Parere fiabilitate Mercedes SLK 200
Last Updated: Jul 24 2017 20:24, Started by
Hassann
, Jul 22 2017 19:25
·
0
#1
Posted 22 July 2017 - 19:27
Salut, imi place mult masina asta cabrio hard top pt plimbari prin tara. Ce parere aveti despre seria scoasa in 2004 cu motorizare pe benzina 1.8l?
Am gasit preturi f bune la nemti si se gasesc si variante de transmisie manuala care mi-ar da mai putine griji. Altceva in afara de consum care e cam mare stiti ceva de intretinere, costuri inmatriculare ro, posibile defectiuni frecvente ? merita un 6-7k eur? imi e indiferent cu ce km vin, pt ca nu prea au moarte motoarele astea curand cred. SLK 200 Kompressor – 1.8 L 120 kW (163 PS; 161 hp) I4 supercharged engine |
#2
Posted 22 July 2017 - 19:58
Spun ce stiu. Motorul ala trage frumusel si nu are probleme din cate mi-au spus proprietarii. Iarna baga caldura extrem de rapid (eu stau vreo 10 minute ca sa simt ceva - aici era ceva de genul 200 de metrii - wow). Probabil ca o sa ai probleme cu acoperisul (se strica ai pus-o). E o masina grea datorita acelui acoperis - sistem de capotare. Arata bine, era fascinat sa am o blonda in dreapta la masina aia .
|
#5
Posted 22 July 2017 - 21:08
Recomandare: cu o cutie automata 5g de la Mercedes cu schimburile de ulei facute la timp ( 60.000 km ) paradoxal stai mai linistit decat cu una manuala. Sunt foarte fiabile.
Cat despre motor il recomand, trage f bine, e foarte rafinat si bine echilibrat - are balansor Lanchester cu 2 arbori cu contragreutati care reduc din vibratiile armonice - si e mai fiabil decat concurenta; dar cum nimic nu e perfect, problemele specifice la care ar trebui sa fii atent sunt: - ulei curs la senzorii axelor cu came ( cei 2 melci rotunzi din fata cum te uiti la motor ) - ulei curs la garnituri in jurul bujiilor ( apropo se schimba pe la 60000 km, iti recomand originale Mercedes, totodata uleiul de motor ori original ori Mobil 1 0w40/5w40 as recomanda ) - 3 furtunase de aerisire carter ( unul deasupra kompressorului si 2 sub ) care se fisureaza, ECU incearca sa compenseze si pune presiune pe distributie - lantul de distribuție se poate intinde pe portiuni si poate roade si cele 2 roti dintate care angreneaza axele cu came, care sunt f scumpe ( 500 eur bucata ) Deci recomand schimbarea preventiva a lantului si intinzatorului la aprox 150000 km daca vrei sa ai viata lunga cu motorul . ( e sub 1000 lei un kit de la febi, care ambaleaza lant IWIS, care e pus si pe original - decent ). Autobild au dus un motor pana la 350.000 km cu lantul original, dar in conditii de Germania si in momentul ala a necesitat si schimbarea celor 2 pinioane antementionate pe langa lant. Edited by Mihai_mb, 22 July 2017 - 21:10. |
#8
Posted 22 July 2017 - 21:43
#9
Posted 22 July 2017 - 22:04
@initiator
Sper ca esti din categoria muscă, maxim 1.70m si max 75kg. Peste asta nu vei sta comod in masina aia. Iti recomand din inima o proba de drum, mie unul mi-a stat in coaste si genunchi masina, abia asteptam sa ma dau jos. |
#10
Posted 22 July 2017 - 22:25
As zice ca un SLK nu e de barbati. Mereu vad cate o blonda la volan singura sau cu o prietena
|
|
#11
Posted 22 July 2017 - 22:43
ptr initiator, vorbeste pe privat cu userul i860, https://forum.softpe...30004-i860/Â Â el este din UK si a avut cateva mercedesuri SLK. Acuma are un SLK 350
Edited by sctnicu, 22 July 2017 - 22:44. |
#12
Posted 22 July 2017 - 23:55
dan78rom, on 22 iulie 2017 - 22:04, said:
@initiator Sper ca esti din categoria muscă, maxim 1.70m si max 75kg. Peste asta nu vei sta comod in masina aia. Iti recomand din inima o proba de drum, mie unul mi-a stat in coaste si genunchi masina, abia asteptam sa ma dau jos. asta n-am luat in considerare am 1.83m :/ mai bine un https://www.autovit....i-ID7Gmxog.html ieftin Edited by Hassann, 23 July 2017 - 00:07. |
#14
Posted 23 July 2017 - 09:34
Am avut in familie un SLk 1.8 163cp 5g-tronic, despre fiabilitate nu pot sa iti zic mare lucru, masina a fost vanduta la 40 si ceva de mii de km. Motorul nu te da pe spate insa este destul de gurmand, 12-14% consum in Buc, la drum lung de la 7 in sus. Cutia este lenta, raspunde greu, gandeste mult, Masina este ok insa este incomoda si nu o recomand decat ca o a doua masina.
|
#16
Posted 23 July 2017 - 14:19
Am avut un slk 200 pentru 2 ani si 40k km, avea la bord 204k km cand am dat-o.
Probleme: -o sonda lambda -brate fata ( asta la orce masina ) -o boxa arsa -sirena -pompa de vacum Am avut si un C class cu acelasi motor si la ala s-a mucit motorul, s-au ros dinti de la came, a sarit lantul si a distrus motorul. Slk 200 este ok un pic grumand pentru ce ofera insa mie mi-a placut mult. Edited by i860, 23 July 2017 - 14:21. |
#17
Posted 23 July 2017 - 23:38
Eu am cutia 5g tronic pe e320 cdi w210 si imi place foarte mult cum functioneaza. Da, e cam lenta spre deosebire de 7g tronic de pe BMW, dar oricum lucreaza foarte frumos, nu smuceste deloc, aproape nici nu-ti dai seama cand schimba. Are 325.000 km parcursi deja si niciodata nicio problema cu cutia.
|
#18
Posted 24 July 2017 - 12:33
BMW are steptronic-uri in 5/6 respectiv 8 trepte.
7-G Tronic e tot a lui Mercedes. Atat cele de la Mercedes cat si cele de la BMW de mai sus sint acelasi tip de cutii automate conventionale cu convertizor de cuplu. La urma urmei 5G-Tronic-ul eu zic ca schimba mult mai bine decat multe robotizate moderne desi are 15-20 de ani. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users