Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Numarul format este blocat pentru apelurile de sosire
Last Updated: Apr 09 2023 17:52, Started by
hotm
, Sep 14 2017 22:42
·
0
#1
Posted 14 September 2017 - 22:42
Salutare
Am un numar de Cosmote pe care l-am incarcat acum o luna si acum a intrat in perioada de gratie - pana pe 13.03.2018. Din orice retea daca sun pe el imi spune: "Numarul format este blocat pentru apelurile de sosire" Telefonul este registrat in retea insa nu primeste nici un apel... Ce este de facut? |
#4
Posted 15 September 2017 - 07:29
1. Poate ai activat (se mai intampla si greseli), sa blocheze apelurile "necunoscute", adica apeluri de pe numere care nu sunt in agenda.
2. Poate ai redirectionat (tot din greseala) apelurile catre un alt numar care are activata optiunea descrisa la pct. 1 3. Altele... In caz ca 1,2 si 3 nu rezolva problema, atunci contacteaza operatorul. |
#5
Posted 15 September 2017 - 08:19
bonygy, on 15 septembrie 2017 - 07:29, said:
1. Poate ai activat (se mai intampla si greseli), sa blocheze apelurile "necunoscute", adica apeluri de pe numere care nu sunt in agenda. Cum ati expus situatia va primi "User Busy" de la Terminal. |
#6
Posted 15 September 2017 - 08:20
#7
Posted 15 September 2017 - 08:30
Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat.
|
#8
Posted 15 September 2017 - 09:16
Ai sunat la Cosmote (ma rog, Telekom), la relatii clienti ?!
Serverul nostru cu baza de date si toate alea Telekom nu functioneaza momentan, vezi daca ei au informatiile despre numarul de telefon/cartela Telekom, emis de Telekom, deservit de Telekom, pe infrastructura Telekom si cu toate optiunile Telekom. Bafta |
#9
Posted 15 September 2017 - 09:16
RealThing, on 15 septembrie 2017 - 08:30, said:
Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat. Ai stat doua luni cu numarul unreachable? Banuiesc ca era un telefon secundar. Edited by MembruAnonim, 15 September 2017 - 09:17. |
#10
Posted 15 September 2017 - 09:19
Corect, aia i-am si intrebat: bai imbecililor, stiu ca legal aveti 30 zile pentru solutionarea situatiei, dar ce client astepta 30 zile cu numarul de telefon inutilizabil?!?
|
|
#11
Posted 15 September 2017 - 10:23
RealThing, on 15 septembrie 2017 - 09:19, said:
Corect, aia i-am si intrebat: bai imbecililor, stiu ca legal aveti 30 zile pentru solutionarea situatiei, dar ce client astepta 30 zile cu numarul de telefon inutilizabil?!? RealThing, on 15 septembrie 2017 - 08:30, said:
Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat. |
#12
Posted 15 September 2017 - 10:45
RealThing, on 15 septembrie 2017 - 08:30, said:
Nataraii din Telekom au o gramada de balarii in platforma aia de billing noua si revolutionara. Pe numarul meu au busit ceva pe provizionare, mergeau call/sms outgoing, insa daca ma apela coneva auzea mesajul "nunarul nu se afla in serviciu". Nu au reusit s-o rezolve in 2 luni, asa a l-am portat. |
#13
Posted 15 September 2017 - 11:04
Asadar...am sunat la Callcenter...baiatu' a verificat si : " TREBUIE sa reincarcati deoarece ati fost acum doua saptamani in strainatate in Roaming si acum ati intrat in perioada de gratie!"
Nu a fost chip sa-l conving telefonic sa reseteze cumva aceasta stare...deci jecmaneala pe fata marka TELEKOM! Astia nu stiu cum sa-ti mai ia banii si inventeaza tot felul de bazagonii din astea. Am sa renunt la ei cat de curand! |
#14
Posted 15 September 2017 - 11:04
Eram portat din Zapp, de la inchiderea retelei CDMA, deci de ceva cam multi ani, cand a mers ok. SI avand in vedere c-am lucrat in Telekom cam mult, permite-mi sa certific termenul "imbecili" ca fiind real, dar nu generalizat.
|
#15
Posted 15 September 2017 - 11:10
RealThing, on 15 septembrie 2017 - 11:04, said:
Eram portat din Zapp, de la inchiderea retelei CDMA, deci de ceva cam multi ani, cand a mers ok. SI avand in vedere c-am lucrat in Telekom cam mult, permite-mi sa certific termenul "imbecili" ca fiind real, dar nu generalizat. |
|
#16
Posted 15 September 2017 - 11:11
Dupa migrare a functionat ok, multumesc si eu, l-au troznit dupa ce l-au restrictionat pentru pierdere/furt si au ridicat restrictia, mai exact i-au dat pe paula provizionarea. Pe bune, nu-s picat din avion, te contrazici degeaba cu mine.
|
#17
Posted 15 September 2017 - 11:26
RealThing, on 15 septembrie 2017 - 11:11, said:
Dupa migrare a functionat ok, multumesc si eu, l-au troznit dupa ce l-au restrictionat pentru pierdere/furt si au ridicat restrictia, mai exact i-au dat pe paula provizionarea. Pe bune, nu-s picat din avion, te contrazici degeaba cu mine. Pentru pierdere/furt se operaza in HLR...deranjamentul /incidental in cauza nu se operaza in EPAP...nici o legatura ca am fi parasutisti... |
#18
Posted 15 September 2017 - 11:31
Io zic ca suntem parasutisti, eventual incercati sa explicati si clientilor de ce nu reusiti sa faceti base management la nivel basic, ca pe clienti il intereseaza exact daca restrictia se aplica in HLR sau in alta parte. S-a ajuns la un asemenea nivel de imbecilitate incat ma suna la 1 an dupa ce am plecat de acolo, pentru ca nu-s in stare sa-si rezolve niste probleme simple, si au nevoie de informatii si sfaturi. Dar da, clientul e vinovat, iti zic eu de ce, pentru ca inca mai sta in o retea care este condusa de niste imbecili catastrofal de prosti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users