Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
deflectoare e60
Last Updated: Oct 03 2017 14:21, Started by
ghost_
, Oct 03 2017 10:42
·
0
#1
Posted 03 October 2017 - 10:42
Am ajuns la concluzia ca acest model de BMW E60 520d are coeficientul de aerodinamica extraordinar de slab la urmatorul aspect:
Daca merg cu geamul lasat la sofer cu 60 km/h imediat ma trage curentul si racesc tot vantul de afara mi-l baga in cap.Jur ca nu inteleg cum e construita masina asta, de tot aerul il baga in habitaclu la orice viteza,desi se lauda ca are un coef. de aerodinamica de 0.36 aproape de perfect.Am condus multe masini,unele mai slabe chiar si nu am avut probleme de acest gen.Pana si Opel vectra a din 91 care e un jaf ordinar de masina, daca merg cu el cu 80-100km/h cu geamu lasat nu simt absolut nici un curent in habitaclu.Prin urmare doresc sa cumpar deflectoare(paravanturi).Sunt bune de ceva?Ma ajuta cu ceva sau sunt bani aruncati in vant?Ce marci recomandati: heko,climair,sau nu are importanta? Va rog sa raspundeti DOAR cei care detineti aceasta masina,si eventual cei care ati si montat deflectoare pe aceasta masina.Fara OFF! Edited by ghost_, 03 October 2017 - 11:01. |
#2
Posted 03 October 2017 - 13:06
Ti-e stricata instalatia de aer conditionat de esti nevoit sa mergi cu geamul deschis? Alt motiv nu vad...
|
#3
Posted 03 October 2017 - 13:30
#4
Posted 03 October 2017 - 13:37
Cu cât o mașină e mai modernă, mai aerodinamică și mai bine izolată, cu atât acel efect e mai pronunțat, mai ales în cazul geamurilor din spate. Fenomenul are legătură cu dinamica fluidelor.
O explicație simplificată poți citi aici: https://blog.carandd...one-car-window/ Deflectoarele n-o să te ajute foarte mult. Doar dacă deschizi foarte puțin (1 deget) geamul te ajută. Altfel avantajele sunt minime. Mai mult s-ar putea să te ajute deschiderea încă a unui geam. ghost_, on 03 octombrie 2017 - 10:42, said:
desi se lauda ca are un coef. de aerodinamica de 0.36 aproape de perfect. |
#5
Posted 03 October 2017 - 14:21
Pai tocmai ca e aerodinamica iti baga aerul in masina. Una nearodinamica impinge aerul mult in lateral, la asta curge frumos pe langa caroserie.
N-are coeficient de 0.36, Mercedes clasa G are 0.35 parca si e pur si simplu un zid cu roti. Lipsum, on 03 octombrie 2017 - 13:06, said:
Ti-e stricata instalatia de aer conditionat de esti nevoit sa mergi cu geamul deschis? Alt motiv nu vad... Edited by Friskey, 03 October 2017 - 14:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users