Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Roaming Orange
Last Updated: Apr 23 2024 17:29, Started by
ceanu1980
, Sep 22 2017 14:54
·
47
#1891
Posted 12 July 2019 - 11:01
As dori sa primesc un raspuns oficial de la orange
Un sim nou activat cu oferta de roaming 12 euro, cat timp poate fi folosit exclusiv in roaming fara a fi restrictionat,lasati abureala cu cele 120 de zile,ca nu e asa |
#1892
Posted 12 July 2019 - 11:07
#1893
Posted 12 July 2019 - 13:13
MembruAnonim, on 12 iulie 2019 - 09:47, said: Atunci de ce nu il scot de tot de pe site si dezinformeaza clientii? Din experienta de pana acum nu merge pe nicaieri pe VDF (exceptand Germania unde inteleg ca se conecteaza doar daca incerci pe 3G de 20 de ori, pe scurt tot nu merge). Cel mai prost operator pentru roaming, de la oferte la calitatea serviciilor. |
#1894
Posted 12 July 2019 - 13:30
ceanu1980, on 12 iulie 2019 - 11:01, said:
As dori sa primesc un raspuns oficial de la orange Un sim nou activat cu oferta de roaming 12 euro, cat timp poate fi folosit exclusiv in roaming fara a fi restrictionat,lasati abureala cu cele 120 de zile,ca nu e asa Legea zice ca 120 de zile, deci nu stiu la ce abureala te referi. Ai si pe site detaliile, vezi punctul 3B: https://www.orange.r...ming_PrePay.pdf . |
#1895
Posted 12 July 2019 - 13:37
MembruAnonim, on 12 iulie 2019 - 09:47, said:
Din experienta de pana acum nu merge pe nicaieri pe VDF (exceptand Germania unde inteleg ca se conecteaza doar daca incerci pe 3G de 20 de ori, pe scurt tot nu merge). in anumite constelatii merge din prima conectarea la 3g vodafone in germania ceanu1980, on 12 iulie 2019 - 11:01, said:
As dori sa primesc un raspuns oficial de la orange Un sim nou activat cu oferta de roaming 12 euro, cat timp poate fi folosit exclusiv in roaming fara a fi restrictionat,lasati abureala cu cele 120 de zile,ca nu e asa altfel e o limita de traffic de date pe zi/sesiune, minute vorbite, minute primite si aceas treaba pentru sms. |
#1896
Posted 12 July 2019 - 14:00
aici e beleaua,au inchis nenorocitii si simuri in mai putin de 30 de zile de la activare
|
#1897
Posted 12 July 2019 - 14:09
Au inchis simul cu totul sau accesul la roaming? Una e inchiderea simului si alta e procesul de abuz roaming, care inseamna ca vei fi tarifat din credit si nu mai consumi din resurse iar in cazuri extreme se teie de tot accesul la roaming.
P.S: nu sunt nenorociti, UE a spus clar ca roamingul este pentru utilizare ocazionala. Edited by AlexEn, 12 July 2019 - 14:09. |
#1898
Posted 12 July 2019 - 14:30
au restrictionat accesul la roaming
stiu f bine ce au spus unii si altii orange ar fi bine sa scoata referirea la cele 120 de zile,nu se respecta deloc neoficial este o batjocora la adresa clientilor(oficial nu vor recunoaste niciodata) multi clienti mi-au spus ca li s-a taiat accesul la roaming cu optiune la cateva zile dupa ce au efectuat incarcarea de 12 euro optiune,ei vor zice ca asa e din sistem si toate alea,dar vb aia,prea multe coincidente |
#1899
Posted 12 July 2019 - 14:33
AlexEn, on 12 iulie 2019 - 14:09, said:
UE a spus clar ca roamingul este pentru utilizare ocazionala. atata timp cat eu platesc pentru acele limite vreau sa si beneficiez de ele. daca orange in schimb decide sa imi taie accesul inainte nu e corect! |
#1900
Posted 12 July 2019 - 14:37
nu contest decizia de limitare
cum imi pot spune ca la optiunea de 12 pot consuma 5,4 in see,asa sa-mi spuna si ca durata,CATE ZILE??? pot folosi linistit optiunea de roaming fara stres,pe site e abureala de 120 zile UN MARE FALS |
|
#1901
Posted 12 July 2019 - 15:10
@ceanu: nici nu au cum sa iti spuna asta fiindca difera de la client la client.
Daca esti in a 120-a zi de monitorizare, ti-ai activat optiunea, si peste inca 3 zile ai intrat in regulile de abuz (utilizare mai mare in roaming decat in tara) ti se va pune suprataxa. Daca este in a 50-a zi de monitorizare, vei putea folosi optiunea 30 de zile (sau cat are valabilitate). carmenclara1, on 12 iulie 2019 - 14:33, said:
da si impreuna cu operatorii au setat anumite limite. atata timp cat eu platesc pentru acele limite vreau sa si beneficiez de ele. daca orange in schimb decide sa imi taie accesul inainte nu e corect! Dar ti l-a taiat? Cei carora li s-a taiat accesul au facut reclamatie la operator? Au cerut informatii suplimentare legate de motivul pentru care s-a taiat accesul? |
#1902
Posted 12 July 2019 - 17:44
TaTa_RzV, on 12 iulie 2019 - 13:13, said:
folosesc Vodafone de un an jumate și zbârnâie în toată Europa, numai dezinformați aiurea. Se referea la Orange ca cel mai prost operator pentru roaming. Vodafone stim ca zbarnaie, de asta ne si plangeam ca nu ne putem conecta la reteaua Vodafone cat suntem in roaming, cu toate ca pe siteul orange RO apare ca partener. |
#1903
Posted 12 July 2019 - 20:11
AlexEn, on 12 iulie 2019 - 15:10, said:
Daca esti in a 120-a zi de monitorizare, ti-ai activat optiunea, si peste inca 3 zile ai intrat in regulile de abuz (utilizare mai mare in roaming decat in tara) ti se va pune suprataxa. Daca este in a 50-a zi de monitorizare, vei putea folosi optiunea 30 de zile (sau cat are valabilitate). Dar stai, sediul central e la Bucuresti, ce pretentii sa ai. |
#1904
Posted 13 July 2019 - 07:51
Omule, tu ai o obsesie.
Vorbesti de parca utilizatorii dau bani obligati. Utilizatorii doresc sa foloseasca un serviciu. Daca nu le convin conditiile, nu ii obliga nimeni sa le utilizeze, mai sunt alte firme la care pot merge. Daca vrei sa iti infiintezi propria companie de telecomunicatii si sa dai acces liber la roaming, fix cum il doresti tu, eu te sustin. |
#1905
Posted 13 July 2019 - 11:45
aici e problema,orange nu respecta conditiile impuse tot de ei
se inchide accesul la roaming cu optiune la greu,mult inaintea celor 120 zile,pe care tot ei le-au dat pt monitorizare nici nu mai stiu ce sa spun la clienti,asa de fain au facut placile standard copiate si citite de pe site nu ajuta pe nimeni |
|
#1906
Posted 13 July 2019 - 13:37
@AlexEn pune o poza cu Orange la avatar nu te mai ascunde.
Vezi ca ajungi pe rosu cu benzina pe autostrada prima benzinarie care iti este in drum iti ia banii si poate iti da benzina sau poate nu, dar banii ia luat. Treci mai departe pana la urmatoarea? Orange e teapa in romaing bagi banii si poate iti da resursele sau poate nu ca nu ai de unde sa stii totul este o nebuloasa pentur client. Eu m-am certat cu ei o jumatate de zii din roaming pur si simplu inchideau telefonul cand auzeau ca m-au tepuit pana nu le-am zis ca acele convorbiri au fost inregistrate (si chiar erau, politica locului unde m-a prins teapa Orange) si ii dau in judecata si mi-au returnat valoarea optiunii. Fix dupa cateva zile in care reaincarcasem si nu facusem 120 de zile, plus ca dupa prima luna nu am mai folosit deloc datele si vocea pe Orange pentru ca nu am avut nevoie. Am activat sa am la intoarcere date pentru a vedea ambuteiaje si ghici ce au taiat imediat macaroana. Primesti un SMS si in 24 de ore incepe suprataxarea, nici nu stii cand te loveste |
#1907
Posted 13 July 2019 - 15:26
IdI1, on 13 iulie 2019 - 13:37, said:
@AlexEn pune o poza cu Orange la avatar nu te mai ascunde. Cu ce nume m-am ascuns? Am si spus ca lucrez pentru Orange de mai multe ori. ceanu1980, on 13 iulie 2019 - 11:45, said:
aici e problema,orange nu respecta conditiile impuse tot de ei se inchide accesul la roaming cu optiune la greu,mult inaintea celor 120 zile,pe care tot ei le-au dat pt monitorizare nici nu mai stiu ce sa spun la clienti,asa de fain au facut Fix asta spuneam, trebuie facuta reclamatie si vazut ce s-a intamplat acolo daca e un caz concret. Daca operatorul nu poate da un raspuns satisfacator, exista ANPC si ANCOM mai departe. |
#1908
Posted 13 July 2019 - 21:27
eu personal aveam alte asteptari din partea lor
ceva timp nu am mai avut nevoie sa apelez la sericiul clienti acu vazui ca sunt alesi pe spranceana,in ultima luna am sunat de 3 ori,toti prosti de bubuie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users