Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
RIP Air Berlin
Last Updated: Aug 16 2017 16:19, Started by
titi_greucean
, Aug 15 2017 14:22
·
0
#2
Posted 15 August 2017 - 14:26
Air Berlin nu este subsidiara low-cost a lui Lufthansa ?
Sau ma insel ? |
#3
Posted 15 August 2017 - 14:28
#4
Posted 15 August 2017 - 14:30
Defapt nu a disparut, ce isi va schimba numele in curand...
|
#5
Posted 15 August 2017 - 14:36
Quote
Air Berlin Plc filed for insolvency after leading shareholder Etihad Airways PJSC withdrew its financial support, marking the second failure of a major European airline in four months after the Persian Gulf carrier pulled the plug on funding Italy’s Alitalia SpA in May. While Air Berlin said in a statement Monday that it will continue flying with the help of government loans, the filing puts thousands of German jobs at risk weeks before German Chancellor Angela Merkel stands for re-election. Deutsche Lufthansa AG said it may buy parts of its main national rival. Air Berlin has racked more than 2.7 billion euros ($3.2 billion) of losses in a little over six years and has net debt of 1.2 billion euros. Etihad bought a 29 percent stake in 2012 as part of a plan to feed more passengers through its Abu Dhabi hub by building a network of minority investments, a strategy that it’s now unraveling after itself suffering losses of $1.87 billion in 2016. |
#6
Posted 15 August 2017 - 14:40
#7
Posted 15 August 2017 - 16:15
#8
Posted 15 August 2017 - 16:21
djl, on 15 august 2017 - 14:40, said: Acum s-a ajuns la canibalism, nu mai ţine neapărat de perfromanţă. Vedeţi scăderea calităţii confortului în anumite domenii ale transportului. Pai nu ai zburat tu SAS ca sa vezi ca acolo costa o galagie de bani de la Alesund la Oslo si nici macar nu iti da nimic de haleu...vrei haleu, au pe avion, dar platesti Acum ai prins ideea ? |
#9
Posted 15 August 2017 - 16:49
De ce R.I.P.?
Ce fapte de "vitejie" au in palmares cei de la Air Berlin ca sa merite macar a fi amintiti,darmite sa planga cineva la disparitia lor? O companie capitalista,care a functionat dupa regulile capitaliste si a sucombat conform regulilior capitaliste. In locul ei vor aparea altele,la fel cum vor mai dispare altele. ps. Citeam recent,ca o companie din Columbia doreste sa introduca avioane fara scaune (nu radeti,ca-i de plans) in numele profitului. http://stirileprotv....oritatilor.html |
#10
Posted 15 August 2017 - 17:09
Avand in vedere cresterea pierderilor, ar trebui sa urmeze Tarom...
http://www.economica...-an_142101.html |
|
#11
Posted 15 August 2017 - 17:13
Tarom inca traieste din ce incaseaza, pierderile sunt contabile, amortizari de aeronave etc.
|
#12
Posted 15 August 2017 - 17:15
Air Berlin nu era un fel de Wizz? Adica scumpi si prosti?
|
#13
Posted 15 August 2017 - 18:07
Aveau preturi foarte convenabile si nici nu erau low-cost.
|
#14
Posted 16 August 2017 - 00:25
motanul13, on 15 august 2017 - 14:26, said:
Air Berlin nu este subsidiara low-cost a lui Lufthansa ? Sau ma insel ? On: daca e in insolventa, mai poate zbura mult si bine. Intre timp ori se redreseaza (greu de crezut), ori se vinde pe bucati (varianta cea mai plauzibila(). |
#16
Posted 16 August 2017 - 07:25
#17
Posted 16 August 2017 - 16:19
Am inteles ca FlyNiki nu este afectata inca de aceasta insolventa. Pana in noiembrie toate zborurile sunt garantate, tot ce a fost comandat pentru mai tarziu nu se poate spune in momentul actual. Din cate am citit Lufthansa este interesata de preluarea flotei AirBerlinului in timp ce Eurowings doreste FlyNiki.
Sincer nu ma mir, acum 3-5 ani zburam cu ei sau cu FlyNiki la Bucuresti si in alte locatii. Preturile erau bune, ofereau pentru o companie Lowcost - normal, un mic snack si bauturi gratis, serviciile nu ma deranjau si mi se parea o companie serioasa. Dupa ce au preluat FlyNiki complet, parca au dus-o mai greu, preturile au crescut, serviciile si intarzieriile au inceput sa apara. In mai am zburat Berlin - München cu Airberlin, intarziere de 2 ore jumate, pret scump. Acum m-am uitat la Airberlin pentru un zbor Viena - Tenerifa, cu 140€ mai scump ca Austrian, care zboara si direct si nu este o companie lowcost. Pacat de ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users