Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 

Cum dau in judecata facebook ?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Se pare ca mizeriile de la facebook au facut o postare automata pe pagina mea de facebook cum ca eu am intrerupt facultatea. Postarea a fost automata dupa 4 ani de la momentul in care am declarat pe facebook ca sunt studentul unei facultati. Nu stiu de ce aceste mizerii au putut scrie asa ceva pe facebook  meu distrugand toata imaginea perfecta creata pe profilul meu, mii de fraieri care de abia asteapta sa descopere ceva probabil barfind chiar in acest moment cum ca eu am abandonat facultatea, cum ca sunt un ratat si ca nu am fost in stare sa termin o facultate, mii si mii de ganduri de stigmatizare sociala care probabil sunt responsabile pentru pierderea unor oportunitati uriase la care se aduna si profiturile pierdute care nu vor putea fi recuperate datorita acestei informatii false care a stat cateva luni pe profilul meu pe care nu intru aproape deloc.
Cum as putea raporta acea postare, nici macar nu are report fiind pe profilul meu. Nu sunt un utilizator fanatic de facebook, nu intru decat pentru informatii obiective despre lucruri care se intampla pe unele grupuri.
Cum as putea sa contactez facebook si sa ii intreb de ce fac astfel de gesturi care pot distruge imaginea unui om ?