Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung XCover 4

Abuzurile israelului asupra pales...

Segmenti

Caut spre donatie/sau c.cost - re...
 Recomandare placa video 4k

Permis categoria B1

(film bizar) Hard To Be A God

Unele mașini hibride consuma...
 Singapore, prima țara din lume ca...

Asus Rog GL753VD upgrade SSD

abric + circular + ?

Cum sa modific din Hollywood in S...
 Reziliere leasing inainte de prim...

a picat dns-ul la upc?

bormasina de banc

Cum se numeste axul pe care se ba...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

[Problema]Modem TP-Link Archer MR200

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
AlexStoica

AlexStoica

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.07.2017
  • ID membru: 992,764
Salut ,
Am si eu o problema cu modemul TP-Link Archer MR200.
Modemul l-am achizitionat acum 2-3 saptamani , si inca de atunci am avut probleme cu el .
Deci ,sa va explic cum sta treaba:
-In urma cu o luna , mi s-a stricat modemul(3G), care l-am primit cand am facut contract cu orange pentru internet.Ei bine , l-am vazand ca nu mai merge , m-am dus la orange sa imi iau altul ... si mi-au dat unul 4G.(TP-LINK ARCHER MR200).
Cand am ajuns acasa , am incercat sa il pornesc, si nu mergea.Dar cand am incercat cu alta cartela , a mers. Am incercat chiar 3 cartele , si toate au mers.
Doar cea de la abonament. Dupa , am crezut ca e din vina cartelei.
Am mers, am luat alta tot de la un magazin orange... mi-au scos pinul , si a zis ca e gata de folosire ,trebuie doar sa o bag in modem.
Cand am ajuns acasa...exact aceeasi problema.
Acestea sunt "erorile" care le primesc.


Am incercat sa gasesc rezolvare pe alte forumuri , dar nu am gasit nimic ... in romania.
Dar am gasit aceasi problema pe mai multe forumuri de la TP-link, si altele . Eu in general am crezut ca trebuie facuta vreo configurare la cartela , din telefon ,dar se pare ca ar fi o problema din modem.
Mentionez ca modemul este nou .L-am folosit de cate-va ori cu cartela din telefonul meu .
-Am incercat sa fac alt profil . Am citit pe un forum de la tp-link la cineva care avea aceasi problema ,ca ar fi din cauza Firmware-ului , sau Firewall-ului. Am incercat sa fac un upgrade , da nu a mers...

!!
Ce am mai observat , este ca ,daca intru la `Dial-up Settings`  pe cartela din telefonul meu care o am acum in modem,  la PDP Type este IPv4.
PHOTO https://s2.postimg.o...lmas9/image.jpg

Daca eu il schimb de pe IPv4 pe IPv6 , imi apare exact aceasi problema pe care o am cu cartela de la abonament .
PHOTO https://s2.postimg.o...b8er6s9/222.jpg

Dar daca fac acelasi lucru cu cartela abonamentului, nu se schimba nimic.


Cateva poza care va vor ajuta:

https://s22.postimg....ez1f5/image.jpg

https://s22.postimg....ax0q9/image.jpg

https://s22.postimg....3gzqp/image.jpg

https://s22.postimg....gdbld/image.jpg

https://s22.postimg....0sru9/image.jpg




Daca aveti vreo idee ,despre ce as putea face , va rog sa ma ajutati ! ( Decat sa veniti cu comentarii ca "ia-ti altul " mai bine nu ziceti nimic)
Multumesc!

#2
wb626ek

wb626ek

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,321
  • Înscris: 05.11.2014
  • ID membru: 885,575
Mergi cu amandoua la orange, sa il seteze ei.

#3
rumegus

rumegus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,171
  • Înscris: 03.04.2011
  • ID membru: 677,715
Ai mai deschis si ieri un topic identic. Ai de gand sa deschizi cate unul zilnic?

#4
AlexStoica

AlexStoica

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.07.2017
  • ID membru: 992,764

 rumegus, on 16 iulie 2017 - 10:22, said:

Ai mai deschis si ieri un topic identic. Ai de gand sa deschizi cate unul zilnic?
Daca nu ai de gand sa ajuti , atunci nu mai raspunde .
Da, am mai deschis ieri unul , in alta categorie.
Nu inteleg ce te intereseaza pe tine ca mi-am mai deschis eu un topic ieri.

 wb626ek, on 16 iulie 2017 - 09:53, said:

Mergi cu amandoua la orange, sa il seteze ei.

Astept sa vad daca a mai intalnit cineva problema asta , sa ma ajute. Si ca o ultima optiune  , o sa il duc la orange.
Totusi , mai astept raspunsuri .
Repet, decat sa faceti un post inutil , cum a fost al lui "rumegus" , mai bine nu postati.

#5
rumegus

rumegus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,171
  • Înscris: 03.04.2011
  • ID membru: 677,715
Inutil si contrar regulamentului e acest topic! Se deschide doar unul singur pt o problema, mai ales ca dincolo ai fost contactat de reprezentantul Orange, cu el puteai rezolva problema.

#6
AlexStoica

AlexStoica

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.07.2017
  • ID membru: 992,764

 rumegus, on 16 iulie 2017 - 12:03, said:

Inutil si contrar regulamentului e acest topic! Se deschide doar unul singur pt o problema, mai ales ca dincolo ai fost contactat de reprezentantul Orange, cu el puteai rezolva problema.

Alt raspuns inutil primit din partea ta , domnu` rumegus.
Din alea 9,021 post-uri pe care le ai , ai si tu unul util?
Primul topic l-am facut in sectiunea ORANGE , in care incercam sa rezolv problema CARTELEI . Inca nu am primit un raspuns de la un reprezentant Orange , si nu stiu inca daca e problema din cauza cartelei.
Iar topicul asta , l-am facut ,dupa cum spune si numele , pentru problema cu modemul. Sunt 2 topicuri , despre 2 subiecte total diferite.
Iar tu , faci post-uri fara rost, daca nici macar nu te-ai obosit sa citesti subiectele in intregime.
Astept in continuare raspunsuri .Utile ,daca se poate.

Edited by AlexStoica, 16 July 2017 - 13:08.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users