Problema cablu analogic RDS
Last Updated: Jul 27 2017 12:12, Started by
bluewaver
, Jul 24 2017 13:43
·
0
#1
Posted 24 July 2017 - 13:43
Salutari,
Am cablu analog RDS conectat acum aproape o saptamana dar intampin o mare problema si anume ca pe canalele 1-15 se vede foarte prost, cu purici si dungi iar de la postul 15 incepe sa se vada bine. TVR1 se vede execrabil iar discovery lacrima. Cei de la RDS au spus ca nu e de la ei problema, ei au realizat doar mufarea la usa apartamentului nu si cablarea in casa. Toate cablurile sunt noi, distantele sunt foarte mici si exista un singur splitter, ce desparte semnalul in 2, montat pe hol, de asemenea nou. Imi poate cineva oferi vreun sfat/solutie? Multumesc! |
#2
Posted 24 July 2017 - 13:58
renunță la splitere(poate fi concurența și-i dă/n bobină.... )leagă firele minim 5 cm dezizolate
și va fi problema lor... dacă și asa merge prost un post... Edited by sarac.lipit, 24 July 2017 - 14:00. |
#3
Posted 24 July 2017 - 14:00
Incerca sa conectezi un televizor direct la cablul RDS, fara spliter si instalatie interioara.
Posibil ca spliterul, chiar daca este nou, sa faca probleme. Daca se vede tot prost, ia RDS-ul la intrebari. Nu orice lucru nou este si bun. Ma refer la cabluri si spliter. Edited by Suno, 24 July 2017 - 14:01. |
#4
Posted 24 July 2017 - 14:01
#6
Posted 24 July 2017 - 14:42
Pe analog asa vad si eu.Noroc cu digitalul care se vede lacrima.Nu se mai pune accent pe analog,l-au cam abandonat.
|
#7
Posted 24 July 2017 - 14:47
Vezi si mufele daca nu cumva sunt in "scurt".
Ce televizor ai? Poate stie digital cum spunea un coleg mai sus. |
#8
Posted 24 July 2017 - 15:32
Multumesc mult tuturor pentru idei si sfaturi!
Mufele sunt ok, splitterul are banda 5-1000 Mhz, un tv stie digital si se vad ok pe dtv, celalalt nu. Totusi, de ce nu se vad toate programele pe analog la fel sau de ce doar 1-15 se vad prost si de la 15 incep sa se vada din ce in ce mai bine? Cei de la RDS spuneau ca e amplificat semnalul.. |
#9
Posted 24 July 2017 - 16:15
Salut. Posibil sa ai pinul central rupt in selector, impactul fiind foarte puternic pe frecventele inferioare ale spectrului.
Sau este posibil sa ai un defect similar in splitter. Recomand sa conectezi direct, facand bypass la splitter si vezi rezultatul. Daca se mentine, atunci e clar din mufa mama din TV. Daca nu, splitterul e defect. Canalele digitale sunt transmise pe frecvente de peste 470 MHz si sunt mai putin sensibile la pin rupt si de aceea nu sesisezi problemele. Sper ca am fost de ajutor. Oricum, cei de la RDS ar fi trebui sa iti verifice semnalul si in casa, la mufa TV. Edited by sonnydellmarco, 24 July 2017 - 16:17. |
#10
Posted 24 July 2017 - 17:50
Multumesc, voi conecta direct fara splitter sa vad daca e defect.
|
|
#11
Posted 24 July 2017 - 19:49
Cum spun si colegii, da cautare doar pe grila digitala si nu mai memora analoagele . Si la Tele pom se vad infect alea analoage , digitalele se vad foarte bine
|
#12
Posted 25 July 2017 - 06:51
bluewaver, on 24 iulie 2017 - 13:43, said:
Cei de la RDS au spus ca nu e de la ei problema, ei au realizat doar mufarea la usa apartamentului nu si cablarea in casa. sonnydellmarco, on 24 iulie 2017 - 16:15, said:
Oricum, cei de la RDS ar fi trebui sa iti verifice semnalul si in casa, la mufa TV. Edited by bogdan181180, 25 July 2017 - 06:58. |
#13
Posted 25 July 2017 - 07:51
bogdan181180, on 25 iulie 2017 - 06:51, said: ... nu este obligatia lor sa faca asa ceva. obligatia lor este DOAR ca la intrarea in aparatment sa-ti ofere un semnal cu un anumit numar de db in putere. ATAT. Instalatia de cablu Tv din casa/apartament trebuie sa fie facuta indentic cu cea de pe scara blocului, adica cu un singur nod de conectare si cu cabluri trase in paralel in functie de numarul de televizoare din casa. In caz contrar, cu cat ai mai multe imbinari si splittere/distribuitoare se pierde semnal la greu Daca acum nu fac verificari in casa, sunt de toata jena. Ai citit tu asta in contract? Acum 2 ani am avut o problema si au intrat tehnicienii de la RCS in casa si au verificat semnalul la TV, chiar daca le-am spus ca nu trebuie. De ce nu ar putea sa verifice semnalul la Tv si sa informeze clientul ca are probleme si sa-i faca reparatia pe deviz, contra cost? De obicei instalatiile interioare sunt facute chiar de ei, cand s-a pus cablu. |
#14
Posted 25 July 2017 - 08:32
Se masoara semnalul la intrare in apartament si apoi la finalul instalatiei interioare, ca sa poata face comparatie de exista pierderi de semnal pe traseu sau nu. Se rezolva, trebuie insistat cand vin tehnicienii la fata locului. Nu e o problema grava.
