Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Detalii portare si reziliere contract
Last Updated: Oct 17 2017 09:06, Started by
Ghiordi
, Sep 14 2017 22:39
·
0
#1
Posted 14 September 2017 - 22:39
Azi am făcut cerere de reziliere contract la telekom desi mai aveam pana pe 1 noiembrie contract cu ei.
Mi sa adus la cunostinta ca trebuie sa platesc 50% din valoare abonamentului ramas pana la expirarea contractului. Este normal asa ceva? Se poate face ceva in acest sems? Am facut cerere de portare numar fix la alt operator, dupa ce mi se porteaza numarul de fix, mai pot folosi internetul fix de la telekom până când se reziliaza contractul? Internetul este furnizat pe linia de telefonie fixa de la telekom in momentul de fata. Mulțumesc, o seara minunata!!!! |
#2
Posted 14 September 2017 - 23:44
da normal ca se poate face, dar tre sa ai oua, ca astia emrg la intimidare; si eu am trecut prin situatia asta; am dat sa portez numarul de mobil de pe abonament rds pe cartela vodafone; mai aveam 3 luni de contract obligatoriu si m-am dus la RDS si le-am zis sa le platesc in avans, dar sa ma lase sa plec..n-au vrut, cica conform contractului tre sa platesc 800 lei ) am dat mail la ANCOM SI ANPC si in ziua urmatoare m-au sunat la prima ora si si-au cerut scuze, ca nu tre sa mai platesc nimic..asa ca porteaza te linistit, dar da si mail la ANCOM SI ANPC si da-i in gat ca este abuz ceea ce iti cer ei!
|
#4
Posted 15 September 2017 - 05:28
Ai avut ceva de la ei luat in contract, terminal, sau alta facilitate? Ca e normal daca ai luat telefon la un leu sa platesti, in contract ce este stipulat ?
|
#5
Posted 15 September 2017 - 07:59
MareleHan, on 15 septembrie 2017 - 05:28, said:
Ai avut ceva de la ei luat in contract, terminal, sau alta facilitate? Ca e normal daca ai luat telefon la un leu sa platesti, in contract ce este stipulat ? In contract este specificat acest lucru, daca renunt mai devreme trebuie sa platesc. |
#6
Posted 15 September 2017 - 19:22
este perfect normal. ai semnat un angajament, aia e. nu-ti face sperante
cum ti-au spus altii, cu ANPC, ANCOM, cancelaria primului ministru, etc. iti spun eu ca nu se rezolva nimic. daca era alta situatia, da, dar nu aici. |
#7
Posted 19 September 2017 - 19:36
dygey, on 15 septembrie 2017 - 19:22, said:
este perfect normal. ai semnat un angajament, aia e. nu-ti face sperante cum ti-au spus altii, cu ANPC, ANCOM, cancelaria primului ministru, etc. iti spun eu ca nu se rezolva nimic. daca era alta situatia, da, dar nu aici. Bullshit! Poti renunta oricand la abonament si fara sa platesti taxe de reziliere cu conditia sa nu ai vreun dispozitiv luat in 'rate' (la 1 leu de ex). Ai spus ca nu ai, deci renunti foarte simplu! Trebuie sa fii hotarat cand vorbesti cu ei si sa le spui clar ca taxele sunt abuzive si apelezi la ANPC daca nu vor rezilia contractul. In cazul in care aveai vreun terminal luat, trebuia doar sa-l achiti pe acesta, fara luni de abonament ramase sau alte prostii. Am vazut aici pe forum multi care ii dau cu contractul si am impresia ca vor doar sa faca rau si sa dezinformeze. Am trecut prin asta si stiu ce vorbesc. De cele mai multe ori nici nu e nevoie sa ajungi la ANPC, trebuie doar sa vada ca stii cum sta treaba. |
#8
Posted 19 September 2017 - 22:41
Poti sa renunti la abonament si fara sa platesti lunile ramase.Sunt ilegale taxele de reziliere.
|
#9
Posted 20 September 2017 - 09:46
pepsi80, on 19 septembrie 2017 - 19:36, said:
Bullshit! (just for the record, nu iau apararea nimanui si nu tin cu absolut nimeni, mi se rupe de telekom si le-as da foc dac-as putea) acu' hai sa te iau la detalii, ca vad ca esti micut si nu prea stii cu de-astea...daca nu ai luat un aparat de la ei, mai poti sa faci cat de cat ceva, dar daca ai luat...o iei! si cum telekom, ca si alti operatori, au niste tertipuri misto si baga cand e vorba de telefonia fixa aparatul telefoni pe gat abonatului si i-l dau moca, taman acolo e problema. asta se intampla pana acum un an, de atunci nu am mai intalnit contracte de la ei sa stiu daca mai fac treaba asta. deci, alte neclaritati? acum, cu taxele de reziliere: da, ai dreptate, sunt ilegale. dar nu sunt ilegale! hmmm, oare cum dracu' vine asta? corect? pai, daca vine operatoru' cel rau si iti zice, indiferent de perioada ramasa din contract "yo, cois, vrei sa reziliezi, deci imi datorezi 300 de euro sau de dolari si poti sa te cari", e ilegala perceperea in cuantum fix a taxelor de reziliere. insa daca vine si zice "ba, imi platesti lunile ramase din contract sau toate reducerile acordate de la inceputul contractului si sa nu te mai vad", atunci e legal, sunt numite taxa de justa despagubire. si daca ar fi asa ilegale, nu le-ar mai include TOTI operatorii in contracte. pana mea, am vazut asa ceva pana si prin contractele de lumina si gaze, deci...despre ce vorbim? da, exista lege, exista precedente, se mai si cedeaza la presiuni din partea autoritatilor numai ca sa scape operatorii de o f*tere de cap uneori, dar daca-si pun mintea...nu e ilegal. te pupa mosu' si mai vorbim cand mai cresti si te ocupi si tu de situatii ca asta de mai sus on a f*cking daily basis, de ti se acreste. slv0990, on 19 septembrie 2017 - 22:41, said:
valabil si pentru domnia ta, stai jos. LE: sper ca am fost destul de clar in explicatii, am incercat sa evit sa arat legi, hotarari, precedente, etc, ca sa nu bag lume-an ceata. si nu mai luati de bun tot ce scriu unii cum au reusit si ei au facut si ei au dres si ei sunt mari si smecheri. ori habar n-au ce spun si va baga-n rahat daca va luati dupa ei, ori au fost exceptii de la regula si au ramas ei cu impresii. Edited by dygey, 20 September 2017 - 09:56. |
#10
Posted 20 September 2017 - 12:37
Taxele de asa zisa justa despagubire sunt ilegale(si ilegal introduse in contracte) dar daca operatorilor le merge de ce nu , dar cu ajutorul anpc/ancom se poate inchide orice contract fara asa zisa justa despagubire.
Nu vorbesc din auzite am inchis fara plata unei despagubiri 6 abonamente, nu cred ca cedau operatorii asa usor daca nu era o taxa ilegala. Cunosc peste 20 de persoane care au inchis abonamentele fara sa plateasca nimic. Se cedeaza la presiuni , daca insisti cu reclamatii. Nu e normal sa platesti ceva ce nu folosesti ca asa vrea maria sa operatorul de telefonie. Eu am platit doar telefonul luat la unul din abonamente. Edited by slv0990, 20 September 2017 - 12:40. |
|
#11
Posted 21 September 2017 - 13:59
n-are rost sa mai continui. faceti cum va taie capu' fiecare si stati fara nici o grija sau obligatie cand semnati ceva.
|
#12
Posted 21 September 2017 - 14:08
Mda. Pareri impartite de ambele parti ...
O las asa acum cum a picat, am sa vad cat mai am de plata cand vine factura... |
#13
Posted 21 September 2017 - 14:56
ideea e ca imi trec 10-20 de cazuri d-astea zilnic pe mana. mai multe detalii nu pot sa dau.
trust me, nu vorbesc din auzite sau din ce mi s-a intamplat mie, odata, intr-o zi cu soare... |
#14
Posted 21 September 2017 - 15:37
Orice client are si drepturi nu doar obligatii fata de operatorii de telefonie.
Nu vad cat de legal e ca operatorul sa iti ceara sa platesti ce nu folosesti. Daca cunosti legile/ ce drepturi poti sa rezolvi, fara sa platesti taxe ilegale. Unul din abonamentul inchis avea si anumite reduceri la abonament. Operatorii pe asta mizeaza pe necunoasterea legilor de catre clienti, iar cei care nu vor sa plateasca despagubirile si nu le face reclamatie vand respectivul abonament la firmele de recuperari creante. Orice abonament/contract se poate inchide legal , fara taxe abuzive. Ghiordi acum tu faci cum crezi ca e mai bine, fiecare decide pentru el. Nu putem noi sa iti spunem sa platesti/sa nu platesti taxele de justa despagubire. Fiecare decide pentru sine. Noi am aratat mai multe posibilitati. Edited by slv0990, 21 September 2017 - 15:40. |
#15
Posted 21 September 2017 - 17:18
Hai să vă spun și povestea mea. Abonament voce fix + internet ADSL de patru ani de zile încheiați. Mai beneficiam și de acces online la Telekom TV vreo 40 canale. Bun. Expiră perioada contractuală și cer reziliere pe email, trimit documentele necesare. Sunt contactat de cineva de la ei care îmi propune (verbal, la telefon) să nu reziliez că îmi dau aceleași beneficii dar la un preț mai redus cu 3€. Zic că mă voi gândi și că să le scriu pe email dacă sunt de acord. Consider că merită să mai prelungesc în condițiile date și le trimit email cerându-le să îmi dea în scris contractul. Ei nu îmi răspund la email dar mă sună să îmi spună că e în regulă, vom prelungi pe încă doi ani și voi primi ce am avut, în continuare la noul preț. Am zis ok. Intru în noua lună de contract și -ce să vezi!- nu mai am acces online la telekom tv. Aplicația pornea dar nu rula nici un post tv - cu mesaj că nu sunt abonat la acel pachet. Sun la ei. Răspund după vreo 15 minute și după ce le descriu problema îmi spun că ține de dept. tehnic și că îmi vor transfera legătura telefonică spre ei... mai aștept; mi se răspunde și imediat se întrerupe legătura! Reiau apelul, reușesc transferul spre dept. tehnic care după îndelungi verificări îmi spune că eu nu am acces la telekom tv (deși pe site apărea că am, doar în aplicație nu rula nimic). Le spun că am de ani de zile și că nu trebuia să fie nici o modificare, doar prețul abonamentului urma să fie redus. Mi se spune că asta ține de dept. abonamente și mă transferă într-acolo; iar pică conexiunea fix după ce răspunde persoana de la celălalt departament. Reiau procesul de apelare. Nimeresc pe altcineva - îi explic din nou povestea - vrea să mă trimită spre tehnic, eu spun că nu e cazul că e eroare la ei în sistem nu altceva. Mă pune pe hold, verifică, apoi îmi spune senină că nu mai am acces la telekom tv și că nici nu ar fi trebuit să am în acești ani (!?). Dacă vreau acces tre să activez contracost o opțiune de-a lor. Le spun că altceva mi s-a propus telefonic când am cerut rezilierea și că de facto nu am primit ce mi se spusese, ba mai mult mi s-a tăiat din beneficiile anterioare și că în acest caz solicit din nou rezilierea. Au spus că îmi notează cererea și că mă vor contacta în 24 ore. Au trecut 3 zile și nu m-au sunat. Știu că sunt în cele 14 zile în care pot denunța contractul nou (Care nici nu mi-a fost trimis pe email) dar ei nu dau nici un semn. Am trimis un email în care solicit rezilierea al adresa lor și am primit un răspuns automat cum că voi fi contactat cât de curând. Au mai trecut o zi, nimic. Ce mă sfatuiți să fac mai departe?
|
|
#17
Posted 22 September 2017 - 11:13
Eu am reziliat un contract cu orange desi mai aveam 10 luni perioada, dupa depunerea unei sesizari la ANPC taxa a fost anulata, cred ca se poate si la Telekom
Capture.PNG 45.19K 59 downloads Edited by illegal_operations, 22 September 2017 - 11:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users