Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Roata rezerva temporara ( slim ) , de unde si care ?
Last Updated: Nov 18 2017 13:34, Started by
Baxon
, Sep 29 2017 16:27
·
0
#1
Posted 29 September 2017 - 16:27
Azi , fata mea a reusit ceea ce eu nu am reusit intr-o viata , sa taie anvelopa de o bordura , pardon , cioturi de bordura , in peretele lateral deci e buna de aruncat anvelopa ( are cateva luni ) .
M-a sunat sa merg sa o umflu cu kitul de pana din dotare dar cand am vazut " buba " m-am last pagubas ( vezi poza ) . Deci a trebuit sa chem platforma pt ca nenorocirile astea nu le poti repara cu solutie si compresor . Boon , nu e problema , masina e acasa in garaj astept sa vina pe comanda anvelopa noua ( acelasi tip/marca /model cum sunt celelalte 3 ) . Acuma clar ca vreau roata de rezerva tocmai pt cazurile astea in care nu ai alta alternativa decat sa schimbi roata cu totul . Caut o roata temporara de suzuki deci 5x114,3 ( gauri ) care sa corespunda inaltimi celorlalte anvelope 215/55/17 . Puteti sa ma indrumati daca merita sa iau slim sau normala ? Cum ati proceda voi in locul meu . P.S. Tooot Bombita e baza , noroc cu ea . Attached Files |
#2
Posted 29 September 2017 - 16:29
Am avut slim in dotare din fabrica dar am cumparat o janta normala si am pus un cauciuc identic.
Nu poti merge cu mai mult de 80 km/h cu cea slim. Scrie si pe ea. |
#3
Posted 29 September 2017 - 16:31
De obicei, daca e loc sub podeaua din portbagaj, poti gasi kit la dealeri (pe comanda).
Asa a facut si sotul meu, dupa ce a condus jumatate de tara ca sa imi repare o pana. Daca nu e loc din constructie, ar insemna ca ramai fara portbagaj. Ce fac producatorii pt a da cu 2g mai putin la emisisiile de CO2... |
#4
Posted 29 September 2017 - 16:32
Daca spatiul in portbagaj nu-i o problema, eu as lua una full-size. Mai ales ca atunci cand se intampla beleaua poate n-ai timp sa mergi la vulcanizare imediat sau se intampla pe vreun camp pe undeva.
|
#5
Posted 29 September 2017 - 16:39
ia anvelopa 215/55/17 cu o janta de tabla 5x114,3. Poti lua si SH, nu neaparat noi.
|
#6
Posted 29 September 2017 - 16:57
Loc am in portbagaj , unde e kitul de pana e si un polistiren imens cu gauri pt piesele din kit , deci daca il scot cu totul , teoretic ar merge o roata normala .
La slim stiu ca nu poti rula cu viteza ; acuma stau sa calculez preturi . La slim nici nu am gasit echivalent ( la fix ) pt dimensiunea 215/55/17 si am vazut ca au preturi destul de piperate , La normale o janta de tabla pe 17 e aproape la aceeasi bani ca si o janta de aliaj pe 17 asa ca inclin totusi spre una de aliaj . Anvelopa cred ca o sa iau ceva allseason pt rezerva sa impac si capra si varza sau sa iau una de iarna tinand cont ca circul destul de mult iarna si mai ales in afara tarii ? sctnicu, on 29 septembrie 2017 - 16:39, said:
ia anvelopa 215/55/17 cu o janta de tabla 5x114,3. Poti lua si SH, nu neaparat noi. |
#7
Posted 29 September 2017 - 17:13
#8
Posted 29 September 2017 - 17:39
asa am avut si eu in portbagaj roata ingusta si un ditamai polistirenu deasupra, la prima pana cand am vazut ce penala e roata ingusta am aruncat-o impreuna cu polistirenul si a incaput perfect roata normala, e sfanta.
Edited by bogdan_popescu, 29 September 2017 - 17:39. |
#9
Posted 29 September 2017 - 18:30
Ok deci sa caut janta si anvelopa normala .
Ies mai scump la bani dar stiu o treaba buna , daca mai patesc o chestie de asta nasoala, la naiba in praznic pot continua sa rulez cu viteza normala de autostrada, DN , etc Am masurat in portbagaj la Vitara si cu janta normala imi va fi anulata podeaua variabila , atata bai sa fie , oricum nu le poti avea pe toate . Multumesc tuturor pt interes si pareri ! |
#10
Posted 30 September 2017 - 14:31
Oare jantele DEZENT is ok ? A avut cineva sa-si dea cu parerea . Un bucata care sa fie rezerva .
Anvelopa voi lua Michelin CC 215/55/17 ca sa nu am probleme daca se intampla iarna sa am nevoie de rezerva . https://www.anvelosh...-5x17-5x114-3-1 |
|
#11
Posted 30 September 2017 - 15:18
Revin cu o alta cerere : am stat si m-am gandit ca multe anvelope au sens de rotatie si daca e montata pe janta de rezerva si am nevoie de ea pe partea de rotatie inversa , ce fac ?
Deci caut o anvelopa all season care sa mearga in ambele sensuri de rotatie , 217/55/17 . Ce sa fie ce sa fie ? |
#12
Posted 02 October 2017 - 18:44
Daca e vorba de ROATA DE REZERVA, clar, trebuie sa fie fara sens. Nu stii pe ce parte ai nevoie...
Referitor la anvelopa aia... am patit ceva asemanator in 2007, pe dreapta spate, anvelope GoodYear UG5. Intimplarea s-a petrecut aproape de o vulcanizare. Acolo, am gasit un vulcanizator batrin care a zis ca imi garanteaza reparatia. Sincer, am fost reticent... Daca nu tinea, oricum aveam rezerva noua, nefolosita niciodata (de vara). A pus un petic la cald pe interior iar pe exterior ceva mai subtire, transparent. Aproape ca nici nu se cunostea. A lipit, polizat, echilibrat, iar roata s-a uzat impreuna cu celelalte 3. Nu a facut gilca, nu batea, nu vibratii, nimic. Eu zic sa incerci si tu. In fond, ce te costa? |
#13
Posted 02 October 2017 - 18:51
Eu nu cred in asemenea miracole cand peretele lateral e compromis , adica puteam baga doua degete linistit pe gauroiul ala . Prefer sa nu risc mai ales ca merg cu viteza cu masina aia ( cand merg in concedii ) . Am luat alta anvelopa identica cu celelalte , sambata am ridicat-o de la sediul fan curier si am si montat-o deja .
Acuma am facut comanda la janta aia de rezerva Dezent , maine sau poimaine imi ajunge acasa si la o anvelopa all season fara sens de rotatie care vine doar peste 8 zile . |
#14
Posted 02 October 2017 - 21:54
asa zic si eu, la viteza nu e de joaca, anu' asta am nimerit in 2 gropi si 2 cauciucuri de o luna am aruncat, unul a crapat la 2 km de la groapa si celalalt facuse doar galca da n-am riscat.
|
#15
Posted 05 October 2017 - 11:00
Am sunat la un dealer Suzuki sa ma informez daca au senzori presiune roata si i-am intrebat si de o roata de rezerva completa . Astia-s chiar nebuni sa ceara pe o roata slim 1300 lei fara tva ?? Un senzor ( presiune anvelope ) separat 400 de lei ??
Binenteles ca atunci cand l-am intrebat pe ce frecventa emite senzorul , n-a stiut sa-mi raspunda si tot o dadea ca ala citeste presiunea in roti , dar cum emite informatia , habar nu avea . Deci caut si senzor separat care emite pe frecventa 433,8 MHz si sa vad ce service e capabil sa mi-l sincronizeze - asa am inteles ca trebuie . Deci am comandat janta aliaj Dezent, luni si inca nu a venit ( i-am sunat sa-i iau la rost si se pare ca curierul e de vina ) . |
|
#16
Posted 05 October 2017 - 17:31
Baxon, on 05 octombrie 2017 - 11:00, said:
Astia-s chiar nebuni sa ceara pe o roata slim 1300 lei fara tva ?? Un senzor ( presiune anvelope ) separat 400 de lei ?? In alta ordine de idei, daca o roata slim la a ta costa cu tot cu TVA 1547 lei, hai sa-ti arat ce "oferta" am primit pentru un set de 4 roti originale, gata echipate de iarna, de la reprezentanta Skoda: 1631 lei. Stiu ca la tine e vorba de janta pe 17 dar, totusi, mi se pare pret nesimtit pentru un slim... Edited by _R_A_D_U, 05 October 2017 - 17:34. |
#17
Posted 06 October 2017 - 16:08
N-ai deloc dreptate , detin o Toyota si stiu foarte bine cum sunt preturile, poate chiar mai ieftine decat la alte masini europene, nu exista comparatie intre o roata de 15 si una de 17 la pret, e diferenta de la cer la pamant, si nu exista comparatie ca si pret intre o roata normala si una slim.
Inca ceva, nu exista comparatie intre calitatea pieselor japonezelor fata de cele europene. Edited by bogdan_popescu, 06 October 2017 - 16:12. |
#18
Posted 09 October 2017 - 09:37
@R.A.D.U
Roata slim cu janta de tabla este foarte scumpa vis-a-vis de roata normala cu janta de aliaj, aici chiar nu am inteles de ce . Am gasit pe olepix roata completa slim la 460 de lei ( pt Vitara ) dar am inteles ca rotile slim nu au senzori de presiune montat deci irelevanta oferta . Cum spune si colegul mai sus , faci o comparatie deplasata rau intre janta de 15 si cea de 17 , Binenteles ca analfabetii de la anvelomag au trecut nr de tel gresit si nici pana azi nu mi s-a livrat janta , nu ca ma grabeam f tare ca oricum anvelopa vine doar pe joi si senzorul de presiune tot pe atunci ( sper ) . Nu sunt in stare sa copieze un nr de telefon , corect , dupa zeci de telefoane au realizat ca greseala e la ei si nu la fan courier ... Astept sa vad cand or binevoi sa mi-o livreze . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users