AUDI A4 sport 3.0 TDI quattro 200kW/272ch- model 2018
#19
Posted 23 July 2017 - 12:11
Exista masina care nu vine cu presuri din fabrica? Eu nu am auzit niciodata de asa ceva.
|
#21
Posted 23 July 2017 - 16:40
Pretul e cam mare, culoarea neagra se murdareste usor, rotile pe 19 cu suspensie sport iti tabacesc fundul, n ai ACC, consum mai mare ca la 2 tdi, esti primul utilizator deci in caz de defect de fabricatie grav tu il descoperi, prea multi cai deci viteza mai mare cu riscuri +++ ... etc )
Hai felicitari totusi drumuri line. Ps: ce usor e de criticat ! |
#22
Posted 23 July 2017 - 17:10
Multumesc tuturor pentru urari. Va doresc si eu km multi, fara incidente!
figo1988, on 22 iulie 2017 - 06:15, said:
Felicitări și sa o folosești cu placere! Masina era pe stock de a venit asa repede? MembruAnonim, on 22 iulie 2017 - 02:36, said:
Nu pot insa sa nu zambesc, si chiar nu vreau sa te superi da am vazut ca in benelux toti, dar absolut toti, va luati climatronic d-ala cu butoane, model 2000. Cu rotite... ce aveti frate cu moda asta???? )) Si ce eu mi-as fi luat era acc, atat, ma rog..., in rest optiuni nu stiu ce ai mai pune pe ea. O sa rizi dar ai dreptate. Fiecare tara are pachetele customizate chiar dacaele se numesc la fel. Ele sint diferite usor, unele de altele, desgur bazate pe cererile cumparatorilor. Aceeasi chestie este si cu Klima. Mi s-a spus de catre aegntul e vinzari ca aici in Lux. asta se pune in general si asta a fost. Intr-adevar alea digitale sint mai sexi... tfmercedez, on 23 iulie 2017 - 11:24, said:
Spor la multi km, si have fun la volan. Apropo, eram curios daca a venit cu presuri din fabrica sau aia e dotare extra? La Audi ele au venit din fabrica, avind in vedere pretul relativ ridicat, dar daca voiam sa iau cele speciale Audi "exclusiv" tb sa le comand separat. edi10000, on 23 iulie 2017 - 12:11, said:
Exista masina care nu vine cu presuri din fabrica? Eu nu am auzit niciodata de asa ceva. Astia vor sa cistige bani din orice. Presurile tb. sa le negociezi separat. Uneori vin din fabrica alteori, nu. cris26, on 23 iulie 2017 - 16:40, said:
Pretul e cam mare, culoarea neagra se murdareste usor, rotile pe 19 cu suspensie sport iti tabacesc fundul, n ai ACC, consum mai mare ca la 2 tdi, esti primul utilizator deci in caz de defect de fabricatie grav tu il descoperi, prea multi cai deci viteza mai mare cu riscuri +++ ... etc ) Hai felicitari totusi drumuri line. Ps: ce usor e de criticat ! Foarte de acord cu pretul care a fost cam mare- nu am reusit nici cum sa o iau cu 20.000eur Foarte de acord cu culoare care se murdareste usor Nu sint de accord cu roile de 19 care NU iti tabacesc curul, pe audi select AUTO sint inca prea confortabile pt. gustul meu. ACC daca se refera la adaptive cruise control... nu mi-a trebuit. In fine ai un umor fin, il apreciez! Edited by Skytalker, 23 July 2017 - 17:09. |
#23
Posted 23 July 2017 - 17:48
bobalex18, on 22 iulie 2017 - 11:38, said:
scuzele mele pentru întârziere (dar deh, copil, cumpărături etc). mașina arată superb. Scaunele sunt cu piele nappa, dar standard sau sport? Clima are aceeași funcționalitate ca cea digitală, nicio pierdere. Jantele și cauciucurile sunt superbe. Împreună cu sline exterior și farurile cu led are un look foarte agresiv. îmi place la nebunie. nici tu nu ai senzori parcare față?! dar autohold? Culoarea este foarte frumoasă. Dar momentan îmi palce la nebunie acel „vișiniu metalizat”/„vișină putredă”. Știi cumva codul de la suspensie? Este normală, sport sau s-line (standart -2 cm, -3cm)? Felicitări pentru achiziție și milioane de km fără probleme. Poze cu interiorul........... Multumesc pentru urari. Apreciez comentariile tale. Scaunele sint sport nappa, au un "S" pe ele. In atasament urc o poza ca sa le vezi. Nu am senzori pe fata pentru ca nu au venti in pachet. Mi se pare straniu la pretul asta, dar mi s-a spus asa e BNL. Si pentru ca nici o masina de a mea nu are senzori pe fata nu am dat bani pe ele. Sigur sint utili daca ii ai . Se pot face retrofit in viitor pentru cine doreste. Are autohold si este foarte util. Suspensia este adaptative Sport. Suspensia adaptiva la noi putea fi Sport sau Confort, am ales Sport. Dupa cum prea bine stii cu Audi select poti selecta modul de exploatare. Pe audi select "auto" sint foarte confortabile, chiar mai confortabile decit as dori, fiind obisnuiy cu BMW M sport. Mai are sistemul Predictive, iti semnalizeaza sa iei piciorul de pe acceleratie daca ai mai mult decit viteza restrictiva. Avem si noi scrumiera de aia smechera dar nu fumam! Attached FilesEdited by Skytalker, 23 July 2017 - 18:00. |
#24
Posted 23 July 2017 - 18:01
Skytalker, on 23 iulie 2017 - 17:10, said:
Masina a fost fabricata pe data de 28 iunie 2017. Nu era pe stoc. Si mie mi s-a parut ca a venit relativ repede. Si mie mi s-au lungit urechile asteptand din aprilie! Probabil ca au avut o alocare pe A4 pe care altfel nu ar fi folosit-o. Mai ales ca, atunci cand am intrebat la dealer in Romania, timpul de livrare era de 3-4 luni (pentru S5). Edited by figo1988, 23 July 2017 - 18:01. |
#26
Posted 23 July 2017 - 20:45
La senzorii de parcare față și afișarea pe display a distanței, este mai mult de lucru. la generație precedentă era foarte simplu, acum este mai complicat.
nu ai autohold. trebuie să fie butonul în spatele manetei și în dreapta butonului pentru frâna de mână. Eu uneori mi-aș dori ca suspensia să fie ceva mai tare, dar îmi aduc aminte că în spate am o fetiță de 2 ani și îmi trece.... Sunt foarte curios, de ce ai ales diesel și nu benzină? Doar datorită consumului mai mic pe autostradă? Scaunele sunt superbe. |
#28
Posted 23 July 2017 - 21:14
sa o stapanesti sanatos iar de presuri nu iti face probleme ca se gasesc
si fordul meu a venit tot fara presuri - ka- Edited by petre69, 23 July 2017 - 21:17. |
|
#29
Posted 23 July 2017 - 21:49
edi10000, on 23 iulie 2017 - 20:00, said: Vw vin cu presuri. La Highline masinile vin cu presuri din material textil foarte bune, in jos (Confortline, Trendline) cu presuri din cauciuc. Skoda avem la firma pe flota si toate au venit cu presuri din cauciuc. De BMW nu stiam. |
#30
Posted 23 July 2017 - 21:50
emil_sv, on 23 iulie 2017 - 21:02, said:
Misto, arata bine, si ti-ai luat si un motor ca lumea, s-o stapanesti sanatos! Sunt curios ce parere are dealerul Audi de resoftare, si ce se intampla cu garantia in eventualitatea unei situatii nefericite? Multumesc. Cind am avut Ford Focus resoftarea/chiptuning s-a facut oficial de catre "Wolf racing" cu mentinerea garantiei Ford. Cei de la Ford mi-au facut proounerea contra unei sume adtionale de bani. Nu am avut niciodata probleme la controlul tehnic. La Audi nu este o resoftare ci este un powerbox care se numeste m-cantronic, care fie se poate demonta sau decupla printr-o aplicatie de telefon. MTM sint cei mai celebri tuneri VAG, ofera ei garantie 2 ani sau 100.000 km, sau mai multe combinatii. Edited by Skytalker, 23 July 2017 - 21:52. |
#31
Posted 23 July 2017 - 22:21
Sky,
Vorbește franc cu dealerul la care plănuiești sa rezolvi eventuale probleme de garanție și vezi ce zice. Dacă ai ghinionul sa crape ceva serios la motor atunci vor încerca să se lege de orice pentru a refuza garanția și în principiu nu vor avea probleme sa demonstreze ca ai avut modificări făcute la motor dacă chiar vor asta. Abt cred ca e tuner oficial Audi, dar nu bag mana în foc. Ca exemplu pentru situația anterioara e un tip cu un m4 de pe un forum din US, a cărui garanție a fost refuzata pentru aproape jumătate de an pentru ca motorul a fost supraturat cu ~100 RPM in timpul unei retrogradări. Motorul a cedat însă la ceva vreme după, aparent fără legătură, dar ei au putut sa vadă acel eveniment analizând logurile din ECU. |
#32
Posted 24 July 2017 - 01:00
bobalex18, on 23 iulie 2017 - 20:45, said:
La senzorii de parcare față și afișarea pe display a distanței, este mai mult de lucru. la generație precedentă era foarte simplu, acum este mai complicat. nu ai autohold. trebuie să fie butonul în spatele manetei și în dreapta butonului pentru frâna de mână. Eu uneori mi-aș dori ca suspensia să fie ceva mai tare, dar îmi aduc aminte că în spate am o fetiță de 2 ani și îmi trece.... Sunt foarte curios, de ce ai ales diesel și nu benzină? Doar datorită consumului mai mic pe autostradă? Scaunele sunt superbe. Nu vreau sa te contrazic intrucit este evident ca stii mai mult decit mine despre A4. In ceea ce priveste acel buton de care faci vorbire, m-am uitat pe youtube, m-am uitat in manualul masinii si in nicio poza nu exista nimic linga butonul de parking. Stiu ca Audi tipurile anterioare aveau un A incercuti linga butonul P, dar butonul se numea autobrake. Incarc o poza. In ceea ce priveste acest autohold, este acelasi lucru cu "Audi hold assist" ? Pt. ca asta intra automat, cind e deal. Am vazut azi. Manualul modul de functionare, arunca o privire in poza. Am ales Diesel din cauza cuplului in primul rind, mai putin al consumului. Am facut 100 km ieri iar consumul este 7.2% Apropo ai manualul ? Pot sa ti-l trimit. Attached FilesEdited by Skytalker, 24 July 2017 - 01:19. |
#33
Posted 24 July 2017 - 02:01
M-am informat intre timp. Tarasenia se numeste "Auto Release/ Assistant de demarage" care este o optiune si care costa 76 euro.
Si iti multumesc ca ai adus in discutie acest aspect. Azi am constatat ca spre deosebire de masina care am testat-o si care nu trebuia sa o tii din frina la semafor, a mea, daca ridici piciorul de frina si e in viteza, pleaca. Lucru care nu imi place. Si acum am aflat si de ce: pt, ca nu am acest autorelease care iti tine masina pe loc automat in orice situatie. Nu stiu daca se poate pune aceaste functionalitate acum, dar este "nice to have". Edited by Skytalker, 24 July 2017 - 02:01. |
|
#34
Posted 24 July 2017 - 06:59
Se poate pune.
Numai ca nu stim codarile... Eu am butonul pe masa si ma uit la el Wecomw to the jungle |
#35
Posted 24 July 2017 - 07:11
Hill assist/ assistant de demarage cred ca o avem cam toti, te ajuta cand urci sa nu fuga masina la vale si e diferit de auto hold care intra cand opresti la semafor ( chit ca principiul e acelasi cred ca s optiuni diferite).
|
#36
Posted 24 July 2017 - 08:37
Am atașat poză cu autohold. Butonul a fost cam 35 euro (știe cristimate) și cablajul e 25 de euro (sau 5 euro părțile componente necesare).
Ce lipsește? Codul de acces/securitate pentru modulul abs. am încercat pe toate forumurile externe și nimeni nu-l știe. platforma de nouă și mai trebuie să mai treacă ceva timp. Hill assist parcă folosește ceva de la cutia de viteză, pe când autohold folosește pompa de abs. Vezi că mașina are „launch control” - dar nu îi face bine la cutie. manualul îl am în format electronic pe myaudi. AUDI-A4-B9-8W-Hill-Hold---Berganfahrassistent---Auto-Hold-Kabelsatz1.png 542.34K 83 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users