Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Statii cu pompe de AdBlue in Romania?
Last Updated: Apr 29 2023 15:41, Started by
Ahasverus
, Aug 13 2017 20:23
·
0
#19
Posted 14 August 2017 - 00:05
Ajuta in mod direct la scaderea NOx si indirect face viata mai usoara filtrului de particule pt ca la motoarele fara AdBlue reducerea NOx se face printr-o setare mai "agresiva" a EGRului care are ca efect secundar producerea unei cantitati mai mari de particule si implicit regenerari dese plus alte inconveniente.
La asta pui odata la cateva luni niste zeama si nu te doare capul. |
#20
Posted 14 August 2017 - 05:38
andrei_ionut, on 13 august 2017 - 23:39, said: In cazul asta, se poate pune apa? |
#21
Posted 14 August 2017 - 06:25
Masinile au senzor de concentratie AdBlue - deci nu se poate pune apa.
Sa pui motorina e .....total nerecomandat - adblue este injectat in catalizator, se amesteca cu gazele si la trecerea prin ultimul "fagure" incins se intampla o reactie chimica care neutralizeaza nox-ul. |
#22
Posted 14 August 2017 - 07:40
GingisHan2015, on 13 august 2017 - 21:03, said: Ad Blue se foloseste la camioanele Euro 6 . Cele mai scandaloase sunt Mercedes, la care modelul Actros nu porneste daca senzorul special fuel nu il detecteaza in rezervorul dedicat . Ai Scania sau Mecedes or Man ? Ca masina personala ? Se poate pune și apă, dar să nu mergi tot plinul cu apă, se strică injectorul. |
#24
Posted 14 August 2017 - 10:19
Ca sa scapi de AdBlue, trebuie resoftata masina cu o harta care sa elimine secventa de injectare Adblue, respectiv verificare senzor ADblue.
Daca tot faci operatiunea asta, cu un mers e bine sa si elimini DPF-ul fizic (modificare si in softul masinii). Evident, masina nu mai e Euro6 sau Euro5 ci un Euro3. Avand in vedere ca la ITP, RAR se verifica doar opacitatea gazelor de esapament, il vei trece chiar si fara o spaga. Insa avand in vedere cat costa o masina Euro6 noua sau relativ noua, acestea reprezinta solutii extreme pt cei nevoiasi. Edited by clausio, 14 August 2017 - 10:19. |
#25
Posted 14 August 2017 - 14:45
Ce concentratie de uree are? La 8 lei pe litru merita efortul sa te 3,14 sh in el diesel!
Edited by farausername, 14 August 2017 - 14:46. |
#27
Posted 14 August 2017 - 16:00
Nimeni afara nu s-ar preta sa strice un motor de cateva zeci de mii de euro pentru cativa banutzi in plus . Un motor E6 de Mercedes Actros sau Scania sunt niste bijuterii tehnice , nu pui in pericol asa ceva punand apa or ce fras mai spun unii colegi .Nu merita ,cu asta iti castigi pita la prunci ca sofer .
|
#28
Posted 14 August 2017 - 21:15
Zilele astea e normal si sa schimbi motorul la 30mii km, ca deh, e consumabil cica! La fel cutiile de viteze, si alte chestii marunte! Marketingul asta agresiv deja a devenit prea costisitor pentru consumatorul de rand!Baga AdBlue la 10mii de km, da o tura de autostrada sa isi faca regenerarea, pleaca cu bidonul de ulei la tine in concediu, ce mai ,pute a fiabilitate si evolutie!
Edited by farausername, 14 August 2017 - 21:18. |
|
#29
Posted 15 August 2017 - 16:39
Adm, on 14 august 2017 - 15:44, said:
Oameni buni, costul AdBlue e infim. Stiu ca zgarcenia prosteste, dar 10l la 10 000 Km costa la pompa 35 lei si 50-60 lei imbuteliat. Nu e o suma pt care sa faci prostii. Eu stii ce as face? As aduce inapoi motoarele racite cu aer, ca sa nu mai ai grija apei, as baga uleiul direct in benzina, ca asa era la Trabant, si in general la motoarele in doi timpi, as monta catalizatoare simple fara lichid din asta. In felul asta, singura grija la masina o sa fie alimentarea cu benzina - simplu si frumos! |
#32
Posted 22 August 2017 - 10:43
.... si cu 50km inainte apare un mesaj: "Roman tampit, pishate pe ea de masina"
|
#34
Posted 31 January 2018 - 13:46
Eu din cauza la ad Blue am renuntat la a mai cumpara masina disel !
Am trecut la benzina mai putine batai de cap ! Din cauza asta DPF trebuie sa se incalzeasca puternic sa reactioneze ureea ca sa arda toate nenorocirile alea de particule, ceea ce o sa duca la scaderea fiabilitati ! |
#35
Posted 25 February 2018 - 20:07
Listele statiilor OMV si Petrom cu pompe AdBlue :
https://www.petrom.r...rvicii-avantaje https://www.omv.ro/p...cii_si_Avantaje Nu am gasit pe net nicio referinta la vreo statie Rompetrol care sa comercializeze adblue la pompa, dar poate mi-a scapat mie ceva... Propun actualizarea listei din primul post. |
#36
Posted 02 March 2018 - 13:01
data trecuta am pus din asta... https://www.autokarm...u=a1351:151436;
dintr-o benzianrie din sibiu si a costat 60 lei cam asa... da m-am chinuit mult sa il pun! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users