Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dilema faza lunga
#1
Posted 29 July 2017 - 21:55
M-am tot intrebat in ultima vreme .... La masina mea cand aprind faza lunga ramane si faza scurta aprinsa ...
Pe lunga am H1 si pe scurta H7 .... Asa o fi normal? Eu pana acum am lucrat numai cu H4 Pejo 308 sw |
#2
Posted 29 July 2017 - 22:05
Serios acum, vine unu cu faza lunga aprinsa din fața, aprind și eu ca sa-l atenționez și bizonul mai aprinde și alea de ceață.
Sting faza lunga și stinge și el alea de ceață. Daca nu eram cu soția și copiii în mașină întorceam după el. |
#4
Posted 29 July 2017 - 22:10
ddaannii, on 29 iulie 2017 - 22:05, said: Serios acum, vine unu cu faza lunga aprinsa din fața, aprind și eu ca sa-l atenționez și bizonul mai aprinde și alea de ceață. Sting faza lunga și stinge și el alea de ceață. Daca nu eram cu soția și copiii în mașină întorceam după el. Eu am patit sa uit ca am faza lunga aprinsa, si ma tot flashuiau "ailalti" si eu credeam ca e radar si reduceam viteza.. dar cum bat in pamant oricum nu deranjau foarte tare. Eu am dilema cum sa-mi reglez farurile cand o sa am masina incarcata, pe 2 ? Pe 3? |
#5
Posted 29 July 2017 - 22:19
#6
Posted 29 July 2017 - 22:20
tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 22:10, said: Eu am patit sa uit ca am faza lunga aprinsa, si ma tot flashuiau "ailalti" si eu credeam ca e radar si reduceam viteza.. dar cum bat in pamant oricum nu deranjau foarte tare. Normal,cum sa deranjeze foarte tare .Aia cu flashurile n-aveau ce face,d-aia te atentionau.Ca nu-i deranja deloc .Din contra,era o placere pentru ei sa-ti savureze faza lunga care batea in pamant. |
#7
Posted 29 July 2017 - 22:26
#8
Posted 29 July 2017 - 22:42
Daca ai becuri independente pe faza scurta si faza lunga , asa se intampla cand pui si faza lunga , cea scurta ramane aprinsa . Daca aveai un singur bec pe ambele faze , scurta si lunga , la comutare se stingea cealalta .
|
#9
Posted 29 July 2017 - 23:19
ddaannii, on 29 iulie 2017 - 22:26, said:
Chemam politia, sa-l învețe cum se circula pe timp de noapte. YOUR_GOD, on 29 iulie 2017 - 22:19, said:
Pai, te uiti cat bat, nu? Daca ai pus pe ea greutatea maxima, muti la 3, altfel, 2 sau 1, dupa incarcatura, dar in principal, le vezi cum bat. Nu prea pricep eu cum se distribuie balansul masinii in functie de incarcatura, ca daca de exemplu stau doar soferul si pasagerul pe bancheta in spatele soferului, masina totusi nu se inclina spre stanga. Dar daca stau" doi oameni dintr-o bucata- pe la 100kg" fiecare pe locurile din fata greutatea fiind intre punti, totusi masina "se lasa pe spate" si ar trebui umblat la faruri un pic, adica pe pozitia 1. Asta-i singurul avantaj al farurilor xu xenon cred, ca se autoregleaza in functie de gradul de incarcare. |
#10
Posted 29 July 2017 - 23:20
eu cand dau de masini care tin lunga le dau un flash, doua, daca ma ignora le bag lunga si gata, uneori cand ma enerveaza mai rau ma si bag cu masina jumate pe partea lui, sa vezi cum se potolesc toti idiotii instant.
Edited by bogdan_popescu, 29 July 2017 - 23:21. |
|
#11
Posted 29 July 2017 - 23:26
mihaiduban, on 29 iulie 2017 - 21:55, said: M-am tot intrebat in ultima vreme .... La masina mea cand aprind faza lunga ramane si faza scurta aprinsa ... Pe lunga am H1 si pe scurta H7 .... Asa o fi normal? Eu pana acum am lucrat numai cu H4 Sunt modele de masini (cu 4 ochi) la care raman aprinse si cele de intalnire cand merg sunt aprinse cele de drum. bogdan_popescu, on 29 iulie 2017 - 23:20, said: eu cand dau de masini care tin lunga le dau un flash, doua, daca ma ignora le bag lunga si gata, uneori cand ma enerveaza mai rau ma si bag cu masina jumate pe partea lui, sa vezi cum se potolesc toti idiotii instant. |
#12
Posted 29 July 2017 - 23:35
Stai linistit ca am grija, ma bag cu mult inainte de a ajunge la el si nu cu viteza, si nu ajung niciodata pana la el asa, de fiecare data idiotul se potoleste pe loc.
Se observa care e tractor oricum. Edited by bogdan_popescu, 29 July 2017 - 23:36. |
#13
Posted 30 July 2017 - 04:29
tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 22:10, said:
Eu am patit sa uit ca am faza lunga aprinsa, si ma tot flashuiau "ailalti" si eu credeam ca e radar si reduceam viteza.. dar cum bat in pamant oricum nu deranjau foarte tare. Eu am dilema cum sa-mi reglez farurile cand o sa am masina incarcata, pe 2 ? Pe 3? Pasagerii din spate afectează foarte mult distribuția luminii. Pentru că un om are de la 60-80 kg în sus la bucată, bagajele în general sunt mai ușoare dacă nu cari porci sau cartofi. Un tabel orientativ ar trebui să ai în manualul mașinii. Cel puțin la mine este. Dar practic, cum a zis cineva deja, vezi cum bat de la caz la caz. Că dacă ai 3 copii sau dacă ai 3 de 100+ în spate nu-i același lucru. |
#14
Posted 30 July 2017 - 06:07
bogdan_popescu, on 29 iulie 2017 - 23:20, said:
eu cand dau de masini care tin lunga le dau un flash, doua, daca ma ignora le bag lunga si gata, uneori cand ma enerveaza mai rau ma si bag cu masina jumate pe partea lui, sa vezi cum se potolesc toti idiotii instant. Si tu chiar crezi ca invata ceva ?? Data viitoare fac la fel. Pe mine ma calca pe nervi aia care nu isi aprind nici o lumina ... !!!!! Eu plec de acasa la 7 dimineata spre birou, in Bucuresti, si de multe ori (toamna mai ales) este intuneric, uneori ploaie. Ei bine in astfel de conditii sunt masini cu toate becurile stinse. Nici nu iti dai seama prea bine daca stau pe loc sau se misca, mai ales dimineata cand toata lumea e adormita. |
#15
Posted 30 July 2017 - 07:10
tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 23:19, said:
Nu prea pricep eu cum se distribuie balansul masinii in functie de incarcatura, ca daca de exemplu stau doar soferul si pasagerul pe bancheta in spatele soferului, masina totusi nu se inclina spre stanga. Dar daca stau" doi oameni dintr-o bucata- pe la 100kg" fiecare pe locurile din fata greutatea fiind intre punti, totusi masina "se lasa pe spate" si ar trebui umblat la faruri un pic, adica pe pozitia 1. Asta-i singurul avantaj al farurilor xu xenon cred, ca se autoregleaza in functie de gradul de incarcare. |
|
#16
Posted 30 July 2017 - 07:35
Baxon, on 29 iulie 2017 - 22:42, said:
.... Daca aveai un singur bec pe ambele faze , scurta si lunga , la comutare se stingea cealalta . Un fenomen interesant , cind treci de pe lunga pe scurta , exista un timp de cca 1 sec , poate mai mult intre stingerea lunga , aprinderea scurta !? Edited by 86-APP, 30 July 2017 - 07:36. |
#17
Posted 30 July 2017 - 08:20
Uite de aceea au inventat astia acum tehnologia de schimbare automata a fazei lungi la apropierea de alte masini din sens contrar. Buna treaba, nu te doare capul. Oricum nu se prea mai poate circula azi cu faza lunga, la ce aglomeratie e si noaptea pe soselele noastre.
|
#18
Posted 30 July 2017 - 08:47
mihaiduban, on 29 iulie 2017 - 21:55, said:
Asa o fi normal? Baxon, on 29 iulie 2017 - 22:42, said:
Daca ai becuri independente pe faza scurta si faza lunga , asa se intampla cand pui si faza lunga , cea scurta ramane aprinsa . Daca aveai un singur bec pe ambele faze , scurta si lunga , la comutare se stingea cealalta . Edited by andreic, 30 July 2017 - 08:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users