Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Numarul format este blocat pentru apelurile de sosire

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
hotm

hotm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 28.06.2005
Salutare
Am un numar de Cosmote pe care l-am incarcat acum o luna si acum a intrat in perioada de gratie - pana pe 13.03.2018.
Din orice retea daca sun pe el imi spune: "Numarul format este blocat pentru apelurile de sosire"
Telefonul este registrat in retea insa nu primeste nici un apel...
Ce este de facut?

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Probabil sa bagi niste euroi ?

#3
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Eroare de provizionare.

#4
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
1. Poate ai activat (se mai intampla si greseli), sa blocheze apelurile "necunoscute", adica apeluri de pe numere care nu sunt in agenda.
2. Poate ai redirectionat (tot din greseala) apelurile catre un alt numar care are activata optiunea descrisa la pct. 1
3. Altele...
In caz ca 1,2 si 3 nu rezolva problema, atunci contacteaza operatorul.

#5
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 bonygy, on 15 septembrie 2017 - 07:29, said:

1. Poate ai activat (se mai intampla si greseli), sa blocheze apelurile "necunoscute", adica apeluri de pe numere care nu sunt in agenda.

Acest scenariu nu este posibil in acest caz..mesajul primit este cel de la IVR.
Cum ati expus situatia va primi "User Busy" de la Terminal.

#6
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,623
  • Înscris: 07.02.2003

 hotm, on 14 septembrie 2017 - 22:42, said:

"Numarul format este blocat pentru apelurile de sosire"
Sa nu aibe vreun call divert aiurea...

#7
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat.

#8
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ai sunat la Cosmote (ma rog, Telekom), la relatii clienti ?!
Serverul nostru cu baza de date si toate alea Telekom nu functioneaza momentan, vezi daca ei au informatiile despre numarul de telefon/cartela Telekom, emis de Telekom, deservit de Telekom, pe infrastructura Telekom si cu toate optiunile Telekom.
Bafta ;)

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 RealThing, on 15 septembrie 2017 - 08:30, said:

Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat.

Ai stat doua luni cu numarul unreachable? Banuiesc ca era un telefon secundar.

Edited by MembruAnonim, 15 September 2017 - 09:17.


#10
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Corect, aia i-am si intrebat: bai imbecililor, stiu ca legal aveti 30 zile pentru solutionarea situatiei, dar ce client astepta 30 zile cu numarul de telefon inutilizabil?!?

#11
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 RealThing, on 15 septembrie 2017 - 09:19, said:

Corect, aia i-am si intrebat: bai imbecililor, stiu ca legal aveti 30 zile pentru solutionarea situatiei, dar ce client astepta 30 zile cu numarul de telefon inutilizabil?!?
...as putea sa iti dau cateva exemple...sute...mii...

 RealThing, on 15 septembrie 2017 - 08:30, said:

Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat.
...asta cu "nataraii din Telekom"...ar fi si valabila afirmatia "natrarii de pe SP" care isi dau cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosc intra si ei la  "imbecili"?!

#12
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 RealThing, on 15 septembrie 2017 - 08:30, said:

Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat.
...si scrie si tu sa stie toata lumea...ca deja erai portat in Telekom...dupa care te-ai reportat...

#13
hotm

hotm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 28.06.2005
Asadar...am sunat la Callcenter...baiatu' a verificat si : " TREBUIE sa reincarcati deoarece ati fost acum doua saptamani in strainatate in Roaming si acum ati intrat in perioada de gratie!"
Nu a fost chip sa-l conving telefonic sa reseteze cumva aceasta stare...deci jecmaneala pe fata marka TELEKOM!
Astia nu stiu cum sa-ti mai ia banii si inventeaza tot felul de bazagonii din astea.
Am sa renunt la ei cat de curand!

#14
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Eram portat din Zapp, de la inchiderea retelei CDMA, deci de ceva cam multi ani, cand a mers ok. SI avand in vedere c-am lucrat in Telekom cam mult, permite-mi sa certific termenul "imbecili" ca fiind real, dar nu generalizat.

#15
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 RealThing, on 15 septembrie 2017 - 11:04, said:

Eram portat din Zapp, de la inchiderea retelei CDMA, deci de ceva cam multi ani, cand a mers ok. SI avand in vedere c-am lucrat in Telekom cam mult, permite-mi sa certific termenul "imbecili" ca fiind real, dar nu generalizat.
...multumesc  Posted Image ...dupa Migrare ai figurat cu RN-ul de Zapp...

#16
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Dupa migrare a functionat ok, multumesc si eu, l-au troznit dupa ce l-au restrictionat pentru pierdere/furt si au ridicat restrictia, mai exact i-au dat pe paula provizionarea. Pe bune, nu-s picat din avion, te contrazici degeaba cu mine.

#17
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 RealThing, on 15 septembrie 2017 - 11:11, said:

Dupa migrare a functionat ok, multumesc si eu, l-au troznit dupa ce l-au restrictionat pentru pierdere/furt si au ridicat restrictia, mai exact i-au dat pe paula provizionarea. Pe bune, nu-s picat din avion, te contrazici degeaba cu mine.
...chiar nu ma contrazic si imi cer scuze intiatorului pentru off-topic...
Pentru pierdere/furt se operaza in HLR...deranjamentul /incidental in cauza nu se operaza in EPAP...nici o legatura ca am fi parasutisti...

#18
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Io zic ca suntem parasutisti, eventual incercati sa explicati si clientilor de ce nu reusiti sa faceti base management la nivel basic, ca pe clienti il intereseaza exact daca restrictia se aplica in HLR sau in alta parte. S-a ajuns la un asemenea nivel de imbecilitate incat ma suna la 1 an dupa ce am plecat de acolo, pentru ca nu-s in stare sa-si rezolve niste probleme simple, si au nevoie de informatii si sfaturi. Dar da, clientul e vinovat, iti zic eu de ce, pentru ca inca mai sta in o retea care este condusa de niste imbecili catastrofal de prosti.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate