 October 2017 - 20:25
Se pare ca cei de la Telekom s-au gandit ca o sa para mai interesant sa puna un robot care sa raspunda atunci cand este solicitat transferul apelului telefonic catre un operator. In loc sa puna muzica unde clientul sa astepte mult si bine, pun inregistrari audio unde ti se comunica faptul ca nu esti auzit apoi se inchide apelul:
"Alo, ma auziti? Alo, ma auziti? Deoarece nu va aud se va incheia acest apel". Este penibil, o metoda jalnica de a-si bate joc de clienti. Chiar daca sunt inregistrari cu nume si voci diferite, se oberva clar ca sunt redari automate. Chiar ne cred atat de tampiti, incat sa nu distingem o inregistrare, fata de o voce "live"? |
#3
Posted 06 October 2017 - 20:32
#4
Posted 06 October 2017 - 20:40
adimcx, on 06 octombrie 2017 - 20:25, said:
Se pare ca cei de la Telekom s-au gandit ca o sa para mai interesant sa puna un robot care sa raspunda atunci cand este solicitat transferul apelului telefonic catre un operator. In loc sa puna muzica unde clientul sa astepte mult si bine, pun inregistrari audio unde ti se comunica faptul ca nu esti auzit apoi se inchide apelul: "Alo, ma auziti? Alo, ma auziti? Deoarece nu va aud se va incheia acest apel". Este penibil, o metoda jalnica de a-si bate joc de clienti. Chiar daca sunt inregistrari cu nume si voci diferite, se oberva clar ca sunt redari automate. Chiar ne cred atat de tampiti, incat sa nu distingem o inregistrare, fata de o voce "live"? Mai penibil era sa stai cu orele dupa care sa se intrerupa, sau si mai rau dupa ce vorbeai cu un operator sa astepti cu saptamanile echipa tehnica sa te depaneze... A fost odata romtelecom....made in ro !!! Recomandare : Vodafone , cartela de 5 euro !!! Sau alt operator ! PS. Oricum nu am auzit de asa ceva pana acum...daca o fi real !!! Pentru cine stie s-a inventat evy sau cum s-o numi call-centerul tert.. @adimcx parca si la alte firme te certi cu "robotzoii" aia tembeli...pana ajungi la un operator....uman ! Edited by bumpocbum, 06 October 2017 - 20:49. |
#5
Posted 06 October 2017 - 21:10
Cu toate problemele acum vreo 3-5 zile la sun Plaza shopului Telecom era full.
|
#6
Posted 06 October 2017 - 21:11
#7
Posted 06 October 2017 - 21:53
bumpocbum, on 06 octombrie 2017 - 20:40, said:
Oricum nu am auzit de asa ceva pana acum...daca o fi real !!! Este foarte real, am testat asta cu vreo 10 apeluri. Si nu este 1 aprilie. Sunt inregistrari cu voci diferite, insa toate au continut asemanator cu "Alo, ma auziti!", apoi se inchide convorbirea. Pare credibil prima oara, dar la al doilea apel am obervat asemanarea si urmatoarele au fost doar ca sa ma conving. Edited by adimcx, 06 October 2017 - 21:55. |
#8
Posted 07 October 2017 - 10:24
adimcx, on 06 octombrie 2017 - 21:53, said:
Este foarte real, am testat asta cu vreo 10 apeluri. Si nu este 1 aprilie. Sunt inregistrari cu voci diferite, insa toate au continut asemanator cu "Alo, ma auziti!", apoi se inchide convorbirea. Pare credibil prima oara, dar la al doilea apel am obervat asemanarea si urmatoarele au fost doar ca sa ma conving. |
#9
Posted 07 October 2017 - 15:58
Aproape ca ma simt vinovat ca nici o problema nu am avut pana acum in atatia ani de utilizare a serviciilor T . Imi cer scuze si va promit ca daca apare ceva deschid urgent topic .
|
#10
Posted 07 October 2017 - 17:52
probleme sint la telekom, si inca multe, incalca si niste legi, fac tot felul de porcarii.
Dar care dintre ei nu face... ideea era sa auzim si o dovada in cazul asta particular. Toate telefoanele in ziua de azi sint capabile sa inregistreze. E logic sa astepti o dovada |
|
#11
Posted 09 October 2017 - 09:18
Al meu nu înregistrează decât posesorul (microfonul).
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users