Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Nu se aprind becurile de semnalizare din bord

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Am o Alfa Romeo 166 si de cand am cumparat masina nu se aprindeau becurile de semnalizare din bord , semnalizarile si avarile functioneaza ok cand le activez doar ca nu se aprind sagetile din bord.
Am schimbat de proba ceasurile din bord si releul de semnalizare si mergea la fel.
Am fost la un electrician si el zicea sa varific si cablurile care vin de la maneta de semnalizare , dar nu cred sa aiba vre-o treaba pentru ca nu se aprin nici daca apas butonul de avarii .
Presupun ca sunt probleme cu firele care intra in ceasurile din bord si se ocupa de semnalizare , firele care intra in ceasuri le stiu ,dar nu pot sa imi dau seama exact de unde vin ca sa le pot verifica mai bine ,am verificat dupa culorile cablurilor  ,am gasit cateva cabluri ,dar cand probam continuitatea cu multimetru dar nu ieseau socotelile .
Cand verificam voltajul locului unde se infig becurile de semnalizare in ceasurile din bord varia intre 0.2 si 0.8v cu avarile puse sau cu semnalizarea si contactul pus ,cand verificam si locul unde intra becul apei si a carburantului imi arata aproximativ 12v.

Am pus o schema cu partea electrica a semnalizarilor ,poate este cineva priceput care poate sa gaseasca de unde pornesc firele de semnalizare care duc catre ceasuri si din ce pini pornesc acestea . Multumesc.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   91.97K   56 downloads
  • Attached File  2.jpg   452.71K   54 downloads
  • Attached File  3.jpg   225.06K   53 downloads
  • Attached File  5.jpg   104.1K   46 downloads


#2
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
salut,presupun ca becurile din bord de la sageti sint bune?
.

Edited by gabimilo1, 31 July 2017 - 16:53.


#3
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Daca E50 este panoul cu martori din ceasurile de bord semnalele intra pe pinii1 si 2 ai conectorului A venind din M83, posibil modul de lumini.

Edited by alexa32, 31 July 2017 - 17:44.


#4
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 12.09.2005
Pe pinii 1 si/sau 2 din mufa A ai tensiune cand semnalizezi stg/dr? Asa primeste bordul informatia ca tu semnalizezi.

Toata povestea aici pentru cine are rabdare :

http://www.alfaclub....=24880&start=25

Edited by dicdobre, 31 July 2017 - 19:09.


#5
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Da , dar este destul de mica , variaza intre 0.2-0.6 volti , cand opresc semnalizarea sau avarile scade la 0v ,la becurile de la indicatorul de apa si benzina am 12v
Becurile din bord sunt bune , ceasurile cu care am facut proba aveau becuri led .
E50A Instrument panel ( FACIA )
M83 Direction indicators control unit ( FACIA )


Ma pune in ceata m83 , mai precis ,pini pe care ii are ,pentru ca toate mufele care intra modulul cu maneta de semnalizare si steregatoare sunt in urmatoarele fotografii.

Pe forumul Alfa am postat in acel topic de ajungeam sa vorbesc de unul singur , la sectiunea 166 bate vantul , sunt foarte putini care pot ajuta cu adevarat.

Attached Files


Edited by iuli0078, 31 July 2017 - 19:22.


#6
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
salut,

cu mufa din poza 3, primul post,  scoasa, pe firele galben - verde si alb verde nu ai 12v?

mufa sa fie sa fie scoasa din bordul cu ceasuri.

#7
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
verifica si butonul de avarii si mufa care vine la el

#8
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Am 12 v doar daca pun multimetru pe cablu verde alb sau verde galben și pinul 14. Dar nu știu exact daca exista masa special pentru semnalizari sau este pentru toate funcțile ceasurilor. Butonul de avarii vine într-o plăcută și in aceea plăcută vine mufa care are cred 6 fire, nu știu dacă atunci când apas butonul de avarii trebuie sa se aprindă in bord semnalizările .

#9
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
eu stiu ca trebuie sa se aprinda ambele sageti cind pui avaria.

daca ai 12 v eu banuiesc piese in scurt pe traseu la bordul cu ceasuri sau lipsa masa la becuri sageti.

scoate firele din mufa, baga mufa la loc si verifica intre firele galben verde si alb verde si masa de la becul de la sageata, daca e masa intrerupta scapi usor.
iti zic sa scoti firele deoarece daca ai piese in scurt pe placa cu ceasuri  tensiunea va fi din nou mica.
personal banuiesc condensatori electrolitici uscati, daca ar fi dupa mine i-as schimba pe toti, daca te pricepi si ai pistol de lipit poti sa-i schimbi pe toti avind in vedere vechimea lor, te va scuti de alte probleme acest lucru si nu sint scumpi.

Edited by gabimilo1, 01 August 2017 - 11:11.


#10
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Nu cred că sunt probleme pe placa ceasurilor pentru că am făcut proba cu ceasuri de bord mai noi decat ale mele cu leduri pentru 166 și nici acolo nu se aprindeau săgețile de semnalizare. Nu știu care este firul de masa pentru semnalizarile din bord ,stiu doar ca pinul 1 și 2 din mufa din dreapta a ceasurilor de ocupa cu semnalizările st./ dr.,este posibil că firul pentru masa,sa de-a masa pentru toate becurile din bord ?

#11
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
eu stiu ca pot fi mai multe fire de masa ptr bord, poate nu iti ajunge masa la becuri dar ai masa la ceasuri de exemplu - de pe alt fir.
verifica fata de caroserie si daca ai 12 v cu caroseria atunci nu ajunge masa ptr becuri.
in mod normal aceea nu e masa doar ptr becuri, mai e si ptr altceva dar ar trebui sa nu-ti mai mearga nici altele nu doar sagetile.

Edited by gabimilo1, 01 August 2017 - 11:31.


#12
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Vă mulțumesc pentru ajutor , pană la urmă am vorbit cu un electrician și joi dimineața mă duc la el , i-am zis problema și a zis că se rezolva ,dădea impresia că se mai intalnise cu cazuri asemănătoare, mai fusesem acum cateva zile la un electrician pe care mulți îl consideră bun, dar stramba din nas cand a văzut că este Alfa Romeo și zicea că nu are schema pentru modelul meu ,oricum este genu care repară problema dacă știe că poate să o facă relativ repede , de exemplu cand aveam Seat Cordoba 1996 să schimbe partea electrica de la contact a cerut 70 lei , timp lucru maxim 30 minute.  Daca se rezolva problema revin cu soluția in cazul meu .

Edited by iuli0078, 01 August 2017 - 12:46.


#13
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Pe moment sa rezolvat cu semnalizarile , au fost de vina cablurile care aduceau semnalul pentru semnalizare stanga dreapta din bord ,adica mufa alba pini 1 si 2 , verde-alb si verde-agalben ,solutia de moment a fost sa se ia cu 2 fire semnal direct de la releu ,de la pini L si R si celalat capat al firelor sa lipit de firele care duceau semnalul de semnalizare in apropierea mufelor din bord , acum merge normal semnalizarea si avarile se aprind in bord cand apas butonul .
Trebuie sa fie ceva temporar , pentru ca vreau ca firele sa plece din spatele tabloului de siguranta , dar asta o sa se intample doar atunci cand aflu exact ce fire se ocupa de semnalizari din spatele tabloului de siguranta.
Am facut o mica proba si singurul fir care sa potrivit cat de cat a fost mufa F ,pinul 7 right seat repeater ,cand puneam avarile se aprindea in bord sageata din stanga , dar nu mergea la semnalizare cu contactul pus, proba a fost facuta cu firele lipite de firele care duceau semnalul de semnalizare in bord , am scos firele din releu si am pus in pinul F7.

Attached Files

  • Attached File  ts1.jpg   172.32K   4 downloads
  • Attached File  ts2.jpg   185.25K   3 downloads

Edited by iuli0078, 03 August 2017 - 20:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate