Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
TOPURI canale TV ; Grila ideala d...

Întaia predica a unui preot ateu

Suport prindere Navigatie

Service monitoare
 Frankfurt - noul centru financiar...

Stiri doar despre drepturile comp...

NIKON D850

Android N si aplicatiile VR cardb...
 Cazare Costinesti

Ce sa aleg dintre Xiaomi Redmi 4x...

Tepe, anunturi false, vanzatori n...

Recomandare camera bord
 Font Edwardian Script cu diacritice

Drept sau SNSPA

Caut Micro Switch Bitron M5 NC

Procesor AMD PRO A10-8750B R7
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

[Problema]Modem TP-Link Archer MR200

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
AlexStoica

AlexStoica

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.07.2017
  • ID membru: 992,764
Salut ,
Am si eu o problema cu modemul TP-Link Archer MR200.
Modemul l-am achizitionat acum 2-3 saptamani , si inca de atunci am avut probleme cu el .
Deci ,sa va explic cum sta treaba:
-In urma cu o luna , mi s-a stricat modemul(3G), care l-am primit cand am facut contract cu orange pentru internet.Ei bine , l-am vazand ca nu mai merge , m-am dus la orange sa imi iau altul ... si mi-au dat unul 4G.(TP-LINK ARCHER MR200).
Cand am ajuns acasa , am incercat sa il pornesc, si nu mergea.Dar cand am incercat cu alta cartela , a mers. Am incercat chiar 3 cartele , si toate au mers.
Doar cea de la abonament. Dupa , am crezut ca e din vina cartelei.
Am mers, am luat alta tot de la un magazin orange... mi-au scos pinul , si a zis ca e gata de folosire ,trebuie doar sa o bag in modem.
Cand am ajuns acasa...exact aceeasi problema.
Acestea sunt "erorile" care le primesc.


Am incercat sa gasesc rezolvare pe alte forumuri , dar nu am gasit nimic ... in romania.
Dar am gasit aceasi problema pe mai multe forumuri de la TP-link, si altele . Eu in general am crezut ca trebuie facuta vreo configurare la cartela , din telefon ,dar se pare ca ar fi o problema din modem.
Mentionez ca modemul este nou .L-am folosit de cate-va ori cu cartela din telefonul meu .
-Am incercat sa fac alt profil . Am citit pe un forum de la tp-link la cineva care avea aceasi problema ,ca ar fi din cauza Firmware-ului , sau Firewall-ului. Am incercat sa fac un upgrade , da nu a mers...

!!
Ce am mai observat , este ca ,daca intru la `Dial-up Settings`  pe cartela din telefonul meu care o am acum in modem,  la PDP Type este IPv4.
PHOTO https://s2.postimg.o...lmas9/image.jpg

Daca eu il schimb de pe IPv4 pe IPv6 , imi apare exact aceasi problema pe care o am cu cartela de la abonament .
PHOTO https://s2.postimg.o...b8er6s9/222.jpg

Dar daca fac acelasi lucru cu cartela abonamentului, nu se schimba nimic.


Cateva poza care va vor ajuta:

https://s22.postimg....ez1f5/image.jpg

https://s22.postimg....ax0q9/image.jpg

https://s22.postimg....3gzqp/image.jpg

https://s22.postimg....gdbld/image.jpg

https://s22.postimg....0sru9/image.jpg




Daca aveti vreo idee ,despre ce as putea face , va rog sa ma ajutati ! ( Decat sa veniti cu comentarii ca "ia-ti altul " mai bine nu ziceti nimic)
Multumesc!

#2
wb626ek

wb626ek

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 05.11.2014
  • ID membru: 885,575
Mergi cu amandoua la orange, sa il seteze ei.

#3
rumegus

rumegus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,044
  • Înscris: 03.04.2011
  • ID membru: 677,715
Ai mai deschis si ieri un topic identic. Ai de gand sa deschizi cate unul zilnic?

#4
AlexStoica

AlexStoica

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.07.2017
  • ID membru: 992,764

View Postrumegus, on 16 iulie 2017 - 10:22, said:

Ai mai deschis si ieri un topic identic. Ai de gand sa deschizi cate unul zilnic?
Daca nu ai de gand sa ajuti , atunci nu mai raspunde .
Da, am mai deschis ieri unul , in alta categorie.
Nu inteleg ce te intereseaza pe tine ca mi-am mai deschis eu un topic ieri.

View Postwb626ek, on 16 iulie 2017 - 09:53, said:

Mergi cu amandoua la orange, sa il seteze ei.

Astept sa vad daca a mai intalnit cineva problema asta , sa ma ajute. Si ca o ultima optiune  , o sa il duc la orange.
Totusi , mai astept raspunsuri .
Repet, decat sa faceti un post inutil , cum a fost al lui "rumegus" , mai bine nu postati.

#5
rumegus

rumegus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,044
  • Înscris: 03.04.2011
  • ID membru: 677,715
Inutil si contrar regulamentului e acest topic! Se deschide doar unul singur pt o problema, mai ales ca dincolo ai fost contactat de reprezentantul Orange, cu el puteai rezolva problema.

#6
AlexStoica

AlexStoica

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.07.2017
  • ID membru: 992,764

View Postrumegus, on 16 iulie 2017 - 12:03, said:

Inutil si contrar regulamentului e acest topic! Se deschide doar unul singur pt o problema, mai ales ca dincolo ai fost contactat de reprezentantul Orange, cu el puteai rezolva problema.

Alt raspuns inutil primit din partea ta , domnu` rumegus.
Din alea 9,021 post-uri pe care le ai , ai si tu unul util?
Primul topic l-am facut in sectiunea ORANGE , in care incercam sa rezolv problema CARTELEI . Inca nu am primit un raspuns de la un reprezentant Orange , si nu stiu inca daca e problema din cauza cartelei.
Iar topicul asta , l-am facut ,dupa cum spune si numele , pentru problema cu modemul. Sunt 2 topicuri , despre 2 subiecte total diferite.
Iar tu , faci post-uri fara rost, daca nici macar nu te-ai obosit sa citesti subiectele in intregime.
Astept in continuare raspunsuri .Utile ,daca se poate.

Edited by AlexStoica, 16 July 2017 - 13:08.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users