Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Problema cablu analogic RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
bluewaver

bluewaver

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.05.2005
Salutari,

Am cablu analog RDS conectat acum aproape o saptamana dar intampin o mare problema si anume ca pe canalele 1-15 se vede foarte prost, cu purici si dungi iar de la postul 15 incepe sa se vada bine.
TVR1 se vede execrabil iar discovery lacrima.
Cei de la RDS au spus ca nu e de la ei problema, ei au realizat doar mufarea la usa apartamentului nu si cablarea in casa.
Toate cablurile sunt noi, distantele sunt foarte mici si exista un singur splitter, ce desparte semnalul in 2, montat pe hol, de asemenea nou.

Imi poate cineva oferi vreun sfat/solutie?

Multumesc!

#2
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
renunță la splitere(poate fi concurența și-i dă/n bobină.... )leagă  firele minim 5 cm dezizolate
și va fi problema lor... dacă și  asa merge prost un post...

Edited by sarac.lipit, 24 July 2017 - 14:00.


#3
Suno

Suno

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 10.04.2011
Incerca sa conectezi un televizor direct la cablul RDS, fara spliter si instalatie interioara.
Posibil ca spliterul, chiar daca este nou, sa faca probleme. Daca se vede tot prost, ia RDS-ul la intrebari.
Nu orice lucru nou este si bun. Ma refer la cabluri si spliter.

Edited by Suno, 24 July 2017 - 14:01.


#4
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

View Postbluewaver, on 24 iulie 2017 - 13:43, said:

Imi poate cineva oferi vreun sfat/solutie?
Tv ul tau are probabil si tuner analog si digital. Da-i o scanare doar pe digital. Este posibil sa fie tunerul analog mai slab.

Edited by menaloty, 24 July 2017 - 14:02.


#5
jobist

jobist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,746
  • Înscris: 23.04.2010
Iar spliterul ce bandă de frecvenţe are?

#6
AlxMih

AlxMih

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 15.04.2015
Pe analog asa vad si eu.Noroc cu digitalul care se vede lacrima.Nu se mai pune accent pe analog,l-au cam abandonat.

#7
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 17.04.2006
Vezi si mufele daca nu cumva sunt in "scurt".
Ce televizor ai? Poate stie digital cum spunea un coleg mai sus.

#8
bluewaver

bluewaver

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.05.2005
Multumesc mult tuturor pentru idei si sfaturi!

Mufele sunt ok, splitterul are banda 5-1000 Mhz, un tv stie digital si se vad ok pe dtv, celalalt nu.

Totusi, de ce nu se vad toate programele pe analog la fel sau de ce doar 1-15 se vad prost si de la 15 incep sa se vada din ce in ce mai bine?

Cei de la RDS spuneau ca e amplificat semnalul..

#9
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
Salut. Posibil sa ai pinul central rupt in selector, impactul fiind foarte puternic pe frecventele inferioare ale spectrului.
Sau este posibil sa ai un defect similar in splitter. Recomand sa conectezi direct, facand bypass la  splitter si vezi rezultatul. Daca se mentine, atunci e clar din mufa mama din TV.
Daca nu, splitterul e defect.
Canalele digitale sunt transmise pe frecvente de peste 470 MHz si sunt mai putin sensibile la pin rupt si de aceea nu sesisezi problemele.
Sper ca am fost de ajutor.

Oricum, cei de la RDS ar fi trebui sa iti verifice semnalul si in casa, la mufa TV.

Edited by sonnydellmarco, 24 July 2017 - 16:17.


#10
bluewaver

bluewaver

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.05.2005
Multumesc, voi conecta direct fara splitter sa vad daca e defect.

#11
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Cum spun si colegii,  da cautare  doar pe grila digitala si nu mai memora analoagele . Si la Tele pom se vad infect alea analoage , digitalele se vad foarte bine

#12
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017

View Postbluewaver, on 24 iulie 2017 - 13:43, said:

Cei de la RDS au spus ca nu e de la ei problema, ei au realizat doar mufarea la usa apartamentului nu si cablarea in casa.
...pai au dreptate oamenii, semnalu la intrarea in apartamentul tau este OK, problema este la instalatia de cablu a ta din aparatment care este prost facuta, care daca este facuta in stea prin toata casa si bagate pe traseu tot felu de splittere si distribuitoare, mai are si un cablu coaxial neecranat si de proasta calitate... pana la TV-ul tau pierde semnal de rupe. Daca mai sunt si cablurile mascate prin pereti, atunci este o alta porcarie, marea parte a semnalului se pierde la contactul din dozele de perete amplasate in apartament/casa.

View Postsonnydellmarco, on 24 iulie 2017 - 16:15, said:

Oricum, cei de la RDS ar fi trebui sa iti verifice semnalul si in casa, la mufa TV.
... nu este obligatia lor sa faca asa ceva. obligatia lor este DOAR ca la intrarea in aparatment sa-ti ofere un semnal cu un anumit numar de db in putere. ATAT. Instalatia de cablu Tv din casa/apartament  trebuie sa fie facuta indentic cu cea de pe scara blocului, adica cu un singur nod de conectare si cu cabluri trase in paralel in functie de numarul de televizoare din casa. In caz contrar, cu cat ai mai multe imbinari si splittere/distribuitoare se pierde semnal la greu

Edited by bogdan181180, 25 July 2017 - 06:58.


#13
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006

View Postbogdan181180, on 25 iulie 2017 - 06:51, said:


... nu este obligatia lor sa faca asa ceva. obligatia lor este DOAR ca la intrarea in aparatment sa-ti ofere un semnal cu un anumit numar de db in putere. ATAT. Instalatia de cablu Tv din casa/apartament  trebuie sa fie facuta indentic cu cea de pe scara blocului, adica cu un singur nod de conectare si cu cabluri trase in paralel in functie de numarul de televizoare din casa. In caz contrar, cu cat ai mai multe imbinari si splittere/distribuitoare se pierde semnal la greu

Daca acum nu fac verificari in casa, sunt de toata jena. Ai citit tu asta in contract?  Acum 2 ani am avut o problema si au intrat tehnicienii de la RCS in casa si au verificat semnalul la TV, chiar daca le-am spus ca nu trebuie. De ce nu ar putea sa verifice semnalul la Tv si sa informeze clientul ca are probleme si sa-i faca reparatia pe deviz, contra cost? De obicei instalatiile interioare sunt facute chiar de ei, cand s-a pus cablu.

#14
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,393
  • Înscris: 29.04.2010
Se masoara semnalul la intrare in apartament si apoi la finalul instalatiei interioare, ca sa poata face comparatie de exista pierderi de semnal pe traseu sau nu. Se rezolva, trebuie insistat cand vin tehnicienii la fata locului. Nu e o problema grava.

#15
Alucard

Alucard

    Steven Hyde

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,186
  • Înscris: 20.04.2004

View Postbogdan181180, on 25 iulie 2017 - 06:51, said:

...pai au dreptate oamenii, semnalu la intrarea in apartamentul tau este OK, problema este la instalatia de cablu a ta din aparatment care este prost facuta, care daca este facuta in stea prin toata casa si bagate pe traseu tot felu de splittere si distribuitoare, mai are si un cablu coaxial neecranat si de proasta calitate... pana la TV-ul tau pierde semnal de rupe. Daca mai sunt si cablurile mascate prin pereti, atunci este o alta porcarie, marea parte a semnalului se pierde la contactul din dozele de perete amplasate in apartament/casa.


... nu este obligatia lor sa faca asa ceva. obligatia lor este DOAR ca la intrarea in aparatment sa-ti ofere un semnal cu un anumit numar de db in putere. ATAT. Instalatia de cablu Tv din casa/apartament  trebuie sa fie facuta indentic cu cea de pe scara blocului, adica cu un singur nod de conectare si cu cabluri trase in paralel in functie de numarul de televizoare din casa. In caz contrar, cu cat ai mai multe imbinari si splittere/distribuitoare se pierde semnal la greu

saaaau ... e ceva pe drum. Pana acum 2 saptamani aveam semnal super ok, acum 2 saptamani a fost o furtuna puternica si de atunci ciuciu canale HD. Am sunat, mi s-a spus ca nu am pachet digital, doar analog si nu o sa intervina, mi-am comandat 2 smartcarduri, astept sa imi vina ca sa nu mai am probleme cu sesizarea. Ca mie asa mi se pare, o problema de sesizare. Ani de zile mi-au mers canalele HD pana acum 2 saptamani ... Acum nu mai merg si nici nu o sa imi faca o verificare pentru ca nu am pachet de canale HD. Bun, mi l-am luat. Si cand o veni, daca mai sunt probleme cu semnalul sa vezi ce-i fut.

#16
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,344
  • Înscris: 16.04.2014

View Postbluewaver, on 24 iulie 2017 - 13:43, said:

Salutari,

Am cablu analog RDS conectat acum aproape o saptamana dar intampin o mare problema si anume ca pe canalele 1-15 se vede foarte prost, cu purici si dungi iar de la postul 15 incepe sa se vada bine.
TVR1 se vede execrabil iar discovery lacrima.
Cei de la RDS au spus ca nu e de la ei problema, ei au realizat doar mufarea la usa apartamentului nu si cablarea in casa.
Toate cablurile sunt noi, distantele sunt foarte mici si exista un singur splitter, ce desparte semnalul in 2, montat pe hol, de asemenea nou.

Salut. Avand in vedere faptul ca derivatia este realizata de catre tine, aceasta nu poate fi verificata, dar putem interveni pentru a realiza noi o derivatie corespunzatoare, contra-cost.

#17
jobist

jobist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,746
  • Înscris: 23.04.2010
Sigur e alt helper!Posted Image

#18
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006

View PostAlucard, on 25 iulie 2017 - 09:19, said:


saaaau ... e ceva pe drum. Pana acum 2 saptamani aveam semnal super ok, acum 2 saptamani a fost o furtuna puternica si de atunci ciuciu canale HD. Am sunat, mi s-a spus ca nu am pachet digital, doar analog si nu o sa intervina, mi-am comandat 2 smartcarduri, astept sa imi vina ca sa nu mai am probleme cu sesizarea. Ca mie asa mi se pare, o problema de sesizare. Ani de zile mi-au mers canalele HD pana acum 2 saptamani ... Acum nu mai merg si nici nu o sa imi faca o verificare pentru ca nu am pachet de canale HD. Bun, mi l-am luat. Si cand o veni, daca mai sunt probleme cu semnalul sa vezi ce-i fut.
conectori oxidati

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate