Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Dilema faza lunga

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
M-am tot intrebat in ultima vreme .... La masina mea cand aprind faza lunga ramane si faza scurta aprinsa ...
Pe lunga am H1 si pe scurta H7 ....
Asa o fi normal?

Eu pana acum am lucrat numai cu H4

Pejo 308 sw

#2
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Serios acum, vine unu cu faza lunga aprinsa din fața, aprind și eu ca sa-l atenționez și bizonul mai aprinde și alea de ceață.
Sting faza lunga și stinge și el alea de ceață.
Daca nu eram cu soția și copiii în mașină întorceam după el.

#3
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
e normal asa.

#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 ddaannii, on 29 iulie 2017 - 22:05, said:

Serios acum, vine unu cu faza lunga aprinsa din fața, aprind și eu ca sa-l atenționez și bizonul mai aprinde și alea de ceață.
Sting faza lunga și stinge și el alea de ceață.
Daca nu eram cu soția și copiii în mașină întorceam după el.
Si ce faceai? Provocai un accident?  
Eu am patit sa uit ca am faza lunga aprinsa,  si ma tot flashuiau "ailalti" si eu credeam ca e radar si reduceam viteza..   dar cum bat in pamant oricum nu deranjau foarte tare.  
Eu am dilema cum sa-mi reglez farurile cand o sa am masina incarcata, pe 2 ? Pe 3?

#5
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 22:10, said:

  
Eu am dilema cum sa-mi reglez farurile cand o sa am masina incarcata, pe 2 ? Pe 3?
Pai, te uiti cat bat, nu? Daca ai pus pe ea greutatea maxima, muti la 3, altfel, 2 sau 1, dupa incarcatura, dar in principal, le vezi cum bat.

#6
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006

 tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 22:10, said:


Eu am patit sa uit ca am faza lunga aprinsa,  si ma tot flashuiau "ailalti" si eu credeam ca e radar si reduceam viteza..   dar cum bat in pamant oricum nu deranjau foarte tare.  


Normal,cum sa deranjeze foarte tarePosted Image .Aia cu flashurile n-aveau ce face,d-aia te atentionau.Ca nu-i deranja delocPosted Image .Din contra,era o placere pentru ei sa-ti savureze faza lunga care batea in pamant.Posted Image

#7
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011

 tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 22:10, said:

Si ce faceai? Provocai un accident?  
Chemam politia, sa-l învețe cum se circula pe timp de noapte.

#8
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca ai becuri independente pe faza scurta si faza lunga , asa se intampla cand pui si faza lunga , cea scurta ramane aprinsa . Daca aveai un singur bec pe ambele faze , scurta si lunga , la comutare se stingea cealalta .

#9
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 ddaannii, on 29 iulie 2017 - 22:26, said:

Chemam politia, sa-l învețe cum se circula pe timp de noapte.
Da clar, politia in cazurile astea trimite un elicopter de urgenta, daca nu cumva iti zic aia ca ai gresit numarul de telefon,  ca sa nu-i mai deranjezi noaptea de la televizor.

 YOUR_GOD, on 29 iulie 2017 - 22:19, said:

Pai, te uiti cat bat, nu? Daca ai pus pe ea greutatea maxima, muti la 3, altfel, 2 sau 1, dupa incarcatura, dar in principal, le vezi cum bat.
Bat cam aiurea bag de seama. Pe pozitia 0 atunci trebuie sa stea doar cu soferul la volan, si cu rezervorul mai mult gol? Ca am primit flashuri si pe pozitia 1 cand eram doar 3 la bord fara bagaje.  

Nu prea pricep eu cum se distribuie balansul masinii in functie de incarcatura,  ca daca de exemplu stau doar soferul si pasagerul pe bancheta in spatele soferului,  masina totusi nu se inclina spre stanga. Dar daca stau" doi oameni dintr-o bucata- pe la 100kg" fiecare pe locurile din fata greutatea fiind intre punti, totusi masina "se lasa pe spate" si ar trebui umblat la faruri un pic, adica pe pozitia 1.
Asta-i singurul avantaj al farurilor xu xenon cred, ca se autoregleaza in functie de gradul de incarcare.

#10
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
eu cand dau de masini care tin lunga le dau un flash, doua, daca ma ignora le bag lunga si gata, uneori cand ma enerveaza mai rau ma si bag cu masina jumate pe partea lui, sa vezi cum se potolesc toti idiotii instant. Posted Image

Edited by bogdan_popescu, 29 July 2017 - 23:21.


#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 mihaiduban, on 29 iulie 2017 - 21:55, said:

M-am tot intrebat in ultima vreme .... La masina mea cand aprind faza lunga ramane si faza scurta aprinsa ...
Pe lunga am H1 si pe scurta H7 ....
Asa o fi normal?

Eu pana acum am lucrat numai cu H4
La ultimele modele de Dacia se stingea faza de intalnire si se aprindea faza de drum. Ambele filamente fiind parca in acelasi bec. M-am jucat odata cu comutatorul , suceam maneta aia foarte incet si am observat o pozitie de tranzitie in care se aprindeau ambele dupa care una din pozitii se stingea in functie de cum roteam maneta.
Sunt modele de masini (cu 4 ochi) la care raman aprinse si cele de intalnire cand merg sunt aprinse cele de drum.

 bogdan_popescu, on 29 iulie 2017 - 23:20, said:

eu cand dau de masini care tin lunga le dau un flash, doua, daca ma ignora le bag lunga si gata, uneori cand ma enerveaza mai rau ma si bag cu masina jumate pe partea lui, sa vezi cum se potolesc toti idiotii instant. Posted Image
Ca la carte, ce mai. Numa sa nu intalnesti un utilaj agabaritic , gen un tractor cu plug dupa el, ca apoi faci cinste cu coliva.

#12
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
Stai linistit ca am grija, ma bag cu mult inainte de a ajunge la el si nu cu viteza, si nu ajung niciodata pana la el asa, de fiecare data idiotul se potoleste pe loc.
Se observa care e tractor oricum.

Edited by bogdan_popescu, 29 July 2017 - 23:36.


#13
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006

 tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 22:10, said:

Eu am patit sa uit ca am faza lunga aprinsa,  si ma tot flashuiau "ailalti" si eu credeam ca e radar si reduceam viteza..   dar cum bat in pamant oricum nu deranjau foarte tare.  
Eu am dilema cum sa-mi reglez farurile cand o sa am masina incarcata, pe 2 ? Pe 3?
În mod normal, dacă ai becuri independente, faza lungă e fixă, se reglează doar scurta.

Pasagerii din spate afectează foarte mult distribuția luminii. Pentru că un om are de la 60-80 kg în sus la bucată, bagajele în general sunt mai ușoare dacă nu cari porci sau cartofi.
Un tabel orientativ ar trebui să ai în manualul mașinii. Cel puțin la mine este. Dar practic, cum a zis cineva deja, vezi cum bat de la caz la caz. Că dacă ai 3 copii sau dacă ai 3 de 100+ în spate nu-i același lucru.

#14
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 24.02.2017

 bogdan_popescu, on 29 iulie 2017 - 23:20, said:

eu cand dau de masini care tin lunga le dau un flash, doua, daca ma ignora le bag lunga si gata, uneori cand ma enerveaza mai rau ma si bag cu masina jumate pe partea lui, sa vezi cum se potolesc toti idiotii instant. Posted Image


Si tu chiar crezi ca invata ceva ??  Data viitoare fac la fel. Pe mine ma calca pe nervi aia care nu isi aprind nici o lumina ...  !!!!!  Eu plec de acasa la 7 dimineata spre birou, in Bucuresti, si de multe ori (toamna mai ales) este intuneric, uneori ploaie. Ei bine in astfel de conditii sunt masini cu toate becurile stinse. Nici nu iti dai seama prea bine daca stau pe loc sau se misca, mai ales dimineata cand toata lumea e adormita.

#15
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

 tfmercedez, on 29 iulie 2017 - 23:19, said:

Nu prea pricep eu cum se distribuie balansul masinii in functie de incarcatura,  ca daca de exemplu stau doar soferul si pasagerul pe bancheta in spatele soferului,  masina totusi nu se inclina spre stanga. Dar daca stau" doi oameni dintr-o bucata- pe la 100kg" fiecare pe locurile din fata greutatea fiind intre punti, totusi masina "se lasa pe spate" si ar trebui umblat la faruri un pic, adica pe pozitia 1.
Asta-i singurul avantaj al farurilor xu xenon cred, ca se autoregleaza in functie de gradul de incarcare.
e simplu, te uiti pe curul masinii din fata ta si farurile nu trebuie sa depaseasca nivelul sa ii ajunga la oglinzile lui, daca esti la 2m de el la un stop si farurile iti bat pe portbagajul lui sub oglinzi e bine, daca bat in oglinzi deja esti prea sus cu ele

#16
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 Baxon, on 29 iulie 2017 - 22:42, said:

.... Daca aveai un singur bec pe ambele faze , scurta si lunga , la comutare se stingea cealalta .
...adica cum este la Logan ?
Un fenomen interesant , cind treci de pe lunga pe scurta , exista un timp de cca 1 sec , poate mai mult intre stingerea lunga , aprinderea scurta !?

Edited by 86-APP, 30 July 2017 - 07:36.


#17
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Uite de aceea au inventat astia acum tehnologia de schimbare automata a fazei lungi la apropierea de alte masini din sens contrar. Buna treaba, nu te doare capul. Oricum nu se prea mai poate circula azi cu faza lunga, la ce aglomeratie e si noaptea pe soselele noastre.

#18
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,624
  • Înscris: 07.02.2003

 mihaiduban, on 29 iulie 2017 - 21:55, said:

Asa o fi normal?
Da. Multe masini cu faruri independente si bec normal pe faze asa au sa nu pierzi luminarea de aproare cand pui si distanta si oricum sa ai putere mai multa.

 Baxon, on 29 iulie 2017 - 22:42, said:

Daca ai becuri independente pe faza scurta si faza lunga , asa se intampla cand pui si faza lunga , cea scurta ramane aprinsa . Daca aveai un singur bec pe ambele faze , scurta si lunga , la comutare se stingea cealalta .
La astea cu becuri H4 (bec comun) de regula sunt 2 moduri, cand dai doar flash stau aprinse ambele, poti sa fii maneta pe flash mai mult timp daca vrei etc... dar cand comuti de tot le schimba complet. Cred ca becurile alea nu suporta luminarea continua pe ambele filamente in acelasi timp, producand prea multa caldura.

Edited by andreic, 30 July 2017 - 08:48.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate