Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 

RIP Air Berlin

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017
Astazi Air Berlin si-a anuntat insolventa.

#2
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006
Air Berlin nu este subsidiara low-cost a lui Lufthansa ?
Sau ma insel ?

#3
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Posttiti_greucean, on 15 august 2017 - 14:22, said:

Astazi Air Berlin si-a anuntat insolventa.
Asa este in afaceri.Nu esti performant, te papa insolventa.

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Defapt nu a disparut, ce isi va schimba numele in curand...

#5
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

Quote

Air Berlin Plc filed for insolvency after leading shareholder Etihad Airways PJSC withdrew its financial support, marking the second failure of a major European airline in four months after the Persian Gulf carrier pulled the plug on funding Italy’s Alitalia SpA in May.
While Air Berlin said in a statement Monday that it will continue flying with the help of government loans, the filing puts thousands of German jobs at risk weeks before German Chancellor Angela Merkel stands for re-election. Deutsche Lufthansa AG said it may buy parts of its main national rival.
Air Berlin has racked more than 2.7 billion euros ($3.2 billion) of losses in a little over six years and has net debt of 1.2 billion euros. Etihad bought a 29 percent stake in 2012 as part of a plan to feed more passengers through its Abu Dhabi hub by building a network of minority investments, a strategy that it’s now unraveling after itself suffering losses of $1.87 billion in 2016.
https://www.bloomber...thdraws-support

#6
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004

View Postmax_01, on 15 august 2017 - 14:28, said:

Asa este in afaceri.Nu esti performant, te papa insolventa.

Acum s-a ajuns la canibalism, nu mai ţine neapărat de perfromanţă. Vedeţi scăderea calităţii confortului în anumite domenii ale transportului.

#7
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,384
  • Înscris: 19.02.2009

View Postdjl, on 15 august 2017 - 14:40, said:

Acum s-a ajuns la canibalism, nu mai ţine neapărat de perfromanţă. Vedeţi scăderea calităţii confortului în anumite domenii ale transportului.

Poti explica mai clar la ce te referi?

#8
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View Postdjl, on 15 august 2017 - 14:40, said:


Acum s-a ajuns la canibalism, nu mai ţine neapărat de perfromanţă. Vedeţi scăderea calităţii confortului în anumite domenii ale transportului.
Pai si ce ai vrea cand platesti 100 de lei bilet de avion de la Oslo la Otopeni cu Wizz ? Pai cu 100 de lei ma costa microbuzul de la Tulcea la Otopeni...

Pai nu ai zburat tu SAS ca sa vezi ca acolo costa o galagie de bani de la Alesund la Oslo si nici macar nu iti da nimic de haleu...vrei haleu, au pe avion, dar platesti :)

Acum ai prins ideea ?

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,030
  • Înscris: 07.11.2006
De ce R.I.P.?
Ce fapte de "vitejie" au in palmares cei de la Air Berlin ca sa merite macar a fi amintiti,darmite sa planga cineva la disparitia lor?
O companie capitalista,care a functionat dupa regulile capitaliste si a sucombat conform regulilior capitaliste.
In locul ei vor aparea altele,la fel cum vor mai dispare altele.

ps.
Citeam recent,ca o companie din Columbia doreste sa introduca avioane fara scaune (nu radeti,ca-i de plans) in numele profitului.
http://stirileprotv....oritatilor.html

#10
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,763
  • Înscris: 01.10.2002
Avand in vedere cresterea pierderilor, ar trebui sa urmeze Tarom...
http://www.economica...-an_142101.html

#11
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Tarom inca traieste din ce incaseaza, pierderile sunt contabile, amortizari de aeronave etc.

#12
Erwin_Rommel

Erwin_Rommel

    Titlul membrului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,499
  • Înscris: 17.04.2017
Air Berlin nu era un fel de Wizz? Adica scumpi si prosti?

#13
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017
Aveau preturi foarte convenabile si nici nu erau low-cost.

#14
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,880
  • Înscris: 28.11.2006

View Postmotanul13, on 15 august 2017 - 14:26, said:

Air Berlin nu este subsidiara low-cost a lui Lufthansa ?
Sau ma insel ?
Aia sunt German Wings, compania la care lucr4a nenea ala care a prabusit avionul in munti.

On: daca e in insolventa, mai poate zbura mult si bine. Intre timp ori se redreseaza (greu de crezut), ori se vinde pe bucati (varianta cea mai plauzibila().

#15
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017
Cine mai cumpara bilete la o companie in insolventa?

#16
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,030
  • Înscris: 07.11.2006

View Posttiti_greucean, on 16 august 2017 - 06:04, said:

Cine mai cumpara bilete la o companie in insolventa?

Doar aia "inteligenti" care stiu exact cu ce se mananca insolventa.
Insolventa la companii este similara autismului la oameni,toti prostii fug de ea.

#17
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Am inteles ca FlyNiki nu este afectata inca de aceasta insolventa. Pana in noiembrie toate zborurile sunt garantate, tot ce a fost comandat pentru mai tarziu nu se poate spune in momentul actual. Din cate am citit Lufthansa este interesata de preluarea flotei AirBerlinului in timp ce Eurowings doreste FlyNiki.

Sincer nu ma mir, acum 3-5 ani zburam cu ei sau cu FlyNiki la Bucuresti si in alte locatii. Preturile erau bune, ofereau pentru o companie Lowcost - normal, un mic snack si bauturi gratis, serviciile nu ma deranjau si mi se parea o companie serioasa. Dupa ce au preluat FlyNiki complet, parca au dus-o mai greu, preturile au crescut, serviciile si intarzieriile au inceput sa apara.

In mai am zburat Berlin - München cu Airberlin, intarziere de 2 ore jumate, pret scump. Acum m-am uitat la Airberlin pentru un zbor Viena - Tenerifa, cu 140€ mai scump ca Austrian, care zboara si direct si nu este o companie lowcost.

Pacat de ei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate