Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme Climatronic Seat Alhambra
Last Updated: Aug 22 2017 21:14, Started by
panaitepaul
, Aug 03 2017 16:33
·
0
#1
Posted 03 August 2017 - 16:33
Detin un autoturism Seat Alhambra 2001 benzina si nu functioneaza clima.
Am fost la un atelier si inginerul de acolo, dupa ce a reumplut cu "freon" instalatia a verificat presiunile pe inalta si pe joasa si a gasit aprox. 15 pe inalta si aprox 4 - 5 pe joasa. A spus ca este de vina compresorul. Am inlocuit compresorul cu unul SH, filtrul uscator si supapa termostatica de expaniune cu unele noi si am aceeasi temperatura. Presiunea pe inalta 15, presiunea pe joasa 2 dar aer rece tot nu e. Pe calculatorul de la clima am doar o singura eroare legata de clapeta de recirculare dar sunt convins ca nu asta e cauza. Intentionez sa demontez calculatorul de clima sa il duc unui prieten electronist sa se uite prin el dar mi-e teama ca nu va gasi nimic. Va sunt recunoscator pentru orice fel de sfat. Edited by panaitepaul, 03 August 2017 - 16:34. |
#3
Posted 03 August 2017 - 17:02
Da, atunci cand merge, adica destul de rar. Are scurte momente cand functioneaza corect, adica raceste suficient. Atunci si teava de joasa e rece, cu picaturi de apa (condens) pe ea. De cele mai multe ori nu este insa rece. Chiar l-am surprins de cateva ori ca a oprit compresorul.
Edited by panaitepaul, 03 August 2017 - 17:07. |
#4
Posted 03 August 2017 - 17:07
Trebuie sa verifici pe tester curentul consumat de electrovalva compresorului, daca si acesta e ok tot la compresor e defectiunea.
Compresorul e comandat cu ambreiaj electromagnetic sau doar electrovalva? Ce cod de motor ai? |
#5
Posted 03 August 2017 - 17:10
Ambreiaj electromagnetic. Nu cred ca are electrovalva.
Codul motor este awc. Ai vre-o idee despre cum pot verifica supapa termostatica de expansiune? Stiu ca are treaba cu temperatura. Daca o incalzesc sau o racesc ce ar trebui sa se intample? Ma refer la capsula ei. Edited by panaitepaul, 03 August 2017 - 17:12. |
#6
Posted 03 August 2017 - 17:49
Citeste cu o interfata temperatura pe care o raporteaza senzorul de temperatura din interior, sa nu cumva sa raporteze mai putin.
Temperatura exterioara pe care o afiseaza clima e cea reala? Sub 5 grade la exterior nu mai merge compresorul (nu mai este cuplat ambreiajul de catre calculatorul de clima). |
#7
Posted 03 August 2017 - 17:59
Motor pornit+compresor cuplat+cantitate gaz ok, teava de joasa trebuie sa fie rece, altfel compresor defect.
Indiferent de ce fac senzorii si alti actuatori in bord. |
#8
Posted 03 August 2017 - 18:46
Ventilatorul de la radiator merge cand pornesti clima? Climatronicul de la vag are un meniu "secret", in care poti intra prin combinatii de taste, isi face test si iti afiseaza eventualele erori, valori, cauta pe net care e combinatia la modelul tau.
|
#9
Posted 03 August 2017 - 18:58
alexa32, on 03 august 2017 - 17:59, said:
Motor pornit+compresor cuplat+cantitate gaz ok, teava de joasa trebuie sa fie rece, altfel compresor defect. Indiferent de ce fac senzorii si alti actuatori in bord. Aia e, compresor cuplat nu se intampla daca senzorul de temp exterioara zice ca sunt sub 5 grade cand afara sunt 30, sau daca tu ceri 24 grade in interior si senzorul de temp interioara zice ca ai 22. Eu as porni clima si as alimenta ambreiajul compresorului pe direct - in aceste conditii teava trebuie sa fie rece. |
#10
Posted 03 August 2017 - 19:52
Chiar si atunci cand compresorul e cuplat, se decupleaza singur pentru putin timp si recupleaza tot singur, ventilatoarele pornite, cantitatea corecta de gaz, teava de joasa nu e mereu rece. Probabil ca nici compresorul asta nu e ok. Mie mi-e totusi teama sa nu fie proasta de noua supapa termostatica.
|
|
#11
Posted 03 August 2017 - 20:28
Nu crezi ca aici e problema? De ce decupleaza? Calculatorul de clima este cel care decide cand sa cupleze si cand nu. Cu senzorii de temperatura int/exterior am zis mai sus cum e. Calculatorul cupleaza si decupleaza ambreiajul cu ajutorul unui releu. Trebuiesc verificate mufele la acest releu, traseul electric de la releu la bobina ambreiajului, si chiar releul. Cu vag-com-ul cred ca se poate vedea cand calculatorul cupleaza si cand decupleaza ambreiajul. Daca cu vag-com vezi ca compresorul ar fi cuplat dar in realitate nu e cuplat e clar ca problema e de natura electrica.
Edited by dicdobre, 03 August 2017 - 20:29. |
#12
Posted 03 August 2017 - 20:58
Noaptea trecută m-am prins 2 dimineață cu un prieten cu vag-com-ul in mana. Temperaturile afișate sunt corecte sau cel puțin plauzibile. În cea mai mare parte a timpului compresorul e cuplat și calculatorul știe asta. Nu a decuplat deloc cat timp am avut conectata interfață de diagnoza la el și nici în memoria de erori nu a înregistrat nimic, nici un motiv pentru care ar opri compresorul dar nici țeavă de joasa nu vrea sa de răcească tot timpul și nu mă pot gândi decât la supapa termostatare. Am să mă joc mâine cu ea cu un spray cu azot că sa o răcesc și cu un feon de par că sa o încălzesc. Poate o fac sa explodeze
|
#13
Posted 22 August 2017 - 21:14
Am rezolvat. După ce am schimbat 2supape de expansiune termostatice făcute de QWP, am pus una făcută de behr hella (despre care am înțeles că sunt echiparea originala) și acum totul e OK. Asta înseamnă să ți de para că sunt scumpe componentele originale și să cumperi pocnitori.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users