Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Renault-Nissan va produce autovehicule electrice în China în parteneriat cu Dongfeng

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Renault-Nissan va produce autovehicule electrice în China în parteneriat cu Dongfeng


Alianța Renault-Nissan a anunțat marți înființarea unei noi societăți mixte cu producătorul auto chinez Dongfeng Motor Group Co. pentru a dezvolta și comercializa autovehicule electrice pe piața chineză, cea mai mare piață auto din lume, unde vânzările de autovehicule electrice ar urma să crească, informează Reuters.

Renault SA și Nissan Motor Co. vor deține fiecare 25% din acțiunile noului joint venture, urmând ca restul de 50% să fie deținute de Dongfeng Motor Group Co., a informat alianța auto într-un comunicat de presă. Partenerii vor concepe un nou vehicul electric bazat pe o platformă de SUV, iar acesta ar urma să intre în producție în anul 2019 la uzina Dongfeng de la Shiyan, provincia Hubei, din centrul Chinei.
Renault operează încă din 2016 o uzină cu Dongfeng la Wuhann, centrul Chinei, însă prezența Renault în China este una marginală în comparație cu cea a rivalului PSA, care este prezent în China încă din anii 1980. Cu toate acestea, Renault mizează pe dublarea vânzărilor în acest an până la 70.000 de vehicule, o cifră minusculă pe o piață unde ar urma să se comercializeze aproape 25 de milioane de unități, în timp ce vânzările PSA sunt în scădere.
Atât Nissan, cât și Renault produc deja vehicule electrice. Modelul Nissan Leaf a devenit cel mai bine vândut vehicul electric de la lansarea sa în 2010, iar Renault a început să comercializeze modelul electric ZOE în 2012.
În prezent, toți marii producători auto încearcă să încheie alianțe pentru a produce vehicule electrice în China, în condițiile în care guvernul de la Beijing vrea ca vehiculele electrice și cele hibride să reprezinte o cincime din vânzările de autovehicule în 2025. Tesla, Daimler AG și General Motors au anunțat deja planuri referitoare la producția de vehicule electrice în China, iar săptămâna trecută grupul american Ford a anunțat și el înființarea unei societăți mixte pentru producția de vehicule electrice în China.

https://www.agerpres...ngfeng-10-25-32

Tehnologia dezvoltata acum pentru piata din China va fi folosita si in Europa, pe scara mare, peste 10-15 ani.
In cazul acestui parteneriat, chinezii vin cu banii iar occidentalii cu tehnolgia la care au acces si chinezii iar la un moment dat firmele auto chinezesti isi vor putea produce singure tehnologia inclusiv in domeniul acumulatorilor pentru propulsie, in cazul propulsiilor electrice si hibride.Viitorul apartine motoarelor cu propulsie 100% electrica insa cele cu combustie interna vor mai rezista un 15-20 de ani, de acum incolo urmand ca treptat, sa fie inlocuite de cele electrice.

Edited by max_01, 29 August 2017 - 18:53.


#2
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

View Postmax_01, on 29 august 2017 - 18:51, said:

Renault-Nissan va produce autovehicule electrice în China
Da, şi rezultatul se va chema Re-Chin

#3
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Adica Reno chinezesc ?  Cer si bani pe el ?

#4
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Alianta e pe crestere de cativa ani buni iar ultimele lor decizii : prima fabrica a lor trecuta integral pe productia numai de masini electrice si mai nou acest parteneriat au bataie lunga.
In China se vand acum cele mai multe masini electrice din lume iar piata auto de acolo inca nu este asa strict reglementata cum este cea din Europa. Se vor putea deci experimenta acolo multe lucruri legate de masina electrica iar rezultatele bune vor putea fi transferate pe electricele Renault sau Nissan

#5
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
am vazut in china o gramada de masini electrice, marci autohtone (oarecum).

In plus au o gramada de statii de incarcare la orice pas: in parcare la hotel, in parcarea de la mall, supermarket, in parc, oriunde gasesti prize la ei. Au inclusiv parcuri cu zeci de locuri de parcare si fiecare loc are priza lui.

Ca sa nu mai zic de autobuze electrice folosite la transportul in comun.

Astia si-au facut mai intai infrastructura pentru asa ceva ai acum isi permit sa vrea 1/5 masini electrice. Degeaba randem noi de ei, sunt ani lumina departe de noi. Noi ne balegam pe noi sa ne faca moldoveanca suprema niste piste de biciclete...

#6
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Ca sa intelegeti mai bine de cine facem misto:
- infrastructura din China - n-am vazut atatea autostrazi nici in promisiunile din campaniile electorale;
- tuneluri de cate un km prin munti;
- zonele de bariere erau automate, trebuia doar sa incetinesti si iti citea o camera numarul de inmatriculare. Cand ajungeai in dreptul barierei, daca aveai rovinieta platita se ridicau automat, in caz contrar te redirection catre un tonomat. Niciun angajat la bariere.
- parcul auto, chiar daca sunt "audi" sau "mazda" facute la ei cu emblemele lor, pot sa spun ca e mult peste cel din Bucuresti (masini mai noi, destule electrice);
- la cat de multi sunt, la ora de varf se circula, mai incet (cam cu 30-40Kmh), dar se circula. Nu am stat niciodata bara la bara sau incremenit in trafic sa nu te misti.
- autobuzele au pe unele portiuni mai aglomerate, banda marcata separat unde merg doar ele. Nu intra nicio masina pe banda de autobuz, nu pentru ca n-ar putea ci cred ca traficul e supravegheat video, cum intrii pe banda de autobuz cu vine amenda automat.
- observati intr-una din poze autostrada direct prin mijlocul orasului cu cinci benzi pe sens. Repet, desi era full, se circula.
- bonus: cladirile alea imbracate in verde sunt santiere in constructii. Sunt imbracate asa ca sa nu faca praf.

Attached Files


Edited by un_dac, 29 August 2017 - 22:33.


#7
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostBarboso, on 29 august 2017 - 19:42, said:

Adica Reno chinezesc ?  Cer si bani pe el ?

Face cam cat un radio Pawasoanic. Doar calitatea e tot aceeasi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate