Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Șurub 6x45
Last Updated: Aug 18 2017 19:15, Started by
Sabinatu
, Aug 17 2017 10:13
·
0
#19
Posted 17 August 2017 - 14:20
Ba, daca are un pic de cap, da. Cu un cantar de bucatarie poate aplica lejer 5kg forta pe o coada de cheie la 25cm, si obtine exact cuplul nominal.
@sabinatu, fa rost de codul de piesa original si mergi la un orice magazin de piese auto. Se descurca sa-ti aduca ce trebuie. La o adica, te poti duce si fara cod, doar sa aiba chef de tine cel de acolo sa identifice reperul. Nu am pretentia ca inteleg complet problema, pentru ca nu am timp si nici interesul, dar dupa cum vad eu, suruburile alea tin assembly ala pe lateralul chiulasei. Dupa cuplul de strangere (si garnitura aia de cauciuc de la mijloc), as zice ca piesa aia nu vede nici picior de solicitare mecanica, asa ca poti folosi linistit orice ras de surub. Daca zici ca doua suruburi au cedat, ori n-au avut loctite (si ar fi util sa-i pui tu acum), ori daca au avut si e din asta albastru, zona aia lucreaza mai calda de ~140 grade si l-a inmuiat ->pune rosu. |
#20
Posted 17 August 2017 - 15:33
Deci cred că știu cine e Dorel ăla care a strâns ciobănește... să depășim momentul...
Ideea e că picura ulei, am comandat garnitură, am fost la un mecanic, am schimbat-o, am văzut apoi că tot de prelingea ulei, am sunat mecanicul, care mi-a zis să mai strâng. Ulterior am dat jos, am pus iar, se prelinge in continuare, iar garnitura am reușit să o ciupesc. Momentan am pus garnitura veche la alt mecanic și caut să rezolv problema. Apropo, al doilea mecanic a strâns șuruburile cate puțin fiecare, a așteptat, apoi le-a strâns în continuare, ceea ce primul nu făcuse ( de Dorel nu mai zic...). Ca să revin: șuruburi am căutat cu codul original. Că cei de la piese auto nu aduc sau nu au chef să aducă, asta e...Am postat aici sperând că găsesc o soluție, mi se pare imposibil să nu găsesc nicăieri. |
#21
Posted 17 August 2017 - 15:49
vezi ca uleiul pe filet face minuni
la momentul ala de strangere foarta din surub va fi de vreo trei ori mai mare (daca e uleiul bun) si se vor desface singure. |
#22
Posted 17 August 2017 - 16:04
Sabinatu, on 17 august 2017 - 15:33, said:
Ca să revin: șuruburi am căutat cu codul original. Că cei de la piese auto nu aduc sau nu au chef să aducă, asta e...Am postat aici sperând că găsesc o soluție, mi se pare imposibil să nu găsesc nicăieri. Daca te duci cu codul la ceva gen unix auto, autonet etc e imposibil sa nu iti aduca. Am cerut de-a lungul timpului tot felul de obscuritati pe original si s-a putut daca se vand in Europa. Daca ai doar scapari minore, pune gasket lichid sub garnitura inainte de montaj, ar putea rezolva problema. Si loctite pe filete, daca s-a refolosit surubul, evident. |
#23
Posted 17 August 2017 - 16:16
Am fost cu codul original și cu șurubul la mine la mai mulți, întâi la câteva magazine de piese auto, apoi la Unix, Bardi, etc. Ca o paranteză, când am căutat garnitura, am mers cu codul, toți aduc doar originalul la aproape 150 lei. Cu toate că am găsit eu o firmă, Ajusa, care face garnitura la vreo 5 euro, parcă, nimeni nu o aduce ( am vorbit în Spania cu cei de la Ajusa, au spus să vorbesc la Autonet sau Augsburg, cică ei sunt importatorii lor, dar ambii au spus că nu aduc). Am reușit să aduc una din Canada (acolo e 15 dolari canadieni), pe care am reușit să o stric. Urmează să comand de pe ebay alta, vreau să găsesc și niște șuruburi identice, o să merg la un mecanic și sper să rezolv.
|
#24
Posted 17 August 2017 - 16:16
la dezmembrari ai incercat?
ca-s doar niste surube' p.s. sa cureti bine de ulei inainte de montaj, si surubul si gaura + "lipici" de suruburi... Edited by arg, 17 August 2017 - 16:18. |
#25
Posted 17 August 2017 - 16:21
Nu am căutat la dezmembrări, mă gândesc că poate iau tot șuruburi care au mai fost strânse de vreun berbec ca mine vreodată. Ele fiind prinse de motor au parte de vibrații, diferențe de temperatură, acolo curge ulei cu presiune, așa că sper să iau noi.
|
#26
Posted 17 August 2017 - 16:28
forta de strangere e destul de mica, doar cand le scoti sa te uiti sa nu fie ulei pe langa...
|
#27
Posted 18 August 2017 - 08:00
#28
Posted 18 August 2017 - 08:10
adisz, on 18 august 2017 - 08:00, said:
"Chestia" aia albastra de pe ele exact acest rol are:sa NU lase sa se desfaca singure. p.s. puteai da quote la tot nu doar o parte, cat sa modifici sensul.... Edited by arg, 18 August 2017 - 08:11. |
|
#29
Posted 18 August 2017 - 14:13
Daca nu curata imbinarea inaintea remontarii nu e mecanic, e zugrav. Daca o curata si apoi pune loctite, nu mai pateste nimic.
E pe tot netul pdful de la loctite albastru si mentioneaza ca e rezistent la hidrocarburi. Nu numai asta, dar aproape ca nu gasesti mecanic sa nu fi injurat loctiteul pus pe busonul de la baia de ulei de vreun idiot. |
#30
Posted 18 August 2017 - 14:23
@sebulbus
http://tds.henkel.co...=EN&plant=WERCS Complete cleaning of the substrates should be performed to remove contamination such as oxide layers, dust, moisture, salt and oils which can cause poor adhesion or corrosion in a bonded part . rezistenta la hidrocarburi inseamna ca nu se "dizolva" in ulei sau condustibil. eu ma refer la faptul ca "lipiciul" nu adera cum trebuie pe filet daca e ulei. |
#31
Posted 18 August 2017 - 17:02
Zicem acelasi lucru, vorbim de aplicare pe un surub curat, desi as paria ca nici un surub sters superficial cu carpa nu se elibereaza prea usor.
Side note: ce ai pus acolo e un adeziv. Threadlockerul e loctite 242. Ai sa gasesti un tabel in pdf cu rezistenta la ulei de motor. Pe scurt, nu se degradeaza sesizabil nici dupa 1000h. |
#32
Posted 18 August 2017 - 19:15
Nu o sa poata curata gaura perfect dar nici sa o lase mustind a ulei.
Mi se plangea un coleg ca la niste suruburi de M90 care trebuiau pretensinate si pe care niste destepti au pus ulei (noroc ca aveau tija de control si tensionarea se masura cu micrometrul nu cu cheiea dinamometrica) ca dupa ce le strangeau vedeau cum se desfac piulitele singure. Asa ca au scos tot le-au curatat si le-au pus la loc, asa cum era scris in caietul de sarcinii de pe vremea lu' ceasca. Edited by arg, 18 August 2017 - 19:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users