|
#15
Posted 25 July 2017 - 09:19
bogdan181180, on 25 iulie 2017 - 06:51, said:
...pai au dreptate oamenii, semnalu la intrarea in apartamentul tau este OK, problema este la instalatia de cablu a ta din aparatment care este prost facuta, care daca este facuta in stea prin toata casa si bagate pe traseu tot felu de splittere si distribuitoare, mai are si un cablu coaxial neecranat si de proasta calitate... pana la TV-ul tau pierde semnal de rupe. Daca mai sunt si cablurile mascate prin pereti, atunci este o alta porcarie, marea parte a semnalului se pierde la contactul din dozele de perete amplasate in apartament/casa. ... nu este obligatia lor sa faca asa ceva. obligatia lor este DOAR ca la intrarea in aparatment sa-ti ofere un semnal cu un anumit numar de db in putere. ATAT. Instalatia de cablu Tv din casa/apartament trebuie sa fie facuta indentic cu cea de pe scara blocului, adica cu un singur nod de conectare si cu cabluri trase in paralel in functie de numarul de televizoare din casa. In caz contrar, cu cat ai mai multe imbinari si splittere/distribuitoare se pierde semnal la greu saaaau ... e ceva pe drum. Pana acum 2 saptamani aveam semnal super ok, acum 2 saptamani a fost o furtuna puternica si de atunci ciuciu canale HD. Am sunat, mi s-a spus ca nu am pachet digital, doar analog si nu o sa intervina, mi-am comandat 2 smartcarduri, astept sa imi vina ca sa nu mai am probleme cu sesizarea. Ca mie asa mi se pare, o problema de sesizare. Ani de zile mi-au mers canalele HD pana acum 2 saptamani ... Acum nu mai merg si nici nu o sa imi faca o verificare pentru ca nu am pachet de canale HD. Bun, mi l-am luat. Si cand o veni, daca mai sunt probleme cu semnalul sa vezi ce-i fut. |
|
#16
Posted 25 July 2017 - 10:04
bluewaver, on 24 iulie 2017 - 13:43, said:
Salutari, Am cablu analog RDS conectat acum aproape o saptamana dar intampin o mare problema si anume ca pe canalele 1-15 se vede foarte prost, cu purici si dungi iar de la postul 15 incepe sa se vada bine. TVR1 se vede execrabil iar discovery lacrima. Cei de la RDS au spus ca nu e de la ei problema, ei au realizat doar mufarea la usa apartamentului nu si cablarea in casa. Toate cablurile sunt noi, distantele sunt foarte mici si exista un singur splitter, ce desparte semnalul in 2, montat pe hol, de asemenea nou. Salut. Avand in vedere faptul ca derivatia este realizata de catre tine, aceasta nu poate fi verificata, dar putem interveni pentru a realiza noi o derivatie corespunzatoare, contra-cost. |
#18
Posted 25 July 2017 - 15:33
Alucard, on 25 iulie 2017 - 09:19, said: saaaau ... e ceva pe drum. Pana acum 2 saptamani aveam semnal super ok, acum 2 saptamani a fost o furtuna puternica si de atunci ciuciu canale HD. Am sunat, mi s-a spus ca nu am pachet digital, doar analog si nu o sa intervina, mi-am comandat 2 smartcarduri, astept sa imi vina ca sa nu mai am probleme cu sesizarea. Ca mie asa mi se pare, o problema de sesizare. Ani de zile mi-au mers canalele HD pana acum 2 saptamani ... Acum nu mai merg si nici nu o sa imi faca o verificare pentru ca nu am pachet de canale HD. Bun, mi l-am luat. Si cand o veni, daca mai sunt probleme cu semnalul sa vezi ce-i fut. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users