Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme cu garda de mediu.

Sitemul de operare foloseste prea...

Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?
 Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte
 unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan
 ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...
 

Problema turbina Audi A4 2002

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Smirefoxy

Smirefoxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 22.02.2017
Bună dimineața! Am si eu un Audi a4 1.9 tdi din 2002 74 kw de la un timp numai trage masina mai mult de 110 , ba mai rau am fost pe serpentine unde in urma cu un an treceam ok fara sa ma chinui cu ea .Acum da fum , am întrebat si eu pe la unu pe la altu dar uni imi spun ca este Ygr-ul alți ca este turbina .Va rog frumos cei care stiti bine care ar fi problema spuneti mi si mie sa stiu la ce sa ma astept si ce am de făcut. Repet nu imi dădea fum înainte, trăgea de rupea și acum  s3 chinuie Să traga .Ce am de făcut?

Edited by Smirefoxy, 19 August 2017 - 07:27.


#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Masinile se repara in service, nu pe forumuri. Altfel risti sa-si dea toti cu presupusul, sa schimbi piese aiurea si sa nu rezolvi nimic.
Pt turbina, poti strange tubulatura, vezi daca se umfla, adica creste presiunea in ea cand turezi motorul. In rest, o diagnoza la cineva care chiar stie sa foloseasca interfata, nu doar sa citeasca coduri de eroare.

#3
Smirefoxy

Smirefoxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 22.02.2017

View Postrumegus, on 19 august 2017 - 07:45, said:

Masinile se repara in service, nu pe forumuri. Altfel risti sa-si dea toti cu presupusul, sa schimbi piese aiurea si sa nu rezolvi nimic.
Pt turbina, poti strange tubulatura, vezi daca se umfla, adica creste presiunea in ea cand turezi motorul. In rest, o diagnoza la cineva care chiar stie sa foloseasca interfata, nu doar sa citeasca coduri de eroare.

Ok am sa incerc asta cu furtunele sa vad daca se umflă.Si daca se umflă?E turbina stricată?Mersi frumos pentru ajutor

#4
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,048
  • Înscris: 19.12.2012

View PostSmirefoxy, on 19 august 2017 - 07:56, said:

Ok am sa incerc asta cu furtunele sa vad daca se umflă.Si daca se umflă?E turbina stricată?Mersi frumos pentru ajutor

N-ai nicio treaba cu mecanica..si nici cu "Ygr-ul" care de fapt e IGR. Mergi la un service daca nu vrei sa iti strici masina si mai tare,.

#5
Smirefoxy

Smirefoxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 22.02.2017
Ok,am inteles Trebuie tester pus pe ea si sa imi spuna după ce si cum .Am inteles.

#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu zic s-o lasi balta, daca nici atat nu pricepi pe ce  furtune trebuie sa pui mana, cum ar trebui sa se comporte daca turbina functioneaza, sau nu.

#7
Smirefoxy

Smirefoxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 22.02.2017
Nu am.zis ca nu stiu pe ce furtune sa pun mana sau nu.Daca am întrebat aici ce poate fi sau nu inseamna ca ma cerut niște păreri.Nu suntem toti mecanici

#8
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,566
  • Înscris: 07.12.2014
Cauta un mecanic priceput. La Golf 4 1.9, acelasi motor, aceleasi manifestari, toata lumea zicea de turbina, pana la urma rezolvata de Dorel la un centru de dezmembrari in timp ce mecanicii adevarti (aia din service-uri de fitze)  recomandau inlocuirea turbinei. Ceva supapa/actuator vacumatic prin zona turbinei. Cu 2-300 a rezolvat. De atunci a bagat cateva zeci de mii de km.

#9
Smirefoxy

Smirefoxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 22.02.2017

View PostPoeOvidiu, on 19 august 2017 - 08:32, said:

Cauta un mecanic priceput. La Golf 4 1.9, acelasi motor, aceleasi manifestari, toata lumea zicea de turbina, pana la urma rezolvata de Dorel la un centru de dezmembrari in timp ce mecanicii adevarti (aia din service-uri de fitze)  recomandau inlocuirea turbinei. Ceva supapa/actuator vacumatic prin zona turbinei. Cu 2-300 a rezolvat. De atunci a bagat cateva zeci de mii de km.


#10
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,566
  • Înscris: 07.12.2014
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2pdKqHHimz4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta era piesa. A depistat-o prin inlocuire cu una de pe alta masina de la dezmembrari cu conditia ca o pune pe aia veche inapoi daca nu dispar simptomele.
Din cate am priceput e piesa care comanda functionare turbinei. Daca e defecta ori nu porneste turbina ori merge la capacitate redusa.
Fratele meu a mers sa cumpere turbina de la dezmembrari, la recomandarea mecanicilor din service, ajuns acolo intreaba ala de la dezmembrai "dar supapa de la turbo au verificat-o? ca astia schimba la turbine bune cu gramada si tot nu merge masina. Hai ca iti pun eu o supapa sa probam ca 75% probabilitate sa fie aia defecta"
Astia sunt mecanicii in service, plini de impresii dar pe langa meserie, schimbatori de piese, schimbam pana o nimerim si pe aia defecta si din pacate 80% sunt asa. Inca nu imi dau seama daca sunt afoni sau doar smecheri si te storc de bani, probabil cate putin din amandoua.
E posibil ca piesa sa difere constructiv de la un motor la altul, la unele e chiar electrica dar are aceeasi functionalitate. Dar trebuie verificata inainte de a te arunca pe turbina noua care e 6-700 de lei in dezmembrari.

Edited by PoeOvidiu, 19 August 2017 - 10:26.


#11
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,177
  • Înscris: 23.08.2014

View PostSmirefoxy, on 19 august 2017 - 07:26, said:

Bună dimineața! Am si eu un Audi a4 1.9 tdi din 2002 74 kw de la un timp numai trage masina mai mult de 110 , ba mai rau am fost pe serpentine unde in urma cu un an treceam ok fara sa ma chinui cu ea .Acum da fum , am întrebat si eu pe la unu pe la altu dar uni imi spun ca este Ygr-ul alți ca este turbina .Va rog frumos cei care stiti bine care ar fi problema spuneti mi si mie sa stiu la ce sa ma astept si ce am de făcut. Repet nu imi dădea fum înainte, trăgea de rupea și acum  s3 chinuie Să traga .Ce am de făcut?
Mergi la service.Fum poate sa dea de la ulei, de la injectoare, etc, sint prea multe cauze.Ce culoare e fumul? Daca e negru, e motorina nearsa, poate fi pe partea de injectie sau turbo.Daca e spre albastru , e ulei, poate e gata motorul sau doar turbina, sau poate fi si motorina nearsa si ulei, etc, cauta un service bun si vezi ce zic.Asa din povesti, dam cu ghici ce e.

#12
boigeorge

boigeorge

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 13.08.2017

View PostA10, on 19 august 2017 - 08:03, said:


N-ai nicio treaba cu mecanica..si nici cu "Ygr-ul" care de fapt e IGR. Mergi la un service daca nu vrei sa iti strici masina si mai tare,.
Iar IGR e de fapt EGR.
On topic: scoate mufa de la debitmetru si da o tura cu masina. Daca trage mai bine sau la fel de prost, ai gasit problema. Daca trage mai prost nu e de acolo.

#13
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Actuatorul din cate stiu, nu se vinde separat, din cauza asta e recomandata schimbarea turbinei. E o capsula vacumatica, de regula crapa membrana, dar am vazut si carcasa coapta de rugina. Se gaseste la dezmembrari, sau la un service, unde au schimbat turbina defecta si a ramas electrovalva buna. Posibil si o pierdere de vacum, electrovalva, si sa nu actioneze actuatorul. nu degeaba am recomandat strangerea unui furtun dintre turbina si galeria de admisie, daca se umfla la turatie, inseamna ca turbina functioneaza, buba e altundeva. Poaibil si sa aiba tendinta de strangulare, caz in care admisia e obturata si nu poate trage suficient aer. poate fi filtrul de aer neschimbat din fabrica, intercolerul imbacsit cu ulei si reziduri, sau chiar o carpa uitata in carcasa filtrului de aer dupa curatire, am mai vazut si asemenea cazuri.

#14
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,174
  • Înscris: 13.03.2017

View Postboigeorge, on 19 august 2017 - 12:46, said:

Iar IGR e de fapt EGR.

Corect - EGR = Exhaust Gas Recirculation

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate