Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Arduino Pro Micro clona + modul JY-901

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
mireazma

mireazma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 01.04.2007
Va salut.
Sunt total incepator in ale montajelor dar ma straduiesc. Deci daca spun vreo prostie treceti si voi peste Posted Image
Am un modul JY-901 BT (cu bluetooth bc417 onboard dar are si 4 pini) cu 9 DOF (accelero, gyro, magneto) stie serial si daca am inteles eu bine stie si I2C. Vreau sa-l transform in mouse si am inteles ca Pro Micro suporta nativ USB. M-am documentat putin despre Arduino si am gasit libraria JY-901 pt. Arduino si clona asta la un pret de nerefuzat.

Din "puzzle"-ul asta imi lipsesc multe "piese" (cunostinte) si va rog pe voi (care cu cat de putin poate si vrea) sa ma indrumati pe cat posibil sa-l completez.

1. Am inteles ca Pro Micro (fata de Uno de exemplu) are probleme cu bootloader-ul (nu este incarcat?) si chiar se poate brick-ui. Cum se procedeaza? Se descarca de undeva un sketch si se uploadeaza pur si simplu?

2. E buna clona de mai sus? Aveti vreo obiectie? Are tot ce are si un original?

3a. Cum comunic intre modul, Arduino si PC pt. minimum de lag?
- Daca as folosi BT de la modul, mi-ar mai trebui un receiver BT legat la Arduino care sta conectat la PC, nu?
- Daca folosesc fire, tot imi trebuie un modul BT pt. comunicarea cu PC.